Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Głogowie, ul. Poczdamska l, 67-200 Głogów ogłasza przetarg nieograniczony na: Wykonywanie usług w zakresie koszenia trawników oraz przycinania żywopłotów i skupin krzewów w zasobach administrowanych przez Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Głogowie.
1. Zamawiający: Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Głogowie, ul. Poczdamska 1, 67-200 Głogów 2. Tryb zamówienia: art. 39 ustawy z dn. 29.01.2004 r. – Prawo zamówień publicznych 3. Ogłoszenie zostało opublikowane w Biuletynie Zamówień Publicznych w dn. 13.04.2010 r. nr 102476 - 2010 wraz z adresem internetowym www.zgm.glogow.pl do pobrania SIWZ w/w zamówienia. 4. SIWZ do pobrania również w siedzibie firmy przy ul Poczdamskiej 1 w Głogowie /pokój nr 211, II piętro/. Koszt SIWZ - 15,00 zł. Opłatę za SIWZ należy wnieść na konto Banku Spółdzielczego w Przemkowie O/Głogów, ul. Jedności Robotniczej 2 (Galeria Dworcowa), nr 61 8653 0004 0000 0087 7309 0001. 5. Osobami upoważnionymi do kontaktów z oferentami są: 5.1. Kierownik ADM „Hutnik”: Anna Keep, tel. 076-8332854 5.2. Kierownik ADM „Śródmieście”: Kazimierz Koleśnik, tel. 076-83340088, 5.3. Sekcja Logistyki ZGM: - Marta Wójciak, - Sławomir Sadecki tel. 076-8335885, fax. 076-8332533. 6. Opis przedmiotu zamówienia: 6.1. Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie n/w usług na terenach administrowanych przez Zamawiającego w zakresie: - koszenie trawników wraz z przygotowaniem terenu (usunięciem nieczystości) z częstotliwością 3 razy w ciągu sezonu, - przycinanie żywopłotów oraz skupin krzewów wraz z przygotowaniem do wykonania usługi (usunięciem nieczystości) z częstotliwością 2 razy w ciągu sezonu, - przy nadmiernym wzroście roślinności koszenie trawników i przycinanie żywopłotów i skupin wg potrzeb i wskazań Zamawiającego – Zamawiający udzieli zamówień uzupełniających w wysokości do 40% zamówienia podstawowego - zbieranie odpadów z koszenia trawników i przycinania żywopłotów i wywożenie na wysypisko odpadów komunalnych 6.2. Wykonywanie usług stanowiących przedmiot zamówienia będzie następowało wyłącznie na podstawie pisemnych zleceń Zamawiającego określających lokalizację i termin wykonania usług. 6.3. Rozliczenie wykonanych prac nastąpi każdorazowo po wykonanej usłudze wg cen jednostkowych za 1m2 powierzchni wykonanej usługi, określonych z zestawieniu kosztów koszenia trawników i przycinania żywopłotów i skupin krzewów w zasobach administrowanych przez ZGM w Głogowie – zał. nr 3 do SIWZ. 6.4. Podstawą do wystawienia faktury za wykonanie zleconych prac będzie protokół potwierdzenia wykonania usług stanowiących przedmiot zamówienia wg wzoru – zał. nr 10 do SIWZ. 7. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych 8 Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 9. Termin realizacji zamówienia: od 04.05.2010 r. do 30.11.2010 r. 10. Opis warunków udziału w postępowaniu 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych dotyczące: 1.1. Posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień. 1.2. Posiadania wiedzy i doświadczenia do wykonania zamówienia Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, wykonywał usługi koszenia trawników o powierzchni nie mniejszej niż 100 000 m2 za 1-krotność usługi oraz przycinania żywopłotów i skupin krzewów o powierzchni nie mniejszej niż 15 000 m2 za 1-krotność usługi. 1.3. Dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Na potwierdzenie spełnienia w/w warunków wykonawca wykaże, że dysponuje co najmniej następującym sprzętem niezbędnym do wykonania przedmiotu zamówienia: - 3 kosiarki nożowo - koszowe, - 2 kosiarki traktorowe z koszami, - 3 podkaszarki żyłkowe, - 1 ciągnik z przyczepą do usuwania urobku po wykonaniu usługi, - 3 pary nożyc do żywopłotów 1.4. Sytuacji ekonomicznej i finansowej Na potwierdzenie spełnienia w/w warunków wykonawca wykaże, że posiada środki finansowe lub zdolność kredytową na kwotę nie mniejszą niż cena oferty danego wykonawcy oraz, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę w wysokości minimum oferowanej ceny oferty, lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów o udostępnieniu swoich zasobów na okres realizacji przedmiotu zamówienia. 2. W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy spełniają warunek udziału w postępowaniu dotyczący braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp. 3. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, każdy z warunków określonych w pkt. 1.1 – 1.4 winien spełniać co najmniej jeden z tych wykonawców albo wszyscy ci wykonawcy wspólnie. Warunek określony w pkt. 2 powinien spełniać każdy z wykonawców samodzielnie. Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów przedkłada pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia, podpisane przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli w imieniu tego podmiotu. 10. W postępowaniu będzie wymagane wadium w wysokości 3.000,00 zł 11. Kryterium oceny ofert: cena – 100%. 12. Oferty należy złożyć do dnia 21.04.2010 r. do godz. 8.00 w sekretariacie firmy. 13. Otwarcie ofert nastąpi dnia 21.04.2010 r. o godz. 8.30 – pokój 214. 14. Termin związania ofertą – 30 dni. 15. Zamawiający dopuszcza możliwość udzielenia zamówień uzupełniających zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt. 6 i 7 ustawy Prawo zamówień publicznych w wysokości do 40% zamówienia podstawowego. 16. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. 17. Zamawiający nie przewiduje zastosowania aukcji elektronicznej. 18. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu. Do pobrania: SIWZ_koszenie_trawy_ZGM.pdf
Głogów, 20.04.2010r. ODPOWIEDŹ NA PYTANIA DO SPECYFIKACJI ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Głogowie, ul. Poczdamska 1 zgodnie z art. 38 ust. 2 ustawy z dn. 29.01.2004 r. – Prawo zamówień publicznych w związku z zapytaniem jednego z wykonawców odpowiada: Pytanie nr 1: W opisie przedmiotu zamówienia (pkt. IV SIWZ), Zamawiający m.in. przewiduje zbieranie odpadów z koszenia trawników i przycinania żywopłotów i wywożenie ich na wysypisko odpadów komunalnych. W związku z powyższym, czy Zamawiający przy sposobie rozliczania z Wykonawcą będzie wymagał dodatkowych dokumentów potwierdzających ilość zdeponowanych odpadów z realizacji niniejszej usługi – tj. unieszkodliwienia na wysypisku odpadów komunalnych? Odpowiedź: Zamawiający informuje, że będzie wymagał dokumentów potwierdzających ilość zdeponowanych odpadów z realizacji usług stanowiących przedmiot zamówienia, tj. dowodu przyjęcia odpadów z wysypiska odpadów komunalnych. Pytanie nr 2: Zamawiający w SIWZ (załącznik nr 8 – wykaz podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia – podwykonawców) przewiduje możliwość udziału Podwykonawców w realizacji przedmiotowej usługi. Natomiast w projekcie umowy (załącznik nr 11 do SIWZ) – treść § 10 stanowi wykonanie prac przez Wykonawcę siłami własnymi, a w przypadku zlecenia prac Podwykonawcom konieczność uzyskania pisemnej zgody Zamawiającego. W związku z powyższym proszę o wyjaśnienie niniejszej sprzeczności. Odpowiedź: Zamawiający informuje, że zapis § 10 projektu umowy (załącznik nr 11 do SIWZ) przewiduje sytuację, w której Wykonawca określi w ofercie, iż całość zamówienia wykona siłami własnymi bez zatrudnienia podwykonawców (Pkt. 6 załącznika nr 1 do SIWZ – formularz ofertowy oraz przekreślony załącznik nr 8 do SIWZ – wykaz podwykonawców i podpisany załącznik nr 9 do SIWZ – oświadczenie o wykonaniu zamówienia siłami własnymi). W razie konieczności zatrudnienia przez Wykonawcę podwykonawców należy wypełnić Pkt. 6 załącznika nr 1 do SIWZ – formularz ofertowy (wykazać podwykonawców oraz zakres powierzonych prac), wypełnić załącznik nr 8 do SIWZ – wykaz podwykonawców i dołączyć przekreślony i podpisany załącznik nr 9 do SIWZ – oświadczenie o wykonaniu zamówienia siłami własnymi. W związku z powyższym, jeżeli wybrana zostanie oferta Wykonawcy, który będzie korzystał z usług podwykonawców, ulegnie zmianie zapis § 10 umowy, w którym Zamawiający określi zakres prac podwykonawców wskazanych przez Wykonawcę. |
Głogów, dn. 06.05.2010 r. ZAWIADOMIENIE O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY
Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Głogowie ul. Poczdamska 1, na podstawie art. 92 ustawy z dnia 29.01.2004 r. Prawo zamówień publicznych zawiadamia o wyborze najkorzystniejszej oferty na wykonanie w/w zadania.
I. Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych nr 102476 - 2010 z dn. 13.04.2010 r. II. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony (art. 39 ustawy Prawo zamówień publicznych) o wartości zamówienia nie przekraczającej kwoty określonej w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29.01.2004 r. – Prawo zamówień publicznych III. Numer postępowania nadany sprawie przez zamawiającego: TL - PN/ 7 /2010 IV. Wybór najkorzystniejszej oferty: 1) Nazwa wykonawcy: P.P.H.U. „URWEX” Mariusz Urwalski 2) Adres wykonawcy: Al. Wolności 73/1, 67-200 Głogów 3) Uzasadnienie wyboru: Jedyna oferta niepodlegająca odrzuceniu, spełniająca kryteria zawarte w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. V. Termin zawarcia umowy: Zamawiający informuje, że zgodnie z art. 94 ust. 1 pkt. 2 ustawy z dn. 29.01.2004 r. - Prawo zamówień publicznych umowa zostanie zawarta w terminie nie krótszym niż 10 dni od dnia przesłania niniejszego ogłoszenia, tj. nie wcześniej niż przed dn. 17.05.2010 r. | |