ZGM W GŁOGOWIE |
[05.05.2017] OGŁOSZENIE: Wykonanie projektów budowlanych (dokumentacji techniczno-kosztorysowych)... |
Głogów, dnia 05.05.2016 r. OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Głogowie, ul. Poczdamska 1, 67-200 Głogów działający w imieniu Wspólnot Mieszkaniowych nieruchomości przy ul. Jagiellońskiej 49-51, ul. Przemysłowej 21, ul. Adama Mickiewicza 35, 37, 39, ul. Śniadeckich 5, ul. Piastowskiej 1-3, ul. J. Matejki 1-3 oraz przy Al. Wolności 77 w Głogowie, ogłasza postępowanie w trybie „zapytania ofertowego” art. 701 i następne Kodeksu Cywilnego na: Wykonanie projektów budowlanych (dokumentacji techniczno-kosztorysowych) dotyczących wymiany instalacji elektrycznej i WLZ wraz z oświetleniem w częściach wspólnych budynków Wspólnot Mieszkaniowych administrowanych przez Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Głogowie 1. Zamawiający: Wspólnoty Mieszkaniowe nieruchomości przy - ul. Jagiellońskiej 49-51, - ul. Przemysłowej 21, - ul. Adama Mickiewicza 35, 37, 39, - ul. J i J. Śniadeckich 5, - ul. Piastowskiej 1-3, - ul. Jana Matejki 1-3, - Al. Wolności 77 w Głogowie, w imieniu których działa Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Głogowie, ul. Poczdamska 1, 67-200 Głogów. 2. Przedmiot zamówienia: 2.1. Przedmiotem zamówienia jest opracowanie dokumentacji techniczno – kosztorysowych na wymianę instalacji elektrycznej (w tym Wewnętrznych Linii Zasilających) wraz z wymianą oświetlenia w częściach wspólnych budynków Wspólnot Mieszkaniowych, o których mowa w ust. 1. Dla nieruchomości przy ul. Piastowskiej 1-3 należy dodatkowo zaprojektować rozprowadzenie instalacji domofonowej w częściach wspólnych budynku. 2.2. Zakres ilościowy realizacji zamówienia dla każdej z nieruchomości: 2.2.1. Wykonanie projektu technicznego (5 egzemplarzy) 2.2.2. Wykonanie przedmiaru robót (1 egzemplarz) 2.2.3. Wykonanie kosztorysu inwestorskiego (1 egzemplarz) 2.2.4. Opracowanie specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót (1 egzemplarz) 2.2.5. Uzyskanie wszelkich uzgodnień formalno-prawnych związanych z wykonaniem zamówienia, w tym uzgodnienie dokumentacji z dostawcą energii elektrycznej 3. Termin realizacji zamówienia: do 60 dni od dnia podpisania umowy dla każdej z nieruchomości (do uzgodnienia). 4. Tryb zamówienia: „zapytanie ofertowe” zgodnie z art. 701 i następne Kodeksu Cywilnego 5. Materiały dotyczące zamówienia (których wypełnienia, podpisania i złożenia żąda Zamawiający) dostępne są na stronie internetowej Zamawiającego: www.zgm.glogow.pl: 5.1. Formularz ofertowy (zał. nr 1 do ogłoszenia) 5.2. Projekt umowy (zał. nr 2 do ogłoszenia) 5.3. Wykaz podwykonawców (zał. 3 do ogłoszenia) 5.4 Oświadczenie o wykonaniu zamówienia siłami własnymi (zał. nr 4 do ogłoszenia) 5.5. Podstawowe dane budynków objętych przedmiotem zamówienia (zał. nr 5 do ogłoszenia) 5.6. Wykaz wykonanych dokumentacji (zał. nr 6 do ogłoszenia) 6. Osobami upoważnionymi do kontaktów z oferentami są: Sekcja lokali i zamówień ZGM w Głogowie – Marta Okła, Sławomir Sadecki tel. 076-853-11-31 7. Do oferty należy dołączyć następujące dokumenty: 7.1. Zestawienie minimum 2 usług (zał. nr 6 do ogłoszenia) wykonanej w okresie ostatnich 3 lat, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadającej swym rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, tj. polegających na wykonaniu projektów wymiany lub modernizacji instalacji elektrycznych w budynkach mieszkalnych lub użytkowych. Do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że dokumentacje zostały wykonane należycie (referencje, protokoły przekazania dokumentów, etc.) 7.2. Aktualny wypis/odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wydany lub urzędowo potwierdzony przez organ wydający nie wcześniej niż 6 miesięcy przed dniem otwarcia ofert. 7.3. Kserokopie aktualnych uprawnień budowlanych w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń do projektowania zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 28 kwietnia 2006 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz.U. z 16 maja 2006 r. Nr 83, poz. 578 z późn. zmianami) wraz z kserokopiami aktualnych zaświadczeń o przynależności do właściwej Izby Samorządu 8. Opisaną i oznaczoną pieczątką firmową Wykonawcy ofertę należy złożyć do dnia 22.05.2017 r. do godz. 900 w Sekretariacie firmy przy ul. Poczdamskiej 1 w Głogowie – II piętro, pok. nr 210. Uwaga! Złożenie oferty po wyznaczonym terminie będzie skutkowało odesłaniem oferty do Wykonawcy bez jej otwierania. 9. Otwarcie ofert odbędzie się w dniu 22.05.2017 r. o godz. 910 w Sali Konferencyjnej ZGM przy ul. Poczdamskiej 1 w Głogowie – II piętro, pok. nr 214. 10. Kryterium oceny ofert: 100% cena 11. Zamawiający dopuszcza możliwość unieważnienia postępowania na każdym jego etapie, bez podawania przyczyny 12. Wyniki postępowania zostaną opublikowane na podanej w ust. 5 stronie internetowej Zamawiającego. 13. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych osobno dla wybranych nieruchomości. 14. Zamawiający przewiduje możliwość prowadzenia dalszych negocjacji z wykonawcami, którzy złożyli oferty. PLIKI DO POBRANIA TUTAJ
|
« poprzedni artykuł | następny artykuł » |
---|