UWAGA! TO JEST STRONA ARCHIWALNA ZGM w GŁOGOWIE. ABY PRZEJŚĆ NA AKTUALNĄ STRONĘ INTERNETOWĄ KLIKNIJ:

www.zgm.glogow.pl

Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Głogowie


 ZGM W GŁOGOWIE
[25.01.2017] OGŁOSZENIE: Opracowanie inwentaryzacji budowlanej wraz z ... - ul. Połanieckiej 1-9 PDF Drukuj Email
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU

Zakład Gospodarki Mieszkaniowej, ul. Poczdamska  1, 67-200 Głogów działający w imieniu i na rzecz Gminy Miejskiej w Głogowie ogłasza postępowanie w trybie „zapytania ofertowego” art. 4 pkt. 8 ustawy Prawo zamówień publicznych na:

Opracowanie inwentaryzacji budowlanej wraz z ustaleniem udziałów we współwłasności dla budynku  przy ul. Połanieckiej 1-9 w Głogowie

1.    Zamawiający: Zakład Gospodarki Mieszkaniowej, ul. Poczdamska  1, 67-200 Głogów działający w imieniu i na rzecz Gminy Miejskiej Głogów
2.  Termin realizacji zamówienia: do 40 dni od dnia podpisania umowy.
3.  Tryb zamówienia: „zapytanie ofertowe” zgodnie z art. 4 pkt. 8 ustawy z dnia 29.01.2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2015 r. poz. 2164 oraz z 2016 r. poz. 831, 996 i 1020).
4.    Materiały dotyczące zamówienia (których wypełnienia, podpisania i złożenia żąda Zamawiający) dostępne są na stronie internetowej Zamawiającego:  www.zgm.glogow.pl:
    4.1.  Formularz ofertowy (zał. nr 1 do ogłoszenia)
    4.2.    Projekt umowy (zał. nr 2 do ogłoszenia)
    4.3.    Wykaz wykonanych inwentaryzacji (zał. nr 3 do ogłoszenia)
    4.4.  Zakres prac powierzonych podwykonawcom (zał. 4 do ogłoszenia)
    4.5    Oświadczenie o wykonaniu zamówienia siłami własnymi (zał. nr 5 do ogłoszenia)
    4.6.    Podstawowe dane budynku objętego przedmiotem zamówienia (zał. nr 6 do ogłoszenia)
5.  Osobami upoważnionymi do kontaktów z oferentami są:
5.1.Kierownik Administracji „Hutnik” Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej w Głogowie – Anna Keep, tel. 076-853-11-91
5.2 Sekcja lokali i zamówień ZGM w Głogowie – Marta Okła, Sławomir Sadecki  tel. 076-853-11-31
6.    Do oferty należy dołączyć następujące dokumenty:
6.1. Zestawienie minimum 2 usług wykonanych w okresie ostatnich 3 lat, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swym rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, tj. polegających na wykonaniu inwentaryzacji budowlanych budynków użytkowych lub mieszkalnych. Do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że dokumentacje zostały wykonane należycie (referencje, protokoły przekazania dokumentów, etc.)
6.2. Aktualny wypis/odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wydany lub urzędowo potwierdzony przez organ wydający nie wcześniej niż  6 miesięcy przed dniem otwarcia ofert.
6.3.  Aktualne uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie   do projektowania w specjalnościach:
    a) architektonicznej bez ograniczeń lub
    b) konstrukcyjno – budowlanej bez ograniczeń
    Podstawa prawna: Rozporządzenie Ministra Transportu i Budownictwa z dn. 11.09.2014 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz.U. 2014 poz. 1278).
        6.4. Aktualne zaświadczenie o przynależności do właściwej Izby Samorządu Zawodowego.
8.    Opisaną i oznaczoną pieczątką firmową Wykonawcy ofertę należy złożyć do dnia 03.02.2017 r. do godz. 9.00  w Sekretariacie firmy przy ul. Poczdamskiej 1 w Głogowie – II piętro, pok. nr 210.
    Uwaga! Złożenie oferty po wyznaczonym terminie będzie skutkowało odesłaniem oferty do     Wykonawcy bez jej otwierania.
9. Otwarcie ofert odbędzie się w dniu 03.02.2017 r. o godz. 9.10 w Sali Konferencyjnej ZGM przy
     ul. Poczdamskiej 1 w Głogowie – II piętro, pok. nr 214.
10. Kryterium oceny ofert: 100% cena.
11.     Wyniki postępowania zostaną opublikowane na podanej w ust. 4 stronie internetowej
        Zamawiającego.
 
 
 
PLIKI DO POBRANIA TUTAJ
 
 
Głogów, dn. 10.02.2017 r.                            

INFORMACJA O WYNIKACH POSTĘPOWANIA
Opracowanie inwentaryzacji budowlanej wraz z ustaleniem udziałów we współwłasności dla budynku przy ul. Połanieckiej 1-9 w Głogowie


I.    Zamawiający  - Zakład Gospodarki Mieszkaniowej, ul. Poczdamska  1, 67-200 Głogów działający w imieniu i na rzecz Gminy Miejskiej Głogów.
II.    Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia z dnia  26.01.2017 r.
III.    Tryb udzielenia zamówienia: „zapytanie ofertowe” zgodnie z art. 4 pkt. 8 ustawy z dnia 29.01.2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2015 r. poz. 2164 oraz z 2016 r. poz. 831, 996 i 1020).IV.    
IV.   Ilość otrzymanych ofert: 4
V.    Ilość wykonawców wykluczonych: 0
VI.    Ilość ofert odrzuconych: 0
VII.    Wybór najkorzystniejszej oferty:
        CONCEPT Centrum Inżynierskie
        Joanna Jankowska-Nowicka
        ul. Iwaszkiewicza 18/5
        52-211 Wrocław

VIII. Uzasadnienie wyboru:
Komisja Przetargowa dokonała wyboru oferty z najniższą ceną, spełniającej warunki udziału
w postępowaniu.

 
 
« poprzedni artykuł   następny artykuł »