ZGM W GŁOGOWIE |
[03.04.2017] OGŁOSZENIE: Wymiana części wewnętrznej instalacji elektrycznej ... - ul. Poczdamska 1 |
Głogów, dnia 03.04.2017 r. OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU Zakład Gospodarki Mieszkaniowej przy ul. Poczdamskiej 1, 67-200 Głogów ogłasza przetarg nieograniczony na: Wymiana części wewnętrznej instalacji elektrycznej wraz z remontem pomieszczeń na II piętrze w budynku użytkowym przy ul. Poczdamskiej 1 w Głogowie 1. Zamawiający: Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Głogowie działający w imieniu i na rzecz Gminy Miejskiej Głogów. 2. Tryb zamówienia: przetarg nieograniczony zgodnie z art. 39 ustawy z dnia 29.01.2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2015 r. poz. 2164 oraz z 2016 r. poz. 831, 996 i 1020) 3. SIWZ do pobrania bezpłatnie ze strony internetowej Zamawiającego www.zgm.glogow.pl 4. Osobami upoważnionymi do kontaktów z oferentami są: 4.1. W sprawach technicznych: Kierownik Działu Eksploatacyjnego Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej w Głogowie – p. Ryszard Sajko, tel. 71-853-11-30 lub 575-677-020. 4.2. W sprawach merytorycznych: Pracownicy Sekcji lokali i zamówień Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej w Głogowie – Marta Okła lub Sławomir Sadecki – tel. 76-8531131, fax. 76-8531101 5. Opis przedmiotu zamówienia: 5.1. Kody CPV: - 51.11.00.00-6 - usługi instalowania sprzętu elektrycznego - 45.31.00.00-3 - roboty w zakresie instalacji elektrycznych - 45.31.43.00-4 - kładzenie kabli - 45.31.70.00-2 - inne instalacje elektryczne - 45.31.00.00-3 - roboty instalacyjne elektryczne - 45.00.00.00-7 - roboty budowlane - 45.45.00.00-6 - roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe 5.2. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie modernizacji i remontu części instalacji elektrycznej obejmującego rozwiązanie techniczne wewnętrznych instalacji elektroenergetycznych w budynku użyteczności publicznej przy ul. Poczdamskiej 1 w Głogowie wraz z remontem pomieszczeń na II piętrze wg poniższego zestawienia: − wymiana wewnętrznych linii zasilających, − wymiana tablic rozdzielczych, − wymiana instalacji oświetleniowej, − wymiana instalacji gniazd elektrycznych, − wykonanie instalacji uziemiającej, wyrównawczej i ochrony od porażeń i przepięć, − wykonanie instalacji systemu okablowania strukturalnego, - wykonanie gładzi gipsowych, - malowanie ścian i sufitów farbami emulsyjnymi, - demontaż umywalek wraz z bateriami, - wykonanie pomieszczenia wyposażonego w zlewozmywak („socjalnego”), - opalanie farby olejnej z drzwi i ponowne ich malowanie farbą olejną. Uwaga. Modernizacja instalacji elektrycznej obejmuje wykonanie tablic rozdzielczych i WLZ na parterze budynku oraz wymianę instalacji elektrycznych parteru oraz II piętra budynku przy ul. Poczdamskiej 1 w Głogowie. 5.3. Pełny zakres realizacji przedmiotu zamówienia określają: 5.3.1. Wymiana części instalacji elektrycznej w budynku przy ul. Poczdamskiej 1 w Głogowie: - projekt budowlany (zał. nr 9 do SIWZ) odpowiednio do ograniczonego zakresu robót (WLZ, tablice rozdzielcze, parter i II piętro), - specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót (zał. nr 10 do SIWZ), - przedmiary robót (zał. nr 11, 11a, 11b i 11c do SIWZ) Dokumenty, o których mowa powyżej zostały opracowane przez firmę INSTALATORSTWO ELEKTRYCZNE Roman Janowicz, ul. Rzemieślniczna 30, 64-115 Święciechowa. 5.3.2. Remont pomieszczeń II piętra budynku przy ul. Poczdamskiej 1 w Głogowie: - przedmiar robót (zał. nr 12 c do SIWZ) opracowany przez Kierownika Działu Eksploatacyjnego Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej w Głogowie. 5.4. Do wykonania robót należy użyć materiałów posiadających wymagane atesty i certyfikaty, które będą wymagane przy odbiorze końcowym robót. 6. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych. 7. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. 8. Termin realizacji zamówienia: do dnia 27.10.2017 r. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany terminu realizacji zamówienia w zależności od stanu wzrostu (wegetacji) trawy i krzewów na administrowanych terenach. 9. Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości 6.000,00 zł, słownie: sześć tysięcy złotych 00/100 Wadium w formach określonych w Rozdziale XV Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia należy złożyć w siedzibie Zamawiającego lub wnieść na konto bankowe firmy przed upływem terminu składania ofert (w przypadku przelewu pieniędzy na konto Zamawiającego należy złożyć dowód przelewu lub wpłaty wadium). 10. Warunki udziału w postępowaniu 10.1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania oraz spełniają warunki udziału w postępowaniu. Ocena potwierdzenia spełniania warunku oraz ,że Wykonawca nie podlega wykluczeniu zostanie wstępnie dokonana przez Zamawiającego na podstawie złożonego Jednolitego Europejskiego Dokumentu Zamówień (JEDZ) wg wzoru załącznika Nr 2 do SIWZ, na zasadzie spełnia/nie spełnia. W związku z tym Zamawiający wymaga od Wykonawcy odpowiedniego wypełnienia części III JEDZ tj. podstawy wykluczenia, sekcja A, B, C, D oraz część IV JEDZ, tj. kryteria kwalifikacji sekcja A, B i C. Wykonawca, którego oferta zostanie najwyżej oceniona na podstawie kryteriów oceny ofert, na wezwanie Zamawiającego, w terminie 5 dni zobowiązany będzie do przedłożenia dokumentów potwierdzających brak podstaw do wykluczenia z postępowania oraz potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu. 10.2. Warunki udziału w postępowaniu dotyczące kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów. Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania kompetencji lub uprawnień wynikających z odrębnych przepisów. 10.3. Warunki udziału w postępowaniu dotyczące sytuacji ekonomicznej lub finansowej. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy : a) posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości co najmniej oferowanej kwoty brutto. Wykonawca może polegać na zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. Jeżeli z uzasadnionych przyczyn Wykonawca, na wezwanie, nie będzie mógł przedstawić wymaganych przez Zamawiającego dokumentów dotyczących sytuacji finansowej, to będzie mógł przedstawić inny dokument, który w wystarczający sposób potwierdzi spełniania tego warunku. W przypadku złożenia przez Wykonawców dokumentów zawierających dane w innych walutach niż w PLN, dane finansowe zostaną przeliczone według średniego kursu Narodowego Banku Polskiego (NBP) (strona internetowa: http://www.nbp.pl/Kursy/Kursya.html) opublikowanego w dniu ukazania się ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych. Ten sam kurs Zamawiający przyjmie przy przeliczaniu wszelkich innych danych finansowych. b) posiadają ubezpieczenie od OC z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę w wysokości co najmniej oferowanej kwoty brutto. Wykonawca może polegać na zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. Jeżeli z uzasadnionych przyczyn Wykonawca, na wezwanie, nie będzie mógł przedstawić wymaganych przez Zamawiającego dokumentów dotyczących sytuacji finansowej, to będzie mógł przedstawić inny dokument, który w wystarczający sposób potwierdzi spełniania tego warunku. W przypadku złożenia przez Wykonawców dokumentów zawierających dane w innych walutach niż w PLN, dane finansowe zostaną przeliczone według średniego kursu Narodowego Banku Polskiego (NBP) (strona internetowa: http://www.nbp.pl/Kursy/Kursya.html) opublikowanego w dniu ukazania się ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych. Ten sam kurs Zamawiający przyjmie przy przeliczaniu wszelkich innych danych finansowych. 10.4. Warunki udziału w postępowaniu dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej. 10.4.1. W zakresie doświadczenia. Na potwierdzenie spełniania tego warunku Wykonawca wykaże i udokumentuje, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał min. 2 roboty ogólnobudowlane w zakresie wymiany, zakładania nowych lub modernizacji istniejących instalacji elektrycznych w budynkach użyteczności publicznej lub budynkach mieszkalnych na kwotę netto co najmniej 150.000,00 zł za każdą z wykonanych robót. Zgodnie z art. 22a ust. 1 i 2 ustawy Pzp Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu innego lub innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączącego go z nimi stosunków prawnych. W takiej sytuacji wykonawca zobowiązany będzie udowodnić, iż będzie dysponował osobami zdolnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji tych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. 10.4.2. W zakresie dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać wykonawcy, którzy wykażą, że dysponują w okresie wykonywania zamówienia osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Wykonawca wykaże, że dysponuje co najmniej 5 pracownikami w tym min. 1 osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi o specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych . Zgodnie z art. 22a ust. 1 i 2 ustawy Pzp Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu innego lub innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączącego go z nimi stosunków prawnych. W takiej sytuacji wykonawca zobowiązany będzie udowodnić, iż będzie dysponował osobami zdolnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji tych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. 10.4.3. W zakresie dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym Z uwagi na charakter zamówienia Zamawiający nie wymaga od Wykonawcy dysponowania szczególnym potencjałem technicznym. Potencjał techniczny, którym dysponuje Wykonawca musi zapewnić należyte wykonanie zamówienia zgodnie z dokumentacją techniczną załączoną do niniejszej Specyfikacji. 11. Wykaz oświadczeń lub dokumentów, potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw do wykluczenia Wykonawca, którego oferta zostanie najwyżej oceniona na podstawie kryteriów oceny ofert, na wezwanie Zamawiającego w terminie nie krótszym niż 5 dni zobowiązany będzie złożyć aktualne na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów następujące dokumenty: 11.1. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania Zamawiający żąda złożenia następujących oświadczeń i dokumentów: 1. Informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 ustawy Pzp oraz, odnośnie skazania za wykroczenie na karę aresztu, w zakresie określonym przez zamawiającego na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 5 i 6 ustawy Pzp, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2. Zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 3. Zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 4. Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp; • W przypadku składania ofert przez spółki cywilne, zaświadczenia z ZUS i US dotyczą każdego ze wspólników oraz za spółkę. • W przypadku, gdy Wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, Zamawiający będzie żądał dokumentów wymienionych w pkt. 1 - 4, również dla tych podmiotów, aktualnych na dzień składania ofert. 11.2. W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu Zamawiający żąda złożenia następujących oświadczeń i dokumentów: 1 Wykaz wykonanych robót wraz z referencjami wskazujący, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, Wykonawca wykonał roboty odpowiadające swym rodzajem roboty stanowiące przedmiot zamówienia, tj. roboty ogólnobudowlane w zakresie wymiany, zakładania nowych lub modernizacji istniejących instalacji elektrycznych w budynkach użyteczności publicznej lub w budynkach mieszkalnych w ilości co najmniej 2 za kwotę co najmniej 150.000,00 zł netto za każdą z wyszczególnionych robót. Należy podać wartość wykonanych robót, okres ich wykonywania, nazwy jednostek organizacyjnych na rzecz których wykonano roboty. 2. Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacją na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia, zakresu czynności i podstawie dysponowania tymi osobami wraz z kserokopią ich prawa jazdy poświadczonych za zgodność z oryginałem. Do wykazu należy dołączyć dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu niniejszego zamówienia posiadają wymagane uprawnienia w tym dokument minimum 1 z wymienionych osób potwierdzający posiadanie uprawnień budowlanych o specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych (ustawa z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane /Dz. U. z 2006 Nr 156 poz. 1118 z późn. zm./ oraz Rozporządzenie Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 28 kwietnia 2006 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie) lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, wraz z aktualnym zaświadczeniem o przynależności do właściwej Izby Samorządu Zawodowego 4. Opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. 5. Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 12. Wykonawca w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu – wg wzoru załącznika nr 4 do SIWZ. 13. Kryterium oceny ofert: - cena - 60% - okres gwarancji – 20% - termin płatności – 20% Opis kryteriów oceny ofert przyjętych przez Zamawiającego zawarty jest w Rozdziale XXII SIWZ. 14. Oferty należy złożyć do dnia 18.04.2017 r. do godz. 900 w Sekretariacie ZGM (pok. nr 210, II piętro) 15. Otwarcie ofert nastąpi dnia 18.04.2017 r. o godz. 910 w Sali Konferencyjnej ZGM (pok. nr 214, II piętro) 16. Termin związania ofertą – 30 dni. 17. Zamawiający nie przewiduje zastosowania aukcji elektronicznej. 18. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu. PLIKI DO POBRANIA TUTAJ
|
« poprzedni artykuł | następny artykuł » |
---|