ZGM W GŁOGOWIE |
[23.11.2012] OGŁOSZENIE: utrzymanie czystości w zasobach administrowanych |
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU Zakład Gospodarki Mieszkaniowej przy ul. Poczdamskiej 1, 67-200 Głogów ogłasza postępowanie w trybie przetargu nieograniczonego (art. 39 ustawy – Prawo zamówień publicznych) na: Wykonywanie usług w zakresie utrzymania czystości w zasobach administrowanych przez Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Głogowie 1. Zamawiający: Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Głogowie, ul. Poczdamska 1, 67-200 Głogów działający w imieniu i na rzecz Gminy Miejskiej Głogów 2. Tryb zamówienia: przetarg nieograniczony – art. 39 ustawy z dn. 29.01.2004 r. – Prawo zamówień publicznych 3. Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia przedmiotowego postępowania do pobrania bezpłatnie ze strony internetowej Zamawiającego www.zgm.glogow.pl lub za odpłatnością w siedzibie firmy przy ul. Poczdamskiej 1 w Głogowie /pokój nr 211 II piętro/. Koszt SIWZ - 15,00 zł. Opłatę za SIWZ należy wnieść na konto Banku Spółdzielczego w Przemkowie O/Głogów, ul. Jedności Robotniczej 2 (Galeria Dworcowa), nr 31 8646 0008 0000 0000 6392 0002. 4. Osobami upoważnionymi do kontaktów z oferentami są: 4.1. Anna Keep – Kierownik ADM „Hutnik” w Głogowie, tel. 076-853-11-90 4.2. Kazimierz Koleśnik – Kierownik ADM „Śródmieście” w Głogowie, tel. 076-853-11-89 4.3. W sprawach proceduralnych: Aneta Kluska, Sławomir Sadecki – Sekcja lokali i zamówień ZGM w Głogowie, tel. 076-853-11-31 5. Opis przedmiotu zamówienia: 5.1 Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie usług w niżej wymienionym zakresie: - stałe i nieprzerwane utrzymanie czystości wewnątrz i na zewnątrz budynków mieszkalnych i usługowych, biur i innych wskazanych pomieszczeń w zasobach administrowanych przez ZGM w Głogowie, - odśnieżanie chodników i przejść, usuwanie oblodzeń z chodników znajdujących się w administracji ZGM w Głogowie - usuwanie nieczystości na nieruchomościach gruntowych ZGM w Głogowie, 5.2 Zestawienie powierzchni do wykonywania usług określa załącznik nr 2 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 5.3 Szczegółowy zakres usług przeznaczonych do wykonywania określają załączniki nr 4 i 5 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 6. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. 7. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych 8. Termin realizacji zamówienia: od 01.01.2013 r. do 31.12.2013 r. 9. Opis warunków udziału w postępowaniu 9.1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych dotyczące: 1. Posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania. Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień 2. Posiadania wiedzy i doświadczenia do wykonania zamówienia Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania wiedzy i doświadczenia. 3. Dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Na potwierdzenie spełnienia w/w warunków wykonawca wykaże, że dysponuje pracownikami do realizacji zamówienia lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów o udostępnieniu swoich zasobów na okres realizacji przedmiotu zamówienia. 4. Sytuacji ekonomicznej i finansowej Na potwierdzenie spełnienia ww warunków wykonawca wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 9.2. W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy spełniają warunek udziału w postępowaniu dotyczący braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp. 9.4. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, każdy z warunków określonych w ust. 9.1. pkt. 1 - 4 winien spełniać co najmniej jeden z tych wykonawców albo wszyscy ci wykonawcy wspólnie. Warunek określony w ust. 9.1. pkt. 2 powinien spełniać każdy z wykonawców samodzielnie. Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów przedkłada pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia, podpisane przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli w imieniu tego podmiotu. 9.5. Ocena, czy wykonawca spełnia ww. warunki zostanie dokonana na podstawie złożonych przez wykonawcę oświadczeń i dokumentów wymienionych w rozdziale XI Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Ocena warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na zasadzie spełnia / nie spełnia. 10. W postępowaniu nie będzie wymagane wadium 11. Kryterium oceny ofert: 100% cena 12. Oferty należy złożyć do dnia 03.12.2012 r. do godz. 9:00 w Sekretariacie ZGM w Głogowie (II piętro, pok. nr 210) 13. Otwarcie ofert nastąpi dnia 03.12.2012 r. o godz. 9:50 – w Sali Konferencyjnej ZGM w Głogowie (II piętro, pok. nr 214. 14. Termin związania ofertą – 30 dni. 15. Zamawiający nie przewiduje zastosowania aukcji elektronicznej. 16. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu. 17. Zamawiający nie przewiduje udzielania zamówień uzupełniających o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6 i 7 ustawy Pzp. 18. Zamawiający dopuszcza możliwość udzielenia zamówień dodatkowych, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 5 ustawy Pzp. 19. Przedmiotem zamówienia nie jest zawarcie umowy ramowej. 20. Zamawiający nie przewiduje aukcji elektronicznej. 21. Zamawiający nie przewiduje udzielania zaliczek.
|
« poprzedni artykuł | następny artykuł » |
---|