UWAGA! TO JEST STRONA ARCHIWALNA ZGM w GŁOGOWIE. ABY PRZEJŚĆ NA AKTUALNĄ STRONĘ INTERNETOWĄ KLIKNIJ:

www.zgm.glogow.pl

Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Głogowie


 ZGM W GŁOGOWIE
[09.10.2012] OGŁOSZENIE: Audyty energetyczne dla WM ZGM Głogów PDF Drukuj Email
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Głogowie, ul. Poczdamska  1, 67-200 Głogów działający w imieniu n/w Wspólnot Mieszkaniowych ogłasza postępowanie w trybie „zapytania ofertowego” na:

Wykonanie audytów energetycznych budynków Wspólnot Mieszkaniowych administrowanych przez Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Głogowie
1.    Zamawiający: wymienione poniżej Wspólnoty Mieszkaniowe w Głogowie, w imieniu których działa Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Głogowie, ul. Poczdamska 1, 67-200 Głogów.
- ul. Kamienna Droga 37-39
- ul. Stawna 14
- ul. Staromiejska 15
- ul. J. Matejki 11
- ul. A. Mickiewicza 44
- ul. A. Mickiewicza 41
- ul. A. Mickiewicza 38
- ul. A. Mickiewicza 37

2. Termin realizacji zamówienia: do 40 dni od dnia podpisania umowy.
3. Tryb zamówienia: „zapytanie ofertowe” zgodnie z art. 701 i następne Kodeksu Cywilnego
4.    Materiały dotyczące zamówienia (których wypełnienia, podpisania i złożenia żąda Zamawiający) dostępne są na stronie internetowej Zamawiającego:  www.zgm.glogow.pl:
    4.1. Formularz ofertowy (zał. nr 1 do ogłoszenia)
    4.2.    Projekt umowy (zał. nr 2 do ogłoszenia)
    4.3.    Wykaz wykonanych audytów energetycznych lub remontowych (zał. nr 3 do ogłoszenia)
    4.4. Wykaz podwykonawców (zał. 4 do ogłoszenia)
    4.5    Oświadczenie o wykonaniu zamówienia siłami własnymi (zał. nr 5 do ogłoszenia)
    4.6.    Podstawowe dane budynków objętych przedmiotem zamówienia (zał. nr 6 do ogłoszenia)
5.  Osobami upoważnionymi do kontaktów z oferentami są:
5.1.Kierownik Działu Eksploatacyjnego Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej w Głogowie – Piotr Furmański, tel. 076-853-11-30 lub 503-016-288.
5.2 Sekcja lokali i zamówień ZGM w Głogowie - Aneta Kluska, Sławomir Sadecki  tel. 076-853-11-31
6.    Do oferty należy dołączyć następujące dokumenty:
6.1. Zestawienie minimum 3 usług wykonanych w okresie ostatnich 3 lat, a jeśli okres prowadzenia          działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swym rodzajem usługom stanowiącym     przedmiot zamówienia, tj. polegających na wykonaniu audytów energetycznych lub remontowych     budynków mieszkalnych wielorodzinnych. Do wykazu należy dołączyć dokumenty     potwierdzające, że dokumentacje zostały wykonane należycie (referencje,     protokoły     przekazania dokumentów, etc.)
6.2. Aktualny wypis/odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności     gospodarczej, wydany lub urzędowo potwierdzony przez organ wydający nie wcześniej niż  6     miesięcy przed dniem otwarcia ofert.
6.3.    Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału     Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające     odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na     ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem     zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości     wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem     terminu składania ofert.
7.    Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 500,00 zł,
    słownie: pięćset złotych 00/100
7.1.    Wadium może być wnoszone w następujących formach:
    a)     w pieniądzu przelewem na konto Zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Głogowie nr 04             86460008 0000 0000 6392 0003,
    b)    w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo –                 kredytowej, z tym, że zobowiązanie kasy jest zobowiązaniem pieniężnym,
    c)    w gwarancjach bankowych lub ubezpieczeniowych,
    d)     w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt. 2 ustawy         z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z         2007 r. Nr 42, poz. 275).
7.2.    Pozostałe formy wadium należy złożyć w siedzibie Zamawiającego przed upływem terminu     składania ofert.
7.3.    Wadium wnoszone w formie innej, niż pieniężna musi spełniać następujące wymagania:
a)    musi odpowiadać co do wartości wysokości wadium określonemu w niniejszym ogłoszeniu,
b)    musi zawierać w swojej treści okoliczności, w których gwarant (poręczyciel) wypłaci kwotę     wadium Zamawiającemu wraz z klauzulą stwierdzającą, że wypłata nastąpi na pierwsze     żądanie Zamawiającego bez protestu gwaranta (poręczyciela),
c)    musi być podpisane przez osobę lub osoby upoważnione do reprezentacji gwaranta     (poręczyciela).
7.4.    W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji, gwarancja ma być co najmniej gwarancją: bezwarunkową, nieprzenośną, nieodwołalną i płatną na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego. Gwarancja musi być sporządzona zgodnie z obowiązującym prawem i winna zawierać następujące elementy:
a)    nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib,
b)    określenie przedmiotu postępowania,
c)    określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją,
d)    kwotę gwarancji,
e)    termin ważności gwarancji,
f)    zobowiązanie gwaranta do zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż Wykonawca, którego ofertę wybrano: odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie lub nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy, lub zawarcie umowy stało się nie możliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
7.5.    Postanowienia ust. 6.3 oraz ust. 6.4 stosuje się odpowiednio do poręczeń, określonych powyżej w ust. 6.1 lit. b) i ust. 6.1. lit. d)
7.6.    Dowód wniesienia wadium (jeśli jest wnoszone w formie innej niż wpłata pieniężna) powinien być złożony w oryginale oraz kopii. Oryginał gwarancji/poręczenia powinien być dołączony w odrębnej kopercie. Kopia dokumentu powinna być wpięta do oferty przetargowej.
7.7.    Oferta niezabezpieczona akceptowaną formą wadium zostanie odrzucona.
7.8.    Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym.
7.9.    Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza.
7.10. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
7.11.    Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert.
7.12.    Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszonym o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizji bankowej na przelew pieniędzy na rachunek oferenta.
7.13.    Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana:
a)    odmówi podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie.
b)    zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.
8.     Opisaną i oznaczoną pieczątką firmową Wykonawcy ofertę należy złożyć do dnia 18.10.2012 r.  do godz. 9:00  w Sekretariacie firmy przy ul. Poczdamskiej 1 w Głogowie – II piętro, pok. nr 210.
    Uwaga! Złożenie oferty po wyznaczonym terminie będzie skutkowało odesłaniem oferty do     Wykonawcy bez jej otwierania.
9 . Otwarcie ofert odbędzie się w dniu 18.10.2012 r. o godz. 9:10 w Sali Konferencyjnej ZGM przy
      ul. Poczdamskiej 1 w Głogowie – II piętro, pok. nr 214.
10. Kryterium oceny ofert: 100% cena
11.        Zamawiający dopuszcza możliwość unieważnienia postępowania na każdym jego etapie, bez
        podawania przyczyny
12.        Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. Zawarte zostaną odrębne umowy pomiędzy         wybranym Wykonawcą a każdą     z określonych w ust. 1 Wspólnot Mieszkaniowych.
13.        Wyniki postępowania zostaną opublikowane na podanej w ust. 4 stronie internetowej
        Zamawiającego.
14.     Zamawiający przewiduje możliwość prowadzenia dalszych ustnych negocjacji z  wykonawcami, którzy       złożyli najkorzystniejsze oferty (oferty o najniższych cenach).
 
Do pobrania:
      Audyty_energetyczne_ZGM_Glogow.zip      
 
 
   INFORMACJA O WYNIKACH POSTĘPOWANIA


I. Zamawiający:  Wspólnoty Mieszkaniowe nieruchomości przy:
- ul. Kamienna Droga 37-39
- ul. Stawna 14
- ul. Staromiejska 15
- ul. J. Matejki 11
- ul. A. Mickiewicza 44
- ul. A. Mickiewicza 41
- ul. A. Mickiewicza 38
- ul. A. Mickiewicza 37
II. Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia z dnia  08.10.2012 r.
III. Tryb udzielenia zamówienia: „zapytanie ofertowe” (art. 701 i następne Kodeksu Cywilnego)
IV. Ilość otrzymanych ofert: 6
V. Ilość Wykonawców wykluczonych: 0
VI. Ilość ofert odrzuconych: 0
VII. Wybór najkorzystniejszej oferty:
    Pracownia Audytorska inż. Jacek Stępień
    27-400 Ostrowiec Św. ul. Kilińskiego 49L

VIII. Uzasadnienie wyboru:
    Komisja Przetargowa dokonała wyboru oferty z najniższą ceną wg kryterium ustalonego przez Zamawiającego.

 
 
« poprzedni artykuł   następny artykuł »