UWAGA! TO JEST STRONA ARCHIWALNA ZGM w GŁOGOWIE. ABY PRZEJŚĆ NA AKTUALNĄ STRONĘ INTERNETOWĄ KLIKNIJ:

www.zgm.glogow.pl

Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Głogowie


 ZGM W GŁOGOWIE
[06.03.2017] OGŁOSZENIE: Rozprowadzenie instalacji ciepłej wody wraz z ... - Al. Wolności 32-38 PDF Drukuj Email
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU

Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Głogowie, ul. Poczdamska  1, 67-200 Głogów, działający w imieniu Wspólnoty Mieszkaniowej przy Al. Wolności 32-38 w Głogowie ogłasza postępowanie w trybie przetargu nieograniczonego na:

Rozprowadzenie instalacji ciepłej wody wraz z cyrkulacją i wymianą wodomierzy wody zimnej w budynku Wspólnoty Mieszkaniowej przy
Al. Wolności 32-38 w Głogowie
 

1.    Termin realizacji zamówienia: zamawiający wymaga zrealizowania zamówienia w terminie do 60 dni od dnia podpisania umowy
2.    Zamawiający: Wspólnota Mieszkaniowa nieruchomości przy Al. Wolności 32-38
w Głogowie reprezentowana prez Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Głogowie
ul. Poczdamska 1, 67-200 Głogów
3.    Tryb zamówienia: przetarg nieograniczony zgodnie z art. 701 – 704 Kodeksu Cywilnego
4.    SIWZ do pobrania bezpłatnie ze strony internetowej Zamawiającego www.zgm.glogow.pl
5.    Opis przedmiotu zamówienia:
5.1.    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie pełnego zakresu robót zgodnie z dokumentacją projektową, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych oraz przedmiarami robót w sposób zgodny z powszechnie obowiązującymi warunkami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych łącznie z robotami towarzyszącymi  w zakresie  podłączenia instalacji zimnej wody do węzła cieplnego, rozprowadzenia instalacji ciepłej wody użytkowej wraz z cyrkulacją i podłączeniem instalacji wody ciepłej użytkowej w lokalach mieszkalnych oraz wymianą wodomierzy wody zimnej w budynku Wspólnoty Mieszkaniowej przy Al. Wolności 32-38 w Głogowie.
5.2.    Pełny zakres realizacji przedmiotu zamówienia określają:
a)    projekt budowlany wraz z rysunkami - zał. nr 9 do SIWZ,
b)    specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych - zał. nr 10 do SIWZ,
c)    przedmiary robót - zał. nr 11 i 11a do SIWZ

Uwaga! Należy wycenić następujące pozycje Według załączonych przedmiarów robót:
•    Roboty związane z rozprowadzeniem instalacji wody ciepłej użytkowej wraz z cyrkulacją w budynkach wraz z robotami towarzyszącymi:
        - zał. nr 11 do SIWZ: poz. nr 1 – 35
•    Roboty związane z podłączeniem instalacji wody zimnej do węzła cieplnego:
            - zał. nr 11 do SIWZ: poz. nr 36
•    Roboty związane z wymianą istniejących wodomierzy wody zimnej na wodomierze wody zimnej wyposażonych w moduł radiowy do zdalnego odczytu zużycia wody
        - zał. nr 11a do SIWZ: cały przedmiar
5.3.    Zakres robót budowlanych związanych z podłączeniem instalacji wody ciepłej użytkowej w lokalach mieszkalnych:
    - demontaż istniejącego gazowego podgrzewacza wody,
- zaślepienie doprowadzenia gazu do gazowego podgrzewacza wody z wykonaniem próby szczelności,
    - zaślepienie doprowadzenia wody zimnej do gazowego podgrzewacza wody,
- podłączenie instalacji wody ciepłej użytkowej od wodomierza wody ciepłej do istniejącej instalacji wody ciepłej w lokalu mieszkalnym.
Zamontowane gazowe podgrzewacze wody są własnością lokatorów i po demontażu należy je pozostawić do dyspozycji mieszkańców.
5.4.    Dokumenty, o których mowa w ust. 5.2 zostały opracowane przez p. Jana Czerwika,
ul. Neptuna 4/4, 67-200 Głogów.
5.5.    Zamawiający żąda aby oferowane wodomierze wody ciepłej i zimnej, o których mowa w przedmiarach robót załączonych do niniejszej SIWZ były wodomierzami z modułem radiowym i odpowiadały następującym parametrom:
a)    elektroniczne liczydło z wielofunkcyjnym wyświetlaczem,
b)    miesięczna pamięć wskazań,
c)    certyfikat badania typu MID,
d)    atest higieniczny PZH,
e)    średnica: DN: 15mm,
f)    klasa metrologiczna nie mniej jak H R=80, V R=50 przy Q3=1,6 m3/h
g)    rejestracja i pomiar przepływu wstecznego
h)    strata ciśnienia przy Q3, ΔP nie większa jak 30kPa
i)    zabezpieczenie przed próbami manipulacji wskazań wodomierzy
5.6.    Wymagania Zamawiającego w sprawie sposobu odczytu wskazań wodomierzy:
5.6.1.    System radiowy odczytu wskazań zużycia wody zaoferowany w ofercie musi współpracować z programem rozliczeń wody Zamawiającego
5.6.2.    Przekazywanie danych odczytywanych w systemie radiowym do programu rozliczeń Zamawiającego, musi być sporządzone i dostarczone przez Wykonawcę-oferenta w formie elektronicznej w uniwersalnym formacie plikowym (CSV – wg. potrzeb Zamawiającego).
5.6.3.    Wykonawca – oferent zobowiązuje się do odczytu i przekazywania danych do czasu przejęcia odczytów przez służby Zamawiającego.
5.6.4.    Plik musi zawierać przynajmniej następujące dane:
a)    numer licznika,
b)    adres miejsca odczytu,
c)    wskazania wodomierza,
d)    datę i godzinę odczytu,
e)    typ licznika (zw,cw).
5.6.5.    Odczyty muszą odbywać się raz w miesiącu, dane muszą zostać niezwłocznie przekazane do Zamawiającego w formie elektronicznej (e-mail, nośniki elektroniczne).
5.6.6.    Wodomierze muszą być oznaczone w widoczny sposób rokiem produkcji, tj. „rocznik 2017”.
5.7.    Do wykonania robót należy użyć materiałów posiadających wymagane atesty i certyfikaty, które będą wymagane przy odbiorze końcowym robót.
6.    Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych
7.    Kryterium oceny ofert: 100% cena
8.    Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości 2.000,00 zł.
Wadium w formach określonych w Rozdziale XI Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia należy złożyć w siedzibie Zamawiającego lub wnieść na konto bankowe firmy nie później niż do dnia składania ofert w osobnych kopertach opieczętowanych pieczątką firmową Wykonawcy (w przypadku przelewu pieniędzy na konto Zamawiającego należy złożyć dowód przelewu lub wpłaty wadium).
9.    Termin związania ofertą  – 30 dni.
10.    O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
11.1.    Nie podlegają wykluczeniu na podstawie przepisów określonych w pkt. 3 rozdz. X SIWZ.
11.2.    Wykonali w okresie 3 lat przed wszczęciem postępowania roboty instalacyjne, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie, odpowiadające swym rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia.
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże wykonanie min. 2 robót budowlanych  w zakresie wymiany, modernizacji lub montażu nowych instalacji wodno-kanalizacyjnych w budynkach mieszkalnych wielorodzinnych lub usługowych.
11.3.    Dysponują osobami niezbędnymi do wykonania zamówienia.
Potwierdzeniem dysponowania przez Wykonawcę osobami niezbędnymi do realizacji zamówienia będzie wykaz osób w ilości minimum 5, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, informacje na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia wraz z dokumentami potwierdzającymi, że minimum 1 osoba, którą dysponuje Wykonawca posiada uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych zgodnie z §23 Rozporządzenia Ministra Transportu i Budownictwa z dn. 28.04.2006 r. (Dz. U. z 16.05.2006 r., Nr 83 poz. 578 z późn. zm.)oraz posiada aktualne zaświadczenie o przynależności do właściwej Izby Samorządu Zawodowego.
11.4.    Posiadają ubezpieczenie działalności od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej w wysokości co najmniej 100 % oferowanej kwoty brutto
11.5.    Udzielą minimum 3-letniej gwarancji i rękojmi na wykonane roboty i zastosowane materiały. Zamawiający wymaga, by niezależnie od gwarancji producenta, gwarancja na wykonane roboty oraz wszystkie zamontowane instalacje, materiały i urządzenia wynosiła minimum 3 lata, licząc od dnia protokolarnego, ostatecznego odbioru robót. Podane przez Wykonawców okresy udzielenia gwarancji nie mogą zawierać warunków wstępnych, np. uzależnienia od zobowiązania użytkownika do płatnych przeglądów dokonywanych przez autoryzowany serwis i temu podobne sformułowania.
11.6.    10.6.Wnieśli wadium w wysokości i formie określonej w Rozdziale XI SIWZ.
11.    Oferty należy złożyć do dnia 20.03.2017 r. do godz. 9.00 w Sekretariacie ZGM (pok. nr 210, II piętro)
12.    Otwarcie ofert nastąpi dnia 20.03.2017 r. o godz. 9.10  w Sali Konferencyjnej ZGM (pok. nr 214, II piętro)
13.    Zamawiający nie przewiduje zastosowania aukcji elektronicznej.
14.    Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu.
15.    Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania na każdym jego etapie - bez podawania przyczyny.
16.    Zamawiający przewiduje możliwość prowadzenia dalszych ustnych negocjacji z wykonawcami,

 

 
PLIKI DO POBRANIA TUTAJ
 
 
Głogów, dnia 17.03.2013 r.

ZMIANA TERMINU OTWARCIA OFERT
w postępowaniu prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego zgodnie
z art. 701-4 Kodeksu Cywilnego na:

Rozprowadzenie instalacji ciepłej wody wraz z cyrkulacją i wymianą wodomierzy wody zimnej w budynku Wspólnoty Mieszkaniowej przy Al. Wolności 32-38 w Głogowie


W związku ze zgłoszeniem przez Zarząd Wspólnoty Mieszkaniowej przy Al. Wolności 32-38 w Głogowie uwag do treści Specyfikacji Istotnych warunków Zamówienia (SIWZ) Zamawiający przedłuża termin składania ofert w niniejszym postępowaniu, który ustala się na dzień 24.03.2017 r. do godz. 9:00.
Otwarcie ofert nastąpi w dniu 24.03.2017 r. o godz. 9:10 w Sali Konferencyjnej Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej  w Głogowie przy ul. Poczdamskiej 1 w Głogowie.
Zamawiający informuje, iż ewentualne zmiany w treści SIWZ ukażą się niezwłocznie na stronie Zamawiającego.



 
 

Głogów, dnia 22.03.2017 r.

 

ZAWIESZENIE TOKU POSTĘPOWANIA
prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego zgodnie
z art. 701-4 Kodeksu Cywilnego na:


Rozprowadzenie instalacji ciepłej wody wraz z cyrkulacją i wymianą wodomierzy wody zimnej w budynku Wspólnoty Mieszkaniowej przy Al. Wolności 32-38 w Głogowie

Z uwagi na brak decyzji o wprowadzeniu zmian w treści Specyfikacji Istotnych warunków Zamówienia (SIWZ) Zamawiający zawiesza tok postępowania i informuje, iż NIE NALEŻY SKŁADAĆ OFERT w terminie określonym w ogłoszeniu o zmianie terminu otwarcia ofert z dnia 17.03.2017 r.

Ostateczna decyzja o dalszym przebiegu postępowania zostanie podjęta podczas spotkania z Zarządem Wspólnoty Mieszkaniowej przy Al. Wolności 32-38 w Głogowie w dniu 24.03.2017 r. o godz. 8:00.

Decyzja, o której mowa powyżej zostanie opublikowana na stronie internetowej Zamawiającego.

 
« poprzedni artykuł   następny artykuł »