ZGM W GŁOGOWIE |
[02.10.2012] OGŁOSZENIE: Budowlanych 14 - wymiana stolarki okiennej i drzwiowej w części nieruchm. |
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Głogowie, ul. Poczdamska 1, 67-200 Głogów działający w imieniu Wspólnoty Lokali Użytkowych przy ul. Budowlanych 14 w Głogowie zaprasza do składania ofert cenowych w trybie „zapytania ofertowego” (art. 701 i następne Kodeksu Cywilnego) na: Wykonanie robót ogólnobudowlanych w zakresie wymiany stolarki okiennej i drzwiowej w części nieruchomości wspólnej w budynku Wspólnoty Lokali Użytkowych przy ul. Budowlanych 14 w Głogowie 1. Termin realizacji zamówienia: do 40 dni od dnia zawarcia umowy. 2. Materiały dotyczące zamówienia dostępne są na stronie internetowej Zamawiającego: www.zgm.glogow.pl 2.1. Formularz ofertowy (zał. nr 1 do ogłoszenia) 2.2. Przedmiar robót (zał. nr 2 do ogłoszenia) 2.3. Wykaz wykonanych robót w zakresie objętym zamówieniem (zał. nr 3 do ogłoszenia) 2.4. Wykaz podwykonawców (zał. nr 4 do ogłoszenia) 2.5. Oświadczenie o wykonaniu zamówienia siłami własnymi (zał. nr 5 do ogłoszenia) 2.6. Projekt umowy (zał. nr 6 do ogłoszenia) 3. Osoby do kontaktu z ramienia Zamawiającego: 3.1. Starszy Specjalista ds. Technicznych Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej w Głogowie - Longin Karolak, tel. 076-853-11-36 lub 503-016-179 3.2. Sekcja lokali i zamówień Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej – Aneta Kluska lub Sławomir Sadecki, tel. 076-853 11 31 4. Kryterium oceny ofert: 100% cena 5. Do oferty należy dołączyć następujące dokumenty: 5.1. Kosztorys ofertowy sporządzony zgodnie z przedmiarem robót umieszczonym na stronie internetowej Zamawiającego (zał. nr 2 do ogłoszenia). Uwaga! Zamawiający nie dopuszcza składania kosztorysów uproszczonych. 5.2. Zestawienie robót (zgodnie z wykazem – zał. nr 3 do ogłoszenia) w ilości minimum 2 szt., wykonanych w okresie ostatnich 3 lat, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swym rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia, tj. polegających na wymianie stolarki okiennej lub drzwiowej w częściach wspólnych budynków mieszkalnych lub użytkowych. Do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że roboty zostały wykonane należycie (referencje, protokoły odbioru robót etc.). 5.3. Aktualny wypis/odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wydany lub urzędowo potwierdzony przez organ wydający nie wcześniej niż 6 miesięcy przed dniem otwarcia ofert. 5.4. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 5.5. Opłaconą polisę ubezpieczeniową od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej w wysokości co najmniej zaoferowanej kwoty brutto. 5.6. Dowód wniesienia wadium w formach określonych w ust. 6. 6. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 500,00 zł słownie: pięćset złotych 00/100 6.1. Wadium może być wnoszone w następujących formach: - w pieniądzu przelewem na konto Zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Głogowie nr 04 86460008 0000 0000 6392 0003, - w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym, że zobowiązanie kasy jest zobowiązaniem pieniężnym, - w gwarancjach bankowych lub ubezpieczeniowych - w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.) 6.2. Powyższe formy wadium należy złożyć w siedzibie Zamawiającego lub wnieść na konto bankowe firmy przed upływem terminu składania ofert (w przypadku przelewu pieniędzy na konto Zamawiającego należy złożyć dowód przelewu lub wpłaty wadium). 6.3. Wadium wnoszone w formie innej, niż pieniężna musi spełniać następujące wymagania: - musi odpowiadać co do wartości wysokości wadium określonej w ogłoszeniu, - musi odpowiadać co do terminu ważności, terminowi związania ofertą określonemu w ogłoszeniu, - musi zawierać w swojej treści okoliczności, w których gwarant (poręczyciel) wypłaci kwotę wadium Zamawiającemu wraz z klauzulą stwierdzającą, że wypłata nastąpi na pierwsze żądanie Zamawiającego bez protestu gwaranta (poręczyciela), - musi być podpisane przez osobę lub osoby upoważnione do reprezentacji gwaranta (poręczyciela), 6.4. Dowód wniesienia wadium (jeśli jest wnoszone w formie innej niż wpłata pieniężna) powinien być złożony w oryginale oraz kopii. Oryginał gwarancji/ poręczenia powinien być dołączony w odrębnej kopercie. Kopia dokumentu powinna być wpięta do oferty przetargowej. 6.5. Oferta niezabezpieczona akceptowaną formą wadium zostanie odrzucona. 6.6. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 6.7. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. 6.8. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 6.9. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 6.10. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszonym o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizji bankowej na przelew pieniędzy na rachunek oferenta. 6.11. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie Zamawiającego nie złożył brakujących dokumentów, oświadczeń bądź pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie. 6.12. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówi podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie. b) zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. 7. Opisaną i oznaczoną pieczątką firmową Wykonawcy ofertę należy złożyć do dnia 12.10.2012 r. do godz. 9:00 w Sekretariacie Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej w Głogowie przy ul. Poczdamskiej 1 w Głogowie – II piętro, pok. nr 210. Uwaga! Złożenie oferty po wyznaczonym terminie będzie skutkowało odesłaniem oferty do Wykonawcy bez jej otwierania. 9. Otwarcie ofert odbędzie się w dniu 12.10.2012 r. o godz. 9:10 w Sali Konferencyjnej Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej przy ul. Poczdamskiej 1 w Głogowie – II piętro, pok. nr 214. 10. Termin związania ofertą; 30 dni. 11. Zamawiający dopuszcza możliwość unieważnienia postępowania na każdym jego etapie, bez podawania przyczyny. 12. Wyniki postępowania zostaną opublikowane na podanej w pkt. 2 stronie internetowej i na tablicach ogłoszeniowych znajdujących się w siedzibie ZGM oraz w Urzędzie Miasta Głogów. 13. Zamawiający dopuszcza prowadzenie dalszych ustnych negocjacji z Wykonawcami, którzy złożyli najkorzystniejsze oferty (oferty o najniższych cenach). Do pobrania: Budowlanych_14_wym_stol_okiennej_i_drzwiowej.zip
|
« poprzedni artykuł | następny artykuł » |
---|