UWAGA! TO JEST STRONA ARCHIWALNA ZGM w GŁOGOWIE. ABY PRZEJŚĆ NA AKTUALNĄ STRONĘ INTERNETOWĄ KLIKNIJ:

www.zgm.glogow.pl

Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Głogowie


 ZGM W GŁOGOWIE
[13.04.2010] Koszenie trawników oraz przycinanie żywopłotów... w zasobach administrowanych przez ZGM PDF Drukuj Email

Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Głogowie, ul. Poczdamska l, 67-200 Głogów ogłasza przetarg nieograniczony na:

Wykonywanie usług w zakresie koszenia trawników oraz przycinania żywopłotów i skupin krzewów w zasobach administrowanych przez Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Głogowie.

1.  Zamawiający: Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Głogowie, ul. Poczdamska 1, 67-200 Głogów
2.  Tryb zamówienia: art. 39 ustawy z dn. 29.01.2004 r. – Prawo zamówień publicznych
3. Ogłoszenie zostało opublikowane w Biuletynie Zamówień Publicznych w dn. 13.04.2010 r.
  nr 102476 - 2010 wraz z adresem internetowym www.zgm.glogow.pl do pobrania SIWZ w/w  zamówienia.
4. SIWZ do pobrania również w siedzibie firmy przy ul Poczdamskiej 1 w Głogowie /pokój nr 211, II
 piętro/. Koszt SIWZ - 15,00 zł. Opłatę za SIWZ należy wnieść na konto Banku Spółdzielczego
   w Przemkowie O/Głogów, ul. Jedności Robotniczej 2  (Galeria Dworcowa), nr 61 8653 0004 0000    0087 7309 0001.
5.  Osobami upoważnionymi do kontaktów z oferentami są:
5.1. Kierownik ADM „Hutnik”: Anna Keep, tel. 076-8332854
5.2. Kierownik ADM „Śródmieście”: Kazimierz Koleśnik, tel. 076-83340088,
5.3. Sekcja Logistyki ZGM:
     - Marta Wójciak,
     - Sławomir Sadecki
  tel. 076-8335885, fax. 076-8332533.
6.  Opis przedmiotu zamówienia:
 6.1.  Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie n/w usług na terenach administrowanych   przez Zamawiającego w zakresie:
  - koszenie trawników wraz z przygotowaniem terenu (usunięciem nieczystości) z  częstotliwością 3 razy w ciągu sezonu,
  - przycinanie żywopłotów oraz skupin krzewów wraz z przygotowaniem do wykonania usługi  (usunięciem nieczystości) z częstotliwością 2 razy w ciągu sezonu,
  - przy nadmiernym wzroście roślinności koszenie trawników i przycinanie żywopłotów i  skupin wg potrzeb i wskazań Zamawiającego – Zamawiający udzieli zamówień  uzupełniających w wysokości do 40% zamówienia podstawowego
  - zbieranie odpadów z koszenia trawników i przycinania żywopłotów i wywożenie na  wysypisko odpadów komunalnych
 6.2.  Wykonywanie usług stanowiących przedmiot zamówienia będzie następowało wyłącznie  na podstawie pisemnych zleceń Zamawiającego określających lokalizację i termin  wykonania usług.
 6.3.  Rozliczenie wykonanych prac nastąpi każdorazowo po wykonanej usłudze wg cen  jednostkowych za 1m2 powierzchni wykonanej usługi, określonych z zestawieniu kosztów  koszenia trawników i przycinania żywopłotów i skupin krzewów w zasobach  administrowanych przez ZGM w Głogowie – zał. nr 3 do SIWZ.
 6.4.  Podstawą do wystawienia faktury za wykonanie zleconych prac będzie protokół potwierdzenia  wykonania usług stanowiących przedmiot zamówienia wg wzoru – zał. nr 10 do SIWZ.
7. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych
8 Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
9. Termin realizacji zamówienia: od 04.05.2010 r. do 30.11.2010 r.
10. Opis warunków udziału w postępowaniu
1.  O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych dotyczące:
1.1. Posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli  przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
  Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga  posiadania specjalnych uprawnień.
1.2. Posiadania wiedzy i doświadczenia do wykonania zamówienia
 Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat  przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy,  w tym okresie, wykonywał usługi koszenia trawników o powierzchni nie mniejszej niż 100  000 m2 za 1-krotność usługi oraz przycinania żywopłotów i skupin krzewów o powierzchni  nie mniejszej niż 15 000 m2 za 1-krotność usługi.
1.3. Dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do  wykonania zamówienia
 Na potwierdzenie spełnienia w/w warunków wykonawca wykaże, że dysponuje co najmniej  następującym sprzętem niezbędnym do wykonania przedmiotu zamówienia:
 - 3 kosiarki nożowo - koszowe,
 - 2 kosiarki traktorowe  z koszami,
 - 3 podkaszarki żyłkowe,
 - 1 ciągnik z przyczepą do usuwania urobku po wykonaniu usługi,
 - 3 pary nożyc do żywopłotów
1.4. Sytuacji ekonomicznej i finansowej
 Na potwierdzenie spełnienia w/w warunków wykonawca wykaże, że posiada środki finansowe lub zdolność kredytową na kwotę nie mniejszą niż cena oferty danego wykonawcy oraz, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę w wysokości minimum oferowanej ceny oferty, lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów o udostępnieniu swoich zasobów na okres realizacji przedmiotu zamówienia.
2.  W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy spełniają warunek udziału w postępowaniu dotyczący braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp.
3.  W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, każdy z warunków określonych w pkt. 1.1 – 1.4 winien spełniać co najmniej jeden z tych wykonawców albo wszyscy ci wykonawcy wspólnie.
 Warunek określony w pkt. 2 powinien spełniać każdy z wykonawców samodzielnie.
 Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów przedkłada pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia, podpisane przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli w imieniu tego podmiotu.
10. W postępowaniu będzie wymagane wadium w wysokości 3.000,00 zł
11. Kryterium oceny ofert: cena  – 100%.
12. Oferty należy złożyć do dnia 21.04.2010 r. do godz. 8.00 w sekretariacie firmy.
13. Otwarcie ofert nastąpi dnia 21.04.2010 r. o godz. 8.30  –  pokój 214.
14. Termin związania ofertą  – 30 dni.
15. Zamawiający dopuszcza możliwość udzielenia zamówień uzupełniających zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt. 6 i 7 ustawy Prawo zamówień publicznych w wysokości do 40% zamówienia podstawowego.
16. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
17. Zamawiający nie przewiduje zastosowania aukcji elektronicznej.
18. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu.


Do pobrania:
      SIWZ_koszenie_trawy_ZGM.pdf


Głogów, 20.04.2010r.

ODPOWIEDŹ NA PYTANIA DO SPECYFIKACJI ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA

Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Głogowie, ul. Poczdamska 1 zgodnie z art. 38 ust. 2 ustawy z dn. 29.01.2004 r. – Prawo zamówień publicznych w związku z zapytaniem jednego z wykonawców odpowiada:

Pytanie nr 1:
W opisie przedmiotu zamówienia (pkt. IV SIWZ), Zamawiający m.in. przewiduje zbieranie odpadów z koszenia trawników i przycinania żywopłotów i wywożenie ich na wysypisko odpadów komunalnych. W związku z powyższym, czy Zamawiający przy sposobie rozliczania z Wykonawcą będzie wymagał dodatkowych dokumentów potwierdzających ilość zdeponowanych odpadów z realizacji niniejszej usługi – tj. unieszkodliwienia na wysypisku odpadów komunalnych?

Odpowiedź:
Zamawiający informuje, że będzie wymagał dokumentów potwierdzających ilość zdeponowanych odpadów z realizacji usług stanowiących przedmiot zamówienia, tj. dowodu przyjęcia odpadów z wysypiska odpadów komunalnych.

Pytanie nr 2:
Zamawiający w SIWZ (załącznik nr 8 – wykaz podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia – podwykonawców) przewiduje możliwość udziału Podwykonawców w realizacji przedmiotowej usługi. Natomiast w projekcie umowy (załącznik nr 11 do SIWZ) – treść § 10 stanowi wykonanie prac przez Wykonawcę siłami własnymi, a w przypadku zlecenia prac Podwykonawcom konieczność uzyskania pisemnej zgody Zamawiającego.
W związku z powyższym proszę o wyjaśnienie niniejszej sprzeczności.

Odpowiedź:
Zamawiający informuje, że zapis § 10 projektu umowy (załącznik nr 11 do SIWZ) przewiduje sytuację, w której Wykonawca określi w ofercie, iż całość zamówienia wykona siłami własnymi bez zatrudnienia podwykonawców (Pkt. 6 załącznika nr 1 do SIWZ – formularz ofertowy oraz przekreślony załącznik nr 8 do SIWZ – wykaz podwykonawców i podpisany załącznik nr 9 do SIWZ – oświadczenie o wykonaniu zamówienia siłami własnymi).

W razie konieczności zatrudnienia przez Wykonawcę podwykonawców należy wypełnić Pkt. 6 załącznika nr 1 do SIWZ – formularz ofertowy (wykazać podwykonawców oraz zakres powierzonych prac), wypełnić załącznik nr 8 do SIWZ – wykaz podwykonawców i dołączyć przekreślony i podpisany załącznik nr 9 do SIWZ – oświadczenie o wykonaniu zamówienia siłami własnymi.
W związku z powyższym, jeżeli wybrana zostanie oferta Wykonawcy, który będzie korzystał z usług podwykonawców, ulegnie zmianie zapis § 10 umowy, w którym Zamawiający określi zakres prac podwykonawców wskazanych przez Wykonawcę.
 

 

Głogów, dn. 06.05.2010 r.


ZAWIADOMIENIE O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY


Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Głogowie ul. Poczdamska 1, na podstawie art. 92 ustawy z dnia 29.01.2004 r. Prawo zamówień publicznych zawiadamia o wyborze najkorzystniejszej oferty na wykonanie w/w zadania.

I.   Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych nr 102476 - 2010 z dn. 13.04.2010 r.
II. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony (art. 39 ustawy Prawo zamówień publicznych) o wartości zamówienia nie przekraczającej kwoty określonej w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29.01.2004 r. – Prawo zamówień publicznych
III. Numer postępowania nadany sprawie przez zamawiającego: TL - PN/ 7 /2010
IV. Wybór najkorzystniejszej oferty:
        1) Nazwa wykonawcy:
             P.P.H.U. „URWEX” Mariusz Urwalski
 2)  Adres wykonawcy:
             Al. Wolności 73/1, 67-200 Głogów
 3)  Uzasadnienie wyboru:
Jedyna oferta niepodlegająca odrzuceniu, spełniająca kryteria zawarte w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
V. Termin zawarcia umowy:
 Zamawiający informuje, że zgodnie z art. 94 ust. 1 pkt. 2 ustawy z dn. 29.01.2004 r. - Prawo zamówień publicznych umowa zostanie zawarta w terminie nie krótszym niż 10 dni od dnia przesłania niniejszego ogłoszenia, tj. nie wcześniej niż przed dn. 17.05.2010 r.

 

 
« poprzedni artykuł   następny artykuł »