UWAGA! TO JEST STRONA ARCHIWALNA ZGM w GŁOGOWIE. ABY PRZEJŚĆ NA AKTUALNĄ STRONĘ INTERNETOWĄ KLIKNIJ:

www.zgm.glogow.pl

Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Głogowie


 ZGM W GŁOGOWIE
[29.11.2012] OGŁOSZENIE: St. Moniuszki 6 - termomodernizacja PDF Drukuj Email
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU

Zakład Gospodarki Mieszkaniowej przy ul. Poczdamskiej 1, 67-200 Głogów działając w imieniu Wspólnoty Mieszkaniowej przy ul. St. Moniuszki 6 w Głogowie ogłasza przetarg nieograniczony na:

Termomodernizacja wraz ze zmianą kolorystyki elewacji oraz dociepleniem stropodachu budynku mieszkalnego wielorodzinnego przy ul. St. Moniuszki 6 w Głogowie

1.    Zamawiający: Wspólnota Mieszkaniowa nieruchomości przy ul. St. Moniuszki 6 w Głogowie, w imieniu której działa Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Głogowie, ul. Poczdamska 1, 67-200 Głogów.
2.    Tryb zamówienia: przetarg nieograniczony zgodnie z art. 701 K.C. i następne
3.    SIWZ do pobrania bezpłatnie ze strony internetowej Zamawiającego www.zgm.glogow.pl lub za   odpłatnością w siedzibie firmy przy ul Poczdamskiej 1 w Głogowie /pokój nr 211  II piętro/. Koszt SIWZ -  50,00 zł. Opłatę za SIWZ należy wnieść na konto Banku Spółdzielczego w Przemkowie O/Głogów,
ul. Jedności Robotniczej 2  (Galeria Dworcowa), nr  61 8653 0004 0000 0087 7309 0001.
4.  Osobami upoważnionymi do kontaktów z oferentami są:
- w sprawach technicznych
   Longin Karolak, tel. 076-853-11- 36 lub 503-016-179
- w sprawach proceduralnych:
   Aneta Kluska, Sławomir Sadecki  tel. 076-853-1131, fax.0 76-853-11-01
5.    Opis przedmiotu zamówienia:
5.1.    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie pełnego zakresu robót zgodnie z opracowaną dokumentacją techniczną, przedmiarami robót, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót  oraz w sposób zgodny z powszechnie obowiązującymi warunkami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych łącznie z robotami towarzyszącymi w zakresie jak niżej:
-    remont kominów oraz docieplenie stropodachu płytami styropianowymi,
-    wymiana drzwi wejściowych do budynku,
-     wymiana stolarki okiennej w częściach wspólnych nieruchomości,
-    docieplenie ścian zewnętrznych budynku metodą Bezspoinowego Systemu Ociepleń (BSO): BAUMIT,             MITECH, DRYVIT lub KABE-THERM wraz z wykonaniem kolorystyki budynku,
- remont daszku nad wejściem do budynku,
- wymiana obróbek blacharskich,
    5.2 Pełny zakres realizacji przedmiotu zamówienia określają: projekt budowlany, przedmiar robót oraz specyfikacja     techniczna wykonania i odbioru robót opracowane przez Pracownię Audytorską inż. Jacek Stępień, ul. Kilińskiego     49L, 27-400 Ostrowiec Św: załączniki nr 9, 10, 11 do SIWZ
6. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych
7. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
8. Termin realizacji zamówienia: do 24.05.2013 r.
9. Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości  3.500,00 zł
       (słownie: trzy tysiące pięćset złotych 00/100)
Wadium w formach określonych w Rozdziale XI ust. 2 Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia należy złożyć w siedzibie Zamawiającego lub wnieść na konto bankowe firmy nie później niż do dnia składania ofert w osobnych kopertach opieczętowanych pieczątką firmową Wykonawcy (w przypadku przelewu pieniędzy na konto Zamawiającego należy złożyć dowód przelewu lub wpłaty wadium).
 10. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
10.1.     Nie podlegają wykluczeniu na podstawie przepisów określonych w Rozdziale X, ust.3 Specyfikacji Istotnych      Warunków Zamówienia.
10.2.     Wykonali w okresie 3 lat przed wszczęciem postępowania roboty budowlane, a jeżeli okres prowadzenia     działalności jest krótszy to w tym okresie, odpowiadające swym rodzajem robotom budowlanym     stanowiącym przedmiot zamówienia.
        Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże wykonanie min. 3 robót     odpowiadających swym rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia, tj. robotom polegającym na     docieplaniu ścian budynków mieszkalnych wielorodzinnych metodą lekką – mokrą o łącznej powierzchni     docieplenia nie mniejszej niż 500 m2 dla każdej z wyszczególnionych robót.
10.3.     Dysponują osobami niezbędnymi do wykonania zamówienia, w tym min. 1 osobą posiadającą uprawnienia     do kierowania robotami budowlanymi o specjalności konstrukcyjno-budowlanej.
10.4.     Posiadają opłaconą polisę ubezpieczeniową od     odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej       działalności gospodarczej w wysokości co najmniej 100 % oferowanej kwoty brutto.
10.5.     Udzielą minimum 3-letniej gwarancji i rękojmi na wykonane roboty i zastosowane materiały. Zamawiający     wymaga, by niezależnie od gwarancji producenta, gwarancja na wykonane roboty oraz wszystkie     zamontowane instalacje, materiały i urządzenia wynosiła minimum 3 lata, licząc od dnia protokolarnego,     ostatecznego odbioru robót. Podane przez Wykonawców okresy udzielenia gwarancji nie mogą zawierać     warunków wstępnych, np. uzależnienia od zobowiązania użytkownika do płatnych przeglądów     dokonywanych przez autoryzowany serwis i temu podobne sformułowania.
10.6.     Dokonali wizji lokalnej terenu budowy i jego otoczenia potwierdzonej stosownym dokumentem podpisanym     przez Wykonawcę i upoważnioną osobę z ramienia Zamawiającego.
        Termin wizji lokalnej winien być ustalony z 2-dniowym wyprzedzeniem
10.7.     Posiadają aktualny certyfikat jednego z następujących systemów docieplenia: „BAUMIT”, „MITECH”, „KABE-    THERM” lub „DRYVIT”.
10.8.     Wnieśli wadium w wysokości i formie określonej w Rozdziale XI SIWZ.
11.      Kryterium oceny ofert: 100% cena
12.     Oferty należy złożyć do dnia 12.12.2012 r. do godz. 9:00 w Sekretariacie ZGM (pok. nr 210, II piętro)
13.     Otwarcie ofert nastąpi dnia 12.12.2012 r. o godz. 9:10 w Sali Konferencyjnej ZGM (pok. nr 214, II piętro)
14.     Termin związania ofertą  – 30 dni.
15.     Zamawiający nie przewiduje zastosowania aukcji elektronicznej.
16.     Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu.
17.     Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania na każdym jego etapie - bez podawania przyczyny.
18.     Zamawiający przewiduje możliwość prowadzenia dalszych ustnych negocjacji z  wykonawcami, którzy   złożyli     najkorzystniejsze oferty (oferty o najniższych cenach).
 
 
                           INFORMACJA O WYNIKACH POSTĘPOWANIA
Termomodernizacja wraz ze zmianą kolorystyki elewacji oraz dociepleniem stropodachu budynku mieszkalnego wielorodzinnego przy ul. St. Moniuszki 6 w Głogowie


I.    Zamawiający: Wspólnota Mieszkaniowa przy ul. St. Moniuszki 6 w Głogowie, w imieniu  której  działa Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Głogowie
II.    Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia z dnia  29.11.2012 r.
III.    Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony na podstawie art. 701 i następne Kodeksu   Cywilnego.
IV.     Numer postępowania nadany sprawie przez zamawiającego:  EL - PN/ 25 /2012
V.     Ilość otrzymanych ofert: 10
VI.    Ilość wykonawców wykluczonych: 0
VII.    Ilość ofert odrzuconych: 0
VI.    Wybór najkorzystniejszej oferty:
Konsorcjum Firm:
Zakład Ogólno-Budowlany Huzar Daniel
ul. Poznańska 15a/5, 56-200 Góra
i
Przedsiębiorstwo Budowlano-Usługowe Prawucki, Radosław Prawucki
ul  Janiszewska 24, 64-125 Poniec
   
VIII.     Uzasadnienie wyboru:
Po przeprowadzeniu dodatkowych negocjacji ustnych z wykonawcami biorącymi udział w postępowaniu Komisja Przetargowa dokonała wyboru najkorzystniejszej oferty pod względem kryterium cenowego, spełniającej warunki udziału w postępowaniu określone przez Zamawiającego
 
 
 
« poprzedni artykuł   następny artykuł »