ZGM W GŁOGOWIE |
[31.07.2017] OGŁOSZENIE: Opracowanie dokumentacji projektowej na Remont budynku na ul. Końcowej 3... |
Głogów, 31.07.2017 r. OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU- Zapytanie ofertowe Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Głogowie, ul. Poczdamska 1, 67-200 Głogów zaprasza do składania ofert cenowych w trybie „zapytania ofertowego” (art. 4 pkt. 8 ustawy – Prawo zamówień publicznych, Dz. U. z 2015 r. poz. 2164 z późn. zm.) na: Opracowanie dokumentacji projektowej na „Remont budynku na ul. Końcowej 3 w Głogowie na potrzeby utworzenia mieszkań socjalnych” Zamówienie planowane jest do współfinansowania ze środków Unii Europejskiej, Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego 2014-2020 1. Zamawiający: Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Głogowie, ul. Poczdamska 1, 67-200 Głogów działający w imieniu i na rzecz Gminy Miejskiej Głogów. 2. Opis przedmiotu zamówienia. Przedmiotem zamówienia jest opracowanie dokumentacji – projektu budowlanego i wykonawczego na remont, w tym prace termomodernizacyjne budynku mieszkalnego wielorodzinnego przy ul. Końcowej 3 w Głogowie w ramach Projektu „.Remont budynku przy ul. Końcowej 3 w Głogowie na potrzeby utworzenia mieszkań socjalnych” (dalej: Projekt). Budynek nie jest wpisany do rejestru zabytków. Ogólne informacje dotyczące budynku przy ul. Końcowej 3 w Głogowie określa załącznik nr 6 do niniejszego ogłoszenia. 2.1. Zakres Projektu: Prace remontowe: - naprawa pęknięć ściany szczytowej budynku oraz innych pęknięć na ścianach - wyremontowanie schodów do piwnicy oraz wymiana drewnianych schodów zabiegowych, - wzmocnienie dachu, stropów drewnianych oraz podciągów drewnianych - wykonanie izolacji pionowej i poziomej budynku oraz usunięcie zawilgoconego tynku ze ścian i odgrzybienie oraz osuszenie muru - wykonanie brakującej i uszkodzonej opaski przy budynku - wymiana stolarki okiennej w częściach wspólnych i piwnicy - wymiana drzwi wejściowych do budynku - wymiana wewnętrznej instalacji elektrycznej w całym budynku z uwzględnieniem kuchenek elektrycznych - wykonanie tynków renowacyjnych zewnętrznych i wewnętrznych - wyremontowanie klatki schodowej, strychu i piwnicy - wyremontowanie schodów zewnętrznych - budowa pochylni/ podjazdu dla osób niepełnosprawnych - przystosowania jednego lokalu dla osoby niepełnosprawnej, wyposażonego m.in. w uchwyty dla osób niepełnosprawnych - remont kominów - remont mieszkań polegający na wymianie instalacji elektrycznej, wodno-kanalizacyjnej, wymianie urządzeń sanitarnych, wykonaniu nowych posadzek, Prace termomodernizacyjne: - docieplenie ścian, stropu nad ostatnią kondygnacją (wełna mineralną) oraz stropu nad piwnicą (styropianem) - wymiana źródła ciepła oraz montaż indywidualnych instalacji co, izolacja rur, montaż zaworów termostatycznych z głowicami termostatycznymi, - demontaż istniejących pieców kaflowych i węglowych, - montaż zasobników ciepłej wody 120l dla każdego z mieszkań oraz montaż nowej instalacji ciepłej wody wraz z izolacją rur, - wymiana stolarki okiennej (drewnianej na PCV) i drzwiowej zewnętrznej (na aluminiowe ciepłe). Wyposażenie: - kuchenki elektryczne, zlewozmywaki stalowe, syfony, ustępy, wanny, brodziki, umywalki, baterie, siedziska do natrysku, uchwyty dla osób niepełnosprawnych. 2.2. Zakres opracowania: Dokumentacja projektowa dotycząca prac remontowych, obejmuje następujące elementy:: - naprawa pęknięć ściany szczytowej budynku oraz innych pęknięć na ścianach - wzmocnienie dachu, stropów drewnianych oraz podciągów drewnianych - wykonanie izolacji pionowej i poziomej budynku oraz usunięcie zawilgoconego tynku ze ścian i odgrzybienie oraz osuszenie muru - wymiana wewnętrznej instalacji elektrycznej w całym budynku z uwzględnieniem kuchenek elektrycznych - budowa pochylni/ podjazdu dla osób niepełnosprawnych - przystosowania jednego lokalu dla osoby niepełnosprawnej, wyposażonego m.in. w uchwyty dla osób niepełnosprawnych Dokumentacja projektowa dotycząca prac termomodernizacyjnych: - docieplenie ścian, stropu nad ostatnią kondygnacją (wełną mineralną) oraz stropu nad piwnicą (styropianem) - wymiana stolarki okiennej i drzwiowej - wykonanie indywidualnych instalacji centralnego ogrzewania w poszczególnych lokalach - wykonanie instalacji ciepłej wody wraz z montażem zasobników ciepłej wody (120l/lokal). Dokumentacja projektowa obejmuje także wyposażenie: kuchenki elektryczne 4 szt., zlewozmywaki stalowe na ścianie-1 szt. i na szafce-3 szt., syfony 4 szt., ustępy 4 kpl (w tym 1 dla ON), wanny 2 kpl, brodziki 2 kpl (w tym 1 dla ON), umywalki 4 szt. (w tym 1 dla ON), baterie: umywalkowe 4 szt., wannowe stojące: 2 szt., natryskowe: 2 szt., siedzisko do natrysku 1 kpl, uchwyty dla osób niepełnosprawnych przy umywalce, muszli i natrysku 3 kpl. 3. Zakres ilościowy realizacji zamówienia. 3.1 Projekty budowlane - projekt budowlany i wykonawczy Projekty zostaną przekazane Zamawiającemu w ilości po 5 egz. każda branża w wersji papierowej, 1 egzemplarz w wersji pdf oraz w wersji edytowalnej: opisy *doc, i rysunki *.dwg lub *.dxf 3.2. Wykonanie dokumentacji projektowej wielobranżowej w zakresie termomodernizacji obiektu z uwzględnieniem obowiązujących przepisów łącznie z technologią remontu istniejących pomieszczeń. 4. Projektant jest zobowiązany do: 4.1. Uzyskania wszelkich niezbędnych warunków do projektowania i map do celów projektowych (zakres mapy zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki Przestrzennej i Budownictwa z dnia 21 lutego 1995 w sprawie rodzaju i zakresu opracowań geodezyjno – kartograficznych oraz czynności geodezyjnych obowiązujących w budownictwie – Dz. U. 1995.25.133). 4.2. Wykonania projektów budowlanych i wykonawczych wszystkich wymaganych branż. Projekty te winny być sporządzone przez projektantów posiadających odpowiednie uprawnienia i doświadczenie wymagane dla każdej z branż. 4.3. Wykonania przedmiarów robót i kosztorysów inwestorskich (w zakresie kosztów kwalifikowanych - wykaz dostarcza Zamawiający): przedmiary wszystkich branż i kosztorysy zostaną przekazane Zamawiającemu w ilości po 1 egz. w wersji papierowej oraz w wersji pdf i edytowalnej *.ath. 4.4. Sporządzenia specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót: specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót zostanie przekazana Zamawiającemu w ilości 3 egz. w wersji papierowej oraz w wersji pdf i edytowalnej *.doc 4.5. Specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych Wykonawca sporządzi zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowanych oraz programu funkcjonalno – użytkowego” (tekst pierwotny Dz. U. 2004r. Nr 202 poz. 2027, tekst jednolity: Dz. U. 2013r poz. 1129) 4.6. Zapewnienia nadzoru autorskiego w zakresie min. 5 pobytów liczonych dla każdej branży osobno – na budowie w trakcie realizacji zadania na wezwania Zamawiającego. 4.7. W przypadku zaistnienia konieczności zwiększenia ilości pobytów (ponad zaoferowane przez Wykonawcę), wynagrodzenie w tym zakresie ustalone zostanie na podstawie odrębnej umowy. 5. Dodatkowe czynności do wykonania przez Wykonawcę: 5.1. Zamawiający zobowiązuje Wykonawcę do uczestnictwa upełnomocnionych przedstawicieli wykonawcy w naradach, które odbywać się będą w siedzibie Zamawiającego w terminach wyznaczanych przez Zamawiającego (min. 1 raz/2 tygodnie). 5.2.W przypadku wniesienia uwag, uzgodnione (z wnoszącymi) uwagi zostaną przez wykonawcę naniesione do opracowania, a poprawione dokumenty lub odpowiednie jego części Wykonawca przekaże zwrotnie Zamawiającemu. 5.3.Terminy narad ustalone będą każdorazowo na zakończenie narady. W przypadku nieustalenia terminu na zakończenie narady – kolejny termin, ustali Zamawiający i poinformuje o tym Wykonawcę, co najmniej na 5 dni przed planowaną naradą. 5.4. Z narad spisywane będą przez Zamawiającego protokoły, które Zamawiający przekaże niezwłocznie po naradzie Wykonawcy. 5.5. Wykonawca w trakcie wykonywania przedmiotu zamówienia będzie na bieżąco uzgadniał wszystkie czynności z Zamawiającym, w szczególności wymagania Zamawiającego dotyczącego doboru standardu i jakości urządzeń i materiałów. Zamawiający zastrzega sobie prawo do wskazania proponowanych rozwiązań projektowych w szczególności w zakresie parametrów technicznych. 6. Osoby zdolne do wykonania zamówienia : 6.1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy dysponują lub będą dysponować osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj.: - w zakresie architektonicznym uprawnieniami architektonicznymi bez ograniczeń - w zakresie instalacyjnym w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wodociągowych i kanalizacyjnych posiadającą uprawnienia do projektowania bez ograniczeń, - w zakresie instalacyjnym w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych posiadającą uprawnienia do projektowania bez ograniczeń. 6.2. Kadra jak wyżej musi posiadać stwierdzenie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie (uprawnienia), wpis na listę właściwej Okręgowej Izby Samorządu Zawodowego; 6.3. Uprawnienia, o których mowa wyżej powinny być zgodne z ustawą z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane ( tj. Dz. U. z 2017r.. poz.3332) oraz Rozporządzeniem Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 28 kwietnia 2006r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie ( Dz. U. z 2006r. nr 83 poz.578 ze zm.) lub ważne odpowiadające im kwalifikacje, nadane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, upoważniające do projektowania w zakresie objętym niniejszym zamówieniem. 6.4.Zgodnie z art. 22a ust. 1 i 2 ustawy Pzp Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu innego lub innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączącego go z nimi stosunków prawnych. W takiej sytuacji Wykonawca zobowiązany będzie udowodnić, iż będzie dysponował osobami zdolnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji tych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. W ramach wynagrodzenia Wykonawca winien ująć wszelkie koszty związane z jego realizacją w tym między innymi koszt uzyskania mapy do celów projektowych, koszty uzgodnień i opłat. 7. Termin realizacji zamówienia do dnia: 30.10.2017 r. 8. Termin złożenia ofert do dnia 07.08.2017 r., do godz. 13:00, w Sekretariacie ZGM przy ul. Poczdamskiej 1 w Głogowie – II piętro, pok. nr 210, w zamkniętej kopercie z dopiskiem „Oferta- projekt budowlany- ul. Końcowa 3 w Głogowie” . Otwarcie ofert nastąpi dnia 07.08.2017 r., o godz. 13:10, w biurze ZGM przy ul. Poczdamskiej 1 w Głogowie – II piętro. Uwaga! Złożenie oferty po wyznaczonym terminie będzie skutkowało odesłaniem oferty do Wykonawcy bez jej otwierania. Ofertę w wyznaczonym terminie można złożyć również drogą elektroniczną: okla@zgm.glogow.pl a oryginał oferty należy przesłać równolegle drogą pocztową (liczy się data stempla pocztowego) na adres: ZGM w Głogowie ul. Poczdamska 1, 67- 200 Głogów z dopiskiem „Oferta- projekt budowlany- ul. Końcowa 3 w Głogowie”. Wszelkie informacje można uzyskać pod nr telefonu 76-853-11-30. 9. Zamawiający dopuszcza możliwość unieważnienia Zapytania bez podawania przyczyn. 10. Zamawiający za zgodą Oferenta dopuszcza możliwość negocjacji ceny. 11. Opis sposobu przygotowania ofert: - ofertę należy przygotować w języku polskim, - w przypadku, gdy dokumenty podpisywane są przez osobę reprezentującą Wykonawcę, inną niż osobę wskazaną w dokumencie rejestrowym, do ofert należy dołączyć pełnomocnictwo rodzajowe do reprezentowania Wykonawcy w niniejszym postępowaniu o udzieleniu zamówienia. Pełnomocnictwo musi być przedstawione w formie kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez osobę wskazaną w dokumencie rejestrowym. 12. Uprasza się o podanie ceny w sposób następujący: cena netto + podatek VAT = cena brutto. 13. Rodzaje i opis kryteriów, którymi Zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty wraz z podaniem znaczenia tych kryteriów i sposobu oceny ofert: -100% - cena 14. Umowa zostanie zawarta po wyborze najkorzystniejszej oferty. 15. Nie dopuszcza się składania ofert częściowych. PLIKI DO POBRANIA TUTAJ
|
« poprzedni artykuł | następny artykuł » |
---|