ZGM W GŁOGOWIE |
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU: Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej ... - ul. K. Sprawiedliwego 8 |
Głogów, dnia 04.10.2019 r. OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Głogowie, ul. Poczdamska 1, 67-200 Głogów zaprasza do składania ofert cenowych zgodnie z art. 4 pkt. 8 ustawy – Prawo zamówień publicznych na: Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej oraz malowanie korytarzy i klatki schodowej w ramach zadania pod nazwą „Remont klatki schodowej wraz z częściową wymianą stolarki okiennej i drzwiowej oraz wykonaniem systemu monitorującego klatkę schodową w budynku gminnym przy ul. K. Sprawiedliwego 8 w Głogowie” 1. Zamawiający: Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Głogowie, ul. Poczdamska 1, 67-200 Głogów działający w imieniu i na rzecz Gminy Miejskiej Głogów 2. Tryb zamówienia: zgodnie z art. 4 pkt. 8 ustawy z dn. 29.01.2004 r. – Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2018 r. poz. 1986) 3. Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ) do pobrania bezpłatnie ze strony internetowej Zamawiającego .www.zgm.glogow.pl 4. Osobami upoważnionymi do kontaktów z oferentami są: - w sprawach technicznych Kierownik Działu Technicznego Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej w Głogowie – Ryszard Sajko, tel. 076-853-11-30, tel. kom. 575-677-020 - w sprawach proceduralnych: Eliza Nowak, Sławomir Sadecki tel. 076-853-11-31, fax.0 76-853-11-01 5. Opis przedmiotu zamówienia: 5.1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie pełnego zakresu robót związanych z wymianą stolarki okiennej i drzwiowej oraz malowaniem korytarzy i klatki schodowej budynku mieszkalnego wielorodzinnego przy ul. Kazimierza Sprawiedliwego 8 w Głogowie. 5.2. Ogólny zakres prac: - zeskrobanie i zmycie starej farby na korytarzach i na klatce schodowej, - gruntowanie podłoży, - wykonanie gładzi gipsowych, - dwukrotne malowanie farbami emulsyjnymi, - dwukrotne malowanie farbami olejnymi, - wykucie z murów podokienników stalowych, - wymiana okien zespolonych na okna rozwierane i uchylno-rozwierane z PCV, - wykonanie obróbek z blachy ocynkowanej, - wymiana drzwi zewnętrznych stalowych. 5.3. Szczegółowy zakres prac określają przedmiary robót – zał. nr 9 i 9a do SIWZ 5.4. Do wykonania robót należy użyć materiałów posiadających wymagane atesty i certyfikaty, które będą wymagane przy odbiorze końcowym robót. 6. Termin realizacji zamówienia: do dnia 05.12.2019 r. 7. Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości: 1.000,00 zł słownie: jeden tysiąc złotych 00/100 Warunki oraz formy wniesienia wadium określa Rozdział XIII SIWZ. 8.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 8.1.Nie podlegają wykluczeniu na podstawie przepisów określonych w Rozdziale XII ust. 3 SIWZ. 8.2.Wykonali w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, roboty budowlane odpowiadające swym rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia. Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże wykonanie min. 2 roboty w zakresie kompleksowego remontu obiektów budownictwa mieszkaniowego lub obiektów użyteczności publicznej itp. 8.3. Dysponują osobami niezbędnymi do wykonania zamówienia, w tym min. 1 osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi o specjalności konstrukcyjno-budowlanej. Potwierdzeniem dysponowania przez Wykonawcę osobami niezbędnymi do realizacji zamówienia będzie wykaz osób, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, informacje na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia. 8.4.Posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę w wysokości minimum 50.000,00 zł. 8.5. Udzielą minimum 3-letniej gwarancji i rękojmi na wykonane roboty i zastosowane materiały.. 8.6.Wnieśli wadium w wysokości i formie określonej w Rozdziale XIII SIWZ. 8.7.Złożyli oświadczenie dotyczące przetwarzania danych osobowych wraz z oświadczeniami osób biorącymi udział w postępowaniu z ramienia Wykonawcy zgodnie z zał. nr 10 do SIWZ. 9. Zamawiający będzie żądać od Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania przedmiotu umowy w wysokości 5 % wartości brutto przedmiotu umowy. 10. Kryterium oceny ofert: 100% cena 11. Oferty należy złożyć do dnia 14.10.2019 r. do godz. 900 w Sekretariacie ZGM (pok. nr 210, II piętro) 12. Otwarcie ofert nastąpi dnia 14.10.2019 r. o godz. 910 w Sali Narad ZGM (pok. nr 214, II piętro) 13. Termin związania ofertą – 30 dni. 14. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 15.Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych, tj. osobno na wymianę stolarki okiennej i drzwiowej oraz osobno na malowanie korytarzy i klatki schodowej 16. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu. 17. Zamawiający dopuszcza możliwość udzielenia zamówień dodatkowych nieobjętych zamówieniem podstawowym. 18.Zamawiający nie przewiduje udzielania zaliczek. 19.Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza jest zobowiązany do podpisania umowy w siedzibie Zamawiającego, bez względu na umiejscowienie siedziby Wykonawcy, w terminie ustalonym pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą. Zamawiający nie dopuszcza przesłania umowy do podpisania drogą pocztową.
|
« poprzedni artykuł | następny artykuł » |
---|