UWAGA! TO JEST STRONA ARCHIWALNA ZGM w GŁOGOWIE. ABY PRZEJŚĆ NA AKTUALNĄ STRONĘ INTERNETOWĄ KLIKNIJ:

www.zgm.glogow.pl

Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Głogowie


 ZGM W GŁOGOWIE
[30.01.2017] OGŁOSZENIE: Remont klatki schodowej wraz z wymianą instalacji ... - Al. Wolności 13 PDF Drukuj Email
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU

Zakład Gospodarki Mieszkaniowej przy ul. Poczdamskiej 1, 67-200 Głogów działając w imieniu Wspólnoty Mieszkaniowej przy Al. Wolności 13 w Głogowie ogłasza przetarg nieograniczony na:

Remont klatki schodowej wraz z wymianą instalacji elektrycznej w częściach wspólnych budynku przy Al. Wolności 13 w Głogowie


1.    Zamawiający: Wspólnota Mieszkaniowa nieruchomości przy Al. Wolności 13 w Głogowie, w imieniu której działa Zakład Gospodarki Mieszkaniowej, ul. Poczdamska 1, 67-200 Głogów.
2.    Tryb zamówienia: przetarg nieograniczony zgodnie z art. 701 K.C. i następne
3.    SIWZ do pobrania bezpłatnie ze strony internetowej Zamawiającego www.zgm.glogow.pl
4.    Osobami upoważnionymi do kontaktów z oferentami są:
4.1. W sprawach technicznych
Kierownik Działu Eksploatacyjnego ZGM w Głogowie – Ryszard Sajko - tel. 076-853-11-30 lub 575677020.
4.2.    W sprawach proceduralnych:
Sekcja lokali i zamówień ZGM w Głogowie – Marta Okła lub Sławomir Sadecki –
tel. 076-853-11-31, fax. 76-853-11-01
5. Opis przedmiotu zamówienia:
5.1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie pełnego zakresu robót w budynku Wspólnoty Mieszkaniowej nieruchomości przy Al. Wolności 13 w Głogowie zgodnie z projektem budowlanym, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych, przedmiarami robót, oraz w sposób zgodny z powszechnie obowiązującymi warunkami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych łącznie z robotami towarzyszącymi w zakresie:
    A) Wymiana instalacji elektrycznej w częściach wspólnych budynku:
-    wymiana rozdzielnicy głównej nn 0,4kV – RG+TA+TL rozdziału i opomiarowania obwodów administracyjnych ora poszczególnych lokali mieszkalnych,
-    wymiana wewnętrznych linii zasilających poszczególne lokale mieszkalne,
-    wymiana instalacji oświetlenia ciągów komunikacyjnych (korytarzy i klatki schodowej),
-    wymiana instalacji oświetlenia korytarzy piwnic,
-    wymiana instalacji oświetlenia piwnic lokatorskich z zabezpieczeniem mocy OM631,
-    wykonanie instalacja oświetlenia strychu,
-    wykonanie instalacji połączeń wyrównawczych,
-    wykonanie ochrony przeciwprzepięciowej,
-    wykonanie ochrony przeciwporażeniowej.
B) Remont klatki schodowej w budynku:
-    wykonanie gładzi gipsowych na klatce schodowej,
-    malowanie klatki schodowej farbami emulsyjnymi,
-    malowanie klatki schodowej farbami olejnymi (lamperie).

Uwaga! Zamawiający nie dopuszcza możliwość składania ofert częściowych.

5.3.    Pełny zakres realizacji przedmiotu zamówienia określają:
A) Wymiana instalacji elektrycznej w częściach wspólnych budynku: projekt budowlany wraz ze specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych oraz przedmiarem robót opracowane przez firmę  „ELNET SERWIS” Maciej Piotrowski, ul. Lwowska 8/15, 59-220 Legnica: zał. nr 9, 10 i 11 do SIWZ.
B)    Remont klatki schodowej: przedmiar robót opracowany przez Starszego Referenta ds. technicznych ZGM w Głogowie – p. Grażynę Jacheć, zał. nr 11a do SIWZ.
5.4. Do wykonania robót należy użyć materiałów posiadających wymagane atesty i certyfikaty, które będą wymagane przy odbiorze końcowym robót.
6.   Kryterium oceny ofert: 100% cena
7. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
8. Termin realizacji zamówienia: do 60 dni od dnia podpisania umowy
9. Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości  1.000,00 zł
       (słownie: jeden tysiące złotych 00/100)
Wadium w formach określonych w Rozdziale XI ust. 2 Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia należy złożyć w siedzibie Zamawiającego lub wnieść na konto bankowe firmy nie później niż do dnia składania ofert w osobnych kopertach opieczętowanych pieczątką firmową Wykonawcy (w przypadku przelewu pieniędzy na konto Zamawiającego należy złożyć dowód przelewu lub wpłaty wadium).
 10. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
10.1.     Nie podlegają wykluczeniu na podstawie przepisów określonych w Rozdziale X, ust.3  Specyfikacji Istotnych  Warunków Zamówienia.
   10.2.    Wykonali w okresie ostatnich 5 lat przed wszczęciem postępowania roboty budowlane, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie, odpowiadające swym rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia.
 Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże wykonanie min. 2 robót ogólnobudowlanych w zakresie wymiany, instalacji lub modernizacji instalacji elektrycznych.
   10.3.     Dysponują m.in. 5 osobami niezbędnymi do wykonania zamówienia, w tym min. 1 osobą do kierowania robotami budowlanymi o konstrukcyjno-budowlanej.
   10.4.    Posiadają ubezpieczenie działalności od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności  gospodarczej w wysokości co najmniej 100 % oferowanej kwoty brutto.
   10.5. Udzielą minimum 3-letniej gwarancji i rękojmi na wykonane roboty i zastosowane materiały. Zamawiający wymaga, by niezależnie od gwarancji producenta, gwarancja na wykonane roboty oraz wszystkie zamontowane instalacje, materiały i urządzenia wynosiła minimum 3 lata, licząc od dnia protokolarnego, ostatecznego odbioru robót. Podane przez Wykonawców okresy udzielenia gwarancji nie mogą zawierać warunków wstępnych, np. uzależnienia od zobowiązania użytkownika do płatnych przeglądów dokonywanych przez autoryzowany serwis i temu podobne sformułowania.
10.6.     Wnieśli wadium w wysokości i formie określonej w Rozdziale XI SIWZ.
12.     Oferty należy złożyć do dnia 14.02.2017 r. do godz. 9.00 w Sekretariacie ZGM (pok. nr 210, II piętro)
13.     Otwarcie ofert nastąpi dnia 14.02.2017 r. o godz. 9.10 w Sali Konferencyjnej ZGM (pok. nr 214, II  piętro)
14.     Termin związania ofertą  – 30 dni.
15.     Zamawiający nie przewiduje zastosowania aukcji elektronicznej.
16.     Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu.
17.     Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania na każdym jego etapie - bez podawania przyczyny.
18.     Zamawiający przewiduje możliwość prowadzenia dalszych ustnych negocjacji z  wykonawcami biorącymi udział w postępowaniu.


 
PLIKI DO POBRANIA TUTAJ
 

Głogów, dn. 10.02.2013 r.

ZMIANA TERMINU OTWARCIA OFERT
w postępowaniu prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego zgodnie
z art. 701-4 Kodeksu Cywilnego na:


Remont klatki schodowej wraz z wymianą instalacji elektrycznej w częściach wspólnych budynku przy Al. Wolności 13 w Głogowie

Z uwagi na zapytania złożone przez Wykonawców do treści Specyfikacji Istotnych warunków Zamówienia (w części dotyczącej wymiany instalacji elektrycznej) Zamawiający przedłuża termin składania ofert w niniejszym postępowaniu, który ustala się na dzień 22.02.2017 r. do godz. 9:00.
Otwarcie ofert nastąpi w dniu 22.02.2017 r. o godz. 9:10 w Sali Konferencyjnej Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej  w Głogowie przy ul. Poczdamskiej 1 w Głogowie.
Zamawiający informuje, iż odpowiedzi na zapytania ukażą się na stronie Zamawiającego niezwłocznie po otrzymaniu informacji od projektanta wymiany instalacji elektrycznej w budynku.
 
 
 

 Głogów, 15.02.2017r.

 W odpowiedzi na nw. pytania:

1. W opisie dokumentacji jest zapis dotyczący zasilania mieszkań z TG przewodem YDG
    5x6 mm2 do tablicy mieszkaniowej . W kosztorysie oraz w dokumentacji załączonych w przetargu    brak tablic mieszkaniowych (rysunek TM oraz pozycji w kosztorysie) dotyczącej wykonania w/w rozdzielnicy.

    Zwracam się z prośbą o zamieszczenie w/w dokumentów.


2. Brak w opisie i przedmiarze danych dotyczących bezpiecznikowych tablic mieszkaniowych,

  Zakład Gospodarki Mieszkaniowej  informuje, że należy rozszerzyć zakres prac o demontaż istniejących tablic licznikowych, a na  ich miejsce montaż nowych tablic mieszkaniowych TM według załączonego rysunku (w załączeniu również przedmiar)

  Ponadto w wyliczeniach kosztów należy uwzględnić podwyższenie balustrad do wysokości 1,10m

 PLIKI DO POBRANIA TUTAJ

 

 
Głogów, dn. 07.03.2017 r.                           

INFORMACJA O WYNIKACH POSTĘPOWANIA
Remont klatki schodowej wraz z wymianą instalacji elektrycznej w częściach wspólnych budynku przy Al. Wolności 13 w Głogowie


I.    Zamawiający: Wspólnota Mieszkaniowa nieruchomości przy Al. Wolności 13 w Głogowie,  w imieniu której działa Zakład Gospodarki Mieszkaniowej, ul. Poczdamska 1,
67-200 Głogów.
II.    Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia z dnia  30.01.2017 r.
III.    Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony zgodnie z art. 701 - 704 Kodeksu Cywilnego
IV.    Numer postępowania nadany sprawie przez zamawiającego:  EL - PN/01/2017
V.    Ilość otrzymanych ofert: 2
VI.    Ilość wykonawców wykluczonych: 0
VII.    Ilość ofert odrzuconych: 0
VIII.    Wybór oferty najkorzystniejszej:
Firma Usługowo – Handlowa (Instalatorstwo Elektryczne)
Krzysztof Bieniek
ul. Śląska 35/2, 68-100 Żagań

IX.    Uzasadnienie wyboru oferty najkorzystniejszej:   
Po przeprowadzeniu  ustnych negocjacji z Wykonawcami biorącymi udział w postępowaniu, Komisja Przetargowa dokonała wyboru oferty o najniższej cenie, spełniającej warunki udziału  w postępowaniu określone przez Zamawiającego.

 
 
« poprzedni artykuł   następny artykuł »