UWAGA! TO JEST STRONA ARCHIWALNA ZGM w GŁOGOWIE. ABY PRZEJŚĆ NA AKTUALNĄ STRONĘ INTERNETOWĄ KLIKNIJ:

www.zgm.glogow.pl

Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Głogowie


 ZGM W GŁOGOWIE
[16.11.2017] OGŁOSZENIE: Wykonanie projektu budowlano - wykonawczego ...- ul. Jedn. Robotniczej 8-8a PDF Drukuj Email
Głogów,16.11.2017 r.

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU

Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Głogowie, ul. Poczdamska  1, 67-200 Głogów działający w imieniu Wspólnoty Mieszkaniowej nieruchomości przy ul. Jedności Robotniczej 8-8a w Głogowie, ogłasza postępowanie w trybie „zapytania ofertowego” art. 701 i następne Kodeksu Cywilnego  na:

Wykonanie projektu budowlano- wykonawczego (dokumentacji techniczno-kosztorysowej) dotyczącego wymiany instalacji elektrycznej i WLZ w częściach wspólnych budynku Wspólnoty Mieszkaniowej przy ul. Jedności Robotniczej 8-8a w Głogowie


1.  Zamawiający: Wspólnota Mieszkaniowa nieruchomości przy ul. Jedności Robotniczej 8-8a w Głogowie
2.     Przedmiot zamówienia:
    2.1. Przedmiotem zamówienia jest opracowanie dokumentacji techniczno – kosztorysowej na wymianę instalacji elektrycznej (w tym Wewnętrznych Linii Zasilających) w części wspólnej budynku Wspólnoty Mieszkaniowej przy ul. Jedności Robotniczej 8-8a w Głogowie.
2.2. Zakres ilościowy realizacji zamówienia dla każdej z nieruchomości:
2.2.1.    Wykonanie projektu technicznego (5 egzemplarzy)
2.2.2.    Wykonanie przedmiaru robót (1 egzemplarz)
2.2.3.    Wykonanie kosztorysu inwestorskiego (1 egzemplarz)
2.2.4.    Opracowanie specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót (1 egzemplarz)
2.2.5.    Uzyskanie wszelkich uzgodnień formalno-prawnych związanych z wykonaniem zamówienia
2.2.5.1.    Uzgodnienie dokumentacji z dostawcą energii elektrycznej
2.2.5.2. Uzyskanie pozwolenia na budowę.
3.    Termin realizacji zamówienia: do 90 dni od dnia podpisania umowy.
4.    Tryb zamówienia: „zapytanie ofertowe” zgodnie z art. 701 i następne Kodeksu Cywilnego
5.    Materiały dotyczące zamówienia (których wypełnienia, podpisania i złożenia żąda Zamawiający) dostępne są na stronie internetowej Zamawiającego:  www.zgm.glogow.pl:
    5.1.     Formularz ofertowy (zał. nr 1 do ogłoszenia)
    5.2.    Projekt umowy (zał. nr 2 do ogłoszenia)
    5.3.  Wykaz podwykonawców (zał. 3 do ogłoszenia)
    5.4    Oświadczenie o wykonaniu zamówienia siłami własnymi (zał. nr 4 do ogłoszenia)
    5.5.    Podstawowe dane budynków objętych przedmiotem zamówienia (zał. nr 5 do     ogłoszenia)
      5.6.  Wykaz wykonanych dokumentacji (zał. nr 6 do ogłoszenia)
6.  Osobami upoważnionymi do kontaktów z oferentami są:
Sekcja lokali i zamówień ZGM w Głogowie – Marta Okła, Sławomir Sadecki
tel. 076-853-11-31
7.    Do oferty należy dołączyć następujące dokumenty:
7.1. Zestawienie minimum 2 usług (zał. nr 6 do ogłoszenia)  wykonanej w okresie ostatnich 3 lat, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadającej swym rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, tj. polegających na wykonaniu projektów wymiany lub modernizacji instalacji elektrycznych   w budynkach mieszkalnych lub użytkowych. Do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że dokumentacje zostały wykonane należycie (referencje,  protokoły przekazania dokumentów, etc.)
7.2. Aktualny wypis/odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wydany lub urzędowo potwierdzony przez organ wydający nie wcześniej niż  6 miesięcy przed dniem otwarcia ofert.
7.3.    Kserokopie aktualnych uprawnień budowlanych w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń do projektowania zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 28 kwietnia 2006 r.  w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz.U. z 16 maja 2006 r. Nr 83, poz. 578 z późn. zmianami) wraz z kserokopiami aktualnych zaświadczeń   o przynależności do właściwej Izby Samorządu
8.    Opisaną i oznaczoną pieczątką firmową Wykonawcy ofertę należy złożyć do dnia 24.11.2017 r. do godz. 900  w Sekretariacie firmy przy ul. Poczdamskiej 1 w Głogowie – II piętro, pok. nr 210.
    Uwaga! Złożenie oferty po wyznaczonym terminie będzie skutkowało odesłaniem oferty do Wykonawcy bez jej otwierania.
9.     Otwarcie ofert odbędzie się w dniu 24.11.2017 r. o godz. 910 w Sali Konferencyjnej ZGM przy ul. Poczdamskiej 1 w Głogowie – II piętro, pok. nr 214.
10.    Kryterium oceny ofert: 100% cena
11.    Zamawiający dopuszcza możliwość unieważnienia postępowania na każdym jego etapie, bez
podawania przyczyny
12.    Wyniki postępowania zostaną opublikowane na podanej w ust. 5 stronie internetowej
Zamawiającego.
13.    Zamawiający przewiduje możliwość prowadzenia dalszych negocjacji z  wykonawcami, którzy  złożyli oferty.


 
PLIKI DO POBRANIA TUTAJ
 

 Głogów, 22.11.2017r.

 ODPOWIEDŹ DO ZAPYTANIA DO TREŚCI OGŁOSZENIA

w postępowaniu prowadzonym w trybie "zapytania ofertowego" (art. 70 i następne Kodeksu Cywilnego) na:

Wykonanie projektu budowlano- wykonawczego (dokumentacji techniczno-kosztorysowej) dotyczącego wymiany instalacji elektrycznej i WLZ w częściach wspólnych budynku Wspólnoty Mieszkaniowej przy ul. Jedności Robotniczej 8-8a w Głogowie.


W związku z zapytaniem do treści ogłoszenia złożonego przez jednego z Wykonawców, Zamawiający

udziela poniższych odpowiedzi:

Pytanie :

1. Czy zakres projektu obejmuje również lokale usługowe, znajdujące się na parterze przy ul. Jedności Robotniczej 8-8a?

Odpowiedź:

    Zakres projektu obejmuje również lokale użytkowe. Ilość lokali użytkowych- 6.

Pytanie :

2. Czy Zamawiający posiada jakąkolwiek dokumentację architektoniczno- budowlaną obiektów objętych opracowaniem, w tym lokali usługowych?

Odpowiedź:

   Zamawiający posiada projekt techniczny oraz kosztorys instalacji CO.

Pytanie:

3. Pytanie odnośnie formy dokumentacji projektowej- w projekcie Zamawiający wymienia kilka form  dokumentacji funkcjonujących w branży tj:

   - Projekt Budowlany

   - Projekt budowlano- wykonawczy

   - Projekt Budowlany i Wykonawczy

  -  Dokumentacja techniczno- kosztorysowa

  Która forma dokumentacji ma obowiązywać dla tego zadania?


Odpowiedź:

Forma dokumentacji obowiązująca dla tego zadania to Projekt Budowlany.

Pytanie:

4. Tego typu roboty budowlane nie wymagają uzyskania pozwolenia na budowę jako,że z punktu widzenia zakresu robót jest to brane pod uwagę jako "Remont". Starostwo Powiatowe odrzuci  wniosek o uzyskanie pozwolenia na budowę. Czy Zamawiający wykreśli ten punkt z umowy? (punkt. 2.5.2)?

Odpowiedź:

   Zamawiający wykreśli z umowy punkt 2.5.2.

Pytanie:

5. Tego typu prace projektowe nie wymagają uzgadniania dokumentacji projektowej z dostawcą energii  elektrycznej. Wymagają tego "Roboty Elektryczne". Czy Zamawiający wykreśli ten punkt z umowy? (punkt 2.5.1.)

Odpowiedź:

   Zamawiający wykreśli z umowy punkt 2.5.1.

Pytanie:

6. Pytanie do Punktu 5 projektu umowy- Zamawiający obliguje Wykonawcę dokumentacji projektowej do sprawdzenia  dokumentacji projektowej. W przypadku wyboru formy projektu 'Projekt Wykonawczy" sprawdzający nie jest wymagany.

     Czy Zamawiający wykreśli ten punkt z umowy?


Odpowiedź:

   Obowiązująca forma dokumentacji to "Projekt Budowlany".

   

 
« poprzedni artykuł   następny artykuł »