ZGM W GŁOGOWIE |
[10.03.2017] OGŁOSZENIE: usług w zakresie koszenia trawników oraz przycinania żywopłotów ... |
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU Zakład Gospodarki Mieszkaniowej przy ul. Poczdamskiej 1, 67-200 Głogów ogłasza przetarg nieograniczony na: Wykonywanie usług w zakresie koszenia trawników oraz przycinania żywopłotów i skupin krzewów na terenach administrowanych przez Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Głogowie 1. Zamawiający: Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Głogowie działający w imieniu i na rzecz Gminy Miejskiej Głogów. 2. Tryb zamówienia: przetarg nieograniczony zgodnie z art. 39 ustawy z dnia 29.01.2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2015 r. poz. 2164 oraz z 2016 r. poz. 831, 996 i 1020) 3. SIWZ do pobrania bezpłatnie ze strony internetowej Zamawiającego www.zgm.glogow.pl 4. Osobami upoważnionymi do kontaktów z oferentami są: 4.1. Kierownik ADM „Hutnik” przy ul. C. K. Norwida 1 w Głogowie – Anna Keep, tel. 76-853-11-91 4.2. Kierownik ADM „Śródmieście” przy Al. Wolności 40A w Głogowie – Barbara Grabowska, tel. 76-853-11-81 4.3. Pracownicy Sekcji Lokali i Zamówień przy ul. Poczdamskiej 1 w Głogowie – Marta Okła lub Sławomir Sadecki, tel. 76-853-11-31. 5. Opis przedmiotu zamówienia: 5.1. Kody CPV: - 77.31.41.00-5 – usługi w zakresie trawników - 77.34.20.00-9 – przycinanie żywopłotów 5.2. Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie n/w usług na terenach administrowanych przez Zamawiającego (zgodnie z zał. nr 5 do SIWZ) w zakresie: - koszenie trawników wraz z przygotowaniem terenu do wykonania usługi (usunięciem nieczystości) z częstotliwością minimum 4 razy w ciągu sezonu, - przycinanie żywopłotów oraz skupin krzewów wraz z przygotowaniem terenu do wykonania usługi (usunięciem nieczystości) z częstotliwością 4 razy w ciągu sezonu, - przy nadmiernym wzroście roślinności koszenie trawników i przycinanie żywopłotów i skupin wg potrzeb i wskazań Zamawiającego - zbieranie odpadów z koszenia trawników i przycinania żywopłotów (biomasy) i wywożenie na wysypisko odpadów komunalnych. 5.3. Powierzchnie trawników i żywopłotów podlegające usługom, o których mowa w ust. 5.2.: - powierzchnia trawników: 114 581,57 m2, - powierzchnia żywopłotów: 10 853,88 m2. 5.4. Inne istotne informacje dotyczące przedmiotu zamówienia: a) Wykonywanie usług stanowiących przedmiot zamówienia będzie następowało wyłącznie na podstawie zgłoszeń telefonicznych (lub przekazywanych pisemnie lub faxem) Zamawiającego określających lokalizację i termin wykonania usług. b) Zakazuje się Wykonawcy jazdy ciężkim sprzętem po chodnikach z płytek i kostki betonowej (poza ścieżkami technologicznymi wybudowanymi do tego celu). W przypadku uszkodzenia mienia komunalnego (np. krawężnika, chodnika, zieleńców, oznakowania pionowego itd.) Wykonawca zobowiązuje się do naprawy uszkodzeń w terminie 7 kolejnych dni od powstania szkody. c) Zamawiający będzie wskazywał stosownym wpisem do dziennika termin wykonania zleconych prac. W uzasadnionych przypadkach Zamawiający będzie nadawał niektórym pracom rygor „pilne”, które należy wykonać niezwłocznie (lub termin wykonania uzgodnić z Zamawiającym). d) Wszelkie prace będą wykonywane w ciągu 14 dni w zakresie koszenia trawników i 14 dni w zakresie przycinki żywopłotów i skupin krzewów od dnia potwierdzenia przyjęcia ich do wykonania. W uzasadnionych przypadkach możliwa jest zmiana terminu wykonania prac – zmiana taka musi być zaakceptowana przez Zamawiającego. e) Rozliczenie wykonanych prac nastąpi każdorazowo po wykonanej usłudze wg cen jednostkowych za 1m2 powierzchni wykonanej usługi, określonych w zestawieniu kosztów koszenia trawników i przycinania żywopłotów i skupin krzewów w zasobach administrowanych przez ZGM w Głogowie – zał. nr 6 do SIWZ. f) Podstawą do wystawienia faktury za wykonanie zleconych prac będzie protokół potwierdzenia wykonania usług stanowiących przedmiot zamówienia wg wzoru – zał. nr 12 do SIWZ. 6. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych. 7. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. 8. Termin realizacji zamówienia: 01.04.2017 r. – 30.11.2017 r. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany terminu realizacji zamówienia w zależności od stanu wzrostu (wegetacji) trawy i krzewów na administrowanych terenach. 9. Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości 4.300,00 zł, słownie: cztery tysiące trzysta złotych 00/100 Wadium w formach określonych w Rozdziale XV Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia należy złożyć w siedzibie Zamawiającego lub wnieść na konto bankowe firmy przed upływem terminu składania ofert (w przypadku przelewu pieniędzy na konto Zamawiającego należy złożyć dowód przelewu lub wpłaty wadium). 10. Warunki udziału w postępowaniu 10.1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania oraz spełniają warunki udziału w postępowaniu. Ocena potwierdzenia spełniania warunku oraz ,że Wykonawca nie podlega wykluczeniu zostanie wstępnie dokonana przez Zamawiającego na podstawie złożonego Jednolitego Europejskiego Dokumentu Zamówień (JEDZ) wg wzoru załącznika Nr 2 do SIWZ, na zasadzie spełnia/nie spełnia. W związku z tym Zamawiający wymaga od Wykonawcy odpowiedniego wypełnienia części IV JEDZ tj. kryteria kwalifikacji sekcja A i C. 10.2. Warunki udziału w postępowaniu dotyczące kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów. Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania kompetencji lub uprawnień wynikających z odrębnych przepisów. 10.3. Warunki udziału w postępowaniu dotyczące sytuacji ekonomicznej lub finansowej. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy : a) posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości co najmniej oferowanej kwoty brutto. Wykonawca może polegać na zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. Jeżeli z uzasadnionych przyczyn Wykonawca, na wezwanie, nie będzie mógł przedstawić wymaganych przez Zamawiającego dokumentów dotyczących sytuacji finansowej, to będzie mógł przedstawić inny dokument, który w wystarczający sposób potwierdzi spełniania tego warunku. W przypadku złożenia przez Wykonawców dokumentów zawierających dane w innych walutach niż w PLN, dane finansowe zostaną przeliczone według średniego kursu Narodowego Banku Polskiego (NBP) (strona internetowa: http://www.nbp.pl/Kursy/Kursya.html) opublikowanego w dniu ukazania się ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych. Ten sam kurs Zamawiający przyjmie przy przeliczaniu wszelkich innych danych finansowych. b) posiadają ubezpieczenie od OC z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę w wysokości co najmniej oferowanej kwoty brutto. Wykonawca może polegać na zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. Jeżeli z uzasadnionych przyczyn Wykonawca, na wezwanie, nie będzie mógł przedstawić wymaganych przez Zamawiającego dokumentów dotyczących sytuacji finansowej, to będzie mógł przedstawić inny dokument, który w wystarczający sposób potwierdzi spełniania tego warunku. W przypadku złożenia przez Wykonawców dokumentów zawierających dane w innych walutach niż w PLN, dane finansowe zostaną przeliczone według średniego kursu Narodowego Banku Polskiego (NBP) (strona internetowa: http://www.nbp.pl/Kursy/Kursya.html) opublikowanego w dniu ukazania się ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych. Ten sam kurs Zamawiający przyjmie przy przeliczaniu wszelkich innych danych finansowych. 10.4. Warunki udziału w postępowaniu dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej. 10.4.1. W zakresie doświadczenia. Na potwierdzenie spełniania tego warunku Wykonawca wykaże i udokumentuje, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał usługi/usługę odpowiadające swym rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, tj. usługi koszenia trawników o powierzchni nie mniejszej niż 100 000 m2 za 1-krotność usługi oraz przycinania żywopłotów i skupin krzewów o powierzchni nie mniejszej niż 15 000 m2 za 1-krotność usługi. Zgodnie z art. 22a ust. 1 i 2 ustawy Pzp Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu innego lub innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączącego go z nimi stosunków prawnych. W takiej sytuacji wykonawca zobowiązany będzie udowodnić, iż będzie dysponował osobami zdolnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji tych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. 10.4.2. W zakresie dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać wykonawcy, którzy wykażą, że dysponują w okresie wykonywania zamówienia osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Wykonawca wykaże, że dysponuje co najmniej 8 pracownikami. Zgodnie z art. 22a ust. 1 i 2 ustawy Pzp Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu innego lub innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączącego go z nimi stosunków prawnych. W takiej sytuacji wykonawca zobowiązany będzie udowodnić, iż będzie dysponował osobami zdolnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji tych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. 10.4.3. W zakresie dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym Na potwierdzenie dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym, Wykonawca wykaże, że dysponuje co najmniej następującym sprzętem niezbędnym do wykonania przedmiotu zamówienia: - 4 kosiarki nożowo - koszowe, - 2 kosiarki traktorowe z koszami, - 4 podkaszarki żyłkowe, - 1 ciągnik z przyczepą do usuwania urobku po wykonaniu usługi, - 3 pary nożyc do żywopłotów. UWAGA. Powyższy potencjał techniczny Wykonawca zabezpieczy tylko i wyłącznie do realizacji przedmiotowego zamówienia. 11. Wykaz oświadczeń lub dokumentów, potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw do wykluczenia Wykonawca, którego oferta zostanie najwyżej oceniona na podstawie kryteriów oceny ofert, na wezwanie Zamawiającego w terminie nie krótszym niż 10 dni zobowiązany będzie złożyć aktualne na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów (na dzień składania ofert) następujących dokumentów: 11.1. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania Zamawiający żąda złożenia następujących oświadczeń i dokumentów: 1. Informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 ustawy Pzp oraz, odnośnie skazania za wykroczenie na karę aresztu, w zakresie określonym przez zamawiającego na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 5 i 6 ustawy Pzp, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2. Zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 3. Zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 4. Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp; • W przypadku składania ofert przez spółki cywilne, zaświadczenia z ZUS i US dotyczą każdego ze wspólników oraz za spółkę. • W przypadku, gdy Wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, Zamawiający będzie żądał dokumentów wymienionych w pkt. 1 - 4, również dla tych podmiotów, aktualnych na dzień składania ofert. 11.2. W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu Zamawiający żąda złożenia następujących oświadczeń i dokumentów: 1. Wykaz usług wraz z referencjami wskazujący, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał usługi/usługę odpowiadające swym rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, tj. usługi koszenia trawników o powierzchni nie mniejszej niż 100 000 m2 za 1-krotność usługi oraz przycinania żywopłotów i skupin krzewów o powierzchni nie mniejszej niż 15 000 m2 za 1-krotność usługi. Należy podać wartość usługi/usług, okres jej wykonania, nazwy jednostek organizacyjnych na rzecz których wykonano usługę/usługi. 2. Wykaz sprzętu i narzędzi niezbędnych do wykonywania zamówienia, którymi dysponuje Wykonawca, a w przypadku gdy Wykonawca będzie dysponował sprzętem i narzędziami innych podmiotów przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia sprzętu i narzędzi. 3. Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacją na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia, zakresu czynności i podstawie dysponowania tymi osobami wraz z kserokopią ich prawa jazdy poświadczonych za zgodność z oryginałem. 4. Opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. 5. Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Dodatkowo do oferty należy dołączyć informację o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. 1. Wykonawca w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. 2. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu – wg wzoru załącznika nr 4 do SIWZ. 12. Kryterium oceny ofert: - cena - 70% - termin płatności – 30% Opis kryteriów oceny ofert przyjętych przez Zamawiającego zawarty jest w Rozdziale XX SIWZ. 13. Oferty należy złożyć do dnia 17.03.2017 r. do godz. 9.00 w Sekretariacie ZGM (pok. nr 210, II piętro) 14. Otwarcie ofert nastąpi dnia 17.03.2017 r. o godz. 9.10 w Sali Konferencyjnej ZGM (pok. nr 214, II piętro) 15. Termin związania ofertą – 30 dni. 16. Zamawiający nie przewiduje zastosowania aukcji elektronicznej. 17. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu.
|
« poprzedni artykuł | następny artykuł » |
---|