UWAGA! TO JEST STRONA ARCHIWALNA ZGM w GŁOGOWIE. ABY PRZEJŚĆ NA AKTUALNĄ STRONĘ INTERNETOWĄ KLIKNIJ:

www.zgm.glogow.pl

Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Głogowie


 ZGM W GŁOGOWIE
[09.11.2012] OGŁOSZENIE: Preseusza 11 - wymiana instalacji wentyl. mechanicznej PDF Drukuj Email
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU

Zakład Gospodarki Mieszkaniowej przy ul. Poczdamskiej 1, 67-200 Głogów ogłasza przetarg nieograniczony zgodnie z art. 39 ustawy z dnia 29.01.2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2010 r., nr 113, poz. 759 z późn. zm.)na:

Wymiana instalacji wentylacji mechanicznej sali widowiskowej i restauracyjnej w Młodzieżowym Centrum Kultury „MAYDAY” przy ul. Perseusza 11 w Głogowie

1.    Zamawiający: Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Głogowie, ul. Poczdamska 1, 67-200 Głogów działający w imieniu i na rzecz Gminy Miejskiej Głogów
2.    Tryb zamówienia: przetarg nieograniczony zgodnie z art. 39 ustawy z dn. 29.01.2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2010 r., nr 113, poz. 759 z późn. zm.)
3.    SIWZ do pobrania bezpłatnie ze strony internetowej Zamawiającego www.zgm.glogow.pl lub za   odpłatnością w siedzibie firmy przy ul Poczdamskiej 1 w Głogowie /pokój nr 211  II piętro/. Koszt SIWZ -  50,00 zł. Opłatę za SIWZ należy wnieść na konto Banku Spółdzielczego w Przemkowie O/Głogów,
ul. Jedności Robotniczej 2  (Galeria Dworcowa), nr  61 8653 0004 0000 0087 7309 0001.
4.  Osobami upoważnionymi do kontaktów z oferentami są:
- w sprawach technicznych
   Longin Karolak, tel. 076-853-11- 36 lub 503-016-179
- w sprawach proceduralnych:
   Aneta Kluska, Sławomir Sadecki  tel. 076-853-1131, fax.0 76-853-11-01
5.    Opis przedmiotu zamówienia:
5.1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót wynikających z przedmiarów robót wg poniższego zestawienia, zgodnie z projektami budowlanymi, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót oraz w sposób zgodny z powszechnie obowiązującymi warunkami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych łącznie z robotami towarzyszącymi:
-Montaż konstrukcji wsporczej urządzeń wentylacji mechanicznej
-Układ NW1 (poz. 1 - 18 przedmiaru robót)
    -Układ NW3 (poz. 62 - 95 przedmiaru robót - „Instalacja zasilania nagrzewnic”)
5.2. Pełny zakres realizacji przedmiotu zamówienia określają przedmiary robót opracowane przez:
- Konstrukcja wsporcza urządzeń wentylacji mechanicznej - Pracownia Projektowa KONSTRUKTOR Marek Raczkowski, Jacek Szczurek, ul. Kosmonautów Polskich 87/7, 67-200 Głogów: załącznik nr 9 do SIWZ
-Wymiana instalacji wentylacji mechanicznej w sali widowiskowej i restauracyjnej w Młodzieżowym Centrum Kultury „MAYDAY” - „AKME” Barbara Fogel, ul. Ludowa 9B/2A, 65-742 Zielona Góra: załącznik nr 9a do SIWZ.
5.3. Do wykonania robót należy użyć materiałów posiadających wymagane atesty i certyfikaty, które będą wymagane przy odbiorze końcowym robót.
6. Termin realizacji zamówienia: do 21.12.2012 r. od daty udzielenia zamówienia (zawarcia umowy).
 7. Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości  5.000,00 zł
     (słownie: pięć tysięcy złotych 00/100)
Warunki oraz formy wniesienia wadium określa Rozdział XIII Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia
 8. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust.     1 ustawy Prawo zamówień publicznych dotyczące:
8.1. Posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli     przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania.
    Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień.
8.2. Posiadania wiedzy i doświadczenia do wykonania zamówienia:
    Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże wykonanie min.     3 robót odpowiadających swym rodzajem robotom stanowiącym przedmiot
zamówienia, tj. robotom polegającym na montażu lub wymianie instalacji wentylacyjnych w budynkach mieszkalnych lub usługowych.
8.3. Dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.
    Na potwierdzenie spełnienia warunku Wykonawca wykaże, że dysponuje minimum 5 osobami niezbędnymi do wykonania zamówienia, w tym 1 osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych oraz 1 osobą do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych Wykonawca wykaże, że dysponuje pracownikami do realizacji zamówienia w ilości powyżej określonej lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów o udostępnieniu swoich zasobów na okres realizacji przedmiotu zamówienia.
8.4. Sytuacji ekonomicznej i finansowej.
    Na potwierdzenie spełnienia w/w warunków wykonawca wykaże, że posiada środki finansowe lub zdolność kredytową na kwotę nie mniejszą niż cena własnej oferty oraz, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę w wysokości minimum oferowanej ceny oferty, lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów o udostępnieniu swoich zasobów na okres realizacji przedmiotu zamówienia.
9.    W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają warunek udziału w postępowaniu dotyczący braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp.
10.      Kryterium oceny ofert: 100% cena
11.     Oferty należy złożyć do dnia 23.11.2012 r. do godz. 9:00 w Sekretariacie ZGM (pok. nr 210, II piętro)
12.     Otwarcie ofert nastąpi dnia 23.11.2012 r. o godz. 9:10 w Sali Konferencyjnej ZGM (pok. nr 214, II piętro)
13.     Termin związania ofertą  – 30 dni.
14.   Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
15.   Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
16.     Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu.
17.   Zamawiający dopuszcza możliwość udzielenia zamówień dodatkowych, o których mowa w art. 67 ust. 1   pkt. 5 ustawy Pzp.
18.  Przedmiotem zamówienia nie jest zawarcie umowy ramowej.
19.  Zamawiający nie przewiduje aukcji elektronicznej.
20.  Zamawiający nie przewiduje udzielania zaliczek.
21.  Ogłoszenie o zamówieniu zostało opublikowane w Biuletynie Zamówień Publicznych w dn. 09.11.2012 r.

Plik do pobrania: Perseusza_11_wymiana_wentylacji_mechani.zip
 

 

Głogów, 12.11.2012 r.
 
SPROSTOWANIE
dotyczące uzupełnienia Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia
:


Zamawiający zmienia treść Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, na podstawie art. 38 ust. 4 ustawy –Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2010, Nr 113, poz. 759 ze zm.)w

zakresie:

Pkt I.
XXV. WYKAZ ZAŁĄCZNIKÓW DO SPECYFIKACJI
Zamawiający dodaje załącznik nr 13 o treści:
„13.  Specyfikacja Techniczna - Branża Sanitarna (zał. nr 13 do SIWZ)”


Pkt II.

Zamawiający uzupełnia treść ogłoszenia o zamówieniu, dodając załączniki nr:  9 a, 12, 13

 

Plik do pobrania: Perseusza_11_instal_wentyl_uzupeln_tresci_SIWZ.zip

 

MODYFIKACJA TREŚCI SPECYFIKACJI ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA

Zamawiający zmienia treść Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, na podstawie art. 38 ust. 4 ustawy - Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2010, Nr 113, poz. 759 ze zm.) w zakresie warunków umowy (załącznik nr 10 do SIWZ):

1. Zamawiający wprowadza możliwość dopuszczenia zapłaty za częściowe wykonanie przedmiotu umowy: w §3. ust. 8 wprowadza się pkt.  8.1. oraz pkt. 8.2.

2.Zamawiający wprowadza dodatkowe możliwości zamiany terminu wykonania przedmiotu umowy:w §12. ust. 2 wprowadza się pkt. 5) oraz pkt. 6)

Zamawiający wprowadza nowy załącznik nr 10 do SIWZ - projekt umowy, plik do pobrania:

Zal_nr_10_-_projekt_umowy_Pers_11_instal_wentyl.pdf
      
 
 Głogów, dn. 19.11.2012 r.


ODPOWIEDZI DO ZAPYTANIA DO TREŚCI SPECYFIKACJI ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA



W związku z zapytaniem jednego z Wykonawców do treści Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, Zamawiający, zgodnie z art. 38 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych udziela poniższych odpowiedzi:

Pytanie 1:
W przedmiarze nie występuje pozycja demontaż istniejącej wentylacji. Proszę o wyjaśnienie czy demontaże wchodzą w zakres prac w przedmiotowym zamówieniu
Odpowiedź:
Zamawiający informuje, że nie przewiduje demontażu istniejącej instalacji wentylacji.

Pytanie 2:
Załączone zestawienie materiałów zawiera tylko kilka pozycji, proszę o uzupełnienie
Odpowiedź:
Zamawiający uzupełnia zestawienie materiałów o pliki do pobrania:
- Zest_materialow_wywiew_sala_widowisk.pdf
- Zest_materialow_nawiew_sala_widowisk.pdf

Pytanie 3:
Wg załączonego projektu budowlanego należy zastosować anemostaty nawiewne, wg przedmiaru nawiewniki wirowe ze skrzynką rozprężną. Proszę o sprecyzowanie, który rodzaj nawiewników należy zastosować.
Odpowiedź:
Dobrane w projekcie typy elementów nawiewnych znajdują się w specyfikacji materiałowej

Pytanie 4:
Wg projektu budowlanego w pomieszczeniu wydawania posiłków należy zamontować okap i wyposażyć go w łapacze tłuszczu, w przedmiarze brak takiej pozycji. Prosimy o uzupełnienie przedmiaru.
Odpowiedź:
Zamawiający informuje, że pomieszczenie posiłków nie jest objęte zakresem postępowania przetargowego.

Pytanie 5:
Wg SIWZ termin wykonania zadania przewidziano do 21-go grudnia 2012 r. Składanie ofert wyznaczono na dzień 23.11.2012 r. Procedur przetargowa zakłada termin związania z ofertą 30 dni, tak wiec w najkorzystniejszej sytuacji przy obustronnej współpracy, na wykonanie i dostarczenie urządzeń pozostanie ok. 14 dni. Taki termin z perspektywy zakresu prac jest nierealny.
W związku z powyższym proszę o wydłużenie terminu na realizację zadania, na taki, który umożliwi wykonanie przedmiotu umowy w terminie.
Odpowiedź:
Zamawiający podtrzymuje termin realizacji zamówienia określony w SIWZ, tj. termin zakończenia prac ustalony na dzień 21.12.2012 r.



 


Głogów, dn. 21.11.2012 r.

 

ODPOWIEDZI DO ZAPYTANIA DO TREŚCI SPECYFIKACJI ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA
 
W związku z zapytaniem Wykonawcy, Zamawiający udziela następujących odpowiedzi:
Pytanie nr 1:
1.1. Zamawiający w SIWZ ujął podane poniżej zapisy:
„VII. TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA. Przedmiot zamówienia zostanie zrealizowany w terminie do 21.12.2012 r. od daty udzielenia zamówienia (zawarcia umowy).
Pytanie nr 1:
Proszę o wyjaśnienie czy intencją Zamawiającego jest aby prace zostały zakończone do dnia 21.12.2012, czy też termin zakończenia będzie liczony, w nieokreślonej w ww zapisie, ilości dni od daty udzielenia zamówienia?
Odpowiedź:
Zamawiający podtrzymuje jednoznacznie określony termin zakończenia zadania do dnia 21.12.2012 r.
Pytanie:
Czy Zamawiający jest świadomy, że termin zakończenia prac podany w ww zapisie jest nierealny? Okres od podpisania umowy z Wykonawcą do zakończenia prac jest krótszy niż czas potrzebny na zamówienie, wyprodukowanie oraz dostawę na budowę centrali wentylacyjnych i agregatu skraplającego. Producent potwierdził i zadeklarował okres dostawy od chwili  złożenia zamówienia na poziomie 5 tygodni. Jakie jest stanowisko Zamawiającego wobec tych informacji?
Odpowiedź:
Na tym etapie postępowania Zamawiający nie może stwierdzić czy termin wykonania zadania jest nierealny. Takie informacje Zamawiający uzyska po otwarciu ofert i zapoznaniu się z ich treścią. Wobec powyższego Zamawiający podtrzymuje termin zakończenia zadania do dnia 21.12.2012 r.

Pytanie nr 2:

Zamawiający do SIWZ dołączył dokumentacją techniczną wraz z załącznikami. Proszę o uzupełnienie załączników o kartę doboru agregatu skraplającego CLINT, pełne zestawienie elementów wentylacji (załączone do dokumentacji jest niepełne).
Odpowiedź:
Zamawiający informuje, iż w Rozdziale IV Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, określił częściowy zakres prac objętych niniejszym zamówieniem. Zamówienie nie obejmuje prac w zakresie montażu agregatu skraplającego.
Zamawiający w dniu 19.11.2012 r. uzupełnił zestawienie elementów wentylacji.
Pytanie nr 3:
Wg opisu i przedmiaru należy dostarczyć chłodniczy agregat skraplający CLINT. W dokumentacji technicznej dołączonej do SIWZ brakuje dokumentacji konstrukcji wsporczej pod agregat skraplający , dołączono tylko dokumentację techniczną konstrukcji pod centralę. Proszę o uzupełnienie dokumentacji technicznej konstrukcji wsporczej pod agregat chłodniczy. Proszę o wyjaśnienie dlaczego w pozycji 51 przedmiaru wentylacji mechanicznej dołączonego do SIWZ, ilość obmiarowa wynosi „O”. Czy to oznacza, że agregat ma być dostarczony ale nie zamontowany na obiekcie?
Odpowiedź:
Zamawiający informuje, iż w Rozdziale IV ust. 1 Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, określił częściowy zakres prac objętych niniejszym zamówieniem (pozycje przedmiaru robót). Zamówienie nie obejmuje prac w zakresie montażu agregatu skraplającego.
 
 
 Głogów, dn. 30.11.2012 r.
                                            
                      
                           INFORMACJA O WYNIKACH POSTĘPOWANIA

I.     Zamawiający:  Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Głogowie, ul. Poczdamska 1 działający                       w imieniu i na  rzecz Gminy Miejskiej Głogów.
II.     Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia nr 442992-2012 z dnia  09.11.2012 r.
III.    Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony na podstawie art. art. 39 ustawy z dn.  29.01.2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2010 r., nr 113, poz. 759 z późn. zm.)
IV.      Numer postępowania nadany sprawie przez zamawiającego:  EL - PN/ 26 /2012
V.      Ilość otrzymanych ofert: 1
VI.      Ilość Wykonawców wykluczonych: 0
VII.       Ilość ofert odrzuconych: 0
VIII.       Wybór najkorzystniejszej oferty:
            PB KLIMA  Piotr Borek
           Ul. Wiejska 8;  65-609 Zielona Góra

IX.      Uzasadnienie wyboru:
Działając na podstawie art. 92 ust. 1 i 2 ustawy z dn. 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień              publicznych (Dz. U. z 2010 r., nr 113, poz. 759 z późn. zm.) zwanej dalej „ustawą Pzp”, w wyniku badania i oceny ofert złożonych w przedmiotowym postępowaniu, wybrano ofertę spełniającą wymagania Zamawiającego określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz ustawie Pzp.  
Zgodnie z art. 94 ust. 2 pkt. 1 a ustawy z dn. 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 r., nr 113, poz. 759 z późn. zm.) umowa w sprawie zamówienia publicznego zawarta zostanie przed upływem terminów, o których mowa w ustawie.



 
 
« poprzedni artykuł   następny artykuł »