UWAGA! TO JEST STRONA ARCHIWALNA ZGM w GŁOGOWIE. ABY PRZEJŚĆ NA AKTUALNĄ STRONĘ INTERNETOWĄ KLIKNIJ:

www.zgm.glogow.pl

Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Głogowie


 ZGM W GŁOGOWIE
[22.03.2017] OGŁOSZENIE: Wykonanie usług wymiany piasku w piaskownicach w zasobach ZGM PDF Drukuj Email
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU

Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Głogowie, ul. Poczdamska  1, 67-200 Głogów zaprasza do składania ofert cenowych w trybie „zapytania ofertowego” (art. 4 pkt. 8 ustawy z dn. 29.01.2004 r. – Prawo zamówień publicznych, oraz art. 701 i następne Kodeksu Cywilnego) na:

Wykonanie usług wymiany  piasku w piaskownicach w zasobach administrowanych przez Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Głogowie


1.     Termin realizacji zamówienia: do dnia 28.04.2017 r.
2.    Tryb postępowania: „zapytanie ofertowe” zgodnie z art. 4 pkt. 8 ustawy z dn. 29.01.2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2015 r. poz. 2164 oraz z 2016 r. poz. 831, 996 i 1020) oraz zgodnie z art. 701 i następne Kodeksu Cywilnego
3.     Materiały dotyczące zamówienia dostępne są na stronie internetowej Zamawiającego:       www.zgm.glogow.pl
        3.1. Formularz ofertowy (zał. nr 1 do ogłoszenia)
        3.2. Wykaz piaskownic (zał. nr 2 do ogłoszenia)
        3.3.    Projekt umowy – piaskownice na terenach Gminy Miejskiej Głogów (zał. nr 3 do ogłoszenia)
    3.5.    Projekt umowy – piaskownice na terenach należących do Wspólnot Mieszkaniowych
(zał. nr 3a do ogłoszenia)
        3.6.  Wykaz podwykonawców (zał. 4 do ogłoszenia)
        3.7.    Oświadczenie o wykonaniu zamówienia siłami własnymi (zał. nr 5 do ogłoszenia)
4. Osoby do kontaktu z ramienia Zamawiającego:
    4.1. Kierownik ADM „Hutnik” – Anna Keep, tel. 076-853-11-91
    4.2. Kierownik ADM „Śródmieście” – Barbara Grabowska, tel. 076-853-11-81
      4.3.     Sekcja lokali i zamówień Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej  – Marta Okła
        lub Sławomir Sadecki, tel. 76-8531131
5.     Kryterium oceny ofert: 100% cena
6.     Do oferty należy dołączyć następujące dokumenty:
    6.1.    Formularz ofertowy sporządzony zgodnie z zał. nr 1 do ogłoszenia
        6.2.  Zaparafowany przez Wykonawcę wykaz piaskownic zgodnie z zał. nr 2 do ogłoszenia
6.3    Zaparafowany przez Wykonawcę projekt umowy zgodnie z zał. nr 3
6.4.    Wykaz podwykonawców oraz (lub) oświadczenie o wykonaniu zamówienia siłami własnymi zgodnie z zał. nr 4 i 5 do ogłoszenia
6.5.     Zestawienie co najmniej 2 wykonanych usług wymiany piasku w piaskownicach w zasobach     mieszkaniowych wielorodzinnych w okresie ostatnich 3 lat, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie.
    Do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że usługi zostały wykonane należycie (referencje, protokoły odbioru robót etc.).
6.6. Aktualny wypis/odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wydany lub urzędowo potwierdzony przez organ wydający nie wcześniej niż  6 miesięcy przed dniem otwarcia ofert.
6.7. Atest sanitarny piasku przeznaczonego do uzupełnienia piaskownic.
6.8. Opłaconą polisę od odpowiedzialności cywilnej  w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej     w wysokości co najmniej oferowanej kwoty brutto.
7.    Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 500,00 zł,
    słownie: pięćset złotych 00/100
7.1.    Wadium może być wniesione w  pieniądzu przelewem na konto Zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Głogowie nr 04 8646 0008 0000 0000 6392 0003,    
7.2.    Wadium należy wpłacić przed upływem terminu składania ofert.
7.3.    Oferta niezabezpieczona akceptowaną formą wadium zostanie odrzucona.
7.4.    Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym.
7.5.    Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta    została wybrana jako najkorzystniejsza.
7.6.  Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
7.7.    Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert.
7.8.    Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszonym o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizji bankowej na przelew pieniędzy na rachunek oferenta.
7.9.    Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana:
a)    odmówi podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie.
b)    zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.
8.    Opisaną i oznaczoną pieczątką firmową Wykonawcy ofertę należy złożyć do dnia 03.04.2017 r. do godz. 9.00  w Sekretariacie Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej w Głogowie przy ul. Poczdamskiej 1 w Głogowie – II piętro, pok. nr 210.
    Uwaga! Złożenie oferty po wyznaczonym terminie będzie skutkowało odesłaniem oferty do     Wykonawcy bez jej otwierania.
9.    Otwarcie ofert odbędzie się w dniu 03.04.2017 r. o godz. 9.10 w Sali Konferencyjnej Zakładu  Gospodarki      Mieszkaniowej przy    ul. Poczdamskiej 1 w Głogowie – II piętro, pok. nr 214.
10.     Zamawiający zastrzega sobie możliwość ograniczenia zakresu rzeczowego i finansowego     przedmiotu zamówienia w zależności od otrzymanych lub posiadanych środków finansowych.
11.     Wyniki postępowania zostaną opublikowane na podanej w pkt. 2 stronie internetowej
       Zamawiającego.
 
 

 
PLIKI DO POBRANIA TUTAJ
 
 
 
« poprzedni artykuł   następny artykuł »