UWAGA! TO JEST STRONA ARCHIWALNA ZGM w GŁOGOWIE. ABY PRZEJŚĆ NA AKTUALNĄ STRONĘ INTERNETOWĄ KLIKNIJ:

www.zgm.glogow.pl

Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Głogowie


 ZGM W GŁOGOWIE
[25.08.2017] OGŁOSZENIE: Wymiana instalacji elektrycznej ... - ul. St. Staszica 18 PDF Drukuj Email
Głogów, dnia 25.08.2017 r.       
                  
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU

Zakład Gospodarki Mieszkaniowej przy ul. Poczdamskiej 1, 67-200 Głogów działając w imieniu Wspólnoty Mieszkaniowej przy ul. St. Staszica 18 w Głogowie ogłasza przetarg nieograniczony na:

Wymiana instalacji elektrycznej w częściach wspólnych budynku
przy ul. ul. St. Staszica 18 w Głogowie



1.    Zamawiający: Wspólnota Mieszkaniowa nieruchomości przy ul. St. Staszica 18 w Głogowie, w imieniu której działa Zakład Gospodarki Mieszkaniowej, ul. Poczdamska 1, 67-200 Głogów.
2.    Tryb zamówienia: przetarg nieograniczony zgodnie z art. 701 – 704 Kodeksu Cywilnego.
3.    SIWZ do pobrania bezpłatnie ze strony internetowej Zamawiającego www.zgm.glogow.pl
4.    4.  Osobami upoważnionymi do kontaktów z oferentami są:
4.1. W sprawach technicznych
Kierownik Działu Eksploatacyjnego Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej w Głogowie,
p. Ryszard Sajko, tel. 76-853-11-30 lub 575-677-020
4.2.    W sprawach proceduralnych:
Sekcja lokali i Zamówień Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej w Głogowie – p. Marta Okła lub p. Sławomir Sadecki – tel. 76-853-11-31, fax. 76-853-11-01
5.    Opis przedmiotu zamówienia:
5.1    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie pełnego zakresu robót zgodnie z projektem budowlanym, przedmiarami robót, oraz w sposób zgodny z powszechnie obowiązującymi warunkami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych łącznie z robotami towarzyszącymi w zakresie wymiany wewnętrznej instalacji elektrycznej w częściach wspólnych budynku mieszkalnego wielorodzinnego przy ul. St. Staszica 18 w Głogowie, jak niżej:
- budowa rozdzielnicy głównej nn 0,4kV – RG+TA rozdziału i opomiarowanie obwodów
administracyjnych orz poszczególnych lokali mieszkalnych.
- budowa rozdzielnic licznikowych TL 1 – TL 5,
- wykonanie wewnętrznych linii zasilających poszczególne lokale mieszkalne,
- wykonanie tablic mieszkaniowych TM,
- wykonanie instalacji oświetlenia ciągów komunikacyjnych (korytarzy i klatki schodowej),
- wykonanie instalacji oświetlenia korytarzy piwnic,
- wykonanie instalacji oświetlenia piwnic lokatorskich z zabezpieczeniem mocy OM631,
- wykonanie instalacji połączeń wyrównawczych,
- wykonanie ochrony przeciwprzepięciowej
- wykonanie ochrony przeciwporażeniowej.
5.2    Pełny zakres realizacji przedmiotu zamówienia określają: projekt budowlany, specyfikacja techniczna warunków wykonania i odbioru robót oraz przedmiar robót opracowane przez firmę ELNET SERWIS SP. z o.o., ul. Kilińskiego 2, 59-220 Legnica: zał. nr 9, 10, 11 do SIWZ.
5.3    Zamawiający żąda aby kosztorysy dotyczące modernizacji instalacji elektrycznej dodatkowo zawierały cenę za oplombowanie urządzeń pomiarowo-rozdzielczych, cenę za wyłączenie napięcia podczas wykonywania czynności montażowych oraz  cenę za załatwienie wszelkich spraw związanych z oplombowaniem urządzeń pomiarowo-rozdzielczych.
5.4    Do wykonania robót należy użyć materiałów posiadających wymagane atesty i certyfikaty, które będą wymagane przy odbiorze końcowym robót.
6. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.
7. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
8. Termin realizacji zamówienia: do 60 dni od dnia podpisania umowy
9. Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości  1.500,00 zł
       (słownie: jeden tysiąc pięćset złotych 00/100)
Wadium w formach określonych w Rozdziale XI ust. 2 Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia należy złożyć w siedzibie Zamawiającego lub wnieść na konto bankowe firmy nie później niż do dnia składania ofert w osobnych kopertach opieczętowanych pieczątką firmową Wykonawcy (w przypadku przelewu pieniędzy na konto Zamawiającego należy złożyć dowód przelewu lub wpłaty wadium).
 10. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
10.1.     Nie podlegają wykluczeniu na podstawie przepisów określonych w Rozdziale X, ust.3 Specyfikacji Istotnych  Warunków Zamówienia.
   10.2.    Wykonali w okresie ostatnich 5 lat przed wszczęciem postępowania roboty budowlane, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie, odpowiadające swym rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia.
         Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże wykonanie min. 2 robót ogólnobudowlanych w zakresie remontu klatek schodowych budynków mieszkalnych lub użytkowych z uwzględnieniem modernizacji instalacji elektrycznych.
   10.3.     Dysponują m.in. 5 osobami niezbędnymi do wykonania zamówienia, w tym min. 1 osobą do kierowania robotami budowlanymi o konstrukcyjno-budowlanej oraz 1 osobą do kierowania robotami budowlanymi o specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych.
   10.4. Posiadają ubezpieczenie działalności od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności  gospodarczej w wysokości co najmniej 100 % oferowanej kwoty brutto.
   10.5. Udzielą minimum 3-letniej gwarancji i rękojmi na wykonane roboty i zastosowane materiały. Zamawiający wymaga, by niezależnie od gwarancji producenta, gwarancja na wykonane roboty oraz wszystkie zamontowane instalacje, materiały i urządzenia wynosiła minimum 3 lata, licząc od dnia protokolarnego, ostatecznego odbioru robót. Podane przez Wykonawców okresy udzielenia gwarancji nie mogą zawierać warunków wstępnych, np. uzależnienia od zobowiązania użytkownika do płatnych przeglądów dokonywanych przez autoryzowany serwis i temu podobne sformułowania.
10.6.     Wnieśli wadium w wysokości i formie określonej w Rozdziale XI SIWZ.
11.   Kryterium oceny ofert: 100% cena
12.     Oferty należy złożyć do dnia 07.09.2017 r. do godz. 900 w Sekretariacie ZGM (pok. nr 210, II     piętro)
13.     Otwarcie ofert nastąpi dnia 07.09.2017 r. o godz. 1000 w Sali Konferencyjnej ZGM (pok. nr 214, II piętro)
14.     Termin związania ofertą  – 30 dni.
15.     Zamawiający nie przewiduje zastosowania aukcji elektronicznej.
16.     Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu.
17.     Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania na każdym jego etapie - bez podawania przyczyny.
18.     Zamawiający przewiduje możliwość prowadzenia dalszych ustnych negocjacji z  wykonawcami.


 
PLIKI DO POBRANIA TUTAJ
 
 
Głogów, dn. 21.09.2017 r.
                                       
INFORMACJA O WYNIKACH POSTĘPOWANIA

Wymiana instalacji elektrycznej w częściach wspólnych budynku
przy ul. St. Staszica 18 w Głogowie


I.    Zamawiający: Wspólnota Mieszkaniowa nieruchomości przy ul. St. Staszica 18 w Głogowie,  w imieniu której działa Zakład Gospodarki Mieszkaniowej, ul. Poczdamska 1,
67-200 Głogów.
II.    Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia z dnia  25.08.2017 r.
III.    Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony zgodnie z art. 701 - 704 Kodeksu Cywilnego
IV.    Numer postępowania nadany sprawie przez zamawiającego:  EL - PN/13/2017
V.    Ilość otrzymanych ofert: 1
VI.    Ilość wykonawców wykluczonych: 0
VII.    Ilość ofert odrzuconych: 0
VIII.    Wybór oferty najkorzystniejszej:
Firma Usługowo – Handlowa (Instalatorstwo Elektryczne)
Krzysztof Bieniek
ul. Śląska 35/2, 68-100 Żagań

IX.    Uzasadnienie wyboru oferty najkorzystniejszej:   
Po przeprowadzeniu  dodatkowych ustnych negocjacji z jedynym Wykonawcą biorącym udział w postępowaniu, Komisja Przetargowa dokonała wyboru jedynej złożonej oferty, spełniającej warunki udziału  w postępowaniu określone przez Zamawiającego.
 
 
« poprzedni artykuł   następny artykuł »