UWAGA! TO JEST STRONA ARCHIWALNA ZGM w GŁOGOWIE. ABY PRZEJŚĆ NA AKTUALNĄ STRONĘ INTERNETOWĄ KLIKNIJ:

www.zgm.glogow.pl

Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Głogowie


 ZGM W GŁOGOWIE
[10.03.2017] OGŁOSZENIE: usług w zakresie koszenia trawników oraz przycinania żywopłotów ... PDF Drukuj Email
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU

Zakład Gospodarki Mieszkaniowej przy ul. Poczdamskiej 1, 67-200 Głogów ogłasza przetarg nieograniczony na:

Wykonywanie usług w zakresie koszenia trawników oraz przycinania żywopłotów i skupin krzewów na terenach administrowanych
przez Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Głogowie
 


1.    Zamawiający: Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Głogowie działający w imieniu i na rzecz Gminy Miejskiej Głogów.
2.  Tryb zamówienia: przetarg nieograniczony zgodnie z art. 39 ustawy z dnia 29.01.2004 r. – Prawo zamówień   publicznych (Dz. U. z 2015 r. poz. 2164 oraz z 2016 r. poz. 831, 996 i 1020)
3.      SIWZ do pobrania bezpłatnie ze strony internetowej Zamawiającego www.zgm.glogow.pl 
4.   Osobami upoważnionymi do kontaktów z oferentami są:
4.1.    Kierownik ADM „Hutnik” przy ul. C. K. Norwida 1 w Głogowie – Anna Keep,
tel. 76-853-11-91
4.2.    Kierownik ADM „Śródmieście” przy Al. Wolności 40A w Głogowie – Barbara Grabowska,
tel. 76-853-11-81
4.3.    Pracownicy Sekcji Lokali i Zamówień przy ul. Poczdamskiej 1 w Głogowie – Marta Okła lub Sławomir Sadecki, tel. 76-853-11-31.
5.   Opis przedmiotu zamówienia:
5.1.  Kody CPV: 
- 77.31.41.00-5 – usługi w zakresie trawników
- 77.34.20.00-9 – przycinanie żywopłotów
5.2.  Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie n/w usług na terenach administrowanych przez Zamawiającego (zgodnie z zał. nr 5 do SIWZ) w zakresie:
-    koszenie trawników wraz z przygotowaniem terenu do wykonania usługi (usunięciem nieczystości) z częstotliwością minimum 4 razy w ciągu sezonu,
-     przycinanie żywopłotów oraz skupin krzewów wraz z przygotowaniem terenu do wykonania usługi (usunięciem nieczystości) z częstotliwością 4 razy w ciągu sezonu,
-    przy nadmiernym wzroście roślinności koszenie trawników i przycinanie żywopłotów i skupin wg potrzeb i wskazań Zamawiającego
-    zbieranie odpadów z koszenia trawników i przycinania żywopłotów (biomasy) i wywożenie na wysypisko odpadów komunalnych.
5.3.     Powierzchnie trawników i żywopłotów podlegające usługom, o których mowa w ust. 5.2.:
- powierzchnia trawników: 114 581,57 m2,
- powierzchnia żywopłotów: 10 853,88 m2.
5.4.    Inne istotne informacje dotyczące przedmiotu zamówienia:
a)    Wykonywanie usług stanowiących przedmiot zamówienia będzie następowało wyłącznie na podstawie zgłoszeń telefonicznych (lub przekazywanych pisemnie lub faxem) Zamawiającego określających lokalizację i termin wykonania usług.
b)    Zakazuje się Wykonawcy jazdy ciężkim sprzętem po chodnikach z płytek
 i kostki betonowej (poza ścieżkami technologicznymi wybudowanymi do tego celu).  W przypadku uszkodzenia mienia komunalnego (np. krawężnika, chodnika, zieleńców, oznakowania pionowego itd.) Wykonawca zobowiązuje się do naprawy uszkodzeń w terminie 7 kolejnych dni od powstania szkody.
c)    Zamawiający będzie wskazywał stosownym wpisem do dziennika termin wykonania zleconych prac. W uzasadnionych przypadkach Zamawiający będzie nadawał niektórym pracom rygor „pilne”, które należy wykonać niezwłocznie (lub termin wykonania uzgodnić z Zamawiającym).
d)    Wszelkie prace będą wykonywane w ciągu 14 dni w zakresie koszenia trawników i 14 dni  w zakresie przycinki żywopłotów i skupin krzewów od dnia potwierdzenia przyjęcia ich do wykonania. W uzasadnionych przypadkach możliwa jest zmiana terminu wykonania prac – zmiana taka musi być zaakceptowana przez Zamawiającego.
e)    Rozliczenie wykonanych prac nastąpi każdorazowo po wykonanej usłudze wg cen jednostkowych za 1m2 powierzchni wykonanej usługi, określonych w zestawieniu kosztów koszenia trawników i przycinania żywopłotów i skupin krzewów w zasobach administrowanych przez ZGM w Głogowie – zał. nr 6 do SIWZ.
f)    Podstawą do wystawienia faktury za wykonanie zleconych prac będzie protokół potwierdzenia wykonania usług stanowiących przedmiot zamówienia wg wzoru – zał. nr 12 do SIWZ.
6. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.
7. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.
8. Termin realizacji zamówienia: 01.04.2017 r. – 30.11.2017 r.
Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany terminu realizacji zamówienia w zależności od stanu wzrostu (wegetacji) trawy i krzewów na administrowanych terenach.
9. Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości 4.300,00 zł,
słownie: cztery tysiące trzysta złotych 00/100
 Wadium w formach określonych w Rozdziale XV Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia należy złożyć w siedzibie Zamawiającego lub wnieść na konto bankowe firmy przed upływem terminu składania ofert (w przypadku przelewu pieniędzy na konto Zamawiającego należy złożyć dowód przelewu lub wpłaty wadium).
10. Warunki udziału w postępowaniu
10.1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania oraz spełniają warunki  udziału w postępowaniu.
Ocena potwierdzenia spełniania warunku oraz ,że Wykonawca nie podlega wykluczeniu zostanie wstępnie dokonana przez Zamawiającego na podstawie złożonego Jednolitego Europejskiego Dokumentu Zamówień (JEDZ) wg wzoru załącznika Nr 2 do SIWZ, na zasadzie spełnia/nie spełnia.
W związku z tym  Zamawiający wymaga od Wykonawcy odpowiedniego wypełnienia części IV JEDZ tj. kryteria kwalifikacji sekcja A i C.
10.2. Warunki udziału w postępowaniu dotyczące kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów.
    Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania kompetencji lub uprawnień wynikających z odrębnych przepisów.
         10.3.  Warunki udziału w postępowaniu dotyczące sytuacji ekonomicznej lub finansowej.
                    O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy :
 a) posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości co najmniej oferowanej kwoty  brutto.
 Wykonawca może polegać na zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.
              Jeżeli z uzasadnionych przyczyn Wykonawca, na wezwanie, nie będzie mógł przedstawić  wymaganych przez Zamawiającego dokumentów dotyczących sytuacji finansowej, to będzie mógł przedstawić inny dokument, który w wystarczający sposób potwierdzi spełniania tego warunku.
              W przypadku złożenia przez Wykonawców dokumentów zawierających dane w innych walutach niż w PLN, dane finansowe zostaną przeliczone według średniego kursu Narodowego Banku Polskiego (NBP) (strona internetowa: http://www.nbp.pl/Kursy/Kursya.html) opublikowanego w dniu ukazania się ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych. Ten sam kurs Zamawiający przyjmie przy przeliczaniu wszelkich innych danych finansowych.
                    b) posiadają ubezpieczenie od OC z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę w wysokości co najmniej oferowanej kwoty brutto.               
Wykonawca może polegać na zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od  charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.
              Jeżeli z uzasadnionych przyczyn Wykonawca, na wezwanie, nie będzie mógł przedstawić  wymaganych przez Zamawiającego dokumentów dotyczących sytuacji finansowej, to będzie mógł przedstawić inny dokument, który w wystarczający sposób potwierdzi spełniania tego warunku.
              W przypadku złożenia przez Wykonawców dokumentów zawierających dane w innych walutach niż  w PLN, dane finansowe zostaną przeliczone według średniego kursu Narodowego Banku Polskiego (NBP) (strona internetowa: http://www.nbp.pl/Kursy/Kursya.html) opublikowanego w dniu ukazania się ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych. Ten sam kurs Zamawiający przyjmie przy przeliczaniu wszelkich innych danych finansowych.
       10.4.  Warunki udziału w postępowaniu dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej.
           10.4.1. W zakresie doświadczenia.
Na potwierdzenie spełniania tego warunku Wykonawca wykaże i udokumentuje, że  w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał usługi/usługę odpowiadające swym rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, tj. usługi koszenia trawników o powierzchni nie mniejszej niż 100 000 m2 za 1-krotność usługi oraz przycinania żywopłotów i skupin krzewów o powierzchni nie mniejszej niż 15 000 m2 za 1-krotność usługi.
                         Zgodnie z art. 22a ust. 1 i 2 ustawy Pzp Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu innego lub innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączącego go z nimi stosunków prawnych. W takiej sytuacji wykonawca zobowiązany będzie udowodnić, iż będzie dysponował osobami zdolnymi do realizacji zamówienia,  w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu  do dyspozycji tych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia.
              10.4.2. W zakresie dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.
  O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać wykonawcy, którzy wykażą, że dysponują  w okresie wykonywania zamówienia osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Wykonawca wykaże, że dysponuje co najmniej 8 pracownikami.
                                Zgodnie z art. 22a ust. 1 i 2 ustawy Pzp Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu innego lub innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączącego go z nimi stosunków prawnych. W takiej sytuacji wykonawca zobowiązany będzie udowodnić, iż będzie dysponował osobami zdolnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu  do dyspozycji tych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia.
              10.4.3. W zakresie dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym
                             Na potwierdzenie dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym, Wykonawca wykaże, że dysponuje co najmniej następującym sprzętem niezbędnym do wykonania przedmiotu zamówienia:
                           - 4 kosiarki nożowo - koszowe,
                           - 2 kosiarki traktorowe  z koszami,
                           - 4 podkaszarki żyłkowe,
                           - 1 ciągnik z przyczepą do usuwania urobku po wykonaniu usługi,
                           - 3 pary nożyc do żywopłotów.
                     UWAGA. Powyższy potencjał techniczny Wykonawca zabezpieczy tylko i wyłącznie do realizacji przedmiotowego zamówienia.
11.    Wykaz oświadczeń lub dokumentów, potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw do wykluczenia
Wykonawca, którego oferta zostanie najwyżej oceniona na podstawie kryteriów oceny ofert, na wezwanie Zamawiającego w terminie nie krótszym niż 10 dni zobowiązany będzie złożyć aktualne na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów (na dzień składania ofert) następujących dokumentów:
11.1. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania Zamawiający żąda złożenia następujących oświadczeń i dokumentów:

1. Informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21  ustawy Pzp oraz, odnośnie skazania za wykroczenie na karę aresztu, w zakresie określonym przez zamawiającego na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 5 i 6 ustawy Pzp, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
2. Zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie   zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu;
         3. Zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych  lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu;
4. Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej,  jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp;

•    W przypadku składania ofert przez spółki cywilne, zaświadczenia z ZUS i US dotyczą każdego ze wspólników oraz za spółkę.
•    W przypadku, gdy Wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, Zamawiający będzie żądał dokumentów wymienionych w pkt. 1 - 4, również dla tych podmiotów, aktualnych na dzień składania ofert.

11.2. W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu Zamawiający żąda złożenia następujących oświadczeń i dokumentów:
1.  Wykaz usług wraz z referencjami wskazujący, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał usługi/usługę odpowiadające swym rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, tj. usługi koszenia trawników o powierzchni nie mniejszej niż 100 000 m2 za 1-krotność usługi oraz przycinania żywopłotów i skupin krzewów  o powierzchni nie mniejszej niż 15 000 m2 za 1-krotność usługi. Należy podać wartość usługi/usług, okres jej wykonania, nazwy jednostek organizacyjnych na rzecz których wykonano usługę/usługi.
   2.    Wykaz sprzętu i narzędzi niezbędnych do wykonywania zamówienia, którymi dysponuje Wykonawca, a w przypadku gdy Wykonawca będzie dysponował sprzętem i narzędziami innych podmiotów przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia sprzętu i narzędzi.
   3.    Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacją na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia, zakresu czynności i podstawie dysponowania tymi osobami wraz z kserokopią ich prawa jazdy poświadczonych za zgodność z oryginałem.
   4.    Opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej  z przedmiotem zamówienia.
   5. Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
Dodatkowo do oferty należy dołączyć informację o przynależności lub braku przynależności do tej   samej grupy kapitałowej.
1.    Wykonawca w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której   mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej.
2.    W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz
       z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym  Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu – wg wzoru załącznika nr 4 do SIWZ.
12.      Kryterium oceny ofert:
    - cena - 70%
    - termin płatności – 30%
      Opis kryteriów oceny ofert przyjętych przez Zamawiającego zawarty jest w Rozdziale XX SIWZ.

13.     Oferty należy złożyć do dnia 17.03.2017 r. do godz. 9.00 w Sekretariacie ZGM (pok. nr 210, II piętro)
14.     Otwarcie ofert nastąpi dnia 17.03.2017 r. o godz. 9.10 w Sali Konferencyjnej ZGM (pok.
nr 214, II piętro)
15.     Termin związania ofertą  – 30 dni.
16.     Zamawiający nie przewiduje zastosowania aukcji elektronicznej.
17.     Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu.



 
PLIKI DO POBRANIA TUTAJ
 
 
 
Głogów, dnia 13.03.2017 r.      
                 
OGŁOSZENIE O ZMIANIE TREŚCI SPECYFIKACJI ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA ORAZ O ZMIANIE TREŚCI OGŁOSZENIA O ZAMÓWIENIU

w postępowaniu prowadzonym  trybie przetargu nieograniczonego zgodnie z art. 39 ustawy z dn. 29.01,.2004 r. – Prawo zamówień publicznych na:


Wykonywanie usług w zakresie koszenia trawników oraz przycinania żywopłotów i skupin krzewów na terenach administrowanych
przez Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Głogowie


Zgodnie z art. 38 ust. 4 ustawy z dnia 29.01.2004 r. – Prawo zamówień   publicznych (Dz. U. z 2015 r. poz. 2164 oraz z 2016 r. poz. 831, 996 i 1020) Zamawiający zmienia treść Specyfikacji Istotnych warunków Zamówienia w odniesieniu do nw. zakresu:

1) Rozdział IV SIWZ - „Przedmiot zamówienia”.
Zmiany w ust. 2 – „Powierzchnie trawników i żywopłotów podlegające usługom, o których mowa w ust. 1”:

Jest:
- powierzchnia trawników: 114.581,57 m2,
- powierzchnia żywopłotów: 10.853,88 m2.
Powinno być:
- powierzchnia trawników: 114.581,57 m2,
- powierzchnia żywopłotów: 16.469,58 m2.

2) Załącznik nr 5 do SIWZ – „Wykaz powierzchni trawników do koszenia oraz żywopłotów i skupin krzewów do przycięcia na terenach administrowanych przez ZGM w Głogowie”

Z uwagi na konieczność zmiany wszystkich powierzchni żywopłotów oraz skupin do przycięcia dla ADM „Hutnik” Zamawiający wprowadza nowy Załącznik nr 5 do SIWZ – „Wykaz powierzchni trawników do koszenia oraz żywopłotów i skupin krzewów do przycięcia na terenach administrowanych przez ZGM w Głogowie”.
Plik do pobrania TUTAJ.

3) Załącznik nr 6 do SIWZ – „Zestawienie kosztów wykonywania usług koszenia trawników oraz przycinania żywopłotów i skupin krzewów w zasobach administrowanych przez Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Głogowie”

Zmiany w ust. II. Koszt 1-krotności przycięcia żywopłotów i skupin krzewów wraz z przygotowaniem (usunięciem nieczystości) oraz z zebraniem i wywiezieniem odpadów

Jest:
1.     ADM „HUTNIK”
Netto: ……….. zł/m2 x 2014,3 m2 =     ..................... zł/1-krotność usługi
Powinno być:
1.     ADM „HUTNIK”
Netto: ……….. zł/m2 x 7630,00 m2 = ..................... zł/1-krotność usługi

4) Załącznik nr 13 do SIWZ – „Projekt umowy”
   
    Zmiana w §1 ust. 4 projektu umowy – „Przedmiot umowy”
   
    Jest:
4. Powierzchnia żywopłotów do przycięcia:  10 853,88 m2.
Powinno być:
4. Powierzchnia żywopłotów do przycięcia:  16 469,58 m2.

W związku ze zmianami dokonanymi przez Zamawiającego w SIWZ ulega zmianie treść ogłoszenia o zamówieniu w ust. 5, pkt. 5.3 – „Opis przedmiotu zamówienia”
Jest:
5.3.     Powierzchnie trawników i żywopłotów podlegające usługom, o których mowa w ust. 5.2.:
- powierzchnia trawników: 114 581,57 m2,
- powierzchnia żywopłotów: 10 853,88 m2.
Powinno być:
5.3.     Powierzchnie trawników i żywopłotów podlegające usługom, o których mowa w ust. 5.2.:
- powierzchnia trawników: 114 581,57 m2,
- powierzchnia żywopłotów: 16 469,58 m2.


 Głogów, dnia 16.07.2017r.


OGŁOSZENIE O ZMIANIE TREŚCI SPECYFIKACJI ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA ORAZ O ZMIANIE TREŚCI OGŁOSZENIA  O ZAMÓWIENIU

w postępowaniu prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego zgodnie z art. 39 ustawy z dn. 29.01.204r.- Prawo zamówień publicznych na:

Wykonanie usług w zakresie koszenia trawników oraz przycinania żywopłotów i skupin krzewów na terenach administrowanych przez Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Głogowie


Zgodnie z art. 38 ust.4 ustawy z dnia 29.01.2004r.- Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2015r. poz. 2164 oraz z 2016r. poz. 831,996 i 1020) Zamawiający zmienia treść Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia w odniesieniu do nw. zakresu:

1) Rozdział IX SIWZ- Warunki udziału w postępowaniu
    1.Zmiany w ust.1, pkt.1.1. :
    Jest:
    „ Ocena potwierdzenia spełnienia warunku oraz, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu zostanie wstępnie dokonana przez Zamawiającego na podstawie złożonego Jednolitego Europejskiego Dokumentu Zamówień (dalej- JEDZ) wg wzoru załącznika Nr 2 do SIWZ, na zasadzie spełnia/nie spełnia.
      W związku z tym Zamawiający wymaga od Wykonawcy odpowiedniego wypełnienia części IV JEDZ tj. kryteria kwalifikacji sekcja A i C.”
    Powinno być:
       „ Ocena potwierdzenia spełnienia warunku oraz, że Wykonawca nie podlega  wykluczeniu zostanie wstępnie dokonana przez Zamawiającego na podstawie złożonego Jednolitego Europejskiego Dokumentu Zamówień (dalej- JEDZ) wg wzoru załącznika Nr 2 do SIWZ, na zasadzie spełnia/nie spełnia.
      W związku z tym Zamawiający wymaga od Wykonawcy odpowiedniego wypełnienia części III JEDZ tj. podstawy wykluczenia sekcja A,B,C,D oraz części IV JEDZ tj. kryteria kwalifikacji sekcja A ,B i C.”
    2. Zmiany w ust. 1 pkt. 1.2.
      Jest:
      „Wykonawca, którego oferta zostanie najwyżej oceniona na podstawie kryteriów oceny ofert, na wezwanie Zamawiającego, w terminie 10 dni zobowiązany będzie do przedłożenia dokumentów potwierdzających brak podstaw do wykluczenia z postępowania oraz potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu.”
      Powinno być:
      „Wykonawca, którego oferta zostanie najwyżej oceniona na podstawie kryteriów oceny ofert, na wezwanie Zamawiającego, w terminie 5 dni zobowiązany będzie do przedłożenia dokumentów potwierdzających brak podstaw do wykluczenia z postępowania oraz potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu.”


  2) Rozdział XI SIWZ- Wykaz oświadczeń lub dokumentów, potwierdzających spełnianie   warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw do wykluczenia
        Jest:
        „Wykonawca, którego oferta zostanie najwyżej oceniona na podstawie kryteriów oceny ofert, na wezwanie Zamawiającego w terminie nie krótszym niż 10 dni zobowiązany będzie złożyć aktualne na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów (na dzień składania ofert) następujących dokumentów”
        Powinno być:
        „Wykonawca, którego oferta zostanie najwyżej oceniona na podstawie kryteriów oceny ofert, na wezwanie Zamawiającego w terminie nie krótszym niż 5 dni zobowiązany będzie złożyć aktualne na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów (na dzień składania ofert) następujących dokumentów”

     3) Rozdział XVI SIWZ- Opis sposobu przygotowania oferty.
        Zmiany w ust.19:
        Jest:
                                       „  Kopertę należy zaadresować następująco:
„Gmina Miejska Głogów – Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Głogowie
ul. Poczdamska 1   67-200 Głogów z dopiskiem:
„Wykonanie usług w zakresie koszenia trawników oraz przycinania żywopłotów i skupin krzewów na terenach administrowanych przez Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Głogowie. Nie otwierać przed 17.03.2017 r. godz. 9.10”

       Powinno być:
                                          „  Kopertę należy zaadresować następująco:
„Gmina Miejska Głogów – Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Głogowie
ul. Poczdamska 1   67-200 Głogów z dopiskiem:
„Wykonanie usług w zakresie koszenia trawników oraz przycinania żywopłotów i skupin krzewów na terenach administrowanych przez Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Głogowie. Nie otwierać przed 23.03.2017 r. godz. 9.10”


       4) Rozdział XVII SIWZ- Miejsce i termin składania ofert.
     Jest:
        „ Ofertę należy złożyć w następującym miejscu:
          Nazwa instytucji: Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Głogowie
          Adres: ul. Poczdamska 1, 67-200 Głogów, pokój nr 210 (Sekretariat, II piętro)
          Termin składania ofert: do dnia 17.03.2017 r. do godziny 9.00
    Powinno być:       
          „ Ofertę należy złożyć w następującym miejscu:
          Nazwa instytucji: Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Głogowie
          Adres: ul. Poczdamska 1, 67-200 Głogów, pokój nr 210 (Sekretariat, II piętro)
          Termin składania ofert: do dnia 23.03.2017 r. do godziny 9.00

       5) Rozdział XVIII- Miejsce i termin otwarcia ofert
      Zmiany w ust.1:
     Jest:
     „ 1. Nazwa instytucji: Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Głogowie
Adres: ul. Poczdamska 1,67-200 Głogów, pokój nr 214 (Sala Konferencyjna)
Termin otwarcia ofert: 17.03.2017 r. o godz. 9.10
Powinno być:
     „ 1. Nazwa instytucji: Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Głogowie
Adres: ul. Poczdamska 1,67-200 Głogów, pokój nr 214 (Sala Konferencyjna)
Termin otwarcia ofert: 23.03.2017 r. o godz. 9.10

5) Rozdział XXII- ocena ofert
Zmiany w ust. 3, pkt 3.2.
Jest:
„3.2. Kryterium terminu płatności T: 30%
W kryterium „Termin płatności” (T) oferta może uzyskać maksymalnie 30 pkt. Najwyższą liczbę punktów tj. 10 pkt, otrzyma oferta zawierająca najdłuższy termin płatności, pozostali odpowiednio mniej, zgodnie z poniższym opisem:
Termin płatności do 14 dni:10 pkt.
Termin płatności od 14 do 21 dni:    20 pkt.
Termin płatności od 21 do 30 dni:    30 pkt.
W przypadku braku wpisania w ofercie terminu płatności lub wpisania mniej niż 14 dni oferta otrzyma 0 pkt.
Otrzymanie 0 punktów w niniejszym kryterium, będzie równoznaczne z odrzuceniem oferty.”
 Powinno być:
„3.2. Kryterium terminu płatności T: 30%
W kryterium „Termin płatności” (T) oferta może uzyskać maksymalnie 30 pkt. Najwyższą liczbę punktów tj. 10 pkt, otrzyma oferta zawierająca najdłuższy termin płatności, pozostali odpowiednio mniej, zgodnie z poniższym opisem:
Termin płatności do 14 dni:10 pkt.
Termin płatności od 15 do 21 dni:    20 pkt.
Termin płatności od 22 do 30 dni:    30 pkt.
W przypadku braku wpisania w ofercie terminu płatności lub wpisania mniej niż 14 dni oferta otrzyma 0 pkt.
Otrzymanie 0 punktów w niniejszym kryterium, będzie równoznaczne z odrzuceniem oferty.”

W związku ze zmianami dokonanymi przez Zamawiającego w SIWZ ulega zmianie treść ogłoszenia o zamówieniu:
1)    Ust.10, pkt.10.1.
Jest:
„O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania oraz spełniają warunki  udziału w postępowaniu.
Ocena potwierdzenia spełniania warunku oraz ,że Wykonawca nie podlega wykluczeniu zostanie wstępnie dokonana przez Zamawiającego na podstawie złożonego Jednolitego Europejskiego Dokumentu Zamówień (JEDZ) wg wzoru załącznika Nr 2 do SIWZ, na zasadzie spełnia/nie spełnia.
W związku z tym  Zamawiający wymaga od Wykonawcy odpowiedniego wypełnienia części IV JEDZ tj. kryteria kwalifikacji sekcja A i C.”
Powinno być:
„O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania oraz spełniają warunki  udziału w postępowaniu.
Ocena potwierdzenia spełniania warunku oraz ,że Wykonawca nie podlega wykluczeniu zostanie wstępnie dokonana przez Zamawiającego na podstawie złożonego Jednolitego Europejskiego Dokumentu Zamówień (JEDZ) wg wzoru załącznika Nr 2 do SIWZ, na zasadzie spełnia/nie spełnia.
W związku z tym  Zamawiający wymaga od Wykonawcy odpowiedniego wypełnienia części III JEDZ tj. podstawy wykluczenia sekcja A,B,C,D oraz części IV JEDZ tj. kryteria kwalifikacji sekcja A ,B i C ”
2)    Ust.11
Jest:
„Wykonawca, którego oferta zostanie najwyżej oceniona na podstawie kryteriów oceny ofert, na wezwanie Zamawiającego w terminie nie krótszym niż 10 dni zobowiązany będzie złożyć aktualne na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów (na dzień składania ofert) następujących dokumentów:”
Powinno być:
Wykonawca, którego oferta zostanie najwyżej oceniona na podstawie kryteriów oceny ofert, na wezwanie Zamawiającego w terminie nie krótszym niż 5 dni zobowiązany będzie złożyć aktualne na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów (na dzień składania ofert) następujących dokumentów:”
3)    Ust.13
Jest:
„Oferty należy złożyć do dnia 17.03.2017 r. do godz. 9.00 w Sekretariacie ZGM (pok. nr 210, II piętro)”
Powinno być:
„Oferty należy złożyć do dnia 23.03.2017 r. do godz. 9.00 w Sekretariacie ZGM (pok. nr 210, II piętro)”
4)    Ust. 14
Jest:
„Otwarcie ofert nastąpi dnia 17.03.2017 r. o godz. 9.10 w Sali Konferencyjnej ZGM (pok.
nr 214, II piętro)”
Powinno być:
„Otwarcie ofert nastąpi dnia 23.03.2017 r. o godz. 9.10 w Sali Konferencyjnej ZGM (pok.
nr 214, II piętro)”



INFORMACJE WYNIKAJĄCE Z ART.86, UST.5 USTAWY Z DNIA 29 STYCZNIA 2004r.
PRAWO ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH


Zgodnie z art. 86 ust.5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych, zamawiający udziela następujących informacji:
1.   Kwota jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia:
      145.731,20 zł netto.
      1.1. Zamówienie podstawowe: 126 722,78 zł netto
      1.2. Zamówienie uzupełniające (zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt. 6 i 7 ustawy Prawo zamówień publicznych) do 15% zamówienia podstawowego: 19.008,42 zł netto
2.   Wykonawcy, którzy złożyli oferty w terminie do dnia 23.03.2017r. do godz. 9.00
       2.1.  GPK-SUEZ Głogów Sp. z o.o.
                ul. Przemysłowa 7a
                67-200 Głogów
                Cena netto za wykonanie robót, stanowiących przedmiot zamówienia:
                152 386,16zł netto + VAT 8% (12 190, 89 zł) = 164 577,05 zł brutto
                 Termin płatności- 22 dni
                 Termin wykonania: 01.04.2017r.- 30.11.2017r.
       2.2    PARK- LAS Mateusz Wierzbicki
                 ul. Różana 10
                 67-200 Głogów
                 Cenna netto za wykonanie robót, stanowiących przedmiot zamówienia:
                 89 255,88 zł netto + Vat 8% (7 140,47 zł)= 96 396,35 zł brutto
                 Termin płatności- 22 dni
                 Termin wykonania: 01.04.2017r.- 30.11.2017r.


Głogów, dn. 19.04.2017 r.                               

INFORMACJA O WYNIKACH POSTĘPOWANIA

Wykonywanie usług w zakresie koszenia trawników oraz przycinania żywopłotów i skupin krzewów na terenach administrowanych
przez Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Głogowie


I.    Zamawiający: Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Głogowie, ul. Poczdamska 1,
67-200 Głogów działający w imieniu i na rzecz Gminy Miejskiej Głogów
II.    Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia z dnia  10.03.2017 r.
III.    Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony na podst. art. 39 ustawy
z dn. 29.01.2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2015 r. poz. 2164 oraz z 2016 r. poz. 831, 996 i 1020)
IV.    Ilość otrzymanych ofert: 2
V.    Ilość wykonawców wykluczonych: 0
VI.    Ilość ofert odrzuconych: 1
VII.    Wybór oferty najkorzystniejszej:
GPK – SUEZ Głogów Sp. z o.o.
ul. Przemysłowa 7A, 67-200 Głogów

VIII.    Uzasadnienie wyboru oferty najkorzystniejszej:   
Komisja Przetargowa dokonała wyboru jedynej ważnej oferty spełniającej warunki udziału w postępowaniu określone przez Zamawiającego.

 


 
« poprzedni artykuł   następny artykuł »