UWAGA! TO JEST STRONA ARCHIWALNA ZGM w GŁOGOWIE. ABY PRZEJŚĆ NA AKTUALNĄ STRONĘ INTERNETOWĄ KLIKNIJ:

www.zgm.glogow.pl

Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Głogowie


 ZGM W GŁOGOWIE
[23.10.2012] Osadników 2a - modernizacja instal. elektrycznej PDF Drukuj Email
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Głogowie, ul. Poczdamska  1, 67-200 Głogów zaprasza do składania ofert cenowych w trybie „zapytania ofertowego” (art. 4 pkt. 8 ustawy – Prawo zamówień publicznych, Dz. U. z 2010 r., nr 113, poz. 759 z późn. zm.) na:

Modernizacja instalacji elektrycznej w budynku wielorodzinnym  przy ul. Osadników 2a w Głogowie
1.     Termin realizacji zamówienia: do 30.11.2012 r. od dnia podpisania umowy.
2.     Materiały dotyczące zamówienia dostępne są na stronie internetowej Zamawiającego:       
www.zgm.glogow.pl
        2.1. Formularz ofertowy (zał. nr 1 do ogłoszenia)
        2.2.    Projekt budowlany (zał. nr 2 do ogłoszenia)
       2.3.    Specyfikacja techniczna warunków wykonania i odbioru robót (zał. nr 3 do
ogłoszenia)
        2.4. Przedmiar robót (zał. nr 4 do ogłoszenia)
        2.5.    Projekt umowy (zał. nr 5 do ogłoszenia)
        2.6. Zestawienie wykonanych robót w zakresie objętym przedmiotem zamówienia (zał. nr 6 do
            ogłoszenia)
        2.7. Wykaz podwykonawców (zał. 7 do ogłoszenia)
        2.8    Oświadczenie o wykonaniu zamówienia siłami własnymi (zał. nr 8 do ogłoszenia)
Zamawiający wymaga dysponowania przez Wykonawców składających ofertę w przedmiotowym postępowaniu co
najmniej 2 pracowników posiadających uprawnienia budowlane, o których mowa w ust. 5.6. niniejszego
ogłoszenia.
3. Osoby do kontaktu z ramienia Zamawiającego:
    3.1. W sprawach technicznych
        Kierownik Działu Eksploatacyjnego Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej w Głogowie:
          - Piotr Furmański, tel. 503-016-288
     3.2. W sprawach proceduralnych:     Sekcja lokali i zamówień Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej  –         
    Aneta Kluska lub Sławomir Sadecki, tel. 76-8531131
4.     Kryterium oceny ofert: 100% cena
5.     Do oferty należy dołączyć następujące dokumenty:
    5.1.    Formularz ofertowy sporządzony zgodnie z zał. nr 1 do ogłoszenia
        5.2. Kosztorys ofertowy sporządzony zgodnie z  przedmiarem robót umieszczonym na stronie        
    internetowej Zamawiającego (zał. nr 4 do ogłoszenia).
       Uwaga! Zamawiający nie dopuszcza składania kosztorysów uproszczonych.
5.3.     Zestawienie, z godnie z załącznikiem nr 6 do ogłoszenia,  co najmniej 2 robót wykonanych w     
okresie ostatnich 3 lat, a jeśli okres prowadzenia  działalności jest krótszy - w tym okresie,     
odpowiadających swym rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia, tj.     wykaz     robót     
budowlanych w zakresie montażu lub wymiany (modernizacji) instalacji elektrycznych w     budynkach
mieszkalnych lub usługowych o wartości minimum 30.000,00 zł dla każdej z     wykonanych robót.
    Do wykazu     należy dołączyć dokumenty     potwierdzające, że roboty zostały     wykonane     
należycie (referencje, protokoły odbioru robót etc.).
5.4    Podpisany przez Wykonawcę projekt umowy zgodnie z zał. nr 5 do ogłoszenia
5.5.    Wykaz podwykonawców oraz (lub) oświadczenie o wykonaniu zamówienia siłami własnymi     zgodnie z
zał. nr 7 i 8 do ogłoszenia
5.6.    Kserokopie aktualnych uprawnień budowlanych do kierowania robotami budowlanymi o specjalności
instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych (ustawa z
dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane /Dz. U. z 2006 Nr 156 poz. 1118 z późn. zm./ oraz Rozporządzenie
Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 28 kwietnia 2006 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych
w budownictwie) lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie
wcześniej obowiązujących przepisów) wraz z aktualnym zaświadczeniem o przynależności do właściwej Izby
Samorządu Zawodowego.
5.7. Aktualny wypis/odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności
gospodarczej, wydany lub urzędowo potwierdzony przez organ wydający nie wcześniej niż  6 miesięcy przed
dniem otwarcia ofert.
5.8. Opłaconą polisę od odpowiedzialności cywilnej  w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej     w
wysokości co najmniej oferowanej kwoty brutto.
5.9. Dowód wniesienia wadium w kwocie i formach określonych w ust. 6.
6.    Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 500,00 zł,
    słownie: pięćset złotych 00/100
6.1.    Wadium może być wnoszone w następujących formach:
    a)     w pieniądzu przelewem na konto Zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Głogowie nr 04         
    86460008 0000 0000 6392 0003,
    b)    w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo –             
    kredytowej, z tym, że zobowiązanie kasy jest zobowiązaniem pieniężnym,
    c)    w gwarancjach bankowych lub ubezpieczeniowych,
    d)     w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt. 2 ustawy
        z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.
U. z         2007 r. Nr 42, poz. 275).
6.2.    Pozostałe formy wadium należy złożyć w siedzibie Zamawiającego przed upływem terminu     składania
ofert.
6.3.    Wadium wnoszone w formie innej, niż pieniężna musi spełniać następujące wymagania:
a)    musi odpowiadać co do wartości wysokości wadium określonemu w niniejszym ogłoszeniu,
b)    musi zawierać w swojej treści okoliczności, w których gwarant (poręczyciel) wypłaci kwotę     
wadium Zamawiającemu wraz z klauzulą stwierdzającą, że wypłata nastąpi na pierwsze     żądanie
Zamawiającego bez protestu gwaranta (poręczyciela),
c)    musi być podpisane przez osobę lub osoby upoważnione do reprezentacji gwaranta     (poręczyciela).
6.4.    W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji, gwarancja ma być co najmniej
gwarancją: bezwarunkową, nieprzenośną, nieodwołalną i płatną na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego.
Gwarancja musi być sporządzona zgodnie z obowiązującym prawem i winna zawierać następujące elementy:
a)    nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji (Zamawiającego), gwaranta (banku lub
instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib,
b)    określenie przedmiotu postępowania,
c)    określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją,
d)    kwotę gwarancji,
e)    termin ważności gwarancji,
f)    zobowiązanie gwaranta do zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego
zawierające oświadczenie, iż Wykonawca, którego ofertę wybrano: odmówił podpisania umowy na warunkach
określonych w ofercie lub nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy, lub zawarcie umowy stało
się nie możliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
6.5.    Postanowienia ust. 6.3 oraz ust. 6.4 stosuje się odpowiednio do poręczeń, określonych powyżej w
ust. 6.1 lit. b) i ust. 6.1. lit. d)
6.6.    Dowód wniesienia wadium (jeśli jest wnoszone w formie innej niż wpłata pieniężna) powinien być
złożony w oryginale oraz kopii. Oryginał gwarancji/poręczenia powinien być dołączony w odrębnej kopercie.
Kopia dokumentu powinna być wpięta do oferty przetargowej.
6.7.    Oferta niezabezpieczona akceptowaną formą wadium zostanie odrzucona.
6.8.    Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym.
6.9.    Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej
lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako
najkorzystniejsza.
6.10. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium
niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
6.11.    Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem
terminu składania ofert.
6.12.    Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy
rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszonym o koszty prowadzenia rachunku oraz
prowizji bankowej na przelew pieniędzy na rachunek oferenta.
6.13.    Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana:
a)    odmówi podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie.
b)    zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.
7.    Termin związania ofertą: 30 dni
8.    Zamawiający będzie żądać od Wykonawcy, którego oferta została uznana za najkorzystniejszą  
wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy na warunkach określonych w §10 projektu umowy – zał.
nr 4 do ogłoszenia w wysokości 10% ceny brutto złożonej oferty.
9.    Opisaną i oznaczoną pieczątką firmową Wykonawcy ofertę należy złożyć do dnia 31.10.2012 r.        
     do godz. 9:00
  w Sekretariacie Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej w Głogowie przy ul. Poczdamskiej 1 w
Głogowie – II piętro, pok. nr 210.
    Uwaga! Złożenie oferty po wyznaczonym terminie będzie skutkowało odesłaniem oferty do     Wykonawcy
bez jej otwierania.
10.    Otwarcie ofert odbędzie się w dniu 31.10.2012 r. o godz. 9:20 w Sali Konferencyjnej Zakładu     
Gospodarki     Mieszkaniowej przy    ul. Poczdamskiej 1 w Głogowie – II piętro, pok. nr 214.
11.    Zamawiający dopuszcza możliwość unieważnienia postępowania na każdym jego etapie, bez     podawania
przyczyny.
12.    Wyniki postępowania zostaną opublikowane na podanej w pkt. 2 stronie internetowej Zamawiającego.
 
 
 
 
« poprzedni artykuł   następny artykuł »