UWAGA! TO JEST STRONA ARCHIWALNA ZGM w GŁOGOWIE. ABY PRZEJŚĆ NA AKTUALNĄ STRONĘ INTERNETOWĄ KLIKNIJ:

www.zgm.glogow.pl

Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Głogowie


 ZGM W GŁOGOWIE
[21.11.2016] OGŁOSZENIE: Wywóz nieczystości płynnych, czyszczenie oraz przetykanie studzienek ... PDF Drukuj Email
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU

Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Głogowie, ul. Poczdamska  1, 67-200 Głogów zaprasza do składania ofert cenowych w trybie „zapytania ofertowego” (art. 4 pkt. 8 ustawy – Prawo zamówień publicznych, Dz. U. z 2015 r. poz. 2164 oraz z 2016 r. poz. 831, 996 i 1020) na:

Wykonywanie usług w zakresie wywozu nieczystości płynnych, czyszczenia oraz przetykania studzienek kanalizacyjnych w zasobach administrowanych przez Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Głogowie
 

1.     Termin realizacji zamówienia: od 01.01.2017 r. do 31.12.2017 r.
2.     Materiały dotyczące zamówienia dostępne są na stronie internetowej Zamawiającego: www.zgm.glogow.pl
        2.1. Formularz ofertowy (zał. nr 1 do ogłoszenia)
2.2. Zestawienie kosztów wywozu nieczystości płynnych z szamb budynków administrowanych przez Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Głogowie (zał. nr 2 do ogłoszenia)
        2.3.    Projekt umowy (zał. nr 3 do ogłoszenia)
        2.4. Wykaz podwykonawców (zał. 4 do ogłoszenia)
        2.5    Oświadczenie o wykonaniu zamówienia siłami własnymi (zał. nr 5 do ogłoszenia)
3. Osoby do kontaktu z ramienia Zamawiającego:
    Sekcja lokali i zamówień Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej  – Marta Okła lub Sławomir     Sadecki, tel. 76-8531131
4.     Kryterium oceny ofert: 100% cena
5.    Do oferty należy dołączyć następujące dokumenty:
5.1. Zestawienie wykonywanych w okresie ostatnich 3 lat, a jeśli okres prowadzenia     działalności jest krótszy - w tym okresie usług wywozu nieczystości płynnych z szamb położonych przy budynkach mieszkalnych, w ilości co najmniej 2 wykonywanych usług.
    Do wykazu należy dołączyć dokumenty (np. referencje) potwierdzające, że usługi wykonywane były należycie.
5.2. Aktualny wypis/odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności     gospodarczej, wydany lub urzędowo potwierdzony przez organ wydający nie wcześniej niż  6     miesięcy przed dniem otwarcia ofert.
5.3.    Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
5.4.     Opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest     ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z     przedmiotem zamówienia na kwotę w wysokości minimum oferowanej ceny zamówienia brutto.
6.    Opisaną i oznaczoną pieczątką firmową Wykonawcy ofertę należy złożyć do dnia 02.12.2016 r.  do godz. 9.00  w Sekretariacie Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej w Głogowie przy ul. Poczdamskiej 1 w Głogowie – II piętro, pok. nr 210.
    Uwaga! Złożenie oferty po wyznaczonym terminie będzie skutkowało odesłaniem oferty do     Wykonawcy bez jej otwierania.
8.    Otwarcie ofert odbędzie się w dniu 02.12.2016 r. o godz. 10.45 w Sali Konferencyjnej Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej przy ul. Poczdamskiej 1 w Głogowie – II piętro, pok. nr 214.
9.    Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych
10.     Wyniki postępowania zostaną opublikowane na podanej w ust. 2 stronie internetowej Zamawiającego.



 
PLIKI DO POBRANIA TUTAJ
 
 
Głogów, dn. 08.12.2016 r.

INFORMACJA O WYNIKACH POSTĘPOWANIA

Wykonywanie usług w zakresie wywozu nieczystości płynnych, czyszczenia oraz przetykania studzienek kanalizacyjnych w zasobach administrowanych przez Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Głogowie

I.    Zamawiający: Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Głogowie, ul. Poczdamska 1,
67-200 Głogów działający w imieniu i na rzecz Gminy Miejskiej Głogów
II.    Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia z dnia  21.11.2016 r.
III.    Tryb udzielenia zamówienia: „zapytanie ofertowe” na podst. art. 4 pkt. 8 ustawy
z dn. 29.01.2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2015 r. poz. 2164 oraz z 2016 r. poz. 831, 996 i 1020)
IV.    Ilość otrzymanych ofert: 1
V.    Ilość wykonawców wykluczonych: 0
VI.    Ilość ofert odrzuconych: 0
VII.    Wybór oferty najkorzystniejszej:
„Transman – Bis” s.j. Barbara i Czesław Jacuś
ul. Kręta 10, Jaczów, 67-200 Głogów

VIII.    Uzasadnienie wyboru oferty najkorzystniejszej:   
Komisja Przetargowa dokonała wyboru jedynej złożonej oferty, spełniającej warunki udziału w postępowaniu określone przez Zamawiającego.



 
« poprzedni artykuł   następny artykuł »