UWAGA! TO JEST STRONA ARCHIWALNA ZGM w GŁOGOWIE. ABY PRZEJŚĆ NA AKTUALNĄ STRONĘ INTERNETOWĄ KLIKNIJ:

www.zgm.glogow.pl

Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Głogowie


 ZGM W GŁOGOWIE
[20.09.2017] OGŁOSZENIE: II etap modernizacji systemu ogrzewania ciepłej wody użytkowej ... PDF Drukuj Email
Głogów, dnia 20.09.2017 r.       
                  
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU

Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Głogowie, ul. Poczdamska  1, 67-200 Głogów zaprasza do składania ofert cenowych w trybie „zapytania ofertowego” (art. 4 pkt. 8 ustawy – Prawo zamówień publicznych,
Dz. U. z 2015 r. poz. 2164 z późn. zm.) na:

II etap modernizacji systemu ogrzewania ciepłej wody użytkowej w 192 mieszkaniach stanowiących własność Gminy Miejskiej Głogów na terenie administracji Śródmieście polegające na przebudowie instalacji



1.    Zamawiający: Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Głogowie ul. Poczdamska 1, 67-200 Głogów, działający w imieniu i na rzecz Gminy Miejskiej Głogów.
2.    Opis przedmiotu zamówienia:
2.1.    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót ogólnobudowlanych w zakresie demontażu odcinków wewnętrznej instalacji gazu wraz z robotami towarzyszącymi oraz wykonanie robót wykończeniowych i porządkowych w lokalach mieszkalnych stanowiących własność Gminy Miejskiej Głogów administrowanych przez ADM „Śródmieście” przy Al. Wolności 40a w Głogowie.
2.2.    Pełny zakres robót wraz z adresami poszczególnych mieszkań określają:
- projekty budowlane (załącznik nr 2-2ł do ogłoszenia),
- specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych (załącznik nr 3 do ogłoszenia),
- przedmiar robót (załącznik nr 4 do ogłoszenia).
Dokumenty, o których mowa powyżej zostały sporządzone przez firmę Autorska Pracownia Projektowa Jerzy Burda, ul. Poczdamska 1, 67-200 Głogów.
2.3.    Zamawiający będzie dokonywał odrębnych przekazań placów budowy wraz z wizją lokalną aktualnego stanu odcinków instalacji gazowej przeznaczonej do wymiany w poszczególnych mieszkaniach wg poniższego zestawienia:
a) Al. Wolności 12, 12A
b) Al. Wolności 12B, 12C
c) Al. Wolności 14, 14A
d) Al. Wolności 14B, 14C
e) Al. Wolności 30, ul. Jedności Robotniczej 6A, ul. Jedności Robotniczej 8-8A
f) Al. Wolności 48-50
g) ul. Spółdzielcza 1-4
h) ul. Spółdzielcza 5-8
i) ul. Spółdzielcza 9-12
j) ul. Spółdzielcza 13-16
k) ul. 1-go Maja 19, ul. 1-go Maja 21-23, ul. 1-go Maja 25
l) Pl. 1000-lecia 8, 9, 10
ł) Pl. 1000-lecia 11, 12, 13
Stwierdzenie ewentualnego demontażu odcinka instalacji gazowej samodzielnie przez lokatora musi zostać odnotowany w protokole przekazania placu budowy i będzie stanowić podstawę do rozliczenia faktycznie wykonanych robót.
2.4.    Ostateczne rozliczenie robót nastąpi kosztorysem powykonawczym na podstawie faktycznie wykonanych prac.
2.5.    Materiały dotyczące niniejszego zamówienia umieszczone są na stronie internetowej Zamawiającego: www.zgm.glogow.pl.
3. Termin realizacji zamówienia: do 6 tygodni od dnia podpisania umowy.
4.  Osobami upoważnionymi do kontaktów z oferentami są:
    4.1.     W sprawach technicznych
Kierownik ADM „Śródmieście”, Al. Wolności 40a, 67-200 Głogów: Barbara Grabowska,
tel. 76-853-11-81.
4.2.     W sprawach proceduralnych:
       Pracownicy Sekcji Lokali i Zamówień ZGM w Głogowie: Marta Okła lub Sławomir Sadecki
tel. 76-853-11-31, fax.  76-853-11-01
5.     Do oferty należy dołączyć następujące dokumenty:
    5.1.    Formularz ofertowy sporządzony zgodnie z załącznikiem nr 1 do ogłoszenia
        5.2.     Kosztorys ofertowy sporządzony zgodnie z  przedmiarem robót umieszczonym na stronie internetowej Zamawiającego (załącznik nr 4 do ogłoszenia).
           Uwaga! Zamawiający nie dopuszcza składania kosztorysów uproszczonych.
5.3.     Zestawienie, zgodnie z załącznikiem nr 5 do ogłoszenia,  co najmniej 2 robót wykonanych w     okresie ostatnich 3 lat, a jeśli okres prowadzenia  działalności jest krótszy - w tym okresie,     odpowiadających swym rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia, tj. wykaz     wykonanych robót w zakresie wymiany, wykonania lub modernizacji instalacji gazowej w budynkach    mieszkalnych lub budynkach użyteczności publicznej.
Do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że roboty zostały wykonane należycie   (referencje, protokoły odbioru robót etc.).
5.4    Podpisany i zaparafowany przez Wykonawcę projekt umowy zgodnie z załącznikiem nr 6 do ogłoszenia
5.5.    Wykaz podwykonawców oraz (lub) oświadczenie o wykonaniu zamówienia siłami własnymi     zgodnie z załącznikiem nr 7 i 8 do ogłoszenia
5.6.    Kserokopie aktualnych uprawnień budowlanych w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych zgodnie z §23 Rozporządzenia Ministra Transportu i Budownictwa z dn. 28.04.2006 r. (Dz. U. z 16.05.2006 r., Nr 83 poz. 578 z późn. zm.)
5.7.    Kserokopie aktualnych zaświadczeń o przynależności do właściwej Izby Samorządu Zawodowego.
5.8.    Aktualny wypis/odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji    działalności     gospodarczej, wydany lub urzędowo potwierdzony przez organ wydający nie wcześniej niż  6 miesięcy przed dniem otwarcia ofert.
5.9. Opłaconą polisę od odpowiedzialności cywilnej  w zakresie prowadzonej działalności
         gospodarczej     w wysokości co najmniej oferowanej kwoty brutto.
5.10. Dowód wniesienia wadium, o którym mowa w ust. 6
6.    Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 1.000,00 zł,
    słownie: jeden tysiąc złotych 00/100
6.1.    Wadium może być wnoszone w następujących formach:
a)     w pieniądzu przelewem na konto Zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Głogowie
nr 04 86460008 0000 0000 6392 0003,
    b)    w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo –     kredytowej, z tym, że zobowiązanie kasy jest zobowiązaniem pieniężnym,
    c)    w gwarancjach bankowych lub ubezpieczeniowych,
    d)     w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z         2007 r. Nr 42, poz. 275).
6.2.    Pozostałe formy wadium należy złożyć w siedzibie Zamawiającego przed upływem terminu     składania ofert.
6.3.    Wadium wnoszone w formie innej, niż pieniężna musi spełniać następujące wymagania:
a)    musi odpowiadać co do wartości wysokości wadium określonemu w niniejszym ogłoszeniu,
b)    musi zawierać w swojej treści okoliczności, w których gwarant (poręczyciel) wypłaci kwotę wadium Zamawiającemu wraz z klauzulą stwierdzającą, że wypłata nastąpi na pierwsze     żądanie Zamawiającego bez protestu gwaranta (poręczyciela),
c)    musi być podpisane przez osobę lub osoby upoważnione do reprezentacji gwaranta     (poręczyciela).
6.4.    W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji, gwarancja ma być co najmniej gwarancją: bezwarunkową, nieprzenośną, nieodwołalną i płatną na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego. Gwarancja musi być sporządzona zgodnie z obowiązującym prawem i winna zawierać następujące elementy:
a)    nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib,
b)    określenie przedmiotu postępowania,
c)    określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją,
d)    kwotę gwarancji,
e)    termin ważności gwarancji,
f)    zobowiązanie gwaranta do zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż Wykonawca, którego ofertę wybrano: odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie lub nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy, lub zawarcie umowy stało się nie możliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
6.5.    Postanowienia ust. 6.3 oraz ust. 6.4 stosuje się odpowiednio do poręczeń, określonych powyżej
w ust. 6.1 lit. b) i ust. 6.1. lit. d)
6.6.    Dowód wniesienia wadium (jeśli jest wnoszone w formie innej niż wpłata pieniężna) powinien być złożony w oryginale oraz kopii. Oryginał gwarancji/poręczenia powinien być dołączony w odrębnej kopercie. Kopia dokumentu powinna być wpięta do oferty przetargowej.
6.7.    Oferta niezabezpieczona akceptowaną formą wadium zostanie odrzucona.
6.8.    Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym.
6.9.    Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza.
6.10. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
6.11.    Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert.
6.12.    Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi
z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszonym o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizji bankowej na przelew pieniędzy na rachunek oferenta.
6.13.    Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana:
a)    odmówi podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie.
b)    zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.
7.      Kryterium oceny ofert: 100% cena
7.1. W przypadku złożenia ofert z jednakową ceną, Zamawiający może wezwać Wykonawców, którzy złożyli oferty do negocjacji lub złożenia ofert dodatkowych.
8. Wykonawca, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza jest zobowiązany do wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy w wysokości 10% wartości robót brutto.
9.     Oferty należy złożyć do dnia 28.09.2017 r. do godz. 900 w Sekretariacie ZGM (pok. nr 210, II piętro)
10. Otwarcie ofert nastąpi dnia 28.09.2017 r. od godz. 910  w Sali Konferencyjnej ZGM (pok. nr 214, II piętro)
11. Termin związania ofertą  – 30 dni.
12. Zamawiający nie przewiduje zastosowania aukcji elektronicznej.
13. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu.


 
PLIKI DO POBRANIA TUTAJ
 
 
Głogów, dn. 02.10.2017 r.

INFORMACJA O WYNIKACH POSTĘPOWANIA

na wykonanie robót budowlanych w zakresie II etapu modernizacji systemu ogrzewania ciepłej wody użytkowej w 192 mieszkaniach stanowiących własność Gminy Miejskiej Głogów na terenie administracji Śródmieście polegające na przebudowie instalacji

I.    Zamawiający: Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Głogowie, ul. Poczdamska 1,
67-200 Głogów działający w imieniu i na rzecz Gminy Miejskiej Głogów
II.    Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia z dnia  20.09.2017 r.
III.    Tryb udzielenia zamówienia: „zapytanie ofertowe” na podst. art. 4 pkt. 8 ustawy z dn. 29.01.2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2015 r. poz. 2164 z późn. zm.)
IV.    Ilość otrzymanych ofert: 1
V.    Ilość wykonawców wykluczonych: 0
VI.    Ilość ofert odrzuconych: 0
VII.    Ustalenia Komisji Przetargowej:   
Komisja Przetargowa unieważnia postępowanie, ponieważ cena jedynej złożonej oferty przewyższa kwotę, którą Zamawiający może przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
 

 
« poprzedni artykuł   następny artykuł »