ZGM W GŁOGOWIE |
[30.01.2017] OGŁOSZENIE: Remont klatki schodowej wraz z wymianą instalacji ... - Al. Wolności 13 |
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
Zakład Gospodarki Mieszkaniowej przy ul. Poczdamskiej 1, 67-200 Głogów działając w imieniu Wspólnoty Mieszkaniowej przy Al. Wolności 13 w Głogowie ogłasza przetarg nieograniczony na: Remont klatki schodowej wraz z wymianą instalacji elektrycznej w częściach wspólnych budynku przy Al. Wolności 13 w Głogowie 1. Zamawiający: Wspólnota Mieszkaniowa nieruchomości przy Al. Wolności 13 w Głogowie, w imieniu której działa Zakład Gospodarki Mieszkaniowej, ul. Poczdamska 1, 67-200 Głogów. 2. Tryb zamówienia: przetarg nieograniczony zgodnie z art. 701 K.C. i następne 3. SIWZ do pobrania bezpłatnie ze strony internetowej Zamawiającego www.zgm.glogow.pl 4. Osobami upoważnionymi do kontaktów z oferentami są: 4.1. W sprawach technicznych Kierownik Działu Eksploatacyjnego ZGM w Głogowie – Ryszard Sajko - tel. 076-853-11-30 lub 575677020. 4.2. W sprawach proceduralnych: Sekcja lokali i zamówień ZGM w Głogowie – Marta Okła lub Sławomir Sadecki – tel. 076-853-11-31, fax. 76-853-11-01 5. Opis przedmiotu zamówienia: 5.1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie pełnego zakresu robót w budynku Wspólnoty Mieszkaniowej nieruchomości przy Al. Wolności 13 w Głogowie zgodnie z projektem budowlanym, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych, przedmiarami robót, oraz w sposób zgodny z powszechnie obowiązującymi warunkami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych łącznie z robotami towarzyszącymi w zakresie: A) Wymiana instalacji elektrycznej w częściach wspólnych budynku: - wymiana rozdzielnicy głównej nn 0,4kV – RG+TA+TL rozdziału i opomiarowania obwodów administracyjnych ora poszczególnych lokali mieszkalnych, - wymiana wewnętrznych linii zasilających poszczególne lokale mieszkalne, - wymiana instalacji oświetlenia ciągów komunikacyjnych (korytarzy i klatki schodowej), - wymiana instalacji oświetlenia korytarzy piwnic, - wymiana instalacji oświetlenia piwnic lokatorskich z zabezpieczeniem mocy OM631, - wykonanie instalacja oświetlenia strychu, - wykonanie instalacji połączeń wyrównawczych, - wykonanie ochrony przeciwprzepięciowej, - wykonanie ochrony przeciwporażeniowej. B) Remont klatki schodowej w budynku: - wykonanie gładzi gipsowych na klatce schodowej, - malowanie klatki schodowej farbami emulsyjnymi, - malowanie klatki schodowej farbami olejnymi (lamperie). Uwaga! Zamawiający nie dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. 5.3. Pełny zakres realizacji przedmiotu zamówienia określają: A) Wymiana instalacji elektrycznej w częściach wspólnych budynku: projekt budowlany wraz ze specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych oraz przedmiarem robót opracowane przez firmę „ELNET SERWIS” Maciej Piotrowski, ul. Lwowska 8/15, 59-220 Legnica: zał. nr 9, 10 i 11 do SIWZ. B) Remont klatki schodowej: przedmiar robót opracowany przez Starszego Referenta ds. technicznych ZGM w Głogowie – p. Grażynę Jacheć, zał. nr 11a do SIWZ. 5.4. Do wykonania robót należy użyć materiałów posiadających wymagane atesty i certyfikaty, które będą wymagane przy odbiorze końcowym robót. 6. Kryterium oceny ofert: 100% cena 7. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 8. Termin realizacji zamówienia: do 60 dni od dnia podpisania umowy 9. Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości 1.000,00 zł (słownie: jeden tysiące złotych 00/100) Wadium w formach określonych w Rozdziale XI ust. 2 Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia należy złożyć w siedzibie Zamawiającego lub wnieść na konto bankowe firmy nie później niż do dnia składania ofert w osobnych kopertach opieczętowanych pieczątką firmową Wykonawcy (w przypadku przelewu pieniędzy na konto Zamawiającego należy złożyć dowód przelewu lub wpłaty wadium). 10. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 10.1. Nie podlegają wykluczeniu na podstawie przepisów określonych w Rozdziale X, ust.3 Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 10.2. Wykonali w okresie ostatnich 5 lat przed wszczęciem postępowania roboty budowlane, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie, odpowiadające swym rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia. Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże wykonanie min. 2 robót ogólnobudowlanych w zakresie wymiany, instalacji lub modernizacji instalacji elektrycznych. 10.3. Dysponują m.in. 5 osobami niezbędnymi do wykonania zamówienia, w tym min. 1 osobą do kierowania robotami budowlanymi o konstrukcyjno-budowlanej. 10.4. Posiadają ubezpieczenie działalności od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej w wysokości co najmniej 100 % oferowanej kwoty brutto. 10.5. Udzielą minimum 3-letniej gwarancji i rękojmi na wykonane roboty i zastosowane materiały. Zamawiający wymaga, by niezależnie od gwarancji producenta, gwarancja na wykonane roboty oraz wszystkie zamontowane instalacje, materiały i urządzenia wynosiła minimum 3 lata, licząc od dnia protokolarnego, ostatecznego odbioru robót. Podane przez Wykonawców okresy udzielenia gwarancji nie mogą zawierać warunków wstępnych, np. uzależnienia od zobowiązania użytkownika do płatnych przeglądów dokonywanych przez autoryzowany serwis i temu podobne sformułowania. 10.6. Wnieśli wadium w wysokości i formie określonej w Rozdziale XI SIWZ. 12. Oferty należy złożyć do dnia 14.02.2017 r. do godz. 9.00 w Sekretariacie ZGM (pok. nr 210, II piętro) 13. Otwarcie ofert nastąpi dnia 14.02.2017 r. o godz. 9.10 w Sali Konferencyjnej ZGM (pok. nr 214, II piętro) 14. Termin związania ofertą – 30 dni. 15. Zamawiający nie przewiduje zastosowania aukcji elektronicznej. 16. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu. 17. Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania na każdym jego etapie - bez podawania przyczyny. 18. Zamawiający przewiduje możliwość prowadzenia dalszych ustnych negocjacji z wykonawcami biorącymi udział w postępowaniu. PLIKI DO POBRANIA TUTAJ
|
« poprzedni artykuł | następny artykuł » |
---|