UWAGA! TO JEST STRONA ARCHIWALNA ZGM w GŁOGOWIE. ABY PRZEJŚĆ NA AKTUALNĄ STRONĘ INTERNETOWĄ KLIKNIJ:

www.zgm.glogow.pl

Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Głogowie


 ZGM W GŁOGOWIE
[17.01.2017] OGŁOSZENIE: Remont pomieszczeń biurowych na I piętrze... - ul. Poczdamska 1 PDF Drukuj Email
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU

Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Głogowie, ul. Poczdamska  1, 67-200 Głogów zaprasza do składania ofert cenowych w trybie „zapytania ofertowego” zgodnie z art. 4 pkt. 8 ustawy – Prawo zamówień publicznych na:

Remont pomieszczeń biurowych na I piętrze w budynku użytkowym przy
ul. Poczdamskiej 1 w Głogowie
 

1.    Zamawiający: Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Głogowie, ul. Poczdamska 1, 67-200 Głogów działający w imieniu i na rzecz Gminy Miejskiej Głogów
2.    Tryb zamówienia: „zapytanie ofertowe” zgodnie z art. 4 pkt. 8 ustawy z dn. 29.01.2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2015 r. poz. 2164 oraz z 2016 r. poz. 831, 996 i 1020)
3.    Przedmiot zamówienia.
3.1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót ogólnobudowlanych w zakresie wymiany instalacji elektrycznej oraz remontu pomieszczeń biurowych na I piętrze budynku użytkowego przy ul. Poczdamskiej 1 w Głogowie w zakresie:
- wymiana instalacji elektrycznej wraz z wymianą włączników i gniazd,
- wymiana opraw oświetleniowych,
- wykonanie instalacji strukturalnej,
- pomiary instalacji,
- przygotowanie podłoży do malowania,
- malowanie sufitów i ścian farbami emulsyjnymi,
- wykonanie posadzki z tworzyw sztucznych,
- wymiana instalacji wodno-kanalizacyjnej,
- wykonanie pomieszczenia łazienki / ubikacji
3.2. Pełny opis przedmiotu zamówienia określają przedmiary robót stanowiące załączniki nr 2 i 2a do niniejszego ogłoszenia.
3.3. Do wykonania robót należy użyć materiałów posiadających wymagane atesty i certyfikaty, które będą wymagane przy odbiorze końcowym robót.
4.  Osobami upoważnionymi do kontaktów z oferentami są:
- w sprawach technicznych
Kierownik Działu Eksploatacyjnego Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej w Głogowie – Ryszard Sajko,
tel. 076-853-11-30, tel. kom. 575-677-020
- w sprawach proceduralnych:
   Marta Okła, Sławomir Sadecki  tel. 076-853-11-31, fax.0 76-853-11-01
6.    Termin realizacji zamówienia: do 15.02.2017 r.
7.    Do oferty należy dołączyć następujące dokumenty:
7.1.    Formularz ofertowy sporządzony zgodnie z zał. nr 1 do ogłoszenia
7.2.    Kosztorysy ofertowe sporządzone zgodnie z  przedmiarami robót umieszczonymi na stronie        internetowej Zamawiającego (zał. nr 2 i 2a do ogłoszenia).
Uwaga! Zamawiający nie dopuszcza składania kosztorysów uproszczonych.
7.3.    Zestawienie, z godnie z załącznikiem nr 3 do ogłoszenia,  co najmniej 2 robót wykonanych
w okresie ostatnich 3 lat, a jeśli okres prowadzenia  działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swym rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia, tj. wykaz wykonanych robót ogólnobudowlanych remontowych w budynkach mieszkalnych wielorodzinnych lub użytkowych.
Do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że roboty zostały wykonane należycie (referencje, protokoły odbioru robót etc.)
7.4.    Podpisany i zaparafowany przez Wykonawcę projekt umowy zgodnie z zał. nr 4 do ogłoszenia
7.5.    Wykaz podwykonawców oraz (lub) oświadczenie o wykonaniu zamówienia siłami własnymi zgodnie z zał. nr 5 i 6 do ogłoszenia
7.6.    Oświadczenie o dokonaniu wizji lokalnej na terenie prowadzenia przyszłych robót   przy udziale upoważnionej osoby z ramienia Zamawiającego zał. nr 7 do  Ogłoszenia
7.7.    Aktualny wypis/odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wydany lub urzędowo potwierdzony przez organ wydający nie wcześniej niż  6 miesięcy przed dniem otwarcia ofert.
7.8.    Opłaconą polisę od odpowiedzialności cywilnej  w zakresie prowadzonej działalności  gospodarczej w wysokości co najmniej oferowanej kwoty brutto.
7.9.    Dowód wniesienia wadium, o którym mowa w ust. 8.
7.10.    Kserokopie aktualnych uprawnień budowlanych co najmniej 1 osoby wykonującej zamówienie specjalności konstrukcyjno-budowlanej i kserokopie uprawnień budowlanych co najmniej 1 osoby wykonującej zamówienie w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych zgodnie z §23 Rozporządzenia Ministra Transportu i Budownictwa z dn. 28.04.2006 r. (Dz. U. z 16.05.2006 r., Nr 83 poz. 578 z późn. zm.)
7.11.    Kserokopie aktualnych zaświadczeń o przynależności do właściwej Izby Samorządu Zawodowego.
8.    Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości: 1.200,00 zł
         słownie: jeden tysiąc dwieście złotych 00/100
     8.1. Wadium może być wnoszone w następujących formach:
a) w pieniądzu przelewem na konto Zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Głogowie nr 04 86460008 0000 0000 6392 0003,
b) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym, że zobowiązanie kasy jest zobowiązaniem pieniężnym,
c) w gwarancjach bankowych lub ubezpieczeniowych,
d) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275).
8.2.     Pozostałe formy wadium należy złożyć w siedzibie Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert.
8.3. Wadium wnoszone w formie innej, niż pieniężna musi spełniać następujące wymagania:
a) musi odpowiadać co do wartości wysokości wadium określonemu w niniejszym ogłoszeniu,
b) musi zawierać w swojej treści okoliczności, w których gwarant (poręczyciel) wypłaci kwotę     wadium Zamawiającemu wraz z klauzulą stwierdzającą, że wypłata nastąpi na pierwsze     żądanie Zamawiającego bez protestu gwaranta (poręczyciela),
c) musi być podpisane przez osobę lub osoby upoważnione do reprezentacji gwaranta     (poręczyciela).
8.4.     W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji, gwarancja ma być co najmniej gwarancją: bezwarunkową, nieprzenośną, nieodwołalną i płatną na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego. Gwarancja musi być sporządzona zgodnie z obowiązującym prawem i winna zawierać następujące elementy:
a) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib,
b) określenie przedmiotu postępowania,
c) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją,
d) kwotę gwarancji,
e) termin ważności gwarancji,
f)     zobowiązanie gwaranta do zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż Wykonawca, którego ofertę wybrano: odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie lub nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy, lub zawarcie umowy stało się nie możliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
8.5. Postanowienia ust. 6.3 oraz ust. 6.4 stosuje się odpowiednio do poręczeń, określonych powyżej
w ust. 6.1 lit. b) i ust. 6.1. lit. d)
8.6. Dowód wniesienia wadium (jeśli jest wnoszone w formie innej niż wpłata pieniężna) powinien być złożony w oryginale oraz kopii. Oryginał gwarancji/poręczenia powinien być dołączony w odrębnej kopercie. Kopia dokumentu powinna być wpięta do oferty przetargowej.
8.7. Oferta niezabezpieczona akceptowaną formą wadium zostanie odrzucona.
8.8. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym.
8.9. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza.
8.10. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
8.11. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert.
8.12. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi
z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszonym o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizji bankowej na przelew pieniędzy na rachunek oferenta.
8.13. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana:
a) odmówi podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie.
b) zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.
 9.      Kryterium oceny ofert: 100% cena
10.     Oferty należy złożyć do dnia 24.01.2017 r. do godz. 9.00 w Sekretariacie ZGM (pok. nr 210, II piętro)
11.     Otwarcie ofert nastąpi dnia 24.01.2017 r. o godz. 9.10 w Sali Konferencyjnej ZGM (pok. nr 214, II piętro)
12.     Termin związania ofertą  – 30 dni.
13.   Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.
14.     Wykonawca, którego oferta zostanie wybranie jako oferta najkorzystniejsza będzie obowiązany do wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy w wysokości 10% wartości umowy brutto. Warunki wniesienia i zwrotu zabezpieczenia należytego wykonania umowy określa §10 projektu umowy (zał. nr 4 do niniejszego ogłoszenia).
14.   Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
15.     Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu.
16.    Zamawiający nie przewiduje udzielania zaliczek.
 
 

 
PLIKI DO POBRANIA TUTAJ
 
 
Głogów, dnia 25.01.2017 r.                   

INFORMACJA O WYNIKACH POSTĘPOWANIA

Remont pomieszczeń biurowych na I piętrze w budynku użytkowym przy ul. Poczdamskiej 1 w Głogowie


I.    Zamawiający: Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Głogowie, ul. Poczdamska 1,
67-200 Głogów działający w imieniu i na rzecz Gminy Miejskiej Głogów
II.    Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia z dnia  17.01.2017 r.
III.    Tryb udzielenia zamówienia: „zapytanie ofertowe” na podst. art. 4 pkt. 8 ustawy
z dn. 29.01.2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2015 r. poz. 2164 oraz z 2016 r. poz. 831, 996 i 1020)
IV.    Kryterium oceny ofert: 100% - cena.
V.    Ilość otrzymanych ofert: 3
VI.    Ilość wykonawców wykluczonych: 0
VII.    Ilość ofert odrzuconych: 0
VIII.    Wybór oferty najkorzystniejszej:
1. Nazwa wybranego Wykonawcy:
„SOBOTA” Sp. z o.o., ul. Elektryczna 7a, 67-200 Głogów
2. Uzasadnienie wyboru oferty najkorzystniejszej:
Zamawiający wybrał ofertę o najniższej cenie spośród złożonych ofert spełniającą warunki udziału w postępowaniu określone przez Zamawiającego w Ogłoszeniu o zamówieniu.
 
 
 
« poprzedni artykuł   następny artykuł »