UWAGA! TO JEST STRONA ARCHIWALNA ZGM w GŁOGOWIE. ABY PRZEJŚĆ NA AKTUALNĄ STRONĘ INTERNETOWĄ KLIKNIJ:

www.zgm.glogow.pl

Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Głogowie


 ZGM W GŁOGOWIE
[29.09.2017] OGŁOSZENIE: Remont nawierzchni (przejść gruntowych)... - ul. I. Daszyńskiego 5-5a PDF Drukuj Email
Głogów, dnia 29.09.2017 r. 
                  
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU

Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Głogowie, ul. Poczdamska  1, 67-200 Głogów zaprasza do składania ofert cenowych w trybie „zapytania ofertowego” (art. 4 pkt. 8 ustawy – Prawo zamówień publicznych, Dz. U. z 2015 r. poz. 2164 z późn. zm.) na:

Remont nawierzchni (przejść gruntowych) za budynkiem
przy ul. I. Daszyńskiego 5-5a w Głogowie



1.    Zamawiający: Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Głogowie ul. Poczdamska 1, 67-200 Głogów, działający w imieniu i na rzecz Gminy Miejskiej Głogów.
2.    Opis przedmiotu zamówienia:
2.1.    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie pełnego zakresu robót zgodnie z przedmiarem robót oraz w sposób zgodny z powszechnie obowiązującymi warunkami technicznymi wykonania
i odbioru robót budowlanych łącznie z robotami towarzyszącymi w zakresie remontu nawierzchni istniejących chodników gruntowych (przejść) za nieruchomości przy
ul. I. Daszyńskiego 5-5a w Głogowie.
2.2.    Pełny zakres realizacji przedmiotu zamówienia określa przedmiar robót (zał. nr 2)
2.3.    Zamawiający zastrzega sobie możliwość ograniczenia zakresu rzeczowego i finansowego przedmiotu zamówienia w zależności od otrzymanych lub posiadanych środków finansowych.
2.4.    Materiały dotyczące niniejszego zamówienia umieszczone są na stronie internetowej Zamawiającego: www.zgm.glogow.pl.
3. Termin realizacji zamówienia: do 14 dni od dnia podpisania umowy.
4.  Osobami upoważnionymi do kontaktów z oferentami są:
    4.1.     W sprawach technicznych
Kierownik Działu Eksploatacyjnego Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej w Głogowie,
p. Ryszard Sajko, tel. 076-835-11-30.
4.2.     W sprawach proceduralnych:
       Marta Okła, Sławomir Sadecki  tel. 076-853-11-31, fax.0 76-853-11-01
5.     Do oferty należy dołączyć następujące dokumenty:
    5.1.    Formularz ofertowy sporządzony zgodnie z zał. nr 1 do ogłoszenia
        5.2.     Kosztorys ofertowy sporządzony zgodnie z  przedmiarem robót umieszczonym na stronie internetowej Zamawiającego (zał. nr 2 do ogłoszenia).
           Uwaga! Zamawiający nie dopuszcza składania kosztorysów uproszczonych.
5.3.     Zestawienie, zgodnie z załącznikiem nr 3 do ogłoszenia,  co najmniej 2 robót wykonanych
w okresie ostatnich 3 lat, a jeśli okres prowadzenia  działalności jest krótszy - w tym okresie,     odpowiadających swym rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia, tj. wykaz     wykonanych robót w zakresie remontu nawierzchni chodników.
Do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że roboty zostały wykonane należycie   (referencje, protokoły odbioru robót etc.).
5.4    Podpisany i zaparafowany przez Wykonawcę projekt umowy zgodnie z zał. nr 4 do ogłoszenia
5.5.    Wykaz podwykonawców oraz (lub) oświadczenie o wykonaniu zamówienia siłami własnymi     zgodnie z zał. nr 5 i 6 do ogłoszenia
5.6.  Oświadczenie o dokonaniu wizji lokalnej na terenie prowadzenia przyszłych robót   
 przy udziale upoważnionej osoby z ramienia Zamawiającego zał. nr 7 do  ogłoszenia Termin wizji lokalnej winien być ustalony z 2 – dniowym wyprzedzeniem.
5.7.    Kserokopie aktualnych uprawnień budowlanych w specjalności konstrukcyjno-budowlanej (ustawa z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane/ Dz. U. z 2006 Nr 156 poz. 1118 z późn. zm./ oraz Rozporządzenie Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 28 kwietnia 2006 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie) lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów).
5.8.    Kserokopie aktualnych zaświadczeń o przynależności do właściwej Izby Samorządu Zawodowego.
5.9.    Aktualny wypis/odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji    działalności gospodarczej, wydany lub urzędowo potwierdzony przez organ wydający nie wcześniej niż  6 miesięcy przed dniem otwarcia ofert.
5.10. Opłaconą polisę od odpowiedzialności cywilnej  w zakresie prowadzonej działalności
         gospodarczej     w wysokości co najmniej oferowanej kwoty brutto.
6.      Kryterium oceny ofert: 100% cena
6.1. W przypadku złożenia ofert z jednakową ceną, Zamawiający może wezwać Wykonawców, którzy złożyli oferty do negocjacji lub złożenia ofert dodatkowych.
7.     Oferty należy złożyć do dnia 09.10.2017 r. do godz. 900 w Sekretariacie ZGM (pok. nr 210, II piętro)
8. Otwarcie ofert nastąpi dnia 09.10.2017 r. od godz. 930  w Sali Konferencyjnej ZGM (pok. nr 214, II piętro)
9.   Termin związania ofertą  – 30 dni.
10. Zamawiający dopuszcza możliwość unieważnienia postępowania na każdym jego etapie, bez podawania przyczyny.
11. Zamawiający nie przewiduje zastosowania aukcji elektronicznej.
12. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu.
 

 
PLIKI DO POBRANIA TUTAJ
 
 
Głogów, dn. 19.10.2017 r.
                                       
INFORMACJA O WYNIKACH POSTĘPOWANIA

Remont nawierzchni (przejść gruntowych) za budynkiem
przy ul. I. Daszyńskiego 5-5a w Głogowie


I.    Zamawiający: Zakład Gospodarki Mieszkaniowej, ul. Poczdamska 1, 67-200 Głogów działający w imieniu i na rzecz Gminy Miejskiej Głogów
II.    Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia z dnia  29.09.2017 r.
III.    Tryb udzielenia zamówienia: w trybie „zapytania ofertowego” (art. 4 pkt. 8 ustawy z
dn. 29.01.2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2015 r. poz. 2164 z późn. zm.)
IV.    Ilość otrzymanych ofert: 4
V.    Ilość wykonawców wykluczonych: 0
VI.    Ilość ofert odrzuconych: 0
VII.    Wybór oferty najkorzystniejszej:
„TOLIMA” s.c. L.T. Kurzawa
ul. Wiosenna 6, 67-200 Głogów

VIII.    Ustalenia Komisji Przetargowej:   
Komisja Przetargowa dokonała wyboru oferty o najniższej cenie spośród złożonych ofert, spełniającej warunki udziału  w postępowaniu określone przez Zamawiającego.
 
 
« poprzedni artykuł   następny artykuł »