UWAGA! TO JEST STRONA ARCHIWALNA ZGM w GŁOGOWIE. ABY PRZEJŚĆ NA AKTUALNĄ STRONĘ INTERNETOWĄ KLIKNIJ:

www.zgm.glogow.pl

Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Głogowie


 ZGM W GŁOGOWIE
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU: Wykonywanie usług w zakresie utrzymania czystości w zasobach ... PDF Drukuj Email
Głogów, dnia 07.12.2017 r.

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
                                                                                       
Zakład Gospodarki Mieszkaniowej przy ul. Poczdamskiej 1, 67-200 Głogów ogłasza postępowanie w trybie „zapytania ofertowego” (art. 4 pkt. 8 ustawy – Prawo zamówień publicznych) na:

Wykonywanie usług w zakresie utrzymania czystości w zasobach administrowanych przez Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Głogowie



1.    Zamawiający: Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Głogowie, ul. Poczdamska 1, 67-200 Głogów działający w imieniu i na rzecz Gminy Miejskiej Głogów
2.    Tryb zamówienia: „zapytanie ofertowe” – art. 4 pkt. 8 ustawy z dn. 29.01.2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2015 r. poz. 2164 z późn. zm.)
3.    Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia (zwana dalej SIWZ) przedmiotowego postępowania do pobrania bezpłatnie ze strony internetowej Zamawiającego www.zgm.glogow.pl.
4.    Osobami upoważnionymi do kontaktów z oferentami są:
4.1. Magdalena Nowicka – Kierownik ADM „Hutnik” w Głogowie, tel. 076-853-11-90
4.2. Anna Czyrko – Kierownik ADM „Śródmieście” w Głogowie, tel. 076-853-11-80
4.3. W sprawach proceduralnych:
Marta Okła, Sławomir Sadecki – Sekcja lokali i zamówień ZGM w Głogowie, tel. 076-853-11-31
5. Opis przedmiotu zamówienia:
5.1    Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie usług w niżej wymienionym zakresie:
- stałe i nieprzerwane utrzymanie czystości wewnątrz i na zewnątrz budynków mieszkalnych i usługowych, biur i innych wskazanych pomieszczeń w zasobach administrowanych przez ZGM w Głogowie,
- odśnieżanie chodników i przejść, usuwanie oblodzeń z chodników znajdujących się w administracji ZGM w Głogowie
- usuwanie nieczystości na nieruchomościach gruntowych ZGM w Głogowie,
5.2    Zestawienie powierzchni do wykonywania usług określa załącznik nr 2 do SIWZ.
5.3    Szczegółowy zakres usług przeznaczonych do wykonywania określają załączniki nr 4 i 5 do SIWZ.
6.    Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych według podziału przedmiotu zamówienia na rejony przeznaczone do sprzątania zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ.
7.    Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
8.    Termin realizacji zamówienia: od 01.01.2018 r. do 31.12.2018 r.  
9.    Opis warunków udziału w postępowaniu
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki:
9.1. Nie podlegają wykluczeniu na podstawie przepisów określonych w Rozdziale IX pkt. 3. SIWZ
9.2. Wykonywali w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, usługi odpowiadające swym rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, tj. usługi utrzymania czystości wewnątrz i na zewnątrz budynków mieszkalnych i usługowych, odśnieżania chodników i przejść, usuwania oblodzeń oraz usuwania innych nieczystości z terenów gruntowych.
9.3.    Posiadają opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę w wysokości minimum oferowanej ceny oferty.
10. W postępowaniu nie będzie wymagane wadium.
11. Kryterium oceny ofert: 100% cena
12. Oferty należy złożyć do dnia 15.12.2017 r. do godz. 900 w Sekretariacie ZGM w Głogowie (II piętro, pok. nr 210)
13. Otwarcie ofert nastąpi dnia 15.12.2017 r. o godz. 1020  –  w Sali Konferencyjnej ZGM w Głogowie (II  piętro, pok. nr  214.
14. Termin związania ofertą  – 30 dni.
15. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu.
16. Zamawiający dopuszcza możliwość udzielenia zamówień dodatkowych.
17. Zamawiający nie przewiduje udzielania zaliczek.


 
PLIKI DO POBRANIA TUTAJ
 

Głogów, dn. 13.12.2017 r.

ZMIANA TREŚCI SPECYFIKACJI ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA

Wykonywanie usług w zakresie utrzymania czystości w zasobach administrowanych przez Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Głogowie


1. W związku z omyłkowym oznaczeniem powierzchni wewnętrznych i zewnętrznych przeznaczonych do utrzymania czystości w Rejonie I – ADM „Śródmieście” (zamieniono powierzchnie) Zamawiający wprowadza zmiany w treści Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ)  w odniesieniu do Załącznika nr 3 do SIWZ – „ZESTAWIENIE KOSZTÓW UTRZYMANIA CZYSTOŚCI POWIERZCHNI WEWNĘTRZNYCH ORAZ UTRZYMANIA CZYSTOŚCI I ODŚNIEŻANIA POWIERZCHNI ZEWNĘTRZNYCH W ZASOBACH ADMINISTROWANYCH PRZEZ ZAKŁAD GOSPODARKI MIESZKANIOWEJ W GŁOGOWIE”.

Zamawiający wprowadza poprawiony Załącznik nr 3 do SIWZ do pobrania tutaj .

2.    Z uwagi na dodatkowy czas potrzebny na wprowadzenie zmian w ofertach, zgodnie z Rozdziałem VII. ust. 6 SIWZ Zamawiający zmienia termin składania i otwarcia ofert.
   
    Ulegają zmianie zapisy SIWZ:
    - Rozdział XI ust. 13:
„13. Kopertę należy zaadresować następująco:
Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Głogowie, ul. Poczdamska 1, 67-200 Głogów z dopiskiem:
„Wykonywanie usług w zakresie utrzymania czystości w zasobach administrowanych przez Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Głogowie. Nie otwierać przed 18.12.2017 r. godz. 910””
    - Rozdział XII:
„Ofertę należy złożyć w następującym miejscu:
Nazwa instytucji: Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Głogowie
Adres: ul. Poczdamska l, 67-200 Głogów, pokój nr 210 (Sekretariat, II piętro)
Termin składania ofert: do dnia 18.12.2017 r. do godziny 900
    - Rozdział XIII ust. 1:
„1. Nazwa instytucji: Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Głogowie
Adres: ul. Poczdamska 1,67-200 Głogów, pokój nr 214 (Sala Konferencyjna)
Termin otwarcia ofert: 18.12.2017 r. o godz. 910

    Ulegają zmianie zapisy Ogłoszenia o zamówieniu z dnia 07.12.2017 r.:
    - Pkt. 12:
„12. Oferty należy złożyć do dnia 18.12.2017 r. do godz. 900 w Sekretariacie ZGM w Głogowie (II piętro, pok. nr 210)
13. Otwarcie ofert nastąpi dnia 18.12.2017 r. o godz. 910  –  w Sali Konferencyjnej ZGM w Głogowie (II  piętro, pok. nr  214”.

 

Głogów, dn. 20.12.2017 r.

INFORMACJA O WYNIKACH POSTĘPOWANIA

Wykonywanie usług w zakresie utrzymania czystości w zasobach administrowanych przez Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Głogowie


I.    Zamawiający: Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Głogowie, ul. Poczdamska 1,
67-200 Głogów działający w imieniu i na rzecz Gminy Miejskiej Głogów
II.    Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia z dnia  07.12.2017 r.
III.    Tryb udzielenia zamówienia: „zapytanie ofertowe” na podst. art. 4 pkt. 8 ustawy
z dn. 29.01.2004 r. – Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 z póżn. zm.)
IV.    Ilość otrzymanych ofert: oferty 2 firm w podziale na części:
- Rejon I (ADM „Śródmieście”): 1 oferta
- Rejon II (lokale użytkowe): 1 oferta
- Rejon III (ADM „Hutnik”): 2 oferty
- Rejon IV (ADM „Hutnik”): 2 oferty
- Rejon V (ADM „Hutnik”): 1 oferta
V.    Ilość wykonawców wykluczonych: 0
VI.    Ilość ofert odrzuconych: 0
VII.    Informacja o wynikach postępowania:
1. Rejonów I (ADM „Śródmieście”) , Rejon II (lokale użytkowe), Rejon V (ADM „Hutnik”), Zamawiający unieważnia postępowanie, ponieważ ceny najkorzystniejszych ofert przewyższają kwoty, które Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.


2. Rejon III (ADM „Hutnik”), Rejon IV (ADM „Hutnik”):
Zamawiający wybiera ofertę o najniższej cenie spośród 2 złożonych ofert, tj. ofertę
Firma Usługowa „DOMEX” Barbara Kilan
ul. Czereśniowa 1, 67-222 Jerzmanowa


 
« poprzedni artykuł   następny artykuł »