UWAGA! TO JEST STRONA ARCHIWALNA ZGM w GŁOGOWIE. ABY PRZEJŚĆ NA AKTUALNĄ STRONĘ INTERNETOWĄ KLIKNIJ:

www.zgm.glogow.pl

Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Głogowie


 ZGM W GŁOGOWIE
[28.11.2016] OGŁOSZENIE: Wykonywanie usług kominiarskich w budynkach administrowanych przez ZGM PDF Drukuj Email
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU

Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Głogowie ul. Poczdamska 1, zaprasza do składania ofert cenowych w trybie „zapytania ofertowego” (art. 4 pkt. 8 ustawy z dn. 29.01.2004 r. – Prawo zamówień publicznych - Dz. U. z 2015 r. poz. 2164 oraz z 2016 r. poz. 831, 996 i 1020) na:

Wykonywanie usług kominiarskich w budynkach administrowanych przez Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Głogowie stanowiących w 100% własność Gminy Miejskiej Głogów
 

1.     Termin realizacji zamówienia: od 01.01.2017 r. do 31.12.2017 r.
2.     Materiały dotyczące zamówienia (których wypełnienia, podpisania i złożenia żąda Zamawiający)       dostępne są na stronie internetowej Zamawiającego:  www.zgm.glogow.pl
4. Osoby do kontaktu z ramienia Zamawiającego:
    - ADM „Hutnik” – p. Anna Keep, tel. 76-8531190
    - ADM „Śródmieście” – p. Barbara Grabowska, tel. 76-8531180
     - Sekcja lokali i zamówień ZGM w Głogowie – Marta Okła lub Sławomir Sadecki, tel. 76-8531131
5.     Kryterium oceny ofert: 100% cena
6.     Do oferty należy dołączyć następujące dokumenty:
6.1. Wykaz wykonywanych w okresie ostatnich 3 lat usług kominiarskich w zasobach mieszkaniowych wielorodzinnych w ilości min. 2 sztuk . Do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że usługi zostały wykonane należycie (referencje, protokoły z przeprowadzonych czynności itp.)
6.2. Aktualny wypis/odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wydany lub urzędowo potwierdzony przez organ wydający nie wcześniej niż  6 miesięcy przed dniem otwarcia ofert.
6.3.    Kserokopie uprawnień mistrza kominiarskiego wydane przez Izbę Rzemieślniczą
6.4. Opłaconą polisę od odpowiedzialności cywilnej  w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej     w wysokości co najmniej oferowanej kwoty brutto.
6.5. Dowód wniesienia wadium w kwocie i formach określonych w ust. 7.
7.    Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 500,00 zł,
    słownie: pięćset złotych 00/100
7.1.    Wadium może być wnoszone w następujących formach:
    a)     w pieniądzu przelewem na konto Zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Głogowie nr 04  86460008 0000 0000 6392 0003,
    b)    w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo –  kredytowej, z tym, że zobowiązanie kasy jest zobowiązaniem pieniężnym,
    c)    w gwarancjach bankowych lub ubezpieczeniowych,
    d)     w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt. 2 ustawy         z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z         2007 r. Nr 42, poz. 275).
7.2.    Pozostałe formy wadium należy złożyć w siedzibie Zamawiającego przed upływem terminu     składania ofert.
7.3.    Wadium wnoszone w formie innej, niż pieniężna musi spełniać następujące wymagania:
a)    musi odpowiadać co do wartości wysokości wadium określonemu w niniejszym ogłoszeniu,
b)    musi zawierać w swojej treści okoliczności, w których gwarant (poręczyciel) wypłaci kwotę     wadium Zamawiającemu wraz z klauzulą stwierdzającą, że wypłata nastąpi na pierwsze     żądanie Zamawiającego bez protestu gwaranta (poręczyciela),
c)    musi być podpisane przez osobę lub osoby upoważnione do reprezentacji gwaranta     (poręczyciela).
7.4.    W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji, gwarancja ma być co najmniej gwarancją: bezwarunkową, nieprzenośną, nieodwołalną i płatną na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego. Gwarancja musi być sporządzona zgodnie z obowiązującym prawem i winna zawierać następujące elementy:
a)    nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib,
b)    określenie przedmiotu postępowania,
c)    określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją,
d)    kwotę gwarancji,
e)    termin ważności gwarancji,
f)    zobowiązanie gwaranta do zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż Wykonawca, którego ofertę wybrano: odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie lub nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy, lub zawarcie umowy stało się nie możliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
7.5.    Postanowienia ust. 6.3 oraz ust. 6.4 stosuje się odpowiednio do poręczeń, określonych powyżej w ust. 6.1 lit. b) i ust. 6.1. lit. d)
7.6.    Dowód wniesienia wadium (jeśli jest wnoszone w formie innej niż wpłata pieniężna) powinien być złożony w oryginale oraz kopii. Oryginał gwarancji/poręczenia powinien być dołączony w odrębnej kopercie. Kopia dokumentu powinna być wpięta do oferty przetargowej.
7.7.    Oferta niezabezpieczona akceptowaną formą wadium zostanie odrzucona.
7.8.    Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym.
7.9.    Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza.
7.10. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
7.11.    Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert.
7.12.    Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszonym o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizji bankowej na przelew pieniędzy na rachunek oferenta.
7.13.    Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana:
a)    odmówi podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie.
b)    zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.
8.    Termin związania ofertą: 30 dni
9.    Zamawiający będzie żądać od Wykonawcy, którego oferta została uznana za najkorzystniejszą  wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy na warunkach określonych w §10 projektu umowy – zał. nr 2 do ogłoszenia w wysokości 10% ceny brutto złożonej oferty.
10.    Opisaną i oznaczoną pieczątką firmową Wykonawcy ofertę należy złożyć do dnia 09.12.2016 r. do godz. 9.00  w Sekretariacie firmy przy ul. Poczdamskiej 1 w Głogowie – II piętro, pok. nr 210.
    Uwaga! Złożenie oferty po wyznaczonym terminie będzie skutkowało odesłaniem oferty do     Wykonawcy bez jej otwierania.
11.    Otwarcie ofert odbędzie się w dniu 09.12.2016 r. o godz. 9.40 w Sali Konferencyjnej ZGM przy
    ul. Poczdamskiej 1 w Głogowie – II piętro, pok. nr 214.
12.    Zamawiający dopuszcza możliwość unieważnienia postępowania na każdym jego etapie, bez     podawania przyczyny
13. Wyniki postępowania zostaną opublikowane na podanej w pkt. 2 stronie internetowej Zamawiającego.



 
PLIKI DO POBRANIA TUTAJ
 
Głogów, dn. 28.11.2016 r.

ZMIANA TREŚCI OGŁOSZENIA

Z uwagi na nieuwzględnienie lokali użytkowych przy ul. Dzieci Głogowskich 3 w Głogowie w "Formularzu ofertowym" oraz w "Wykazie budynków 100 pr. Gminy" Zamawiający wprowadza do ww. dokumentów budynek użytkowy przy ul. Dzieci Głogowskich 3 w Głogowie.

W związku z powyższym wprowadza się nw. modyfikacje w treści ogłoszenia o zamówieniu.

1. W miejsce zał. nr 1 - formularz ofertowy wprowadza się nowy zał. nr 1 - formularz ofertowy - poprawiony
2. W miejsce zał. nr 5 - wykaz budynków 100 pr. Gminy wprowadza się nowy zał. nr 5 - wykaz budynków 100 pr. Gminy - poprawiony


Zmodyfikowane załączniki do pobrania TUTAJ .


 Głogów, dn. 20.12.2016 r.

INFORMACJA O WYNIKACH POSTĘPOWANIA

Wykonywanie usług kominiarskich w budynkach administrowanych przez Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Głogowie stanowiących w 100% własność Gminy Miejskiej Głogów


I.    Zamawiający: Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Głogowie, ul. Poczdamska 1,
67-200 Głogów działający w imieniu i na rzecz Gminy Miejskiej Głogów
II.    Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia z dnia  28.11.2016 r.
III.    Tryb udzielenia zamówienia: „zapytanie ofertowe” na podst. art. 4 pkt. 8 ustawy
z dn. 29.01.2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2015 r. poz. 2164 oraz z 2016 r. poz. 831, 996 i 1020)
IV.    Ilość otrzymanych ofert: 2
V.    Ilość wykonawców wykluczonych: 0
VI.    Ilość ofert odrzuconych: 0
VII.    Wybór oferty najkorzystniejszej:
ZAKŁAD USŁUG KOMINIARSKICH „MIOTEŁKA” Krzysztof Sobecki
ul. Rudnowska 6, 67-200 Głogów

VIII.    Uzasadnienie wyboru oferty najkorzystniejszej:    
Komisja Przetargowa dokonała wyboru oferty o cenie niższej spośród 2 złożonych ofert, spełniającej warunki udziału w postępowaniu określone przez Zamawiającego.


 
« poprzedni artykuł   następny artykuł »