UWAGA! TO JEST STRONA ARCHIWALNA ZGM w GŁOGOWIE. ABY PRZEJŚĆ NA AKTUALNĄ STRONĘ INTERNETOWĄ KLIKNIJ:

www.zgm.glogow.pl

Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Głogowie


 ZGM W GŁOGOWIE
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU: Usługi transportowe wraz z prowadzeniem nadzoru nad skazanymi ... PDF Drukuj Email
Głogów, dnia 20.12.2017 r.

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
                                                                                       
Zakład Gospodarki Mieszkaniowej przy ul. Poczdamskiej 1, 67-200 Głogów ogłasza postępowanie w trybie „zapytania ofertowego” (art. 4 pkt. 8 ustawy – Prawo zamówień publicznych) na:

Usługi transportowe wraz z prowadzeniem nadzoru nad skazanymi wykonującymi prace porządkowe na rzecz Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej w Głogowie


1.    Zamawiający: Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Głogowie, ul. Poczdamska 1, 67-200 Głogów działający w imieniu i na rzecz Gminy Miejskiej Głogów
2.    Tryb zamówienia: art. 4 pkt. 8 ustawy z dn. 29.01.2004 r. – Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 z późn. zm.)
3.    Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia (zwana dalej SIWZ) przedmiotowego postępowania do pobrania bezpłatnie ze strony internetowej Zamawiającego www.zgm.glogow.pl.
4.    Osobami upoważnionymi do kontaktów z oferentami są:
4.1. Magdalena Nowicka – Kierownik ADM „Hutnik” w Głogowie, tel. 076-853-11-90
4.2. Anna Czyrko – Kierownik ADM „Śródmieście” w Głogowie, tel. 076-853-11-80
4.3. W sprawach proceduralnych:
Marta Okła, Sławomir Sadecki – Sekcja lokali i zamówień ZGM w Głogowie, tel. 076-853-11-31
5. Opis przedmiotu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie usług transportowych wraz z usługami dotyczącymi prowadzenia nadzoru nad skazanymi wykonującymi prace porządkowe na rzecz Zamawiającego, w szczególności:
    5.1. Zadania Wykonawcy:
-    zabezpieczenie sprawnego samochodu dostawczego skrzyniowego z kabiną 6-osobową
-    samochód powinien być oznakowany i wyposażony w lampę błyskającą w kolorze pomarańczowym
-    przejmowanie grupy skazanych z Zakładu Karnego w Głogowie w godzinach określonych przez Zamawiającego
-    nadzór nad pracą grupy w trakcie wykonywania prac
-    wydawanie skazanym gorącego posiłku w okresie zimowym bądź transport skazanych w wyznaczone miejsce na spożycie posiłku. Gorące posiłki profilaktyczne zapewnia Zamawiający
-    odwożenie grupy skazanych i przekazywanie ich do Zakładu Karnego w Głogowie
-    wywóz nieczystości  do kontenerów wskazanych przez Zamawiającego
-    utrzymanie w czystości odzieży roboczej, tj. pranie, czyszczenie, naprawy
5.2. Zadania – zakres prac grupy skazanych:
-    porządkowanie, w tym zamiatanie ręczne chodników, zatok parkingowych, placów, dróg dojazdowych i ppoż
-    opróżnianie koszy ulicznych
-    zbieranie papierów oraz odpadów z chodników, placów, zatok parkingowych ,placów, dróg dojazdowych i ppoż, trawników
-    likwidacja dzikich wysypisk śmieci,
-    porządkowanie poboczy jezdni i ulic
-    odśnieżanie terenów i posypywanie solanką (zapewniona przez Zamawiającego)
-    grabienie liści wraz z ich porządkowaniem
-    okopywanie krzewów, nasadzeń
-    usuwanie chwastów z chodników, przejść, wzdłuż krawężników
-    wykonywanie nasadzeń żywopłotów, innej roślinności
-    inne prace zlecane przez Zamawiającego
-    przestrzeganie przepisów bhp, ppoż  i ruchu drogowego
6.     Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych.
    Wykonawca może złożyć ofertę na jedną lub więcej części zamówienia:
        - część 1 - GRUPA  I : ADM HUTNIK
        - część 2 - GRUPA II : ADM ŚRÓDMIEŚCIE
7.    Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
8.    Zamawiający nie przewiduje aukcji elektronicznej.
9.    Zamawiający nie przewiduje udzielania zaliczek.
10.  Zamawiający dopuszcza możliwość udzielenia zamówień dodatkowych.
11.     Termin realizacji zamówienia: od 01.01.2018 r. do 31.12.2018 r.  
12.    Opis warunków udziału w postępowaniu
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki:
12.1. Nie podlegają wykluczeniu na podstawie przepisów określonych w Rozdziale IX pkt. 3. SIWZ
12.2. Wykonywali w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, usługi odpowiadające swym rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, tj. usługi transportowe wraz z nadzorem nad skazanymi prowadzącymi prace porządkowe lub inne czynności na rzecz podmiotów zatrudniających skazanych. Należy podać wartość usługi/usług, okres jej wykonania, nazwy jednostek organizacyjnych na rzecz których wykonano usługę/usługi. Wymagane jest wykonanie co najmniej jednej usługi, o której mowa powyżej na kwotę minimum 50.000,00 zł brutto.
12.3.     Wykażą, że dysponują w okresie wykonywania zamówienia osobą/osobami zdolnymi do kierowania pojazdem i nadzorowania przydzielonej grupy skazanych (co najmniej po 1 osobie dla każdej grupy skazanych). Potwierdzeniem będzie wykaz osób, które będą wykonywać zamówienie, posiadających prawo jazdy kategorii B lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, informacje na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia.
12.4.    Dysponują samochodem ciężarowym o dopuszczalnej masie całkowitej do 3,5 ton, dostawczym, skrzyniowym, minimum 6 osobowym w ilości 1 sztuki  przypadającej na jedną część zamówienia. Potwierdzeniem będzie wykaz niezbędnych do wykonywania zamówienia środków transportu, którymi dysponuje Wykonawca.
UWAGA. Powyższy potencjał techniczny Wykonawca zabezpieczy tylko i wyłącznie do realizacji przedmiotowego zamówienia.
12.5.    Posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości co najmniej 50.000,00 zł brutto.
12.6.    Posiadają opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę w wysokości co najmniej 150.000,00 zł brutto.
13. Wadium
13.1.    Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 1.000,00 zł dla każdej z części zamówienia,
        słownie: jeden tysiąc złotych 00/100
13.2.    Warunki wnoszenia i zwrotu wadium określa Rozdział X SIWZ.
14. Kryterium oceny ofert: 100% cena
15. Oferty należy złożyć do dnia 27.12.2017 r. do godz. 900 w Sekretariacie ZGM w Głogowie (II piętro, pok. nr 210)
16. Otwarcie ofert nastąpi dnia 27.12.2017 r. o godz. 910  –  w Sali Konferencyjnej ZGM w Głogowie (II  piętro, pok. nr  214.
17. Termin związania ofertą  – 30 dni.
18. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu.

 
 
PLIKI DO POBRANIA TUTAJ
 
 

Głogów, dn. 29.12.2017 r.

INFORMACJA O WYNIKACH POSTĘPOWANIA

Usługi transportowe wraz z prowadzeniem nadzoru nad skazanymi wykonującymi prace porządkowe na rzecz Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej w Głogowie


I.    Zamawiający: Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Głogowie, ul. Poczdamska 1,
67-200 Głogów działający w imieniu i na rzecz Gminy Miejskiej Głogów
II.    Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia z dnia  20.12.2017 r.
III.    Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony na podst. art. 39 ustawy
z dn. 29.01.2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2015 r. poz. 2164 z późn. zm.)
IV.    Ilość otrzymanych ofert: oferta 1 firmy  na dwie części zamówienia:
- I CZĘŚĆ (grupa I – ADM „Hutnik”)
- II CZĘŚĆ (grupa II – ADM „Śródmieście”)
V.    Ilość wykonawców wykluczonych: 0
VI.    Ilość ofert odrzuconych: 0
VII.    Wybór oferty najkorzystniejszej:

Przedsiębiorstwo Innowacyjno – Wdrożeniowe „LIVIA” Lidia Michalak
ul. B. Prusa 34, 67-200 Głogów


VIII.    Uzasadnienie wyboru oferty najkorzystniejszej:   
Komisja Przetargowa dokonała wyboru jedynej złożonej oferty, spełniającej warunki udziału w postępowaniu określone przez Zamawiającego.
 
 
« poprzedni artykuł   następny artykuł »