UWAGA! TO JEST STRONA ARCHIWALNA ZGM w GŁOGOWIE. ABY PRZEJŚĆ NA AKTUALNĄ STRONĘ INTERNETOWĄ KLIKNIJ:

www.zgm.glogow.pl

Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Głogowie


 ZGM W GŁOGOWIE
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU: Wykonanie usług z zakresu pięcioletnich przeglądów ... - ul. Budowlanych 14 PDF Drukuj Email
Głogów, dnia 06.11.2018 r.
                  
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU

                                                                                       
Zakład Gospodarki Mieszkaniowej przy ul. Poczdamskiej 1, 67-200 Głogów działający w imieniu Wspólnot Mieszkaniowych oraz Wspólnoty Lokali Użytkowych przy ul. Budowlanych 14 w Głogowie ogłasza postępowanie w trybie przetargu nieograniczonego na:

Wykonanie usług z zakresu pięcioletnich przeglądów okresowych instalacji elektrycznych w nieruchomościach Wspólnot Mieszkaniowych oraz nieruchomości Wspólnoty Lokali Użytkowych przy ul. Budowlanych 14, administrowanych przez Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Głogowie


1.    Zamawiający: Wspólnoty Mieszkaniowe oraz Wspólnota Lokali Użytkowych przy ul. Budowlanych 14 w Głogowie, w imieniu których działa Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Głogowie, ul. Poczdamska 1, 67-200 Głogów
2.    Tryb zamówienia: przetarg nieograniczony zgodnie z art. 701-4 Kodeksu Cywilnego
3.    Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia do pobrania bezpłatnie ze strony internetowej Zamawiającego www.zgm.glogow.pl lub za odpłatnością w siedzibie firmy przy ul Poczdamskiej 1 w Głogowie /pokój nr 211  II piętro/. Koszt SIWZ - 15,00 zł. Opłatę za SIWZ należy wnieść na konto Banku Spółdzielczego w Przemkowie O/Głogów, ul. Jedności Robotniczej 2  (Galeria Dworcowa),
nr 61 8653 0004 0000 0087 7309 0001.
4.    Osobami upoważnionymi do kontaktów z oferentami są:
a) w sprawach technicznych
Piotr Furmański – Z-ca Kierownika ADM „Hutnik” ds. Technicznych
Tel. (076) 853-11-94 lub 503-106-288
b) w sprawach proceduralnych:
 Izabela Szpocińska lub Sławomir Sadecki – Dział Techniczny (Przetargi) ZGM w Głogowie
 Tel. 76 – 853 11 31, Fax. 76 – 853 11 01
6.     Opis przedmiotu zamówienia:
    6.1.    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie okresowych przeglądów pięcioletnich w celu sprawdzenia  stanu technicznego i przydatności do użytkowania instalacji elektrycznych i piorunochronnych zgodnie z wymogami art. 62 Ustawy prawo budowlane z dnia 7 lipca 1994 r. (Dz. U. z 1994 r. Nr 89, poz. 414 z         późniejszymi zmianami) w nieruchomościach Wspólnot Mieszkaniowych oraz w nieruchomości         Wspólnoty Lokali Użytkowych przy ul. Budowlanych 14, administrowanych przez Zakład Gospodarki  Mieszkaniowej w Głogowie (wraz z przynależnymi do nich budynkami gospodarczymi).
    6.2.    Pełny zakres prac oraz wykaz nieruchomości, w których należy wykonać usługi objęte przedmiotem     zamówienia określa „Formularz Cenowy” (zał. nr 2 i 2a do SIWZ) oraz „Specyfikacja Techniczna wykonania usług z zakresu pięcioletnich przeglądów okresowych instalacji elektrycznych i piorunochronnych w budynkach mieszkalnych, gospodarczych oraz lokalach użytkowych” (zał. nr 9 do SIWZ).
    6.3.    Zamawiający zastrzega sobie możliwość ograniczenia zakresu rzeczowego i finansowego             przedmiotu zamówienia w zależności od otrzymanych lub posiadanych środków finansowych.
7. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych
8. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych
9. Termin realizacji zamówienia:
Zamawiający wymaga zrealizowania zamówienia w terminie do dnia 31.01.2019 r., z wyjątkiem nieruchomości przy ul. Adama Mickiewicza 40, gdzie termin realizacji zmówienia ustala się do dnia 03.12.2018 r.
10.     W postępowaniu będzie wymagane wadium w wysokości 2.000,00 zł
        (słownie: dwa tysiące złotych 00/100)
11. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki:
11.1.     Nie podlegają wykluczeniu na podstawie przepisów określonych w Rozdz. IX ust. 3 SIWZ.
11.2.     Wykonali w okresie ostatnich 5 lat przed wszczęciem postępowania, a jeżeli okres prowadzenia     działalności jest krótszy – w tym okresie minimum 2 usług polegających na okresowych,     pięcioletnich przeglądach instalacji elektrycznych oraz piorunochronnych w zakresie sprawności     połączeń, osprzętu, zabezpieczeń i środków ochrony od porażeń, oporności izolacji przewodów oraz     uziemień instalacji aparatów w zasobach mieszkaniowych wielorodzinnych. Każda z     wyszczególnionych usług winna opiewać na kwotę nie niższą niż 5.000,00 zł brutto.
11.3. Dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania     zamówienia. Na potwierdzenie spełnienia  warunków Wykonawca wykaże, że dysponuje     następującymi pracownikami:
    a)     minimum 1 osobą, o której mowa w art. 62 ust. 5 Ustawy prawo budowlane z dnia 7 lipca 994 r. (t.j. Dz.U. z 2018 r., poz. 1202), dysponującą świadectwem                 kwalifikacyjnym „D” upoważniającym do prowadzenia prac kontrolno – pomiarowych,         wydanym na podstawie Rozporządzenia Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z         dnia 28 kwietnia 2003 r. w sprawie szczegółowych zasad stwierdzania posiadania             kwalifikacji     przez osoby zajmujące się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci (Dz. U. z 2003         r. Nr 89, poz. 828 z późn. zm.), zakresie określonym w § 5 ust. 5 pkt. 2) niniejszego             rozporządzenia,
    b) minimum 3 osobami posiadającymi świadectwo kwalifikacyjne „E” wydane na podstawie         § 5 ust. 1 pkt. 1) Rozporządzenia Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia         28 kwietnia     2003 r. w sprawie szczegółowych zasad stwierdzenia posiadania kwalifikacji         przez osoby zajmujące     się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci (Dz.U. z 2003 r., nr         89 poz. 828 z późn. zm.) w     zakresie określonym w § 5 ust. 5 pkt. 2) niniejszego  rozporządzenia,
    c)    minimum 1 osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi o specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, wydane na podstawie Rozporządzenia             Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 11 września 2014 r. w sprawie samodzielnych         funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2014 r., poz. 1278) lub odpowiadające         im     równoważne     uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie             wcześniej obowiązujących przepisów oraz aktualne zaświadczenie o przynależności do         właściwej Izby Samorządu Zawodowego.
Potwierdzeniem dysponowania przez Wykonawcę osobami niezbędnymi do realizacji zamówienia będzie wykaz osób, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia,  informacje na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności.
11.4.    Posiadają opłacone ubezpieczenie działalności od odpowiedzialności cywilnej w zakresie     prowadzonej działalności gospodarczej w wysokości co najmniej 100 % oferowanej kwoty brutto.
11.5.     Wnieśli wadium w wysokości i formie określonej w Rozdziale X SIWZ.
12.  Kryterium oceny ofert: 100% cena
13. Oferty należy złożyć do dnia 19.11.2018 r. do godz. 900 w sekretariacie firmy.
15. Otwarcie ofert nastąpi dnia 19.11.2018 r. o godz. 910  –  pokój 214 (Sala Narad).
16. Termin związania ofertą  – 30 dni.
17. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu.
18. Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania na każdym jego etapie - bez  podawania przyczyny.
19.    Zamawiający przewiduje możliwość prowadzenia dalszych ustnych negocjacji z wykonawcami.


 
PLIKI DO POBRANIA TUTAJ
 
 
« poprzedni artykuł   następny artykuł »