UWAGA! TO JEST STRONA ARCHIWALNA ZGM w GŁOGOWIE. ABY PRZEJŚĆ NA AKTUALNĄ STRONĘ INTERNETOWĄ KLIKNIJ:

www.zgm.glogow.pl

Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Głogowie


 ZGM W GŁOGOWIE
[31.07.2017] OGŁOSZENIE: Opracowanie dokumentacji projektowej na Remont budynku na ul. Końcowej 3... PDF Drukuj Email
 
 
Głogów, 31.07.2017 r.

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU- Zapytanie ofertowe

Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Głogowie, ul. Poczdamska  1, 67-200 Głogów zaprasza do składania ofert cenowych w trybie „zapytania ofertowego” (art. 4 pkt. 8 ustawy – Prawo zamówień publicznych, Dz. U. z 2015 r. poz. 2164 z późn. zm.) na:

Opracowanie dokumentacji projektowej na „Remont budynku na
ul. Końcowej 3 w Głogowie na potrzeby utworzenia mieszkań socjalnych”

 
Zamówienie planowane jest do współfinansowania ze środków Unii Europejskiej, Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego 2014-2020

 

1.    Zamawiający: Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Głogowie, ul. Poczdamska 1, 67-200 Głogów działający w imieniu i na rzecz Gminy Miejskiej Głogów.
2.    Opis przedmiotu zamówienia.
Przedmiotem zamówienia jest opracowanie dokumentacji – projektu budowlanego
i wykonawczego na remont, w tym prace termomodernizacyjne budynku mieszkalnego wielorodzinnego przy ul. Końcowej 3 w Głogowie w ramach Projektu „.Remont budynku przy ul. Końcowej 3 w Głogowie na potrzeby utworzenia mieszkań socjalnych” (dalej: Projekt). Budynek nie jest wpisany do rejestru zabytków.
Ogólne informacje dotyczące budynku przy ul. Końcowej 3 w Głogowie określa załącznik nr 6 do niniejszego ogłoszenia.
2.1. Zakres Projektu:
Prace remontowe:
-    naprawa pęknięć ściany szczytowej budynku oraz innych pęknięć na ścianach
-    wyremontowanie schodów do piwnicy oraz wymiana drewnianych schodów zabiegowych,
-    wzmocnienie dachu, stropów drewnianych oraz podciągów drewnianych
-    wykonanie izolacji pionowej i poziomej budynku oraz usunięcie zawilgoconego tynku ze ścian i odgrzybienie oraz osuszenie muru
-    wykonanie brakującej i uszkodzonej opaski przy budynku
-    wymiana stolarki okiennej w częściach wspólnych i piwnicy
-    wymiana drzwi wejściowych do budynku
-    wymiana wewnętrznej instalacji elektrycznej w całym budynku z uwzględnieniem kuchenek elektrycznych
-    wykonanie tynków renowacyjnych zewnętrznych i wewnętrznych
-    wyremontowanie klatki schodowej, strychu i piwnicy
-    wyremontowanie schodów zewnętrznych
-    budowa pochylni/ podjazdu dla osób niepełnosprawnych
-    przystosowania jednego lokalu dla osoby niepełnosprawnej, wyposażonego m.in. w uchwyty     dla osób niepełnosprawnych
-    remont kominów
-    remont mieszkań polegający na wymianie instalacji elektrycznej, wodno-kanalizacyjnej, wymianie urządzeń sanitarnych, wykonaniu nowych posadzek,
Prace termomodernizacyjne:
-    docieplenie ścian, stropu nad ostatnią kondygnacją (wełna mineralną) oraz stropu nad  piwnicą (styropianem)
-   wymiana źródła ciepła oraz montaż indywidualnych instalacji co, izolacja rur, montaż zaworów termostatycznych z głowicami termostatycznymi,
-    demontaż istniejących pieców kaflowych i węglowych,
-     montaż zasobników ciepłej wody 120l dla każdego z mieszkań oraz montaż nowej instalacji     ciepłej wody wraz z izolacją rur,
-    wymiana stolarki okiennej (drewnianej na PCV) i drzwiowej zewnętrznej (na aluminiowe  ciepłe).
Wyposażenie:
-    kuchenki elektryczne, zlewozmywaki stalowe, syfony, ustępy, wanny, brodziki, umywalki,  baterie, siedziska do natrysku, uchwyty dla osób niepełnosprawnych.
2.2. Zakres opracowania:
Dokumentacja projektowa dotycząca prac remontowych, obejmuje następujące elementy::
-    naprawa pęknięć ściany szczytowej budynku oraz innych pęknięć na ścianach
-    wzmocnienie dachu, stropów drewnianych oraz podciągów drewnianych
-    wykonanie izolacji pionowej i poziomej budynku oraz usunięcie zawilgoconego tynku ze ścian i odgrzybienie oraz osuszenie muru
-    wymiana wewnętrznej instalacji elektrycznej w całym budynku z uwzględnieniem kuchenek elektrycznych
-    budowa pochylni/ podjazdu dla osób niepełnosprawnych
-    przystosowania jednego lokalu dla osoby niepełnosprawnej, wyposażonego m.in. w uchwyty dla osób niepełnosprawnych
Dokumentacja projektowa dotycząca prac termomodernizacyjnych:
-    docieplenie ścian, stropu nad ostatnią kondygnacją  (wełną mineralną) oraz stropu nad piwnicą (styropianem)
-    wymiana stolarki okiennej i drzwiowej
-    wykonanie indywidualnych instalacji centralnego ogrzewania w poszczególnych lokalach
-    wykonanie instalacji ciepłej wody wraz z montażem zasobników ciepłej wody (120l/lokal).
Dokumentacja projektowa obejmuje także wyposażenie:
kuchenki elektryczne 4 szt.,  zlewozmywaki stalowe na ścianie-1 szt. i na szafce-3 szt.,  syfony 4 szt., ustępy 4 kpl (w tym 1 dla ON), wanny 2 kpl, brodziki 2 kpl (w tym 1 dla ON), umywalki 4 szt. (w tym 1 dla ON), baterie: umywalkowe 4 szt., wannowe stojące: 2 szt., natryskowe: 2 szt., siedzisko do natrysku 1 kpl, uchwyty dla osób niepełnosprawnych przy umywalce, muszli i natrysku 3 kpl.
3.     Zakres ilościowy realizacji zamówienia.
 3.1     Projekty budowlane - projekt budowlany i wykonawczy
Projekty zostaną przekazane Zamawiającemu w ilości po 5 egz. każda branża
w wersji papierowej, 1 egzemplarz w wersji pdf oraz w wersji edytowalnej: opisy *doc, i rysunki *.dwg lub *.dxf
3.2. Wykonanie dokumentacji projektowej wielobranżowej w zakresie termomodernizacji  obiektu z uwzględnieniem obowiązujących przepisów łącznie z technologią remontu istniejących pomieszczeń.
4. Projektant jest zobowiązany do:
4.1. Uzyskania wszelkich niezbędnych warunków do projektowania i map do celów projektowych  (zakres mapy zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki Przestrzennej i Budownictwa z dnia 21 lutego 1995 w sprawie rodzaju i zakresu opracowań geodezyjno – kartograficznych oraz czynności geodezyjnych obowiązujących w budownictwie – Dz. U. 1995.25.133).
4.2. Wykonania projektów budowlanych i wykonawczych wszystkich wymaganych branż.  Projekty te winny być sporządzone przez projektantów posiadających odpowiednie uprawnienia i doświadczenie wymagane dla każdej z branż.
4.3.     Wykonania przedmiarów robót i kosztorysów inwestorskich (w zakresie kosztów  kwalifikowanych - wykaz dostarcza Zamawiający): przedmiary wszystkich branż  i kosztorysy zostaną przekazane Zamawiającemu w ilości po 1 egz. w wersji papierowej oraz w wersji pdf i edytowalnej *.ath.
4.4.     Sporządzenia specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót: specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót zostanie przekazana Zamawiającemu w ilości 3 egz. w wersji papierowej oraz w wersji pdf i edytowalnej *.doc
4.5.     Specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych Wykonawca sporządzi  zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania  i odbioru robót budowanych oraz programu funkcjonalno – użytkowego” (tekst pierwotny Dz. U. 2004r. Nr 202 poz. 2027, tekst jednolity: Dz. U. 2013r poz. 1129)
 4.6.  Zapewnienia nadzoru autorskiego w zakresie min. 5 pobytów liczonych dla każdej branży osobno – na budowie w trakcie realizacji zadania na wezwania  Zamawiającego.
 4.7. W przypadku zaistnienia konieczności zwiększenia ilości pobytów (ponad zaoferowane  przez Wykonawcę), wynagrodzenie w tym zakresie ustalone zostanie na podstawie odrębnej umowy.

5. Dodatkowe czynności do wykonania przez Wykonawcę:
5.1.    Zamawiający zobowiązuje Wykonawcę do uczestnictwa upełnomocnionych przedstawicieli  wykonawcy w naradach, które odbywać się będą w siedzibie Zamawiającego w terminach wyznaczanych przez Zamawiającego (min. 1 raz/2 tygodnie).
  5.2.W przypadku wniesienia uwag, uzgodnione (z wnoszącymi) uwagi zostaną przez wykonawcę naniesione do opracowania, a poprawione dokumenty lub odpowiednie jego części Wykonawca przekaże zwrotnie Zamawiającemu.
       5.3.Terminy narad ustalone będą każdorazowo na zakończenie narady. W przypadku nieustalenia  terminu na zakończenie narady – kolejny termin, ustali Zamawiający i poinformuje
o tym Wykonawcę, co najmniej na 5 dni przed planowaną naradą.
        5.4. Z narad spisywane będą przez Zamawiającego protokoły, które Zamawiający przekaże niezwłocznie po naradzie Wykonawcy.
        5.5. Wykonawca w trakcie wykonywania przedmiotu zamówienia będzie na bieżąco uzgadniał  wszystkie czynności z Zamawiającym, w szczególności wymagania Zamawiającego dotyczącego doboru standardu i jakości urządzeń i materiałów. Zamawiający zastrzega sobie prawo do wskazania proponowanych rozwiązań projektowych w szczególności w zakresie parametrów technicznych.

6.    Osoby zdolne do wykonania zamówienia :
6.1.     O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy dysponują lub będą   dysponować osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj.:
-    w zakresie architektonicznym uprawnieniami architektonicznymi bez ograniczeń
       -    w zakresie  instalacyjnym w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wodociągowych i kanalizacyjnych posiadającą uprawnienia do projektowania bez ograniczeń,
-    w zakresie instalacyjnym w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych posiadającą uprawnienia do projektowania bez ograniczeń.
6.2.     Kadra jak wyżej musi posiadać stwierdzenie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie (uprawnienia), wpis na listę właściwej Okręgowej Izby Samorządu Zawodowego;

6.3. Uprawnienia, o których mowa wyżej powinny być zgodne z ustawą z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane ( tj. Dz. U. z 2017r.. poz.3332) oraz Rozporządzeniem Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 28 kwietnia 2006r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie ( Dz. U. z 2006r. nr 83 poz.578 ze zm.) lub ważne odpowiadające im kwalifikacje, nadane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, upoważniające do projektowania  w zakresie objętym niniejszym zamówieniem.
6.4.Zgodnie z art. 22a ust. 1 i 2 ustawy Pzp Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu innego lub innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączącego go z nimi stosunków prawnych. W takiej sytuacji Wykonawca zobowiązany będzie udowodnić, iż będzie dysponował osobami zdolnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji tych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia.

W ramach wynagrodzenia Wykonawca  winien ująć wszelkie koszty związane z jego realizacją
w tym między innymi koszt uzyskania  mapy do celów projektowych, koszty uzgodnień i  opłat.

7.  Termin realizacji zamówienia do dnia: 30.10.2017 r.
  8. Termin złożenia ofert do dnia 07.08.2017 r., do godz. 13:00, w Sekretariacie ZGM przy  ul. Poczdamskiej 1 w Głogowie – II piętro, pok. nr 210, w zamkniętej kopercie z dopiskiem „Oferta- projekt budowlany- ul. Końcowa 3 w Głogowie” . Otwarcie ofert nastąpi dnia 07.08.2017 r., o godz. 13:10,  w biurze ZGM przy ul. Poczdamskiej 1 w Głogowie – II piętro.
   Uwaga! Złożenie oferty po wyznaczonym terminie będzie skutkowało odesłaniem oferty do Wykonawcy bez jej otwierania.
 Ofertę w wyznaczonym terminie można złożyć również drogą elektroniczną:   okla@zgm.glogow.pl a oryginał oferty należy przesłać równolegle drogą pocztową (liczy się data stempla pocztowego) na adres:
        ZGM w Głogowie
        ul. Poczdamska 1, 67- 200 Głogów
        z dopiskiem „Oferta- projekt budowlany- ul. Końcowa 3 w Głogowie”.
Wszelkie informacje można uzyskać pod nr telefonu 76-853-11-30.
 9.   Zamawiający dopuszcza możliwość unieważnienia Zapytania bez podawania przyczyn.
10. Zamawiający za zgodą Oferenta dopuszcza możliwość negocjacji ceny.
11. Opis sposobu przygotowania ofert:
-    ofertę należy przygotować w języku polskim,
-    w przypadku, gdy dokumenty podpisywane są przez osobę reprezentującą Wykonawcę, inną  niż osobę wskazaną w dokumencie rejestrowym, do ofert należy dołączyć pełnomocnictwo rodzajowe do reprezentowania Wykonawcy w niniejszym postępowaniu o udzieleniu zamówienia. Pełnomocnictwo musi być przedstawione w formie kopii potwierdzonej
za zgodność z oryginałem przez osobę wskazaną w dokumencie rejestrowym.
12. Uprasza się o  podanie ceny w sposób następujący: cena netto + podatek VAT = cena brutto.
 13.  Rodzaje i opis kryteriów, którymi Zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty wraz  z podaniem znaczenia tych kryteriów i sposobu oceny ofert:
       -100% - cena
14. Umowa zostanie zawarta po wyborze najkorzystniejszej oferty.
15. Nie dopuszcza się składania ofert częściowych.


 
PLIKI DO POBRANIA TUTAJ
 
 
 
 

Głogów, 04.08.2017r.

Zmiana w ogłoszeniu

Zamawiający wprowadza nw. zmiany w Załączniku nr 2 do Ogłoszenia:
- zmianie ulega zapis §2 ust. 1:
  Jest:                      „Ustala się następujące terminy wykonania usługi:
                                 - rozpoczęcie    - ……………..
                               - zakończenie   - 13.09.2017 r.
  Winno być:  :    „Ustala się następujące terminy wykonania usługi:
                               - rozpoczęcie    - ……………..
                             - zakończenie   - 30.10.2017 r.
 




Głogów, dn. 09.08.2017 r.

INFORMACJA O WYNIKACH POSTĘPOWANIA

Opracowanie dokumentacji projektowej na „Remont budynku na
ul. Końcowej 3 w Głogowie na potrzeby
utworzenia mieszkań socjalnych”


I.    Zamawiający: Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Głogowie, ul. Poczdamska 1,
67-200 Głogów działający w imieniu i na rzecz Gminy Miejskiej Głogów
II.    Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia z dnia  31.07.2017 r.
III.    Tryb udzielenia zamówienia: „zapytanie ofertowe” na podst. art. 4 pkt. 8 ustawy z dn. 29.01.2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2015 r. poz. 2164 z późn. zm.)
IV.    Ilość otrzymanych ofert: 4
V.    Ilość wykonawców wykluczonych: 0
VI.    Ilość ofert odrzuconych: 0
VII.    Wybór oferty najkorzystniejszej:
NOVATECH.PL
inż. Mendel Perczuk
ul. Wiosenna 1, 67-210 Jaczów

VIII.    Uzasadnienie wyboru oferty:
Komisja Przetargowa dokonała wyboru oferty o najniższej cenie spośród 4 złożonych ofert, spełniającej warunki udziału w postępowaniu.

 
« poprzedni artykuł   następny artykuł »