UWAGA! TO JEST STRONA ARCHIWALNA ZGM w GŁOGOWIE. ABY PRZEJŚĆ NA AKTUALNĄ STRONĘ INTERNETOWĄ KLIKNIJ:

www.zgm.glogow.pl

Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Głogowie


 ZGM W GŁOGOWIE
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU:Świadczenie usług pocztowych na potrzeby Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej... PDF Drukuj Email
Głogów, 12.12.2017 r.

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU

Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Głogowie, ul. Poczdamska  1, 67-200 Głogów zaprasza do składania ofert cenowych w trybie „zapytania ofertowego” (art. 4 pkt. 8 ustawy – Prawo zamówień publicznych, t.j. z. U. z 2017 r. poz. 1579 z późn. zm.)

Świadczenie usług pocztowych na potrzeby
Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej w Głogowie




1.     Termin realizacji zamówienia: od 01.01.2018 r. do 31.12.2018 r.
2. Określenie przedmiotu zamówienia
2.1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług pocztowych na rzecz Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej w Głogowie, polegających na przyjmowaniu, przemieszczaniu i doręczaniu przesyłek pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym oraz doręczanie Zamawiającemu zwrotnych potwierdzeń odbioru po skutecznym doręczeniu, a także zwrot do Zamawiającego przesyłek pocztowych niedoręczonych odbiorcy po wyczerpaniu wszystkich możliwości ich doręczenia lub wydania, wraz z usługą codziennego odbioru przesyłek pocztowych wraz z usługą
codziennego odbioru przesyłek pocztowych, zgodnie z właściwymi przepisami, a w szczególności:
a) ustawą z dnia 23 listopada 2012 r. - Prawo pocztowe (Dz. U. z 2016 r., poz. 1113 z późn. zm.),
b) rozporządzeniem Ministra Administracji i Cyfryzacji z dnia 29 kwietnia 2013 r. w sprawie warunków wykonywania usług powszechnych przez operatora wyznaczonego (Dz. U. z 2013 r., poz. 545),
c) rozporządzenie ministra Administracji i Cyfryzacji z dnia 26 listopada 2013 r. w sprawie reklamacji usługi pocztowej (Dz. U. z 2013 r. poz. 1468),
d) międzynarodowymi przepisami pocztowymi w zakresie świadczenia usług pocztowych w obrocie zagranicznym, o ile stanowią inaczej niż to zostało uregulowane przepisami ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. - Prawo pocztowe
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa Rozdział IV Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ) dostępnej na stronie internetowej Zamawiającego: www.zgm.glogow.pl
2.2. Wykonawca jest zobowiązany do złożenia wraz z ofertą własnego PROJEKTU UMOWY.
3. Osoby do kontaktu z ramienia Zamawiającego:
    Sekcja lokali i zamówień Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej  – Marta Okła
    lub Sławomir Sadecki, tel. 76-8531131
4.     Kryterium oceny ofert: 100% cena
5.    O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki:
5.1. Nie podlegają wykluczeniu na podstawie przepisów określonych w Rozdziale IX pkt. 3. SIWZ
5.2. Wykonywali w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 usługi (kontrakty) polegające na świadczeniu usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym, przy czym każda z nich wykonywana była nieprzerwanie przez okres minimum 12 miesięcy i wartość każdej z nich wynosiła co najmniej 100.000,00 zł brutto. Zdolność techniczna lub zawodowa dla podmiotów występujących wspólnie będzie oceniana łącznie dla wszystkich podmiotów.
5.3.    Posiadają uprawnienia do wykonywania działalności pocztowej, na podstawie wpisu do rejestru operatorów pocztowych, prowadzonego przez Prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej, zgodnie z art. 6 ustawy z dnia 27 czerwca 2016 r. Prawo pocztowe (Dz. U. z 2016 r. poz. 1113 z poźn. zm.). Warunek posiadania uprawnień musi spełniać każdy z podmiotów występujących wspólnie.
5.4. Posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową na kwotę nie mniejszą niż 100.000,00 zł oraz są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę w wysokości minimum 100.000,00 zł lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów o udostępnieniu swoich zasobów na okres realizacji przedmiotu zamówienia.
5.5. Wnieśli wadium w wysokości i formie określonej w Rozdziale X SIWZ w kwocie 1.500,00 zł
6.    Opisaną i oznaczoną pieczątką firmową Wykonawcy ofertę należy złożyć do dnia 19.12.2017 r. do godz. 900  w Sekretariacie Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej w Głogowie przy ul. Poczdamskiej 1 w     Głogowie – II piętro, pok. nr 210.
    Uwaga! Złożenie oferty po wyznaczonym terminie będzie skutkowało odesłaniem oferty do     Wykonawcy bez jej otwierania.
7.    Otwarcie ofert odbędzie się w dniu 19.12.2017 r. o godz. 910 w Sali Konferencyjnej Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej przy ul. Poczdamskiej 1 w Głogowie – II piętro, pok. nr 214.
8.    Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych
9.     Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych
 

 
PLIKI DO POBRANIA TUTAJ
 
 
 
Głogów, dnia. 18.12.2017 r.

                    
ODPOWIEDZI DO ZAPYTAŃ DO SPECYFIKACJI ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA

w postępowaniu prowadzonym w trybie art. 4 pkt. 8 ustawy z dnia 29.01.2004 r. - Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. z 2017 r., poz. 1579 z późn. zm.) na

Świadczenie usług pocztowych na potrzeby Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej w Głogowie


EL.LOG/297/2017/g

    W związku z zapytaniami jednego z Wykonawców do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ) w ww. postępowaniu Zamawiający udziela dopowiedzi.

Pytanie 1:
Dotyczy działu IV SIWZ pkt. 8a oraz załącznika 1 do SIWZ - formularz cenowy
Zamawiający wskazuje potrzebę świadczenia usługi odbioru przesyłek przez Wykonawcę jednocześnie nie umieszczając pozycji :odbiór przesyłek z siedziby Zamawiającego" w formularzu cenowym.
Zamawiający określając przedmiot postawił za jeden z wymogów codzienny odbiór przesyłek  z lokalizacji Zamawiającego. W załączniku nr 1 do postępowania taka usługa nie została ujęta do wycenienie przez Wykonawcę. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług pocztowych, które zgodnie z zapisami ustawy Prawo pocztowe  - art. 2 ust. 1 pkt. 1) i pkt. 2) polegają na przyjmowaniu , przemieszczaniu i doręczaniu przesyłek.
Wymóg codziennego odbioru przesyłek sugeruje nieodpłatne wykonywanie części zamówienia. Przepisy prawa powszechnie obowiązującego regulują odpłatne udzielanie zamówień publicznych. Zapis SIWZ zaś sugeruje, że część przedmiotu zamówienia w zakresie usług transportowych, ma być wykonywana nieodpłatnie. Prawo nie stanowi o wykonywaniu usług pod tytułem darmowym. Wykonawca wnioskuje o korektę w ten sposób, aby umożliwić wycenę również tej usługi. Zwłaszcza, że usługa jaką jest odbiór korespondencji nie jest usługą pocztową ani żadną z jej części, jak: przyjmowanie, przemieszczanie czy doręczanie.
Poczta Polska S.A. jako operator wyznaczony, zobligowany jest do świadczenia usług w oparciu o zapisy wynikające z Prawa pocztowego. Zapisy łączące opłaty za usługi pocztowe i odbiór w jednej pozycji w praktyce uniemożliwia Poczcie Polskiej S.A. przystąpienie do przetargu i jest sprzeczne z art. 7 Ustawy Prawo zamówień publicznych, mówiącym o równym traktowaniu wykonawców i uczciwej konkurencji.
W związku z powyższym zamieszczone informacje w formularzu cenowym są niewystarczające do przedstawienia przez Wykonawcę oferty realizacji przedmiotu zamówienia.
Wykonawca wnosi o bezwzględne dodanie w Załączniku nr 1 - Formularz cenowy pozycji "usługa odbioru korespondencji z siedziby Zamawiającego" lub usunięcie z treści SIWZ i Załączników zobowiązania Wykonawcy do świadczenia takiej usługi na rzecz Zamawiającego.
Odpowiedź:
Zamawiający przychyla się do wniosku Zamawiającego i, ponieważ usługa odbioru korespondencji z siedziby Zamawiającego jest niezbędna do prawidłowego świadczenia usług pocztowych na rzecz Zamawiającego, wprowadza się niezbędny zapis w Załączniku nr 1 do SIWZ - Formularzu ofertowym. Poprawiony Formularz ofertowy do pobrania TUTAJ.

Pytanie 2:
Dotyczy działu IV ust. 7 SIWZ.
Wykonawca wnosi o bezwzględne usunięcie treści "oraz datę i podpis osoby doręczającej". Osoba doręczająca opisuje zwrotne potwierdzenie odbioru jedynie w przypadku wskazania przyczyny niedoręczenia przesyłki.
Odpowiedź:
Zamawiający przychyla się do wniosku Wykonawcy i usunięcie wskazanego fragmentu tekstu zawartego w Dziale IV ust. 7 SIWZ.
Nowa treść Działu IV ust. 7 SIWZ.
"7. Wykonawca będzie doręczał do Zamawiającego zwrotne potwierdzenia odbioru od adresata niezwłocznie po dokonaniu doręczenia przesyłki. Doręczone zwrotne potwierdzenie odbioru winno zawierać czytelną datę i czytelny podpis. W przypadku nieobecności adresata przesyłki rejestrowanej, przedstawiciel Wykonawcy pozostawia zawiadomienie (pierwsze awizo) o próbie dostarczenia przesyłki ze wskazaniem gdzie i kiedy adresat może odebrać list lub przesyłkę. Termin do odbioru przesyłki przez adresata wynosi 7 dni, licząc od dnia pozostawienia pierwszego zawiadomienia (awizo); w przypadku niepodjęcia przesyłki w tym terminie, przesyłka jest awizowana powtórnie poprzez pozostawienie drugiego
zawiadomienia o możliwości odbioru przesyłki w terminie nie dłuższym niż 14 dni od daty pierwszego zawiadomienia. Niezwłocznie po upływie terminu odbioru, przesyłka zwracana jest Zamawiającemu nie później jednak, niż w ciągu ............. [liczba dni wskazana w ofercie, nie więcej niż 14 dni] dni roboczych od upływu tego terminu wraz z podaniem przyczyny nie odebrania przez adresata."

Pytanie 3:
Dotyczy Działu. IV ust. 16 SIWZ.
Jak Zamawiający sam wskazuje w Dziale IV ust. 27 świadczenie usług będzie się odbywało z zachowaniem wskaźników terminowości zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Administracji i Cyfryzacji z dnia 29 kwietnia 2013 r. (Dz.U. 2013 poz. 545).
Wykonawca wnosi o bezwzględne usunięcie zapisu ust. 16 z Działu IV. "Opis przedmiotu zamówienia" z uwagi na ich sprzeczność z zapisami ustawy Prawo pocztowe (Dz.U. z 2016 r., poz. 1113) i Rozporządzenia Ministra Administracji i Cyfryzacji z dnia 29 kwietnia 2013 r. (Dz.U. z 2013 r., poz. 545). Zamawiającemu nie przysługuje prawo do samodzielnego wyznaczania terminów dostarczania przesyłek.
Wykonawca wnosi o wskazanie każdorazowo w treści SIWZ wraz z Załącznikami terminów doręczania" zgodnych z przytoczonym przez Zamawiającego rozporządzeniem.
Odpowiedź:
Zamawiający przychyla się do wniosku Wykonawcy i modyfikuje treść ust. 16 Działu IV SIWZ, który otrzymuje nowe brzmienie:
"16. Wykonawca zobowiązany jest doręczać przesyłki listowe krajowe przyjęte do przemieszczenia i doręczenia z zachowaniem wskaźników terminowości zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Administracji i Cyfryzacji z dnia 29 kwietnia 2013 r. (Dz.U. 2013 poz. 545)."
Zamawiający informuje, iż wszelkie zapisy w treści SIWZ i załączników dotyczące terminowości doręczania przesyłek pocztowych wynikają z Rozporządzenia Ministra Administracji i Cyfryzacji z dnia 29 kwietnia 2013 r. (Dz.U. 2013 poz. 545).

Pytanie 4:
Dotyczy Działu IV ust. 29 SIWZ.
Wykonawca wnosi o usunięcie ust. 29, bowiem przedmiotem zapytania jest Świadczenie usług pocztowych.
Odpowiedź:
Zamawiający usuwa w całości ust. 29 Działu IV SIWZ. Zapis jest oczywistą omyłką pisarską - wtrącenie zapisu z innego postępowania.

Pytanie 5:
Dotyczy Działu IV ust. 8 lit. a SIWZ
Wykonawca wnosi o rozszerzenie zakresu godzinowego odbioru przesyłek pocztowych celem ich nadania z godziny 13.30 - 14.00 na godziny  od 12.30 do 14.00.
Odpowiedź:
Zamawiający zgodnie z wnioskiem Wykonawcy rozszerza zakres godzinowy odbioru przesyłek pocztowych. Modyfikuje się zapis Działu IV ust. 8 lit. a SIWZ:
"8.     W ramach świadczenia usług pocztowych Wykonawca zobowiązany będzie do wykonywania następujących czynności:
    a. odbierania przez przedstawiciela Wykonawcy, z siedziby Zamawiającego przesyłek pocztowych, codziennie w dni robocze (od poniedziałku do piątku) między godziną 12.30 a 14.00 celem ich nadania."



Pytanie 6:
Dotyczy Działu IV ust. 8 lit. f SIWZ:
Wykonawca wnosi o uszczegółowienie zapisu "wykonywanie innych czynności", bowiem bez uszczegółowienia Wykonawca nie ma możliwości sporządzenia rzetelnej kalkulacji ceny.
Odpowiedź:
Zamawiający usuwa w całości zapis Działu IV ust. 8 lit. f SIWZ.

Pytanie 7:
Dotyczy Działu IV ust. 9 lit. b SIWZ:
Wykonawca wnosi o wydłużenie czasu na dodatkowy odbiór przesyłek po zgłoszeniu telefonicznym przesyłek z jednej godziny do 3 godzin od zgłoszenia.


Odpowiedź:
Zamawiający przychyla się do wniosku Wykonawcy. Ulega modyfikacji zapis Działu IV ust. 9 lit. b SIWZ:
"9.     Wykonawca powinien:
b. Po telefonicznym zgłoszeniu przez Zamawiającego konieczności nadania przesyłek pocztowych po godzinach odbioru przesyłek pocztowych z siedziby Zamawiającego, odebrać je w ciągu 3 godzin od zgłoszenia."

Pytanie 8:
Działu IV ust. 12 SIWZ.
Wykonawca bezwzględnie wnosi o zmianę zapisu z "odcisku matrycy maszyny do frankowania" na "odcisk pieczęci znaku opłaty wg wzoru ustalonego z Wykonawcą".
Odpowiedź:
Zamawiający przychyla się do wniosku Wykonawcy i modyfikuje treść zapisów Działu IV ust. 12 SIWZ:
"12.    Zamawiający będzie umieszczał na przesyłkach pocztowych oznaczenie potwierdzające wniesienie opłaty w postaci odcisku pieczęci znaku opłaty wg wzoru ustalonego z Wykonawcą.".

Pytanie 9:
Dotyczy Działu XI  ust. 13 w powiązaniu z Działem XIV ust. 2.
Wykonawca wnosi o ujednolicenie zapisów co do liczby kopert wymaganych przez Zamawiającego do złożenia oferty.
Odpowiedź:
Zamawiający informuje, że ofertę należy złożyć zgodnie z zapisami Działu XI ust. 12 i 13 SIWZ (w jednej kopercie).
Zamawiający modyfikuje zapisy Działu XIV ust. 2 SIWZ, który otrzymuje nowe brzmienie:
 "2. Powiadomienie o wprowadzeniu zmian musi być złożone według takich samych wymagań, jak składana oferta tj. w jednej kopercie oznakowanej dodatkowo dopiskiem „ZAMIANA”."

Pytanie 10:
Dotyczy Załącznika nr 1 do SIWZ  - formularz ofertowy.
Wykonawca wnosi o usunięcie pozycji "przesyłki listowe polecone ekonomiczne ze zwrotnym potwierdzeniem odbioru" w obrocie zagranicznym, bowiem zgodnie z obowiązującymi pocztowymi przepisami międzynarodowymi w obrocie zagranicznym funkcjonuje jedynie przesyłka priorytetowa.
Odpowiedź:
Zamawiający przychyla się do wniosku Zamawiającego i wprowadza niezbędne zmiany w Załączniku nr 1 do SIWZ - Formularzu ofertowym. Poprawiony Formularz ofertowy do pobrania TUTAJ .

Pytanie 11:
Dotyczy Działu X ust. 9 SIWZ.
Wykonawca wnosi o bezwzględne usunięcie zapisu "oraz wniesiemy zabezpieczenia należytego wykonania umowy", ponieważ SIWZ nie zawiera zapisów o zabezpieczeniu należytego wykonania umowy.
Odpowiedź:
Zamawiający uściśla zapisy Działu X ust. 9 SIWZ (wadium) wprowadzając prawidłowy zapis:
"9.     Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego."

Pytanie 12:
Dotyczy Działu XIII ust. 4 SIWZ.
Wykonawca wnosi o wykreślenie zapisu "okresu gwarancji" lub dookreślenie treści, ponieważ zapis w takiej formie uniemożliwia złożenie oferty.
Odpowiedź:
Zamawiający wprowadza korektę w zapisie ust. 4 Działu XIII SIWZ wprowadzając nowy zapis:
"4. Komisja dokona otwarcia ofert w kolejności ich wpływu, poda do wiadomości nazwę i adres Wykonawcy, informacje dotyczące ceny, terminu wykonania zamówienia oraz warunków płatności zawartych w ofercie."


Zgodnie z Ust. 6 Działu VII SIWZ Zamawiający zmienia termin składania i otwarcia ofert, które ustala się następująco:

- Termin składania ofert: do dnia 21.12.2017 r. do godziny 900
- Termin otwarcia ofert: 21.12.2017 r. o godz. 910

 
 
 Głogów, dn. 21.12.2017 r.

INFORMACJA O WYNIKACH POSTĘPOWANIA

Świadczenie  usług pocztowych dla
Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej w Głogowie


I.    Zamawiający: Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Głogowie, ul. Poczdamska 1,
67-200 Głogów działający w imieniu i na rzecz Gminy Miejskiej Głogów
II.    Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia z dnia  12.12.2017 r.
III.    Tryb udzielenia zamówienia: „zapytanie ofertowe” na podst. art. 4 pkt. 8 ustawy
z dn. 29.01.2004 r. – Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 z póżn. zm.)
IV.    Ilość otrzymanych ofert: 1
V.    Ilość wykonawców wykluczonych: 0
VI.    Ilość ofert odrzuconych: 0
VII.    Informacja o wynikach postępowania:
Zamawiający unieważnia postępowanie, ponieważ cena jedynej złożonej oferty przewyższa kwotę, którą Zamawiający może przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.

 
 
« poprzedni artykuł   następny artykuł »