UWAGA! TO JEST STRONA ARCHIWALNA ZGM w GŁOGOWIE. ABY PRZEJŚĆ NA AKTUALNĄ STRONĘ INTERNETOWĄ KLIKNIJ:

www.zgm.glogow.pl

Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Głogowie


 ZGM W GŁOGOWIE
[25.11.2016] OGŁOSZENIE: Usługi transportowe wraz z prowadzeniem nadzoru nad skazanymi ... PDF Drukuj Email
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU

Zakład Gospodarki Mieszkaniowej przy ul. Poczdamskiej 1, 67-200 Głogów ogłasza przetarg nieograniczony na:

Usługi transportowe wraz z prowadzeniem nadzoru nad skazanymi wykonującymi prace porządkowe na rzecz
Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej w Głogowie
 

1.    Zamawiający: Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Głogowie działający w imieniu i na rzecz Gminy Miejskiej Głogów.
2.   Tryb zamówienia: przetarg nieograniczony zgodnie z art. 39 ustawy z dnia 29.01.2004 r. – Prawo zamówień   publicznych (Dz. U. z 2015 r. poz. 2164 oraz z 2016 r. poz. 831, 996 i 1020)
3.  SIWZ do pobrania bezpłatnie ze strony internetowej Zamawiającego www.zgm.glogow.pl  
4.   Osobami upoważnionymi do kontaktów z oferentami są:
      Marta Okła, Sławomir Sadecki  tel. 076-853-11-31, fax.0 76-853-11-01
5.  Opis przedmiotu zamówienia:
        Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie usług transportowych wraz z usługami dotyczącymi prowadzenia nadzoru nad skazanymi wykonującymi prace porządkowe na rzecz Zamawiającego, w szczególności:
5.1. Zadania Wykonawcy:
-    zabezpieczenie sprawnego samochodu dostawczego skrzyniowego z kabiną 6-osobową
-    samochód powinien być oznakowany i wyposażony w lampę błyskającą w kolorze pomarańczowym
-    przejmowanie grupy skazanych z Zakładu Karnego w Głogowie w godzinach określonych przez Zamawiającego
-    nadzór nad pracą grupy w trakcie wykonywania prac
-    wydawanie skazanym gorącego posiłku w okresie zimowym bądź transport skazanych w wyznaczone miejsce na spożycie posiłku. Gorące posiłki profilaktyczne zapewnia Zamawiający
-    odwożenie grupy skazanych i przekazywanie ich do Zakładu Karnego w Głogowie
-    wywóz nieczystości  do kontenerów wskazanych przez Zamawiającego
-    utrzymanie w czystości odzieży roboczej, tj. pranie, czyszczenie, naprawy
5.2. Zadania – zakres prac grupy skazanych:
-    porządkowanie, w tym zamiatanie ręczne chodników, zatok parkingowych, placów, dróg dojazdowych i ppoż
-    opróżnianie koszy ulicznych
-    zbieranie papierów oraz odpadów z chodników, placów, zatok parkingowych ,placów, dróg dojazdowych i ppoż, trawników
-    likwidacja dzikich wysypisk śmieci,
-    porządkowanie poboczy jezdni i ulic
-    odśnieżanie terenów i posypywanie solanką (zapewniona przez Zamawiającego)
-    grabienie liści wraz z ich porządkowaniem
-    okopywanie krzewów, nasadzeń
-    usuwanie chwastów z chodników, przejść, wzdłuż krawężników
-    wykonywanie nasadzeń żywopłotów, innej roślinności
-    inne prace zlecane przez Zamawiającego
-    przestrzeganie przepisów bhp, ppoż  i ruchu drogowego6. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych.
7. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
8. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych w podziale na części:\
- część 1 - GRUPA  I : ADM HUTNIK
- część 2 - GRUPA II : ADM ŚRÓDMIEŚCIE
- część 3 - GRUPA III : interwencyjna
9. Zamawiający dopuszcza udzielenie zamówień dodatkowych zgodnie z art. 144 ust. 2 ustawy Pzp.
10. Termin realizacji zamówienia: 01.01.2017 r. – 31.12.2017 r.
11. Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości 1.000,00 zł dla każdej z części      zamówienia, słownie: jeden tysiąc złotych 00/100
         Wadium w formach określonych w Rozdziale XV Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia należy złożyć w siedzibie Zamawiającego lub wnieść na konto bankowe firmy przed upływem terminu składania ofert (w przypadku przelewu pieniędzy na konto Zamawiającego należy złożyć dowód przelewu lub wpłaty wadium).
 10. Warunki udziału w postępowaniu
10.1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczenia z postępowania oraz spełniają warunki  udziału w postępowaniu.
Ocena potwierdzenia spełniania warunku oraz ,że Wykonawca nie podlega wykluczeniu zostanie wstępnie dokonana przez Zamawiającego na podstawie złożonego Jednolitego Europejskiego Dokumentu Zamówień (JEDZ) wg wzoru załącznika Nr 2 do SIWZ, na zasadzie spełnia/nie spełnia.
W związku z tym  Zamawiający wymaga od Wykonawcy odpowiedniego wypełnienia części IV JEDZ tj. kryteria kwalifikacji sekcja A i C.
10.2. Warunki udziału w postępowaniu dotyczące kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów.
    Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania kompetencji lub uprawnień wynikających z odrębnych przepisów.
10.3.     Warunki udziału w postępowaniu dotyczące sytuacji ekonomicznej lub finansowej.
      O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy :
a) posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości co najmniej oferowanej kwoty brutto.
Wykonawca może polegać na zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.
Jeżeli z uzasadnionych przyczyn Wykonawca, na wezwanie, nie będzie mógł przedstawić wymaganych przez Zamawiającego dokumentów dotyczących sytuacji finansowej, to będzie mógł przedstawić inny dokument, który w wystarczający sposób potwierdzi spełniania tego warunku.
W przypadku złożenia przez Wykonawców dokumentów zawierających dane w innych walutach niż w PLN, dane finansowe zostaną przeliczone według średniego kursu Narodowego Banku Polskiego (NBP) (strona internetowa: http://www.nbp.pl/Kursy/Kursya.html) opublikowanego w dniu ukazania się ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych. Ten sam kurs Zamawiający przyjmie przy przeliczaniu wszelkich innych danych finansowych.
b)     posiadają ubezpieczenie od OC z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę w wysokości co najmniej oferowanej kwoty brutto.                
Wykonawca może polegać na zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.
Jeżeli z uzasadnionych przyczyn Wykonawca, na wezwanie, nie będzie mógł przedstawić wymaganych przez Zamawiającego dokumentów dotyczących sytuacji finansowej, to będzie mógł przedstawić inny dokument, który w wystarczający sposób potwierdzi spełniania tego warunku.
W przypadku złożenia przez Wykonawców dokumentów zawierających dane w innych walutach niż w PLN, dane finansowe zostaną przeliczone według średniego kursu Narodowego Banku Polskiego (NBP) (strona internetowa: http://www.nbp.pl/Kursy/Kursya.html) opublikowanego w dniu ukazania się ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych. Ten sam kurs Zamawiający przyjmie przy przeliczaniu wszelkich innych danych finansowych.
10.4.    Warunki udziału w postępowaniu dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej.
10.4.1. W zakresie doświadczenia.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy wykażą i udokumentują, iż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał usługi/usługę odpowiadające swym rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, tj. usługi transportowe wraz z nadzorem nad skazanymi prowadzącymi prace porządkowe lub inne czynności na rzecz podmiotów zatrudniających skazanych. Należy podać wartość usługi/usług, okres jej wykonania, nazwy jednostek organizacyjnych na rzecz których wykonano usługę/usługi. Wymagane jest wykonanie co najmniej jednej usługi, o której mowa powyżej na kwotę minimum 50.000,00 zł brutto.
Zgodnie z art. 22a ust. 1 i 2 ustawy Pzp Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu innego lub innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączącego go z nimi stosunków prawnych. W takiej sytuacji wykonawca zobowiązany będzie udowodnić, iż będzie dysponował osobami zdolnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu  do dyspozycji tych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia.
10.4.2. W zakresie dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.
O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać wykonawcy, którzy wykażą, że dysponują w okresie wykonywania zamówienia osobą/osobami zdolnymi do kierowania pojazdem i nadzorowania przydzielonej grupy skazanych.
Potwierdzeniem będzie wykaz osób, które będą wykonywać zamówienie, posiadających prawo jazdy kategorii B lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, informacje na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia.
Zgodnie z art. 22a ust. 1 i 2 ustawy Pzp Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu innego lub innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączącego go z nimi stosunków prawnych. W takiej sytuacji wykonawca zobowiązany będzie udowodnić, iż będzie dysponował osobami zdolnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu  do dyspozycji tych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia.
10.4.3. W zakresie dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym
Na potwierdzenie dysponowania potencjałem technicznym, Wykonawca wykaże, że dysponuje samochodem ciężarowym o dopuszczalnej masie całkowitej do 3,5 ton, dostawczym, skrzyniowym, minimum 6 osobowym w ilości 1 sztuki  przypadającej na jedną część zamówienia. Potwierdzeniem będzie wykaz niezbędnych do wykonywania zamówienia środków transportu, którymi dysponuje Wykonawca, a w przypadku gdy Wykonawca nie będzie dysponował w/w środkami transportu przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia środków transportu.

UWAGA. Powyższy potencjał techniczny Wykonawca zabezpieczy tylko i wyłącznie do realizacji przedmiotowego zamówienia.


11.    Wykaz oświadczeń lub dokumentów, potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw do wykluczenia
Wykonawca, którego oferta zostanie najwyżej oceniona na podstawie kryteriów oceny ofert, na wezwanie Zamawiającego w terminie nie krótszym niż 10 dni zobowiązany będzie złożyć aktualne na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów (na dzień składania ofert) następujących dokumentów:
11.1. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania Zamawiający żąda złożenia następujących oświadczeń i dokumentów:

1) Informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 ustawy Pzp oraz, odnośnie skazania za wykroczenie na karę aresztu, w zakresie określonym przez zamawiającego na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 5 i 6 ustawy Pzp, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
2) Zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu;
3) Zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu;
4) Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp;

•    W przypadku składania ofert przez spółki cywilne, zaświadczenia z ZUS i US dotyczą każdego ze wspólników oraz za spółkę.
•    W przypadku, gdy Wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, Zamawiający będzie żądał dokumentów wymienionych w pkt. 1 - 4, również dla tych podmiotów, aktualnych na dzień składania ofert.

11.2. W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu Zamawiający żąda złożenia następujących oświadczeń i dokumentów:

1) Wykaz usług odpowiadających swym rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia (usługi transportowe wraz z nadzorem nad skazanymi prowadzącymi prace porządkowe lub inne czynności na rzecz podmiotów zatrudniających skazanych ma kwotę co najmniej 50.000,00 zł brutto, niezależnie od ilości części zamówienia, na które Wykonawca składa swoją ofertę) wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączenie dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego  usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie Wykonawcy. W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu,
2)    Wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu lub urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami, tj. wykaz niezbędnych do wykonywania zamówienia środków transportu, którymi dysponuje Wykonawca, a w przypadku gdy Wykonawca nie będzie dysponował w/w środkami transportu przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia środków transportu. Kserokopię dowodów rejestracyjnych pojazdów przeznaczonych do wykonania zamówienia, poświadczonych za zgodność z oryginałem.
3)    Wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego,
w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych  do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami, tj. wykaz osób wymienionych w załączniku nr 2 (JEDZ), które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie i nadzorowanie przydzielonej grupy skazanych, wraz z informacją na temat ich kwalifikacji zawodowych, wykształcenia, doświadczenia, zakresu czynności i podstawie dysponowania tymi osobami wraz z kserokopią ich prawa jazdy poświadczonych za zgodność z oryginałem
4)    Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, w okresie nie wcześniejszym niż 1 miesiąc przed upływem terminu składania ofert albo wniosków
o dopuszczenie do udziału w postępowaniu;
5)    Polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności  związanej
z przedmiotem zamówienia;
Dodatkowo do oferty należy dołączyć informację o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej.
1.    Wykonawca w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 96 ust. 3 ustawy Pzp przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej.
2.    W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz
z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu – wg wzoru załącznika nr 4 do SIWZ.
11.      Kryterium oceny ofert:
    - cena - 70%
    - termin płatności – 30%
    Opis kryteriów oceny ofert przyjętych przez Zamawiającego zawarty jest w Rozdziale XX SIWZ.
12.     Oferty należy złożyć do dnia - 07.12.2016 r. do godz. 9.00 w Sekretariacie ZGM (pok. nr 210, II piętro) w języku polskim
13.     Otwarcie ofert nastąpi dnia 07.12.2016 r. o godz. 9.10 w Sali Konferencyjnej ZGM (pok.
nr 214, II piętro)
14.     Termin związania ofertą  – 30 dni.
15.     Zamawiający nie przewiduje zastosowania aukcji elektronicznej.
16.     Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu.


 
PLIKI DO POBRANIA TUTAJ
 


Głogów, dn. 20.12.2016 r.

INFORMACJA O WYNIKACH POSTĘPOWANIA

Usługi transportowe wraz z prowadzeniem nadzoru nad skazanymi wykonującymi prace porządkowe na rzecz Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej w Głogowie


I.    Zamawiający: Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Głogowie, ul. Poczdamska 1,
67-200 Głogów działający w imieniu i na rzecz Gminy Miejskiej Głogów
II.    Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia z dnia  25.11.2016 r.
III.    Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony na podst. art. 39 ustawy
z dn. 29.01.2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2015 r. poz. 2164 oraz z 2016 r. poz. 831, 996 i 1020)
IV.    Ilość otrzymanych ofert: oferty 3 firm w podziale na części:
- I CZĘŚĆ (grupa I – ADM „Hutnik”): 2 oferty
- II CZĘŚĆ (grupa II – ADM „Śródmieście”): 2 oferty
- III CZĘŚĆ (grupa III – grupa interwencyjna): 2 oferty
V.    Ilość wykonawców wykluczonych: 0
VI.    Ilość ofert odrzuconych: 0
VII.    Wybór oferty najkorzystniejszej:
- I CZĘŚĆ (grupa I – ADM „Hutnik”), II CZĘŚĆ (grupa II – ADM „Śródmieście”):
Przedsiębiorstwo Innowacyjno – Wdrożeniowe „LIVIA” Lidia Michalak
ul. B. Prusa 34, 67-200 Głogów
- III CZĘŚĆ (grupa III – grupa interwencyjna):
P.P.H.U. „URWEX” Mariusz Urwalski
ul. Leśna 4, Wilków, 67-200 Głogów

VIII.    Uzasadnienie wyboru oferty najkorzystniejszej:   
Komisja Przetargowa dokonała wyboru ofert najkorzystniejszych dla poszczególnych części zamówienia według kryteriów oceny ofert przyjętych przez Zamawiającego w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, spełniających warunki udziału w postępowaniu określone przez Zamawiającego.
IX.    Punktacja przyznana ofertom w każdym kryterium oceny oferty i łączna punktacja:

1.     Kryterium najniższej ceny C: max. 70 pkt.
C = [C min  / C bad] x 70
gdzie:
C - liczba punktów za cenę
C min - najniższa cena ofertowa
C bad - cena oferty badanej
2.     Kryterium terminu płatności T: max. 30 pkt.
Termin płatności do 14 dni: 10 pkt.
Termin płatności od 14 do 21 dni:20 pkt.
Termin płatności od 21 do 30 dni:30 pkt.
W przypadku braku wpisania w ofercie terminu płatności lub wpisania mniej niż 14 dni oferta otrzyma 0 pkt.

A) Oferta firmy Przedsiębiorstwo Innowacyjno – Wdrożeniowe „LIVIA” Lidia Michalak
ul. B. Prusa 34, 67-200 Głogów
   
    Część I:
- cena C = 42.804,00 zł brutto/42.804,00 zł brutto x 70 pkt. = 70,00 pkt.
- termin płatności T: 30 dni = 30 pkt.
P = C + T = 100 pkt.
Część II:
- cena C = 42.804,00 zł brutto/42.804,00 zł brutto x 70 pkt. = 70,00 pkt.
- termin płatności T: 30 dni = 30 pkt.
P = C + T = 100 pkt.
Część III:
- cena C = 41.820,00 zł brutto/42.804,00 zł brutto x 70 pkt. = 68,39 pkt.
- termin płatności T: 30 dni = 30 pkt.
P = C + T = 98,39 pkt.

B) Oferta firmy P.P.H.U. „URWEX” Mariusz Urwalski, ul. Leśna 4, Wilków, 67-200 Głogów

Część I: brak oferty
Część II:
- cena C = 42.804,00 zł brutto/46.740,00 zł brutto x 70 pkt. = 64,16 pkt.
- termin płatności T: 30 dni = 30 pkt.
P = C + T = 94,16 pkt.
Część III:
- cena C = 41.820,00 zł brutto/41.820,00 zł brutto x 70 pkt. = 70,00 pkt.
- termin płatności T: 30 dni = 30 pkt.
P = C + T = 100 pkt.


B) Oferta firmy Przedsiębiorstwo Handlowo – Usługowe – Transportowe Import – Export Józef Bogusz, 67-231 Żukowice, Kamiona nr 8

Część I:
- cena C = 42.804,00 zł brutto/63.714,00 zł brutto x 70 pkt. = 47,03 pkt.
- termin płatności T: 30 dni = 30 pkt.
P = C + T = 77,03 pkt.
Część II: brak oferty
Część III: brak oferty
 




 
« poprzedni artykuł   następny artykuł »