UWAGA! TO JEST STRONA ARCHIWALNA ZGM w GŁOGOWIE. ABY PRZEJŚĆ NA AKTUALNĄ STRONĘ INTERNETOWĄ KLIKNIJ:

www.zgm.glogow.pl

Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Głogowie


 ZGM W GŁOGOWIE
[13.04.2017] OGŁOSZENIE: Wymiana instalacji wewnętrznej zimnej i ciepłej wody- ul. Daszyńskiego 5-5a PDF Drukuj Email
Głogów, 13.04.2017 r.

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU

Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Głogowie, ul. Poczdamska  1, 67-200 Głogów, działający w imieniu Wspólnoty Mieszkaniowej przy ul. Daszyńskiego 5-5a w Głogowie ogłasza postępowanie w trybie przetargu nieograniczonego na:

Wymiana instalacji wewnętrznej zimnej i ciepłej wody wraz  z cyrkulacją oraz wymianą wodomierzy w budynku Wspólnoty Mieszkaniowej przy ul. Daszyńskiego 5-5a w Głogowie
 

1.    Termin realizacji zamówienia: zamawiający wymaga zrealizowania zamówienia w terminie do 30 dni od dnia podpisania umowy
2.    Zamawiający: Wspólnota Mieszkaniowa nieruchomości przy ul. Daszyńskiego 5-5a
w Głogowie reprezentowana przez Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Głogowie
ul. Poczdamska 1, 67-200 Głogów
3.    Tryb zamówienia: przetarg nieograniczony zgodnie z art. 701 – 704 Kodeksu Cywilnego
4.    SIWZ do pobrania bezpłatnie ze strony internetowej Zamawiającego www.zgm.glogow.pl
5.    Opis przedmiotu zamówienia:
5.1.    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie pełnego zakresu robót zgodnie z przedmiarem robót oraz w sposób zgodny z powszechnie obowiązującymi warunkami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych łącznie z robotami towarzyszącymi  w zakresie wymiany instalacji wewnętrznej zimnej i ciepłej wody wraz z cyrkulacją oraz wymianą wodomierzy  w budynku Wspólnoty Mieszkaniowej przy ul. Daszyńskiego 5-5a w Głogowie.
5.2.    Pełny zakres realizacji przedmiotu zamówienia określa przedmiar robót - zał. nr 9 do SIWZ, opracowany przez St. Specjalistę ds. technicznych ZGM w Głogowie- p. Jana Czerwika
5.3.    Do wykonania robót należy użyć materiałów posiadających wymagane atesty i certyfikaty,  które będą wymagane przy odbiorze końcowym robót.
5.4.    Zamawiający żąda aby oferowane wodomierze wody ciepłej i zimnej, o których mowa w przedmiarach robót załączonych do niniejszej SIWZ były wodomierzami z modułem radiowym i odpowiadały następującym parametrom:
a)    elektroniczne liczydło z wielofunkcyjnym wyświetlaczem,
b)    miesięczna pamięć wskazań,
c)    certyfikat badania typu MID,
d)    atest higieniczny PZH,
e)    średnica: DN: 15mm,
f)    klasa metrologiczna nie mniej jak H R=80, V R=50 przy Q3=1,6 m3/h
g)    rejestracja i pomiar przepływu wstecznego
h)    strata ciśnienia przy Q3, ΔP nie większa jak 30kPa
i)    zabezpieczenie przed próbami manipulacji wskazań wodomierzy
5.5.    Wymagania Zamawiającego w sprawie sposobu odczytu wskazań wodomierzy:
5.5.1.    System radiowy odczytu wskazań zużycia wody zaoferowany w ofercie musi   współpracować z programem rozliczeń wody Zamawiającego
5.5.2.     Przekazywanie danych odczytywanych w systemie radiowym do programu rozliczeń Zamawiającego, musi być sporządzone i dostarczone przez Wykonawcę-oferenta w formie elektronicznej w uniwersalnym formacie plikowym (CSV – wg. potrzeb Zamawiającego).
5.5.3.    Wykonawca – oferent zobowiązuje się do odczytu i przekazywania danych do czasu   przejęcia odczytów przez służby Zamawiającego.
5.5.4.        Plik musi zawierać przynajmniej następujące dane:
a)    numer licznika,
b)    adres miejsca odczytu,
c)    wskazania wodomierza,
d)    datę i godzinę odczytu,
e)    typ licznika (zw,cw).
5.5.5.    Odczyty muszą odbywać się raz w miesiącu, dane muszą zostać niezwłocznie    przekazane do Zamawiającego w formie elektronicznej (e-mail, nośniki elektroniczne).
5.5.6.       Wodomierze muszą być oznaczone w widoczny sposób rokiem produkcji, tj. „rocznik  2017”.
5.6.    Do wykonania robót należy użyć materiałów posiadających wymagane atesty i certyfikaty, które będą wymagane przy odbiorze końcowym robót.
6.    Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych
7.    Kryterium oceny ofert: 100% cena
8.    Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości 1.500,00 zł.
Wadium w formach określonych w Rozdziale XI Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia należy złożyć w siedzibie Zamawiającego lub wnieść na konto bankowe firmy nie później niż do dnia składania ofert w osobnych kopertach opieczętowanych pieczątką firmową Wykonawcy (w przypadku przelewu pieniędzy na konto Zamawiającego należy złożyć dowód przelewu lub wpłaty wadium).
9.    Termin związania ofertą  – 30 dni.
10.    O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
10.1       Nie podlegają wykluczeniu na podstawie przepisów określonych w pkt. 3 rozdz. X SIWZ.
10.2.    Wykonali w okresie 3 lat przed wszczęciem postępowania roboty instalacyjne, a jeżeli  okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie, odpowiadające swym rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia.
              Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże wykonanie min. 2 robót budowlanych  w zakresie wymiany, modernizacji lub montażu nowych instalacji wodno-kanalizacyjnych w budynkach mieszkalnych wielorodzinnych lub usługowych.
10.3.    Dysponują osobami niezbędnymi do wykonania zamówienia.
       Potwierdzeniem dysponowania przez Wykonawcę osobami niezbędnymi do realizacji zamówienia będzie wykaz osób w ilości minimum 5, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, informacje na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia wraz z dokumentami potwierdzającymi, że minimum 1 osoba, którą dysponuje Wykonawca posiada uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych zgodnie z §23 Rozporządzenia Ministra Transportu i Budownictwa z dn. 28.04.2006 r. (Dz. U. z 16.05.2006 r., Nr 83 poz. 578 z późn. zm.)oraz posiada aktualne zaświadczenie o przynależności do właściwej Izby Samorządu Zawodowego.
10.4.  Posiadają ubezpieczenie działalności od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej w wysokości co najmniej 100 % oferowanej kwoty brutto
10.5.    Udzielą minimum 3-letniej gwarancji i rękojmi na wykonane roboty i zastosowane materiały. Zamawiający wymaga, by niezależnie od gwarancji producenta, gwarancja na wykonane roboty oraz wszystkie zamontowane instalacje, materiały i urządzenia wynosiła minimum 3 lata, licząc od dnia protokolarnego, ostatecznego odbioru robót. Podane przez Wykonawców okresy udzielenia gwarancji nie mogą zawierać warunków wstępnych, np. uzależnienia od zobowiązania użytkownika do płatnych przeglądów dokonywanych przez autoryzowany serwis i temu podobne sformułowania.
10.6.    Wnieśli wadium w wysokości i formie określonej w Rozdziale XI SIWZ.
11.    Oferty należy złożyć do dnia 24.04.2017 r. do godz. 900 w Sekretariacie ZGM (pok. nr 210, II piętro)
12.    Otwarcie ofert nastąpi dnia 24.04.2017 r. o godz. 930  w Sali Konferencyjnej ZGM (pok. nr 214, II piętro)
13.    Zamawiający nie przewiduje zastosowania aukcji elektronicznej.
14.    Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu.
15.    Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania na każdym jego etapie - bez podawania przyczyny.
16.    Zamawiający przewiduje możliwość prowadzenia dalszych ustnych negocjacji z wykonawcami,
 

 
PLIKI DO POBRANIA TUTAJ
 
 

Głogów, dn. 11.05.2017 r.
                                       
                                    INFORMACJA O WYNIKACH POSTĘPOWANIA

Wymiana instalacji wewnętrznej zimnej i ciepłej wody wraz  z cyrkulacją oraz wymianą wodomierzy w budynku Wspólnoty Mieszkaniowej przy ul. I. Daszyńskiego 5-5a w Głogowie

I.    Zamawiający: Wspólnota Mieszkaniowa nieruchomości przy I. Daszyńskiego 5-5a
w Głogowie, w imieniu której działa Zakład Gospodarki Mieszkaniowej,
ul. Poczdamska 1,  67-200 Głogów.
II.    Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia z dnia  13.04.2017 r.
III.    Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony zgodnie z art. 701 - 704 Kodeksu Cywilnego
IV.    Numer postępowania nadany sprawie przez zamawiającego:  EL - PN/07/2017
V.    Ilość otrzymanych ofert: 3
VI.    Ilość wykonawców wykluczonych: 0
VII.    Ilość ofert odrzuconych: 1
VIII.    Wybór oferty najkorzystniejszej:
„MERT” Jerzy Saprun
ul. Portowa 1, 67-200 Głogów

IX.    Uzasadnienie wyboru oferty najkorzystniejszej:   
Po przeprowadzeniu dodatkowych negocjacji z wykonawcami biorącymi udział w postępowaniu Komisja Przetargowa dokonała wyboru oferty o najniższej cenie spełniającej warunki udziału  w postępowaniu określone przez Zamawiającego.

 

 
« poprzedni artykuł   następny artykuł »