UWAGA! TO JEST STRONA ARCHIWALNA ZGM w GŁOGOWIE. ABY PRZEJŚĆ NA AKTUALNĄ STRONĘ INTERNETOWĄ KLIKNIJ:

www.zgm.glogow.pl

Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Głogowie


 ZGM W GŁOGOWIE
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU: Remont tarasu przy budynku Wały Chrobrego 7 od strony podwórka PDF Drukuj Email
Głogów, dnia 11.04.2018 r.
                  

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU

Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Głogowie, ul. Poczdamska  1, 67-200 Głogów zaprasza do składania ofert cenowych w trybie „rozeznania cenowego” zgodnie z art. 4 pkt. 8 ustawy – Prawo zamówień publicznych na:

Remont tarasu przy budynku Wały Chrobrego 7 od strony podwórka

1.    Zamawiający: Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Głogowie, ul. Poczdamska 1, 67-200 Głogów działający w imieniu i na rzecz Gminy Miejskiej Głogów
2.    Tryb zamówienia: „rozeznanie cenowe” zgodnie z art. 4 pkt. 8 ustawy z dn. 29.01.2004 r. – Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 z późn. zm.)
3.    SIWZ do pobrania bezpłatnie ze strony internetowej Zamawiającego www.zgm.glogow.pl .
4.  Osobami upoważnionymi do kontaktów z oferentami są:
- w sprawach technicznych
Kierownik Działu Eksploatacyjnego Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej w Głogowie – Ryszard Sajko, tel. 076-853-11-30, tel. kom. 575-677-020
- w sprawach proceduralnych:
   Sławomir Sadecki  tel. 076-853-11-31, fax.0 76-853-11-01
5.    Opis przedmiotu zamówienia:
5.1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie pełnego zakresu robót związanych z remontem tarasu zlokalizowanego przy budynku mieszkalnym wielorodzinnym przy ul. Wały Bolesława
Chrobrego 7 w Głogowie.
Roboty wykonywane będą zgodnie z opracowaną dokumentacją techniczną, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót, przedmiarem robót oraz w sposób zgodny z powszechnie obowiązującymi warunkami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych łącznie  z robotami towarzyszącymi w zakresie jak niżej:
-    zerwanie istniejącej posadzki, elementów betonowych,
-    przygotowanie i naprawa podłoża,
-    wykonanie izolacji,
-    wykonanie nawierzchni z kostki brukowej betonowej,
-    naprawa uszkodzonej w murach tarasu,
-    wstawienie rur odwadniających,
-    wykonanie tynków,
-    wykonanie schodów betonowych,
-    wykonanie balustrad tarasowych z pochwytem stalowym,
-    wymiana odcinka rury żeliwnej kanalizacyjnej, wymiana rury deszczowej,
-    wykonanie studzienki kanalizacyjnej systemowej,
-    wywóz gruzu.
5.2. Pełny zakres realizacji przedmiotu zamówienia określają:
        5.2.1. Projekt techniczny wraz z rysunkami (zał. nr 9  do SIWZ)
    5.2.2. Specyfikacja techniczne wykonania i odbioru robót (zał. nr 10 do SIWZ)
    5.2.3 Przedmiar robót (zał. nr 11 do SIWZ).
5.3. Dokumenty, o których mowa w ust. 2 zostały opracowane przez firmę RS Budownictwo i Konserwacja Zabytków Ryszard Sieledczyk, ul. Młyńska 12, 67-200 Głogów..
5.4. Do wykonania robót należy użyć materiałów posiadających wymagane atesty i certyfikaty, które będą wymagane przy odbiorze końcowym robót.
6.    Termin realizacji zamówienia: do 60 dni od daty zwarcia umowy.
7.    Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości: 1.400,00 zł
         słownie: jeden tysiąc czterysta złotych 00/100
    Warunki oraz formy wniesienia wadium określa Rozdział XII Specyfikacji Istotnych Warunków  Zamówienia
 8.    O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki:
8.1.    Nie podlegają wykluczeniu na podstawie przepisów określonych w pkt. 3.
8.2.    Wykonali w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, roboty budowlane odpowiadające swym rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia.
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże wykonanie min. 2 robót ogólnobudowlanych w zakresie przebudowy, wznoszenia, remontów itp. prac w odniesieniu do budownictwa mieszkaniowego wielorodzinnego lub budynków użytkowych.
8.3.     Dysponują osobami niezbędnymi do wykonania zamówienia.
Potwierdzeniem dysponowania przez Wykonawcę osobami niezbędnymi do realizacji zamówienia będzie wykaz osób, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, informacje na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia wraz z dokumentami potwierdzającymi, że minimum 1 osoba (lub osoby), którą(-ymi) dysponuje Wykonawca posiada uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, zgodnie z  Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 11.09.2014r. (Dz.U. 2014 poz. 1278 ze zm.) oraz posiada aktualne zaświadczenie o przynależności do właściwej Izby Samorządu Zawodowego.
    Wykonawca wykaże, że dysponuje pracownikami do realizacji zamówienia w ilości powyżej określonej lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów o udostępnieniu swoich zasobów na okres realizacji przedmiotu zamówienia.
8.4.     Posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości minimum oferowanej kwoty brutto.
8.5.    Posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę w wysokości minimum oferowanej ceny brutto oferty.
8.6. Udzielą minimum 3-letniej gwarancji i rękojmi na wykonane roboty i zastosowane materiały. Zamawiający wymaga, by niezależnie od gwarancji producenta, gwarancja na wykonane roboty oraz wszystkie zamontowane instalacje, materiały i urządzenia wynosiła minimum 3 lata, licząc od dnia protokolarnego, ostatecznego odbioru robót. Podane przez Wykonawców okresy udzielenia gwarancji nie mogą zawierać warunków wstępnych, np. uzależnienia od zobowiązania użytkownika do płatnych przeglądów dokonywanych przez autoryzowany serwis i temu podobne sformułowania.
8.7.    Wnieśli wadium w wysokości i formie określonej w Rozdziale XII SIWZ.
9.     Zamawiający będzie żądać od Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania przedmiotu umowy w wysokości 5 % wartości brutto przedmiotu umowy.
10.      Kryterium oceny ofert: 100% cena    
11.     Oferty należy złożyć do dnia 23.04.2018 r. do godz. 900 w Sekretariacie ZGM (pok. nr 201, II piętro)
12.     Otwarcie ofert nastąpi dnia 23.04.2018 r. o godz. 945 w Sali Konferencyjnej ZGM (pok. nr 214, II piętro)
13.     Termin związania ofertą  – 30 dni.
14.   Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.
15.   Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
16.     Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu.
18.     Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania na każdym jego etapie - bez podawania przyczyny.
19.    Zamawiający nie przewiduje udzielania zaliczek.


 
PLIKI DO POBRANIA TUTAJ
 
Głogów, dnia 04.05.2018 r.

INFORMACJA O WYNIKACH POSTĘPOWANIA

I.    Zamawiający: Zakład Gospodarki Mieszkaniowej, ul. Poczdamska 1, 67-200 Głogów działający w imieniu i na rzecz Gminy Miejskiej Głogów
II.    Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia z dnia  11.04.2018 r.
III.    Tryb udzielenia zamówienia: zgodnie z art. 4 pkt. 8 ustawy z dn. 29.01.2004 r. – Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2017 r. poz. 1579)
IV.    Ilość otrzymanych ofert: 2
V.    Ilość wykonawców wykluczonych: 0
VI.    Ilość ofert odrzuconych: 0
VII.    Wybór oferty najkorzystniejszej:
DS SPATIUM Sp. z o.o.
ul. Stanisławowska 47, 54-611 Wrocław

VIII.    Ustalenia Komisji Przetargowej:   
Komisja Przetargowa dokonała wyboru oferty o cenie niższej spośród 2 złożonych ofert spełniającej warunki udziału  w postępowaniu określone przez Zamawiającego.
 
 
 
« poprzedni artykuł   następny artykuł »