UWAGA! TO JEST STRONA ARCHIWALNA ZGM w GŁOGOWIE. ABY PRZEJŚĆ NA AKTUALNĄ STRONĘ INTERNETOWĄ KLIKNIJ:

www.zgm.glogow.pl

Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Głogowie


 ZGM W GŁOGOWIE
[02.10.2012] OGŁOSZENIE: Wita Stwosza 6a-6d - naprawa instal. odgromowej PDF Drukuj Email
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Głogowie, ul. Poczdamska  1, 67-200 Głogów działający w imieniu Wspólnoty Mieszkaniowej nieruchomości przy ul. Wita Stwosza 6a-6d w Głogowie zaprasza do składania ofert cenowych w trybie „zapytania ofertowego” (art. 701 i następne Kodeksu Cywilnego) na:

Naprawa instalacji odgromowej w nieruchomości przy ul. Wita Stwosza 6a-6d w Głogowie
1.     Termin realizacji zamówienia: do 30 dni od dnia zawarcia umowy.
2.     Materiały dotyczące zamówienia dostępne są na stronie internetowej Zamawiającego:       www.zgm.glogow.pl
        2.1. Formularz ofertowy (zał. nr 1 do ogłoszenia)
        2.2. Przedmiar robót (zał. nr 2 do ogłoszenia)
        2.3. Wykaz wykonanych robót w zakresie objętym zamówieniem (zał. nr 3 do ogłoszenia)
        2.4. Wykaz podwykonawców (zał. nr 4 do ogłoszenia)
        2.5.    Oświadczenie o wykonaniu zamówienia siłami własnymi (zał. nr 5 do ogłoszenia)
      2.6.    Projekt umowy (zał. nr 6 do ogłoszenia)
3. Osoby do kontaktu z ramienia Zamawiającego:
    3.1.     Kierownik Działu Eksploatacyjnego Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej w Głogowie - Piotr Furmański, tel. 076-853-11-30 lub 503-016-288
     3.2.     Sekcja lokali i zamówień Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej  – Aneta Kluska lub Sławomir Sadecki,
        tel. 076-853 11 31
4.     Kryterium oceny ofert: 100% cena
5.     Do oferty należy dołączyć następujące dokumenty:
    5.1. Kosztorys ofertowy sporządzony zgodnie z  przedmiarem robót umieszczonym na stronie     internetowej Zamawiającego (zał. nr 2 do ogłoszenia).
       Uwaga! Zamawiający nie dopuszcza składania kosztorysów uproszczonych.
5.2. Zestawienie robót (zgodnie z wykazem – zał. nr 3 do ogłoszenia) w ilości minimum 2 szt., wykonanych w okresie ostatnich 3 lat, a jeśli okres prowadzenia  działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swym rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia, tj. polegających na naprawie  instalacji elektrycznej odgromowej w budynkach mieszkalnych lub użytkowych minimum 5.000,00 zł brutto dla każdej z wykonanych robót. Do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że roboty zostały wykonane należycie (referencje, protokoły odbioru robót etc.).
5.3. Aktualny wypis/odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności     gospodarczej, wydany lub urzędowo potwierdzony przez organ wydający nie wcześniej niż  6     miesięcy przed dniem otwarcia ofert
5.4.    Kserokopie aktualnych uprawnień budowlanych do kierowania robotami budowlanymi o specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych (ustawa z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane /Dz. U. z 2006 Nr 156 poz. 1118 z późn. zm./ oraz Rozporządzenie Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 28 kwietnia 2006 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie) lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów) wraz z aktualnym zaświadczeniem o przynależności do właściwej Izby Samorządu Zawodowego.
5.5.     Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału     Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające     odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na     ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem     zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości     wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem     terminu składania ofert.
5.6. Opłaconą polisę ubezpieczeniową od odpowiedzialności cywilnej  w zakresie prowadzonej   działalności gospodarczej w wysokości co najmniej oferowanej kwoty brutto.
5.7.    Dowód wniesienia wadium w formach określonych w ust. 6.
6. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 500,00 zł
    słownie: pięćset złotych 00/100
6.1. Wadium może być wnoszone w następujących formach:
    - w pieniądzu przelewem na konto Zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Głogowie nr
        04 86460008 0000 0000 6392 0003,
    - w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym, że zobowiązanie kasy jest zobowiązaniem pieniężnym,
    - w gwarancjach bankowych lub ubezpieczeniowych
    - w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.)
    6.2. Powyższe formy wadium należy złożyć w siedzibie Zamawiającego lub wnieść na konto bankowe firmy przed upływem terminu składania ofert (w przypadku przelewu pieniędzy na konto Zamawiającego należy złożyć dowód przelewu lub wpłaty wadium).
    6.3.     Wadium wnoszone w formie innej, niż pieniężna musi spełniać następujące wymagania:
    -  musi odpowiadać co do wartości wysokości wadium określonej w ogłoszeniu,
    - musi odpowiadać co do terminu ważności, terminowi związania ofertą określonemu w ogłoszeniu,
    - musi zawierać w swojej treści okoliczności, w których gwarant (poręczyciel) wypłaci kwotę wadium Zamawiającemu wraz z klauzulą stwierdzającą, że wypłata nastąpi na pierwsze żądanie Zamawiającego bez protestu gwaranta (poręczyciela),
    - musi być podpisane przez osobę lub osoby upoważnione do reprezentacji gwaranta (poręczyciela),
    6.4. Dowód wniesienia wadium (jeśli jest wnoszone w formie innej niż wpłata pieniężna) powinien być złożony w oryginale oraz kopii. Oryginał gwarancji/ poręczenia powinien być dołączony w odrębnej kopercie. Kopia dokumentu powinna być wpięta do oferty przetargowej.
    6.5.     Oferta niezabezpieczona akceptowaną formą wadium zostanie odrzucona.
    6.6. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym.
    6.7.     Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza.
    6.8.    Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
    6.9. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert.
    6.10. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszonym o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizji bankowej na przelew pieniędzy na rachunek oferenta.
    6.11. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie Zamawiającego nie złożył brakujących dokumentów, oświadczeń bądź pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie.
    6.12. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana:
    a) odmówi podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie.
    b) nie wniesie zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
    c) zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.
7.    Opisaną i oznaczoną pieczątką firmową Wykonawcy ofertę należy złożyć do dnia 12.10.2012 r. do godz. 9:00  w Sekretariacie Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej w Głogowie przy ul. Poczdamskiej 1 w Głogowie – II piętro, pok. nr 210.
    Uwaga! Złożenie oferty po wyznaczonym terminie będzie skutkowało odesłaniem oferty do     Wykonawcy bez jej otwierania.
8.    Otwarcie ofert odbędzie się w dniu 12.10.2012 r. o godz. 9:40 w Sali Konferencyjnej Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej przy ul. Poczdamskiej 1 w Głogowie – II piętro, pok. nr 214.
9. Termin związania ofertą; 30 dni.
1.     Zamawiający dopuszcza możliwość unieważnienia postępowania na każdym jego etapie, bez             podawania przyczyny.
11. Wyniki postępowania zostaną opublikowane na podanej w pkt. 2 stronie internetowej i na tablicach     ogłoszeniowych znajdujących się w siedzibie Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej oraz w Urzędzie     Miasta Głogów.
12.Zamawiający dopuszcza prowadzenie dalszych ustnych negocjacji z Wykonawcami, którzy złożyli     najkorzystniejsze oferty (oferty o najniższych cenach).
 
 
Do pobrania:
      Wita_Stwosza_6a-6d_remont_instalacji_odgromowej.zip        
 
« poprzedni artykuł   następny artykuł »