ZGM W GŁOGOWIE |
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU: Wykonanie projektów budowlanych ... - ul. Krochmalna 16 i 17 |
Głogów, dnia 16.01.2020 r. OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Głogowie, ul. Poczdamska 1, 67-200 Głogów działający w imieniu i na rzecz Gminy Miejskiej Głogów ogłasza postępowanie zgodnie z art. 4 pkt. 8 ustawy z dnia 29.01.2004 r. - Prawo zamówień publicznych na: Wykonanie projektów budowlanych (dokumentacji techniczno-kosztorysowych) dotyczących wymiany instalacji elektrycznej w budynkach przy ul. Krochmalnej 16 i 17 w Głogowie 1. Zamawiający: Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Głogowie działający w imieniu i na rzecz Gminy Miejskiej Głogów. 2. Przedmiot zamówienia: 2.1. Przedmiotem zamówienia jest opracowanie dokumentacji techniczno – kosztorysowej na wymianę instalacji elektrycznej (w tym Wewnętrznych Linii Zasilających) w budynkach gminnych wielomieszkalnych przy ul. Krochmalnej 16 i 17 w Głogowie. 2.2. Zakres ilościowy realizacji zamówienia dla każdej z nieruchomości: 2.2.1.Wykonanie projektu technicznego (po 5 egzemplarzy dla każdego z budynków) 2.2.2.Wykonanie przedmiaru robót (po 1 egzemplarzu dla każdego z budynków) 2.2.3.Wykonanie kosztorysu inwestorskiego (po 1 egzemplarzu dla każdego z budynków) 2.2.4.Opracowanie specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót (po 1 egzemplarzu dla każdego z budynków) 2.2.5.Uzyskanie wszelkich uzgodnień formalno-prawnych związanych z wykonaniem zamówienia, w tym uzgodnienie dokumentacji z dostawcą energii elektrycznej 3.Termin realizacji zamówienia: do 3 miesięcy od dnia podpisania umowy. 4.Tryb zamówienia: zgodnie z art. 4 pkt. 8 ustawy z dnia 29.01.2004 r. - Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. z 2018 r., poz. 1986) 5.Materiały dotyczące zamówienia (których wypełnienia, podpisania i złożenia żąda Zamawiający) dostępne są na stronie internetowej Zamawiającego: :www.zgm.glogow.pl 5.1. Formularz ofertowy (Załącznik nr 1 do ogłoszenia) 5.2.Projekt umowy (Załącznik nr 2 do ogłoszenia) 5.3. Wykaz podwykonawców (Załącznik 3 do ogłoszenia) 5.4Oświadczenie o wykonaniu zamówienia siłami własnymi (Załącznik nr 4 do ogłoszenia) 5.5. Wykaz wykonanych dokumentacji (Załącznik nr 5 do ogłoszenia) 5.6. Oświadczenie dotyczące przetwarzania danych osobowych wraz z oświadczeniami osób biorącymi udział w postępowaniu z ramienia Wykonawcy (Załącznik nr 6 do ogłoszenia). 6. Osobami upoważnionymi do kontaktów z oferentami są: 6.1. W sprawach technicznych: Zastępca Kierownika ADM „Hutnik” ds. technicznych, Piotr Furmański, tel. 76-853-11-94 lub 503-016-288. 6.2. W sprawach proceduralnych: Dział Techniczny ZGM w Głogowie – Eliza Nowak lub Sławomir Sadecki, tel. 076-853-11-31 7.Do oferty należy dołączyć następujące dokumenty: 7.1. Zestawienie minimum 2 usług (zgodnie z Załącznikiem nr 5 do ogłoszenia) wykonanej w okresie ostatnich 3 lat, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadającej swym rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, tj. polegających na wykonaniu projektów wymiany lub modernizacji instalacji elektrycznych w budynkach mieszkalnych lub użytkowych. Do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że dokumentacje zostały wykonane należycie (referencje, protokoły przekazania dokumentów, etc.) 7.2. Aktualny wypis/odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wydany lub urzędowo potwierdzony przez organ wydający nie wcześniej niż 6 miesięcy przed dniem otwarcia ofert. 7.3.Kserokopie aktualnych uprawnień budowlanych w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń do projektowania zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 28 kwietnia 2006 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz.U. z 16 maja 2006 r. Nr 83, poz. 578 z późn. zmianami) wraz z kserokopiami aktualnych zaświadczeń o przynależności do właściwej Izby Samorządu. 7.4. Opłaconą polisę od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej w wysokości co najmniej oferowanej kwoty brutto. 7.5. Podpisane oświadczenie dotyczące przetwarzania danych osobowych wraz z oświadczeniami osób biorącymi udział w postępowaniu z ramienia Wykonawcy zgodnie z Załącznikiem nr 6 do ogłoszenia. 8.Opisaną i oznaczoną pieczątką firmową Wykonawcy ofertę należy złożyć do dnia 29.01.2020 r. do godz. 900 w Sekretariacie firmy przy ul. Poczdamskiej 1 w Głogowie – II piętro, pok. nr 201. Uwaga! Złożenie oferty po wyznaczonym terminie będzie skutkowało odesłaniem oferty do Wykonawcy bez jej otwierania. 9. Otwarcie ofert odbędzie się w dniu 29.01.2020 r. o godz. 910 w Sali Narad ZGM przy ul. Poczdamskiej 1 w Głogowie – II piętro, pok. nr 214. 10.Kryterium oceny ofert: 100% cena 11.Zamawiający dopuszcza możliwość unieważnienia postępowania na każdym jego etapie, bez podawania przyczyny 12.Wyniki postępowania zostaną opublikowane na podanej w ust. 5 stronie internetowej Zamawiającego. 13.Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza jest zobowiązany do podpisania umowy w siedzibie Zamawiającego, bez względu na umiejscowienie siedziby Wykonawcy, w terminie ustalonym pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą. Zamawiający nie dopuszcza przesłania umowy do podpisania drogą pocztową.
|
« poprzedni artykuł | następny artykuł » |
---|