ZGM W GŁOGOWIE |
[13.04.2017] OGŁOSZENIE: Wymiana instalacji wewnętrznej zimnej i ciepłej wody- ul. Daszyńskiego 5-5a |
Głogów, 13.04.2017 r. OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Głogowie, ul. Poczdamska 1, 67-200 Głogów, działający w imieniu Wspólnoty Mieszkaniowej przy ul. Daszyńskiego 5-5a w Głogowie ogłasza postępowanie w trybie przetargu nieograniczonego na: Wymiana instalacji wewnętrznej zimnej i ciepłej wody wraz z cyrkulacją oraz wymianą wodomierzy w budynku Wspólnoty Mieszkaniowej przy ul. Daszyńskiego 5-5a w Głogowie 1. Termin realizacji zamówienia: zamawiający wymaga zrealizowania zamówienia w terminie do 30 dni od dnia podpisania umowy 2. Zamawiający: Wspólnota Mieszkaniowa nieruchomości przy ul. Daszyńskiego 5-5a w Głogowie reprezentowana przez Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Głogowie ul. Poczdamska 1, 67-200 Głogów 3. Tryb zamówienia: przetarg nieograniczony zgodnie z art. 701 – 704 Kodeksu Cywilnego 4. SIWZ do pobrania bezpłatnie ze strony internetowej Zamawiającego www.zgm.glogow.pl 5. Opis przedmiotu zamówienia: 5.1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie pełnego zakresu robót zgodnie z przedmiarem robót oraz w sposób zgodny z powszechnie obowiązującymi warunkami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych łącznie z robotami towarzyszącymi w zakresie wymiany instalacji wewnętrznej zimnej i ciepłej wody wraz z cyrkulacją oraz wymianą wodomierzy w budynku Wspólnoty Mieszkaniowej przy ul. Daszyńskiego 5-5a w Głogowie. 5.2. Pełny zakres realizacji przedmiotu zamówienia określa przedmiar robót - zał. nr 9 do SIWZ, opracowany przez St. Specjalistę ds. technicznych ZGM w Głogowie- p. Jana Czerwika 5.3. Do wykonania robót należy użyć materiałów posiadających wymagane atesty i certyfikaty, które będą wymagane przy odbiorze końcowym robót. 5.4. Zamawiający żąda aby oferowane wodomierze wody ciepłej i zimnej, o których mowa w przedmiarach robót załączonych do niniejszej SIWZ były wodomierzami z modułem radiowym i odpowiadały następującym parametrom: a) elektroniczne liczydło z wielofunkcyjnym wyświetlaczem, b) miesięczna pamięć wskazań, c) certyfikat badania typu MID, d) atest higieniczny PZH, e) średnica: DN: 15mm, f) klasa metrologiczna nie mniej jak H R=80, V R=50 przy Q3=1,6 m3/h g) rejestracja i pomiar przepływu wstecznego h) strata ciśnienia przy Q3, ΔP nie większa jak 30kPa i) zabezpieczenie przed próbami manipulacji wskazań wodomierzy 5.5. Wymagania Zamawiającego w sprawie sposobu odczytu wskazań wodomierzy: 5.5.1. System radiowy odczytu wskazań zużycia wody zaoferowany w ofercie musi współpracować z programem rozliczeń wody Zamawiającego 5.5.2. Przekazywanie danych odczytywanych w systemie radiowym do programu rozliczeń Zamawiającego, musi być sporządzone i dostarczone przez Wykonawcę-oferenta w formie elektronicznej w uniwersalnym formacie plikowym (CSV – wg. potrzeb Zamawiającego). 5.5.3. Wykonawca – oferent zobowiązuje się do odczytu i przekazywania danych do czasu przejęcia odczytów przez służby Zamawiającego. 5.5.4. Plik musi zawierać przynajmniej następujące dane: a) numer licznika, b) adres miejsca odczytu, c) wskazania wodomierza, d) datę i godzinę odczytu, e) typ licznika (zw,cw). 5.5.5. Odczyty muszą odbywać się raz w miesiącu, dane muszą zostać niezwłocznie przekazane do Zamawiającego w formie elektronicznej (e-mail, nośniki elektroniczne). 5.5.6. Wodomierze muszą być oznaczone w widoczny sposób rokiem produkcji, tj. „rocznik 2017”. 5.6. Do wykonania robót należy użyć materiałów posiadających wymagane atesty i certyfikaty, które będą wymagane przy odbiorze końcowym robót. 6. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych 7. Kryterium oceny ofert: 100% cena 8. Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości 1.500,00 zł. Wadium w formach określonych w Rozdziale XI Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia należy złożyć w siedzibie Zamawiającego lub wnieść na konto bankowe firmy nie później niż do dnia składania ofert w osobnych kopertach opieczętowanych pieczątką firmową Wykonawcy (w przypadku przelewu pieniędzy na konto Zamawiającego należy złożyć dowód przelewu lub wpłaty wadium). 9. Termin związania ofertą – 30 dni. 10. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 10.1 Nie podlegają wykluczeniu na podstawie przepisów określonych w pkt. 3 rozdz. X SIWZ. 10.2. Wykonali w okresie 3 lat przed wszczęciem postępowania roboty instalacyjne, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie, odpowiadające swym rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia. Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże wykonanie min. 2 robót budowlanych w zakresie wymiany, modernizacji lub montażu nowych instalacji wodno-kanalizacyjnych w budynkach mieszkalnych wielorodzinnych lub usługowych. 10.3. Dysponują osobami niezbędnymi do wykonania zamówienia. Potwierdzeniem dysponowania przez Wykonawcę osobami niezbędnymi do realizacji zamówienia będzie wykaz osób w ilości minimum 5, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, informacje na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia wraz z dokumentami potwierdzającymi, że minimum 1 osoba, którą dysponuje Wykonawca posiada uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych zgodnie z §23 Rozporządzenia Ministra Transportu i Budownictwa z dn. 28.04.2006 r. (Dz. U. z 16.05.2006 r., Nr 83 poz. 578 z późn. zm.)oraz posiada aktualne zaświadczenie o przynależności do właściwej Izby Samorządu Zawodowego. 10.4. Posiadają ubezpieczenie działalności od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej w wysokości co najmniej 100 % oferowanej kwoty brutto 10.5. Udzielą minimum 3-letniej gwarancji i rękojmi na wykonane roboty i zastosowane materiały. Zamawiający wymaga, by niezależnie od gwarancji producenta, gwarancja na wykonane roboty oraz wszystkie zamontowane instalacje, materiały i urządzenia wynosiła minimum 3 lata, licząc od dnia protokolarnego, ostatecznego odbioru robót. Podane przez Wykonawców okresy udzielenia gwarancji nie mogą zawierać warunków wstępnych, np. uzależnienia od zobowiązania użytkownika do płatnych przeglądów dokonywanych przez autoryzowany serwis i temu podobne sformułowania. 10.6. Wnieśli wadium w wysokości i formie określonej w Rozdziale XI SIWZ. 11. Oferty należy złożyć do dnia 24.04.2017 r. do godz. 900 w Sekretariacie ZGM (pok. nr 210, II piętro) 12. Otwarcie ofert nastąpi dnia 24.04.2017 r. o godz. 930 w Sali Konferencyjnej ZGM (pok. nr 214, II piętro) 13. Zamawiający nie przewiduje zastosowania aukcji elektronicznej. 14. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu. 15. Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania na każdym jego etapie - bez podawania przyczyny. 16. Zamawiający przewiduje możliwość prowadzenia dalszych ustnych negocjacji z wykonawcami, PLIKI DO POBRANIA TUTAJ
|
« poprzedni artykuł | następny artykuł » |
---|