ZGM W GŁOGOWIE |
[09.08.2017] OGŁOSZENIE: Wykonanie podjazdu dla niepełnosprawnych ...- ul. Królowej Jadwigi 7 |
Głogów, dnia 09.08.2017 r. OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Głogowie, ul. Poczdamska 1, 67-200 Głogów zaprasza do składania ofert cenowych w trybie „zapytania ofertowego” zgodnie z art. 4 pkt. 8 ustawy – Prawo zamówień publicznych na: Wykonanie podjazdu dla niepełnosprawnych do budynku przychodni przy ul. Królowej Jadwigi 7 w Głogowie 1. Zamawiający: Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Głogowie, ul. Poczdamska 1, 67-200 Głogów działający w imieniu i na rzecz Gminy Miejskiej Głogów Tryb zamówienia: „zapytanie ofertowe” zgodnie z art. 4 pkt. 8 ustawy z dn. 29.01.2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2015 r. poz. 2164 oraz z 2016 r. poz. 831, 996 i 1020) 2. Przedmiot zamówienia. 2.1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót ogólnobudowlanych w zakresie wykonania podjazdu dla niepełnosprawnych do budynku przychodni przy ul. Królowej Jadwigi 7 w Głogowie - montaż stalowej pochylni dla osób niepełnosprawnych o długości 9m i spadku 6% - wymiana balustrad schodowych - montaż systemowego doświetlacza okna piwnicznego i hydroizolacja ściany piwnicznej - wykonanie nowej nawierzchni utwardzonej w otoczeniu pochylni 2.2. Pełny opis przedmiotu zamówienia określają: projekt budowlany, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych oraz przedmiar robót, stanowiące załączniki nr 9, 10 i 11 do niniejszego ogłoszenia. 2.3. Do wykonania robót należy użyć materiałów posiadających wymagane atesty i certyfikaty, które będą wymagane przy odbiorze końcowym robót. 4. Osobami upoważnionymi do kontaktów z oferentami są: - w sprawach technicznych Kierownik Działu Eksploatacyjnego Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej w Głogowie – Ryszard Sajko, tel. 076-853-11-30, tel. kom. 575-677-020 - w sprawach proceduralnych: Marta Okła, Sławomir Sadecki tel. 076-853-11-31, fax.0 76-853-11-0 5. Kryterium oceny ofert: 100% cena 6. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 7. Termin realizacji zamówienia: do 30 dni od dnia podpisania umowy 8. Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości 1.000,00 zł (słownie: jeden tysiące złotych 00/100) Wadium w formach określonych w Rozdziale XII ust. 1 Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia należy złożyć w siedzibie Zamawiającego lub wnieść na konto bankowe firmy nie później niż do dnia składania ofert w osobnych kopertach opieczętowanych pieczątką firmową Wykonawcy (w przypadku przelewu pieniędzy na konto Zamawiającego należy złożyć dowód przelewu lub wpłaty wadium). 10. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 10.1. Nie podlegają wykluczeniu na podstawie przepisów określonych w Rozdziale XI, ust.3 Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 10.2. Wykonali w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, roboty budowlane odpowiadające swym rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia, tj. wykonanie min. 2 robót ogólnobudowlanych w budynkach mieszkalnych wielorodzinnych lub użytkowych 10.3. Dysponują min. 1 osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi o specjalności konstrukcyjno-budowlanej. Wykonawca wykaże, że dysponuje pracownikami do realizacji zamówienia w ilości powyżej określonej lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów o udostępnieniu swoich zasobów na okres realizacji przedmiotu zamówienia. 10.4. Posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości minimum oferowanej kwoty brutto. 10.5. Posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę w wysokości minimum oferowanej ceny brutto oferty 10.6. Wnieśli wadium w wysokości i formie określonej w Rozdziale XII SIWZ. 12. Oferty należy złożyć do dnia 23.08.2017 r. do godz. 900 w Sekretariacie ZGM (pok. nr 210, II piętro) 13. Otwarcie ofert nastąpi dnia 23.08.2017 r. o godz. 1000 w Sali Konferencyjnej ZGM (pok. nr 214, II piętro) 14. Termin związania ofertą – 30 dni. 15. Zamawiający nie przewiduje zastosowania aukcji elektronicznej. 16. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu. 17. Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania na każdym jego etapie - bez podawania przyczyny. 18. Zamawiający nie przewiduje możliwości prowadzenia dalszych ustnych negocjacji z wykonawcami biorącymi udział w postępowaniu.
|
« poprzedni artykuł | następny artykuł » |
---|