ZGM W GŁOGOWIE |
[02.10.2012] OGŁOSZENIE: Rudnowska 95 - remont dachu z dociepleniem |
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
Zakład Gospodarki Mieszkaniowej przy ul. Poczdamskiej 1, 67-200 Głogów działając w imieniu Wspólnot Mieszkaniowych ogłasza przetarg nieograniczony na: Remont wraz z dociepleniem wełną mineralną dachu na budynku przy ul. Rudnowskiej 95 w Głogowie 1. Zamawiający: Wspólnoty Mieszkaniowe, w imieniu których działa Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Głogowie, ul Poczdamska 1, 67-200 Głogów. 2. Tryb zamówienia: przetarg nieograniczony zgodnie z art. 701 i następne Kodeksu Cywilnego 3. SIWZ do pobrania bezpłatnie ze strony internetowej Zamawiającego www.zgm.glogow.pl lub za odpłatnością w siedzibie firmy przy ul Poczdamskiej 1 w Głogowie /pokój nr 211 II piętro/. Koszt SIWZ - 50,00 zł. Opłatę za SIWZ należy wnieść na konto Banku Spółdzielczego w Przemkowie O/Głogów, ul. Jedności Robotniczej 2 (Galeria Dworcowa), nr 61 8653 0004 0000 0087 7309 0001. 4. Osobami upoważnionymi do kontaktów z oferentami są: - w sprawach technicznych Grażyna Zajączkowska, Tel. 76-853-11-35, 512-089-443 - w sprawach proceduralnych: Aneta Kluska, Sławomir Sadecki tel. 076-853-1131, fax.0 76-853-11-01 5. Opis przedmiotu zamówienia: 6. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie pełnego zakresu robót zgodnie z przedmiarami robót, oraz w sposób zgodny z powszechnie obowiązującymi warunkami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych łącznie z robotami towarzyszącymi w zakresie jak niżej: - rozebranie pokryć dachów z istniejącej dachówki karpiówki oraz z pokrycia papowego, - pokrycie dachów dachówką ceramiczną, - montaż łat, kontr łat oraz wzmocnienie krokwi, - wymiana obróbek blacharskich, - wykonanie akcesoriów dachowych, - wymiana rynien i rur spustowych, - osadzenie okien w połaci dachowej, Pełny zakres realizacji przedmiotu zamówienia określa przedmiar robót: załączniki nr 9 do SIWZ. 7. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 8. Termin realizacji zamówienia: do 31.12.2012 r. od daty udzielenia zamówienia (zawarcia umowy). 9. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości: 2.000,00 zł (słownie: dwa tysiące zł 00/100) Wadium w formach określonych w Rozdziale XI ust. 1 Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia należy złożyć w siedzibie Zamawiającego lub wnieść na konto bankowe firmy nie później niż do dnia składania ofert (w przypadku przelewu pieniędzy na konto Zamawiającego należy złożyć dowód przelewu lub wpłaty wadium). 10. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 10.1 Nie podlegają wykluczeniu na podstawie przepisów określonych w Rozdz. X, ust. 3 Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia 10.2 Wykonali w okresie 3 lat przed wszczęciem postępowania roboty budowlane, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie, odpowiadające swym rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia. Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże wykonanie min. 3 robót, odpowiadających swym rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia, tj. robotom polegającym na wymianie pokrycia dachowego z dachówki ceramicznej. Powierzchnia wymienionej połaci dachowej winna być nie mniejsza niż 300 m2 dla każdej z wyszczególnionych robót . 10.3 Dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Na potwierdzenie spełnienia warunków Wykonawca wykaże, że dysponuje osobami niezbędnymi do wykonania zamówienia, w tym min. 1 osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi o specjalności konstrukcyjno-budowlanej oraz min. 1 osobą do kierowania robotami budowlanymi o specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych (w przypadku gdy budynek wyposażony jest w instalację odgromową). 10.4. Posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową na kwotę nie mniejszą niż łączna cena własnej oferty oraz, posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę w wysokości minimum łącznej oferowanej ceny oferty, lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów o udostępnieniu swoich zasobów na okres realizacji przedmiotu zamówienia. 10.5.Udzielą minimum 3-letniej gwarancji i rękojmi na wykonane roboty i zastosowane materiały. Zamawiający wymaga, by niezależnie od gwarancji producenta, gwarancja na wykonane roboty oraz wszystkie zamontowane instalacje, materiały i urządzenia wynosiła minimum 3 lata, licząc od dnia protokolarnego, ostatecznego odbioru robót. Podane przez Wykonawców okresy udzielenia gwarancji nie mogą zawierać warunków wstępnych, np. uzależnienia od zobowiązania użytkownika do płatnych przeglądów dokonywanych przez autoryzowany serwis i temu podobne sformułowania. 10.6. Dokonali wizji lokalnej terenu budowy i jego otoczenia potwierdzonej stosownym dokumentem podpisanym przez Wykonawcę i upoważnioną osobę z ramienia Zamawiającego. 10.7. Wnieśli wadium w wysokości i formie określonej w Rozdziale XI SIWZ. 11. Kryterium oceny ofert: 100% cena 12. Oferty należy złożyć do dnia 11.10.2012 r. do godz. 9:00 w Sekretariacie ZGM (pok. nr 210, II piętro) 13. Otwarcie ofert nastąpi dnia 11.10.2012 r. o godz. 9:10 w Sali Konferencyjnej ZGM (pok. nr 214, II piętro) 14. Termin związania ofertą – 30 dni. 15. Zamawiający nie przewiduje zastosowania aukcji elektronicznej. 16. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu. 17. Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania na każdym jego etapie - bez podawania przyczyny. 18. Zamawiający przewiduje możliwość prowadzenia dalszych ustnych negocjacji z wykonawcami, którzy złożyli najkorzystniejsze oferty (oferty o najniższych cenach). 19. Informacja o wynikach postępowania zostanie opublikowana na podanej w ust. 3 stronie internetowej Zamawiającego oraz na Tablicach Ogłoszeń w siedzibie Zamawiającego i w Wydziale Komunalnym Urzędu Miejskiego w Głogowie. |
« poprzedni artykuł | następny artykuł » |
---|