UWAGA! TO JEST STRONA ARCHIWALNA ZGM w GŁOGOWIE. ABY PRZEJŚĆ NA AKTUALNĄ STRONĘ INTERNETOWĄ KLIKNIJ:

www.zgm.glogow.pl

Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Głogowie


 ZGM W GŁOGOWIE
[20.11.2017] OGŁOSZENIE: Częściowa modernizacja instalacji centralnego ... - ul. C. K. Norwida 1 PDF Drukuj Email
Głogów, dnia 20.11.2017 r.       
                  
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU

Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Głogowie, ul. Poczdamska  1, 67-200 Głogów zaprasza do składania ofert cenowych w trybie „rozeznania cenowego” zgodnie z art. 4 pkt. 8 ustawy – Prawo zamówień publicznych na:

Częściowa modernizacja instalacji centralnego ogrzewania w budynku użyteczności publicznej przy ul. C. K. Norwida 1 w Głogowie


1.    Zamawiający: Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Głogowie, ul. Poczdamska 1, 67-200 Głogów działający  w imieniu i na rzecz Gminy Miejskiej Głogów
      Tryb zamówienia: „rozeznanie cenowe” zgodnie z art. 4 pkt. 8 ustawy z dn. 29.01.2004 r. – Prawo   zamówień publicznych (Dz. U. z 2015 r. poz. 2164 z późn. zm.)
2.    Opis przedmiotu zamówienia:
2.1 Przedmiotem zamówienia jest wykonanie pełnego zakresu robót zgodnie z załączonym przedmiarem robót oraz w sposób zgodny z powszechnie obowiązującymi warunkami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych łącznie z robotami towarzyszącymi  w zakresie częściowej modernizacji instalacji centralnego ogrzewania w budynku użyteczności publicznej przy ul. C. K. Norwida 1 w Głogowie, tj. w części lokali użytkowych w budynku. Zamówienie dotyczy wymiany rurociągów centralnego ogrzewania wraz z grzejnikami.
2.2.    Zamawiający informuje, iż wykaz lokali użytkowych przewidzianych do wykonania przedmiotu zamówienia jest do wglądu w siedzibie Zamawiającego przy ul. Poczdamskiej 1 w Głogowie w Dziale Technicznym (pok. nr 212).
2.2    Pełny zakres realizacji przedmiotu zamówienia określa przedmiar robót (zał. nr 2 do ogłoszenia)  opracowany przez Kierownika Działu technicznego ZGM w Głogowie, p. Ryszarda Sajko.
2.3    Do wykonania robót należy użyć materiałów posiadających wymagane atesty i certyfikaty, które będą wymagane przy odbiorze końcowym robót.
2.1.    Materiały dotyczące niniejszego zamówienia umieszczone są na stronie internetowej Zamawiającego: www.zgm.glogow.pl.
3.  Osobami upoważnionymi do kontaktów z oferentami są:
- w sprawach technicznych
Kierownik Działu Eksploatacyjnego Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej w Głogowie – Ryszard Sajko, tel. 076-853-11-30, tel. kom. 575-677-020
- w sprawach proceduralnych:
   Marta Okła, Sławomir Sadecki  tel. 076-853-11-31, fax.0 76-853-11-0
4. Termin realizacji zamówienia: do 30 dni o daty podpisania umowy.
5.     Do oferty należy dołączyć następujące dokumenty:
    5.1.    Formularz ofertowy sporządzony zgodnie z załącznikiem nr 1 do ogłoszenia
        5.2.     Kosztorys ofertowy sporządzony zgodnie z  przedmiarem robót umieszczonym na stronie internetowej Zamawiającego (załącznik nr 2 do ogłoszenia).
           Uwaga! Zamawiający nie dopuszcza składania kosztorysów uproszczonych.
5.3.     Zestawienie, zgodnie z załącznikiem nr 3 do ogłoszenia,  co najmniej 2 robót wykonanych w     okresie ostatnich 3 lat, a jeśli okres prowadzenia  działalności jest krótszy - w tym okresie,     odpowiadających swym rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia, tj. wykaz     wykonanych robót w zakresie wymiany, wykonania lub modernizacji instalacji centralnego ogrzewaniaj w budynkach    mieszkalnych lub budynkach użyteczności publicznej.
Do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że roboty zostały wykonane należycie   (referencje, protokoły odbioru robót etc.).
5.4    Podpisany i zaparafowany przez Wykonawcę projekt umowy zgodnie z załącznikiem nr 4 do ogłoszenia
5.5.    Wykaz podwykonawców oraz (lub) oświadczenie o wykonaniu zamówienia siłami własnymi     zgodnie z załącznikiem nr 5 i 6 do ogłoszenia
5.6.    Kserokopie aktualnych uprawnień budowlanych w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych zgodnie z §23 Rozporządzenia Ministra Transportu i Budownictwa z dn. 28.04.2006 r. (Dz. U. z 16.05.2006 r., Nr 83 poz. 578 z późn. zm.)
5.7.    Kserokopie aktualnych zaświadczeń o przynależności do właściwej Izby Samorządu Zawodowego.
5.8.    Aktualny wypis/odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji    działalności     gospodarczej, wydany lub urzędowo potwierdzony przez organ wydający nie wcześniej niż  6 miesięcy przed dniem otwarcia ofert.
5.9. Opłaconą polisę od odpowiedzialności cywilnej  w zakresie prowadzonej działalności
         gospodarczej     w wysokości co najmniej oferowanej kwoty brutto.
5.10. Oświadczenie o dokonaniu wizji lokalnej prowadzenia przyszłych robót, zgodnie z załącznikiem nr 7 do ogłoszenia.
5.11. Dowód wniesienia wadium, o którym mowa w ust. 6
6.    Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 700,00 zł,
    słownie: siedemset złotych 00/100
6.1.    Wadium może być wnoszone w następujących formach:
a)     w pieniądzu przelewem na konto Zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Głogowie
nr 04 86460008 0000 0000 6392 0003,
    b)    w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym, że zobowiązanie kasy jest zobowiązaniem pieniężnym,
    c)    w gwarancjach bankowych lub ubezpieczeniowych,
    d)     w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z         2007 r. Nr 42, poz. 275).
6.2.    Pozostałe formy wadium należy złożyć w siedzibie Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert.
6.3.    Wadium wnoszone w formie innej, niż pieniężna musi spełniać następujące wymagania:
a)    musi odpowiadać co do wartości wysokości wadium określonemu w niniejszym ogłoszeniu,
b)    musi zawierać w swojej treści okoliczności, w których gwarant (poręczyciel) wypłaci kwotę wadium Zamawiającemu wraz z klauzulą stwierdzającą, że wypłata nastąpi na pierwsze     żądanie Zamawiającego bez protestu gwaranta (poręczyciela),
c)    musi być podpisane przez osobę lub osoby upoważnione do reprezentacji gwaranta     (poręczyciela).
6.4.    W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji, gwarancja ma być co najmniej gwarancją: bezwarunkową, nieprzenośną, nieodwołalną i płatną na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego. Gwarancja musi być sporządzona zgodnie z obowiązującym prawem i winna zawierać następujące elementy:
a)    nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib,
b)    określenie przedmiotu postępowania,
c)    określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją,
d)    kwotę gwarancji,
e)    termin ważności gwarancji,
f)    zobowiązanie gwaranta do zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż Wykonawca, którego ofertę wybrano: odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie lub nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy, lub zawarcie umowy stało się nie możliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
6.5.    Postanowienia ust. 6.3 oraz ust. 6.4 stosuje się odpowiednio do poręczeń, określonych powyżej
w ust. 6.1 lit. b) i ust. 6.1. lit. d)
6.6.    Dowód wniesienia wadium (jeśli jest wnoszone w formie innej niż wpłata pieniężna) powinien być złożony w oryginale oraz kopii. Oryginał gwarancji/poręczenia powinien być dołączony w odrębnej kopercie. Kopia dokumentu powinna być wpięta do oferty przetargowej.
6.7.    Oferta niezabezpieczona akceptowaną formą wadium zostanie odrzucona.
6.8.    Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym.
6.9.    Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza.
6.10. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
6.11.    Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert.
6.12.    Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi
z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszonym o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizji bankowej na przelew pieniędzy na rachunek oferenta.
6.13.    Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana:
a)    odmówi podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie.
b)    zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.
7.      Kryterium oceny ofert: 100% cena
7.1. W przypadku złożenia ofert z jednakową ceną, Zamawiający może wezwać Wykonawców, którzy złożyli oferty do negocjacji lub złożenia ofert dodatkowych.
8. Wykonawca, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza jest zobowiązany do wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy w wysokości 10% wartości robót brutto.
9.     Oferty należy złożyć do dnia 24.11.2017 r. do godz. 900 w Sekretariacie ZGM (pok. nr 210, II piętro)
10. Otwarcie ofert nastąpi dnia 24.11.2017 r. od godz. 910  w Sali Konferencyjnej ZGM (pok. nr 214, II piętro)
11. Termin związania ofertą  – 30 dni.
12. Zamawiający nie przewiduje zastosowania aukcji elektronicznej.
13. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu.
14. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
15. Informacje o postępowaniu zostaną opublikowane na stronie internetowej Zamawiającego: www.zgm.glogow.pl.
 
 

 
PLIKI DO POBRANIA TUTAJ
 
 
 Głogów, dn. 08.12.2017 r.

INFORMACJA O ROZSTRZYGNIĘCIU POSTĘPOWANIA

Częściowa modernizacja instalacji centralnego ogrzewania w budynku użyteczności publicznej przy ul. C. K. Norwida 1 w Głogowie


I.    Zamawiający: Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Głogowie, ul. Poczdamska 1,
67-200 Głogów działający w imieniu i na rzecz Gminy Miejskiej Głogów
II.    Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia z dnia  17.11.2017 r.
III.    Tryb udzielenia zamówienia: „zapytanie ofertowe” na podst. art. 4 pkt. 8 ustawy z dnia 29.01.2004 r. – Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 z późn. zm.)
IV.    Ilość otrzymanych ofert: 3
V.    Ilość wykonawców wykluczonych: 0
VI.    Ilość ofert odrzuconych: 0
VII.    Informacja o wynikach postępowania
Zamawiający unieważnia postępowanie, ponieważ cena najkorzystniejszej oferty (oferty o najniższej cenie) przewyższa kwotę, którą Zamawiający może przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.

 
 
« poprzedni artykuł   następny artykuł »