UWAGA! TO JEST STRONA ARCHIWALNA ZGM w GŁOGOWIE. ABY PRZEJŚĆ NA AKTUALNĄ STRONĘ INTERNETOWĄ KLIKNIJ:

www.zgm.glogow.pl

Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Głogowie


 ZGM W GŁOGOWIE
[02.10.2012] OGŁOSZENIE: Rudnowska 95 - remont dachu z dociepleniem PDF Drukuj Email
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU

Zakład Gospodarki Mieszkaniowej przy ul. Poczdamskiej 1, 67-200 Głogów działając w imieniu Wspólnot Mieszkaniowych ogłasza przetarg nieograniczony na:

Remont wraz z dociepleniem wełną mineralną dachu na budynku przy ul. Rudnowskiej 95 w Głogowie
1.    Zamawiający: Wspólnoty Mieszkaniowe, w imieniu których działa Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Głogowie,
ul Poczdamska 1, 67-200 Głogów.
2.    Tryb zamówienia: przetarg nieograniczony zgodnie z art. 701 i następne Kodeksu Cywilnego
3.    SIWZ do pobrania bezpłatnie ze strony internetowej Zamawiającego www.zgm.glogow.pl lub za   odpłatnością w siedzibie firmy przy ul Poczdamskiej 1 w Głogowie /pokój nr 211  II piętro/. Koszt SIWZ -  50,00 zł. Opłatę za SIWZ należy wnieść na konto Banku Spółdzielczego w Przemkowie O/Głogów,
ul. Jedności Robotniczej 2  (Galeria Dworcowa), nr  61 8653 0004 0000 0087 7309 0001.
4.  Osobami upoważnionymi do kontaktów z oferentami są:
- w sprawach technicznych
   Grażyna Zajączkowska, Tel. 76-853-11-35, 512-089-443
- w sprawach proceduralnych:
   Aneta Kluska, Sławomir Sadecki  tel. 076-853-1131, fax.0 76-853-11-01
5.    Opis przedmiotu zamówienia:
6.    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie pełnego zakresu robót zgodnie z przedmiarami robót, oraz w sposób zgodny z powszechnie obowiązującymi warunkami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych łącznie z robotami towarzyszącymi w zakresie jak niżej:
    - rozebranie pokryć dachów z istniejącej dachówki karpiówki oraz z pokrycia papowego,
         - pokrycie dachów dachówką ceramiczną,
    - montaż łat, kontr łat oraz wzmocnienie krokwi,
    - wymiana obróbek blacharskich,
    - wykonanie akcesoriów dachowych,
    - wymiana rynien i rur spustowych,
    - osadzenie okien w połaci dachowej,
Pełny zakres realizacji przedmiotu zamówienia określa przedmiar robót: załączniki nr 9 do SIWZ.
7. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
8. Termin realizacji zamówienia: do 31.12.2012 r. od daty udzielenia zamówienia (zawarcia umowy).
9. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości: 2.000,00 zł (słownie: dwa tysiące zł 00/100)
   Wadium w formach określonych w Rozdziale XI ust. 1 Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia należy złożyć      w siedzibie Zamawiającego lub wnieść na konto bankowe firmy nie później niż do dnia składania ofert (w przypadku przelewu pieniędzy na konto Zamawiającego należy złożyć dowód przelewu lub wpłaty wadium).
 10. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
10.1    Nie podlegają wykluczeniu na podstawie przepisów określonych w Rozdz. X, ust. 3 Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia
10.2    Wykonali w okresie 3 lat przed wszczęciem postępowania roboty budowlane, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie, odpowiadające swym rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia.
                  Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże wykonanie min. 3 robót, odpowiadających swym rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia,  tj. robotom polegającym na wymianie pokrycia dachowego z dachówki ceramicznej. Powierzchnia wymienionej połaci dachowej winna być nie mniejsza niż 300 m2 dla każdej z wyszczególnionych robót .
10.3    Dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.
             Na potwierdzenie spełnienia  warunków Wykonawca wykaże, że dysponuje osobami niezbędnymi do wykonania zamówienia, w tym min. 1 osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi o specjalności konstrukcyjno-budowlanej oraz min. 1 osobą do kierowania robotami budowlanymi o specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych (w przypadku gdy budynek wyposażony jest w instalację odgromową).
   10.4. Posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową na kwotę nie mniejszą niż łączna cena własnej oferty oraz, posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę w wysokości minimum łącznej oferowanej ceny oferty, lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów o udostępnieniu swoich zasobów na okres realizacji przedmiotu zamówienia.
10.5.Udzielą minimum 3-letniej gwarancji i rękojmi na wykonane roboty i zastosowane materiały. Zamawiający wymaga, by niezależnie od gwarancji producenta, gwarancja na wykonane roboty oraz wszystkie zamontowane instalacje, materiały i urządzenia wynosiła minimum 3 lata, licząc od dnia protokolarnego, ostatecznego odbioru robót. Podane przez Wykonawców okresy udzielenia gwarancji nie mogą zawierać warunków wstępnych, np. uzależnienia od zobowiązania użytkownika do płatnych przeglądów dokonywanych przez autoryzowany serwis i temu podobne sformułowania.
10.6. Dokonali wizji lokalnej terenu budowy i jego otoczenia potwierdzonej stosownym dokumentem podpisanym   przez Wykonawcę i upoważnioną osobę z ramienia Zamawiającego.
   10.7. Wnieśli wadium w wysokości i formie określonej w Rozdziale XI SIWZ.
11.      Kryterium oceny ofert: 100% cena
12.     Oferty należy złożyć do dnia 11.10.2012 r. do godz. 9:00 w Sekretariacie ZGM (pok. nr 210, II piętro)
13.     Otwarcie ofert nastąpi dnia 11.10.2012 r. o godz. 9:10  w Sali Konferencyjnej ZGM (pok. nr 214, II piętro)
14.     Termin związania ofertą  – 30 dni.
15.     Zamawiający nie przewiduje zastosowania aukcji elektronicznej.
16.     Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu.
17.     Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania na każdym jego etapie - bez podawania przyczyny.
18.      Zamawiający przewiduje możliwość prowadzenia dalszych ustnych negocjacji z  wykonawcami, którzy   złożyli     najkorzystniejsze  oferty (oferty o najniższych cenach).
19.    Informacja o wynikach postępowania zostanie opublikowana na podanej w ust. 3 stronie internetowej Zamawiającego oraz na   Tablicach Ogłoszeń w siedzibie Zamawiającego i w Wydziale Komunalnym Urzędu Miejskiego w Głogowie.
 
Do pobrania:
      Rudnowska_95_remont_dachu_z_dociepl.zip    
 
« poprzedni artykuł   następny artykuł »