UWAGA! TO JEST STRONA ARCHIWALNA ZGM w GŁOGOWIE. ABY PRZEJŚĆ NA AKTUALNĄ STRONĘ INTERNETOWĄ KLIKNIJ:

www.zgm.glogow.pl

Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Głogowie


 ZGM W GŁOGOWIE
[03.04.2017] OGŁOSZENIE: Wymiana części wewnętrznej instalacji elektrycznej ... - ul. Poczdamska 1 PDF Drukuj Email
Głogów, dnia 03.04.2017 r.       
                  
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU

Zakład Gospodarki Mieszkaniowej przy ul. Poczdamskiej 1, 67-200 Głogów ogłasza przetarg nieograniczony na:

Wymiana części wewnętrznej instalacji elektrycznej wraz z remontem pomieszczeń na II piętrze w budynku użytkowym
przy ul. Poczdamskiej 1 w Głogowie



1.    Zamawiający: Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Głogowie działający w imieniu i na rzecz Gminy Miejskiej Głogów.
2.  Tryb zamówienia: przetarg nieograniczony zgodnie z art. 39 ustawy z dnia 29.01.2004 r. – Prawo zamówień   publicznych (Dz. U. z 2015 r. poz. 2164 oraz z 2016 r. poz. 831, 996 i 1020)
3.      SIWZ do pobrania bezpłatnie ze strony internetowej Zamawiającego www.zgm.glogow.pl  
4.   Osobami upoważnionymi do kontaktów z oferentami są:
4.1. W sprawach technicznych:
Kierownik Działu Eksploatacyjnego Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej w Głogowie
– p. Ryszard Sajko, tel. 71-853-11-30 lub 575-677-020.
4.2. W sprawach merytorycznych:
Pracownicy Sekcji lokali i zamówień Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej w Głogowie – Marta Okła lub Sławomir Sadecki – tel. 76-8531131, fax. 76-8531101
5.   Opis przedmiotu zamówienia:
5.1.  Kody CPV:  
- 51.11.00.00-6 - usługi instalowania sprzętu elektrycznego
- 45.31.00.00-3 - roboty w zakresie instalacji elektrycznych
- 45.31.43.00-4 - kładzenie kabli
- 45.31.70.00-2 - inne instalacje elektryczne
- 45.31.00.00-3 - roboty instalacyjne elektryczne
- 45.00.00.00-7 - roboty budowlane
- 45.45.00.00-6 - roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe
5.2. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie modernizacji i remontu części instalacji elektrycznej obejmującego rozwiązanie techniczne wewnętrznych instalacji elektroenergetycznych w budynku użyteczności publicznej przy ul. Poczdamskiej 1 w Głogowie wraz z remontem pomieszczeń na II piętrze wg poniższego zestawienia:
− wymiana wewnętrznych linii zasilających,
− wymiana tablic rozdzielczych,
− wymiana instalacji oświetleniowej,
− wymiana instalacji gniazd elektrycznych,
− wykonanie instalacji uziemiającej, wyrównawczej i ochrony od porażeń i przepięć,
− wykonanie instalacji systemu okablowania strukturalnego,
- wykonanie gładzi gipsowych,
- malowanie ścian i sufitów farbami emulsyjnymi,
- demontaż umywalek wraz z bateriami,
- wykonanie pomieszczenia wyposażonego w zlewozmywak („socjalnego”),
- opalanie farby olejnej z drzwi i ponowne ich malowanie farbą olejną.

Uwaga. Modernizacja instalacji elektrycznej obejmuje wykonanie tablic rozdzielczych i WLZ  na parterze budynku oraz wymianę instalacji elektrycznych parteru oraz II piętra budynku przy ul. Poczdamskiej 1 w Głogowie.

5.3.     Pełny zakres realizacji przedmiotu zamówienia określają:
5.3.1.     Wymiana części instalacji elektrycznej w budynku przy ul. Poczdamskiej 1 w Głogowie:
- projekt budowlany (zał. nr 9 do SIWZ) odpowiednio do ograniczonego zakresu robót (WLZ, tablice rozdzielcze, parter i II piętro),
- specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót (zał. nr 10 do SIWZ),
- przedmiary robót (zał. nr 11, 11a, 11b i 11c do SIWZ)
Dokumenty, o których mowa powyżej zostały opracowane przez firmę INSTALATORSTWO ELEKTRYCZNE Roman Janowicz, ul. Rzemieślniczna 30,
64-115 Święciechowa.
5.3.2. Remont pomieszczeń II piętra budynku przy ul. Poczdamskiej 1 w Głogowie:
- przedmiar robót (zał. nr 12 c do SIWZ) opracowany przez Kierownika Działu Eksploatacyjnego Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej w Głogowie.
5.4.    Do wykonania robót należy użyć materiałów posiadających wymagane atesty i certyfikaty, które będą wymagane przy odbiorze końcowym robót.
6. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.
7. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.
8. Termin realizacji zamówienia: do dnia 27.10.2017 r.
Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany terminu realizacji zamówienia w zależności od stanu wzrostu (wegetacji) trawy i krzewów na administrowanych terenach.
9. Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości 6.000,00 zł,
słownie: sześć tysięcy złotych 00/100
 Wadium w formach określonych w Rozdziale XV Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia należy złożyć w siedzibie Zamawiającego lub wnieść na konto bankowe firmy przed upływem terminu składania ofert (w przypadku przelewu pieniędzy na konto Zamawiającego należy złożyć dowód przelewu lub wpłaty wadium).
10. Warunki udziału w postępowaniu
10.1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania oraz spełniają warunki  udziału w postępowaniu.
Ocena potwierdzenia spełniania warunku oraz ,że Wykonawca nie podlega wykluczeniu zostanie wstępnie dokonana przez Zamawiającego na podstawie złożonego Jednolitego Europejskiego Dokumentu Zamówień (JEDZ) wg wzoru załącznika Nr 2 do SIWZ, na zasadzie spełnia/nie spełnia.
W związku z tym  Zamawiający wymaga od Wykonawcy odpowiedniego wypełnienia części III JEDZ tj. podstawy wykluczenia, sekcja A, B, C, D oraz część IV JEDZ, tj. kryteria kwalifikacji sekcja A, B i C.
Wykonawca, którego oferta zostanie najwyżej oceniona na podstawie kryteriów oceny ofert, na wezwanie Zamawiającego, w terminie 5 dni zobowiązany będzie do przedłożenia dokumentów potwierdzających brak podstaw do wykluczenia z postępowania oraz potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
10.2. Warunki udziału w postępowaniu dotyczące kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów.
    Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania kompetencji lub uprawnień wynikających z odrębnych przepisów.
         10.3.  Warunki udziału w postępowaniu dotyczące sytuacji ekonomicznej lub finansowej.
                    O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy :
 a) posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości co najmniej oferowanej kwoty  brutto.
 Wykonawca może polegać na zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.
              Jeżeli z uzasadnionych przyczyn Wykonawca, na wezwanie, nie będzie mógł przedstawić  wymaganych przez Zamawiającego dokumentów dotyczących sytuacji finansowej, to będzie mógł przedstawić inny dokument, który w wystarczający sposób potwierdzi spełniania tego warunku.
              W przypadku złożenia przez Wykonawców dokumentów zawierających dane w innych walutach niż w PLN, dane finansowe zostaną przeliczone według średniego kursu Narodowego Banku Polskiego (NBP) (strona internetowa: http://www.nbp.pl/Kursy/Kursya.html) opublikowanego w dniu ukazania się ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych. Ten sam kurs Zamawiający przyjmie przy przeliczaniu wszelkich innych danych finansowych.
                    b) posiadają ubezpieczenie od OC z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę w wysokości co najmniej oferowanej kwoty brutto.                
Wykonawca może polegać na zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od  charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.
              Jeżeli z uzasadnionych przyczyn Wykonawca, na wezwanie, nie będzie mógł przedstawić  wymaganych przez Zamawiającego dokumentów dotyczących sytuacji finansowej, to będzie mógł przedstawić inny dokument, który w wystarczający sposób potwierdzi spełniania tego warunku.
              W przypadku złożenia przez Wykonawców dokumentów zawierających dane w innych walutach niż  w PLN, dane finansowe zostaną przeliczone według średniego kursu Narodowego Banku Polskiego (NBP) (strona internetowa: http://www.nbp.pl/Kursy/Kursya.html) opublikowanego w dniu ukazania się ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych. Ten sam kurs Zamawiający przyjmie przy przeliczaniu wszelkich innych danych finansowych.
       10.4.  Warunki udziału w postępowaniu dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej.
           10.4.1. W zakresie doświadczenia.
Na potwierdzenie spełniania tego warunku Wykonawca wykaże i udokumentuje, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał min. 2 roboty ogólnobudowlane w zakresie wymiany, zakładania nowych lub modernizacji istniejących instalacji elektrycznych w budynkach użyteczności publicznej lub budynkach mieszkalnych na kwotę netto co najmniej 150.000,00 zł za każdą z wykonanych robót.
                         Zgodnie z art. 22a ust. 1 i 2 ustawy Pzp Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu innego lub innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączącego go z nimi stosunków prawnych. W takiej sytuacji wykonawca zobowiązany będzie udowodnić, iż będzie dysponował osobami zdolnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu  do dyspozycji tych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia.
              10.4.2. W zakresie dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.
  O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać wykonawcy, którzy wykażą, że dysponują w okresie wykonywania zamówienia osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Wykonawca wykaże, że dysponuje co najmniej 5 pracownikami w tym min. 1 osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi o specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych .
   Zgodnie z art. 22a ust. 1 i 2 ustawy Pzp Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu     innego lub innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączącego go z nimi stosunków prawnych. W takiej sytuacji wykonawca zobowiązany będzie udowodnić, iż będzie dysponował osobami zdolnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu  do dyspozycji tych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia.
              10.4.3. W zakresie dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym
                             Z uwagi na charakter zamówienia Zamawiający nie wymaga od Wykonawcy dysponowania szczególnym potencjałem technicznym. Potencjał techniczny, którym dysponuje Wykonawca  musi zapewnić należyte wykonanie zamówienia zgodnie z dokumentacją techniczną załączoną do niniejszej Specyfikacji.
11.    Wykaz oświadczeń lub dokumentów, potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw do wykluczenia
Wykonawca, którego oferta zostanie najwyżej oceniona na podstawie kryteriów oceny ofert, na wezwanie Zamawiającego w terminie nie krótszym niż 5 dni zobowiązany będzie złożyć aktualne na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów następujące dokumenty:
11.1. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania Zamawiający żąda złożenia następujących oświadczeń i dokumentów:

1. Informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21  ustawy Pzp oraz, odnośnie skazania za wykroczenie na karę aresztu, w zakresie określonym przez zamawiającego na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 5 i 6 ustawy Pzp, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
2. Zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie   zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu;
         3. Zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych  lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu;
4. Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej,  jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp;

•    W przypadku składania ofert przez spółki cywilne, zaświadczenia z ZUS i US dotyczą każdego ze wspólników oraz za spółkę.
•    W przypadku, gdy Wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, Zamawiający będzie żądał dokumentów wymienionych w pkt. 1 - 4, również dla tych podmiotów, aktualnych na dzień składania ofert.

11.2. W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu Zamawiający żąda złożenia następujących oświadczeń i dokumentów:
1 Wykaz wykonanych robót wraz z referencjami wskazujący, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, Wykonawca wykonał roboty odpowiadające swym rodzajem roboty stanowiące przedmiot zamówienia, tj. roboty ogólnobudowlane w zakresie wymiany, zakładania nowych lub modernizacji istniejących instalacji elektrycznych w budynkach użyteczności publicznej lub w budynkach mieszkalnych w ilości co najmniej 2 za kwotę co najmniej 150.000,00 zł netto za każdą z wyszczególnionych robót.
Należy podać wartość wykonanych robót, okres ich wykonywania, nazwy jednostek organizacyjnych na rzecz których wykonano roboty.
   2.    Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacją na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia, zakresu czynności i podstawie dysponowania tymi osobami wraz z kserokopią ich prawa jazdy poświadczonych za zgodność z oryginałem.
Do wykazu należy dołączyć dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu niniejszego zamówienia posiadają wymagane uprawnienia w tym dokument  minimum 1 z wymienionych osób potwierdzający posiadanie uprawnień budowlanych o specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych (ustawa z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane /Dz. U. z 2006 Nr 156 poz. 1118 z późn. zm./ oraz Rozporządzenie Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 28 kwietnia 2006 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie) lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, wraz z aktualnym zaświadczeniem o przynależności do właściwej Izby Samorządu Zawodowego
   4.    Opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej  z przedmiotem zamówienia.
   5. Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.

12.    Wykonawca w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której   mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej.
W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz
z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym  Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu – wg wzoru załącznika nr 4 do SIWZ.
13.      Kryterium oceny ofert:
    - cena - 60%
    - okres gwarancji – 20%
    - termin płatności – 20%
      Opis kryteriów oceny ofert przyjętych przez Zamawiającego zawarty jest w Rozdziale XXII SIWZ.
14.     Oferty należy złożyć do dnia 18.04.2017 r. do godz. 900 w Sekretariacie ZGM (pok. nr 210, II piętro)
15.     Otwarcie ofert nastąpi dnia 18.04.2017 r. o godz. 910 w Sali Konferencyjnej ZGM (pok.
nr 214, II piętro)
16.     Termin związania ofertą  – 30 dni.
17.     Zamawiający nie przewiduje zastosowania aukcji elektronicznej.
18.     Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu.




 
PLIKI DO POBRANIA TUTAJ
 
 
 Głogów, dn. 25.04.2017 r.                            

INFORMACJA O WYNIKACH POSTĘPOWANIA

Wymiana części wewnętrznej instalacji elektrycznej wraz z remontem pomieszczeń na II piętrze w budynku użytkowym
przy ul. Poczdamskiej 1 w Głogowie

I.    Zamawiający: Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Głogowie, ul. Poczdamska 1,
67-200 Głogów działający w imieniu i na rzecz Gminy Miejskiej Głogów
II.    Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia z dnia 28.03.2017 r.
III.    Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony na podst. art. 39 ustawy
z dn. 29.01.2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2015 r. poz. 2164 oraz z 2016 r. poz. 831, 996 i 1020)
IV.    Ilość otrzymanych ofert: 1
V.    Ilość wykonawców wykluczonych: 0
VI.    Ilość ofert odrzuconych: 0
VII.    Wybór oferty najkorzystniejszej:
INSTALATORSTWO ELEKTRYCZNE Roman Janowicz
ul. Rzemieślnicza 30, 64-115 Święciechowa

VIII.    Uzasadnienie wyboru oferty najkorzystniejszej:    
Komisja Przetargowa dokonała wyboru jedynej złożonej oferty spełniającej warunki udziału w postępowaniu określone przez Zamawiającego.


 
« poprzedni artykuł   następny artykuł »