UWAGA! TO JEST STRONA ARCHIWALNA ZGM w GŁOGOWIE. ABY PRZEJŚĆ NA AKTUALNĄ STRONĘ INTERNETOWĄ KLIKNIJ:

www.zgm.glogow.pl

Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Głogowie


 ZGM W GŁOGOWIE
[26.04.2017] OGŁOSZENIE: Termomodernizacja ze zmianą kolorystyki ... - ul. A. Mickiewicza 32 PDF Drukuj Email
Głogów, dnia 26.04.2017 r.       
                  
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU

Zakład Gospodarki Mieszkaniowej przy ul. Poczdamskiej 1, 67-200 Głogów działając w imieniu Wspólnoty Mieszkaniowej przy ul. Adama Mickiewicza 32 w Głogowie ogłasza przetarg nieograniczony na:

Termomodernizacja ze zmianą kolorystyki elewacji budynku przy
ul. Adama Mickiewicza 32 w Głogowie



1.    Zamawiający: Wspólnota Mieszkaniowa nieruchomości przy ul. Adama Mickiewicza 32 w Głogowie, w imieniu której działa Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Głogowie.
2.    Tryb zamówienia: przetarg nieograniczony zgodnie z art. 701 i następne Kodeksu Cywilnego.
3.    SIWZ do pobrania bezpłatnie ze strony internetowej Zamawiającego www.zgm.glogow.pl
4.    Osobami upoważnionymi do kontaktów z oferentami są:
4.1    W sprawach technicznych:
Kierownik Działu Eksploatacyjnego Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej w Głogowie - Pan Ryszard Sajko,
tel. 76-853-11-30 lub 575 677 020.
4.2    W sprawach proceduralnych:
Sekcja Lokali i Zamówień ZGM w Głogowie – Marta Okła , Sławomir Sadecki  - tel. 76-853-11-31,
fax. 76-853-11-01
5.    Przedmiot zamówienia
5.1.    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie pełnego zakresu robót zgodnie z opracowaną dokumentacją techniczną, przedmiarem robót oraz w sposób zgodny z powszechnie obowiązującymi warunkami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych łącznie z robotami towarzyszącymi w zakresie docieplenia ze zmianą kolorystyki elewacji budynku Wspólnoty Mieszkaniowej nieruchomości przy ul. Adama Mickiewicza 32 w Głogowie:
-    wykonywanie prac przygotowawczych
-    zabezpieczenie elementów elewacji narażonych na uszkodzenia, w trakcie późniejszych prac
-    dociepleniowych;
-    wykonanie prac poprzedzających docieplenie na ścianach elewacji tj.:
•    sprawdzenie jakości tynków na budynkach i ewentualne usunięcie odparzonych fragmentów na ścianach,
•    wykucie z muru kratek wentylacyjnych, drzwiczek oraz krat okiennych ( zewnętrznych ) i
innych elementów,
•    uzupełnienie ubytków tynków i wyrównanie podłoża murów,
•    oczyszczenie i zmycie powierzchni ścian
-    wykonanie nowej instalacji odgromowej;
-    mocowanie listew startowych aluminiowych;
-    przyklejenie płyt styropianowych - od dołu;
-    umocowanie izolacji termicznej łącznikami mechanicznymi;
-    montaż kątowników ochronnych na narożach budynku i okien (przed wykonaniem warstwy
bazowej);
-    wklejenie skośnych siatek na narożach okien;
-    wykonanie warstwy bazowej zbrojonej siatką z włókna szklanego;
-    montaż parapetów zewnętrznych
-    wykonanie wyprawy elewacyjnej barwionej w masie;
-    wykonanie wyprawy elewacyjnej z tynku mozaikowego;
-    malowanie kominów farbą silikatową w kolorze zgodnym z kolorem wyprawy tynkarskiej –
-    wskazanej w części rysunkowej;
-    montaż rur spustowych i montaż obróbek blacharskich;
-    uszczelnienie wyprawy elewacyjnej przy otworach okiennych kitem silikonowym;
-    montaż tablic informacyjnych, opraw oświetleniowych, numerów policyjnych, tablic
-    informacyjnych, włączników oświetlenia, dzwonków,
-    uporządkowanie terenu wokół budynku;
-    montaż kratek wentylacyjnych
5.2.    Pełny zakres realizacji przedmiotu zamówienia określa projekt budowlany wraz z rysunkami, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót i przedmiar robót opracowane przez Autorską Pracownię Projektową mgr inż. Jerzy Burda, ul. Poczdamska 1, 67-200 Głogów wraz z firmą Usługi Budowlane Józef Lipecki, ul. Keplera 2/20, 67-200 Głogów: załączniki do SIWZ nr 9, 10 i 11.
5.3.    Do wykonania robót należy użyć materiałów posiadających wymagane atesty i certyfikaty, które będą wymagane przy odbiorze końcowym robót.
6.    Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych ani ofert wariantowych.
7.    Termin realizacji zamówienia: do 4 miesięcy od daty podpisania umowy.
8.    Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości  4.000,00 zł
       (słownie: cztery tysiące złotych 00/100)
Wadium w formach określonych w Rozdziale XI ust. 2 Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia należy złożyć w siedzibie Zamawiającego lub wnieść na konto bankowe firmy nie później niż do dnia składania ofert w osobnych kopertach opieczętowanych pieczątką firmową Wykonawcy (w przypadku przelewu pieniędzy na konto Zamawiającego należy złożyć dowód przelewu lub wpłaty wadium).
 9. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
9.1.     Nie podlegają wykluczeniu na podstawie przepisów określonych w Rozdziale X, ust.3 Specyfikacji Istotnych  Warunków Zamówienia.
9.2.     Wykonali w okresie 3 lat przed wszczęciem postępowania roboty budowlane, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie, odpowiadające swym rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia.
    Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże wykonanie min. 2 robót odpowiadających swym rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia, tj. robotom polegającym na dociepleniu ścian budynków mieszkalnych wielorodzinnych metodą lekką – mokrą o łącznej powierzchni docieplenia nie mniejszej niż 500 m2.
9.3.     Dysponują osobami niezbędnymi do wykonania zamówienia, w tym min. 1 osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi o specjalności konstrukcyjno-budowlanej oraz min. 1 osobą o specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych
i elektroenergetycznych.
9.4.     Posiadają opłaconą polisę ubezpieczeniową od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej w wysokości co najmniej 100 % oferowanej kwoty brutto.
9.5.     Udzielą minimum 3-letniej gwarancji i rękojmi na wykonane roboty i zastosowane materiały. Zamawiający wymaga, by niezależnie od gwarancji producenta, gwarancja na wykonane roboty oraz wszystkie zamontowane instalacje, materiały i urządzenia wynosiła minimum 3 lata, licząc od dnia protokolarnego, ostatecznego odbioru robót. Podane przez Wykonawców okresy udzielenia gwarancji nie mogą zawierać warunków wstępnych, np. uzależnienia od zobowiązania użytkownika do płatnych przeglądów dokonywanych przez autoryzowany serwis i temu podobne sformułowania.
9.6.     Dokonali wizji lokalnej terenu budowy i jego otoczenia potwierdzonej stosownym dokumentem podpisanym przez Wykonawcę i upoważnioną osobę z ramienia Zamawiającego.
    Termin wizji lokalnej winien być ustalony z 2-dniowym wyprzedzeniem
9.7.     Posiadają aktualny certyfikat jednego z systemów BSO (Bezspoinowy System Ociepleń).
9.8.     Wnieśli wadium w wysokości i formie określonej w Rozdziale XI SIWZ.
10.      Kryterium oceny ofert: 100% cena
11.     Oferty należy złożyć do dnia 12.05.2017 r. do godz. 900 w Sekretariacie ZGM (pok. nr 210, II piętro)
12.     Otwarcie ofert nastąpi dnia 12.05.2017 r. o godz. 910 w Sali Konferencyjnej ZGM (pok. nr 214, II piętro)
13.     Termin związania ofertą  – 30 dni.
14.     Zamawiający nie przewiduje zastosowania aukcji elektronicznej.
15.     Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu.
16.    Wykonawca ponosi również koszt wynikający z ewentualnych czynności niezbędnych do wykonania   zamówienia, tj.:
-     w ramach prac na elewacji, prac z podnośnika: zajęcie pasa drogowego, terenu „obcego”,
17.     Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania na każdym jego etapie - bez podawania przyczyny.
18.     Zamawiający przewiduje możliwość prowadzenia dalszych ustnych negocjacji z  wykonawcami, którzy   złożyli oferty w postępowaniu.



 
PLIKI DO POBRANIA TUTAJ
 
Głogów, dnia 26.05.2017 r.

INFORMACJA O WYNIKACH POSTĘPOWANIA

Termomodernizacja ze zmianą kolorystyki elewacji budynku przy
ul. Adama Mickiewicza 32 w Głogowie

I.    Zamawiający: Wspólnota Mieszkaniowa nieruchomości przy ul. Adama Mickiewicza 32 w Głogowie, w imieniu której działa Zakład Gospodarki Mieszkaniowej, ul. Poczdamska 1, 67-200 Głogów.
II.    Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia z dnia  25.04.2017 r.
III.    Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony zgodnie z art. 701 - 704 Kodeksu Cywilnego
IV.    Numer postępowania nadany sprawie przez zamawiającego:  EL - PN/08/2017
V.    Ilość otrzymanych ofert: 2
VI.    Ilość wykonawców wykluczonych: 0
VII.    Ilość ofert odrzuconych: 0
VIII.    Wybór oferty najkorzystniejszej:
Przedsiębiorstwo Wielobranżowe „WOLAR” Sp. z o.o.
ul. Rybacka 2/40, 53-653 Wrocław

IX.    Uzasadnienie wyboru oferty najkorzystniejszej:   
Po przeprowadzeniu  dodatkowych negocjacji z Wykonawcami biorącymi udział w postępowaniu, Komisja Przetargowa dokonała wyboru oferty o najniższej cenie, spełniającej warunki udziału  w postępowaniu określone przez Zamawiającego.
 
 
Głogów, dn. 10.05.2017 r.                                 
                                           
ODPOWIEDZI DO ZAPYTAŃ DO
 SEPCYFIKACJI ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA

w postępowaniu prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego
(art. 701 i następne Kodeksu Cywilnego) na

Termomodernizacja ze zmianą kolorystyki elewacji budynku przy
ul. Adama Mickiewicza 32 w Głogowie


W związku z zapytaniami do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia złożonymi przez jednego z Wykonawców, Zamawiający udziela poniższych odpowiedzi.

I. Czy w zakresie realizowanych prac Wykonawca powinien skalkulować niżej wymienione roboty, wynikające z wizji lokalne a nie uwzględnione w projekcie oraz przedmiarze robót


1. Wykonanie rozbiórki chodnika wokół budynku wraz z ułożeniem kostki brukowej.
Odpowiedź:
Należy skalkulować wykonanie rozbiórki chodnika i ułożenie kostki brukowej.

2. Wymiana okien w piwnicy
Odpowiedź:
Należy skalkulować zgodnie z projektem budowlanym.

3. Rozbiórka opaski betonowej wokół budynku.
Odpowiedź:
Należy skalkulować rozbiórkę opaski betonowej wokół budynku.

4. Wykonanie nowej opaski z płyt 50x50x5 wraz z obrzeżami
Odpowiedź:
Należy skalkulować wykonanie opaski.

5. Rozbiórka betonu na schodach wraz z ułożeniem kostki
Odpowiedź:
Należy skalkulować naprawę całego zespołu wejściowego – wykończenie jak w projekcie.


6. Wykonanie podestu wejściowego (progu).
Odpowiedź:
Należy skalkulować wykonanie podestu.

7. Wykonanie daszku wejściowego.
Odpowiedź:
Należy skalkulować naprawę istniejącego daszku.

II. Zamawiający w punkcie 2.4  napisał „Wykonawcy występujący wspólnie składają jedną ofertę, przy czym wymagane dokumenty składa każdy z Wykonawców”.
Jakie dokumenty składane są wspólne, a jakie należy złożyć przez każdego z Wykonawców?


Zamawiający informuje, iż żąda o Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia następujących dokumentów:

1. Każdy z Wykonawców z osobna:
a) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
b) Aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie z ewidencji działalności gospodarczej, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu Roz. X pkt. 3.2 SIWZ, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
c) Polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest   ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, z sumą ubezpieczenia w wysokości co najmniej 100 % oferowanej kwoty brutto.
d) Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia

2. Jeden z Wykonawców występujących wspólnie o udzielenie zamówienia:
a) Wykaz min. 2 robót polegających na docieplaniu budynków mieszkalnych wielorodzinnych metodą lekką – mokrą z podaniem wartości robót, daty i miejsca ich wykonania zrealizowanych w ciągu ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy o łącznej powierzchni docieplenia minimum 500 m2.
Do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane  należycie (referencje lub protokoły odbioru robót ze wskazaniem powierzchni wykonanego docieplenia budynków mieszkalnych wielorodzinnych)
(zał. nr 3 do SIWZ)
b) Informacja na temat przeciętnej liczby pracowników którymi dysponuje wykonawca.
Do wykazu należy dołączyć dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu niniejszego zamówienia posiadają wymagane uprawnienia, w tym dokument  minimum 1 z wymienionych osób potwierdzający posiadanie uprawnień budowlanych o specjalności konstrukcyjno-budowlanej (ustawa z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane/ Dz. U. z 2006 Nr 156 poz. 1118 z późn. zm./ oraz Rozporządzenie Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 28 kwietnia 2006 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie) lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, wraz z aktualnym zaświadczeniem o przynależności do właściwej Izby Samorządu Zawodowego oraz dokument minimum 1 z wymienionych osób o specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych (ustawa z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane/ Dz. U. z 2006 Nr 156 poz. 1118 z późn. zm./ oraz Rozporządzenie Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 28 kwietnia 2006 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie) lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów) wraz z aktualnym zaświadczeniem o przynależności do właściwej Izby Samorządu Zawodowego. (zał. 4 do SIWZ)
c) Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert (na kwotę minimum taką jak wartość oferty Wykonawcy)
 
 
« poprzedni artykuł   następny artykuł »