Zakład Gospodarki Mieszkaniowej przy ul. Poczdamskiej 1, 67-200 Głogów działając w imieniu Wspólnoty Mieszkaniowej nieruchomości przy ul. St. Moniuszki 8 w Głogowie ogłasza przetarg nieograniczony na: Termomodernizacja i wykonanie kolorystyki elewacji, docieplenie stropodachu wraz z wymianą stolarki okiennej na klatce schodowej oraz wymiana drzwi wejściowych do budynku mieszkalnego wielorodzinnego przy ul. St. Moniuszki 8 w Głogowie.
1. Zamawiający: Wspólnota Mieszkaniowa nieruchomości przy ul. St. Moniuszki 8 w Głogowie. 2. Tryb zamówienia: przetarg nieograniczony zgodnie z art. 701 K.C. i następne 3. SIWZ do pobrania za odpłatnością w siedzibie firmy przy ul Poczdamskiej 1 w Głogowie /pokój nr 211 II piętro/. Koszt SIWZ - 15,00 zł. Opłatę za SIWZ należy wnieść na konto Banku Spółdzielczego w Przemkowie O/Głogów, ul. Jedności Robotniczej 2 (Galeria Dworcowa), nr 61 8653 0004 0000 0087 7309 0001. 4. Osobami upoważnionymi do kontaktów z oferentami są: - w sprawach technicznych Piotr Zabłocki, tel. 076-833-58-85, tel. kom. 503-016-387 lub Dariusz Kubiak, tel. 076-833-28-54, tel. kom. 503-016-222. - w sprawach proceduralnych: Sławomir Sadecki, tel. (076) 833-58-85, fax. (076) 833-25-33 5. Opis przedmiotu zamówienia 5.1 Przedmiotem zamówienia jest wykonanie pełnego zakresu robót zgodnie z opracowaną dokumentacją techniczną oraz w sposób zgodny z powszechnie obowiązującymi warunkami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych łącznie z robotami towarzyszącymi w zakresie jak niżej: - docieplenie stropodachów, - docieplenie ścian zewnętrznych budynku metodą Bezspoinowego Systemu Ociepleń (BSO) budynku metodą lekką mokrą oraz wykonanie kolorystyki ścian zewnętrznych, - roboty towarzyszące obejmujące między innymi wykonanie instalacji odgromowej, wymianę obróbek blacharskich, wykonanie opaski przy budynku - wymiana stolarki okiennej w częściach wspólnych nieruchomości (na klatkach schodowych) - wymiana drzwi wejściowych do klatek schodowych 5.2 Pełny zakres realizacji przedmiotu zamówienia określa projekt budowlany z załączonymi rysunkami technicznymi, przedmiar robót oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót opracowane przez firmę Projektowanie i Nadzór Budowlany Józef Lipecki, ul. Keplera 2/20, 67-200 Głogów. 5.3. Roboty wykonywane będą na podstawie prawomocnej decyzji - pozwolenia na budowę Nr AB-7351-1-36/09 z dnia 03.04.2009 r. wydanej przez Starostę Głogowskiego, ul. Sikorskiego 21, 67-200 Głogów. 5.4. Do wykonania robót należy użyć materiałów posiadających wymagane atesty i certyfikaty, które będą wymagane przy odbiorze końcowym robót. 6. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych 7. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych 8. Termin realizacji zamówienia: do 2 miesięcy od dnia podpisania umowy. 9. Opis warunków udziału w postępowaniu 9.1. Nie podlegają wykluczeniu na podstawie przepisów określonych w Rozdz. X Pkt. 3 SIWZ. 9.2. Wykonali w okresie pięciu lat przed wszczęciem postępowania roboty budowlane, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie, odpowiadające swym rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia. Zamawiający za robotę podobną uzna robotę polegającą na docieplaniu ścian budynków mieszkalnych wielorodzinnych metodą lekką – mokrą o łącznej powierzchni docieplenia nie mniejszej niż 1000 m2. 9.3. Dysponują osobami posiadającymi uprawnienia do: - kierowania robotami budowlanymi o specjalności konstrukcyjno-budowlanej, - kierowania robotami budowlanymi o specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych 9.4. Posiadają ubezpieczenie działalności od OC w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej w wysokości co najmniej 100 % oferowanej kwoty brutto. 9.5. Udzielą minimum 3-letniej gwarancji i rękojmi na wykonane roboty i zastosowane materiały. 9.6. Dokonali wizji lokalnej terenu budowy i jego otoczenia potwierdzonej stosownym dokumentem podpisanym przez Wykonawcę i upoważnioną osobę z ramienia Zamawiającego. Termin wizji lokalnej winien być ustalony z 2-dniowym wyprzedzeniem 10. W postępowaniu będzie wymagane wadium w wysokości 4.000,00 zł 11. Kryterium oceny ofert: cena – 100%. 12. Oferty należy złożyć do dnia 26.10.2009 r. do godz. 10.00 w sekretariacie firmy. 13. Otwarcie ofert nastąpi dnia 26.10.2009 r. o godz. 10.10 – pokój 214. 14. Termin związania ofertą – 30 dni. 15. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających. 16. Zamawiający nie przewiduje zastosowania aukcji elektronicznej. 17. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu.
Do pobrania: St_Moniuszki_8_termomodern_kol_elewacji.zip |