UWAGA! TO JEST STRONA ARCHIWALNA ZGM w GŁOGOWIE. ABY PRZEJŚĆ NA AKTUALNĄ STRONĘ INTERNETOWĄ KLIKNIJ:

www.zgm.glogow.pl

Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Głogowie


 ZGM W GŁOGOWIE
[07.12.2012] OGŁOSZENIE: usług w zakresie bieżącej konserwacji i naprawy instalacji domofonowej PDF Drukuj Email
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU

Zakład Gospodarki Mieszkaniowej przy ul. Poczdamskiej 1, 67-200 Głogów działając w imieniu Wspólnot Mieszkaniowych ogłasza przetarg nieograniczony na:

Wykonywanie usług w zakresie bieżącej konserwacji i naprawy instalacji domofonowej w budynkach Wspólnot Mieszkaniowych administrowanych przez Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Głogowie
 

1.    Zamawiający: Wspólnoty Mieszkaniowe, w imieniu których działa Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Głogowie,
ul Poczdamska 1, 67-200 Głogów.
2.    Tryb zamówienia: przetarg nieograniczony zgodnie z art. 701 i następne Kodeksu Cywilnego
3.    SIWZ do pobrania bezpłatnie ze strony internetowej Zamawiającego www.zgm.glogow.pl lub za   odpłatnością w siedzibie firmy przy ul Poczdamskiej 1 w Głogowie /pokój nr 211  II piętro/. Koszt SIWZ -  50,00 zł. Opłatę za SIWZ należy wnieść na konto Banku Spółdzielczego w Przemkowie O/Głogów,
ul. Jedności Robotniczej 2  (Galeria Dworcowa), nr  61 8653 0004 0000 0087 7309 0001.
4.  Osobami upoważnionymi do kontaktów z oferentami są:
-     Anna Kulikowska - Dział Nadzoru Wspólnot Mieszkaniowych ZGM w Głogowie, tel. 076-853-11-10
-     Aneta Kluska lub Sławomir Sadecki - Sekcj Lokali i Zamówień ZGM w Głogowie, tel. 076-853-11-31, fax. 076-853-    11-01
5.    Opis przedmiotu zamówienia:
5.1. Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie usług w zakresie bieżącej konserwacji i naprawy instalacji     domofonowych w budynkach mieszkalnych wielorodzinnych Wspólnot Mieszkaniowych     administrowanych przez     Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Głogowie.
5.2.    Zakres usług, o których mowa w ust. 1 obejmuje:
    Konserwację podstawową:
-    Przeglądy instalacji domofonowej pod kątem zwarć oraz usunięcie zwarć.
-    Naprawy urządzenia sterującego pracą domofonu w ramach konserwacji.
-    Naprawa rygla elektrycznego w drzwiach wejściowych.
-    Utrzymywanie domofonów w takim stanie technicznym, aby działały bezawaryjnie i można z niej     było korzystać bez przeszkód.
-    Naprawa elektrozaczepów.
-    Naprawa i wymiana zamków drzwiowych oraz okuć (gałko-klamka).
-    Naprawa przewodów oraz instalacji, puszek, gniazd.
-    Naprawa układów zasilania oraz wzmacniaczy.
-    Naprawa transformatora do domofonu.
-    Naprawa i wymiana głośnika w kasecie oraz wzmacniacza z mikrofonem.
-    Wymiana lub usunięcie nazwisk (system analogowy).
-    Naprawa szyldów kasety.
-    Naprawa panelu sterowania.
-    Wymiana przycisków panelu sterowania
-    Naprawa centrali domofonowej.
-    Wymiana żarówek  
-    Usuwanie przerwy w dopływie sygnału między panelem sterowania a aparatem słuchawkowym w     mieszkaniu.
-    Przegląd instalacji domofonowej i usunięcie nieprawidłowości w tym zabezpieczenie kabli.
-    Przełożenie instalacji domofonowej przy wymianie drzwi wejściowych z przykryciem     przewodów.
Konserwację rozszerzoną:
-    Wymiana elektrozaczepów.
-    Wymiana układów zasilania oraz wzmacniaczy.
-    Wymiana transformatora do domofonu.
-    Wymiana szyldów kasety.
-    Wymiana wkładki patentowej wraz z dorobieniem kluczy.
-    Wymiana panelu sterowania na nowy.
-    Wymiana lub naprawa elementów systemu domofonowego zniszczonych na skutek     dewastacji lub     niewłaściwego zasilania, przepięć, zalań, pożarów.
    Wykonawca zobowiązany jest ponadto do:
-    Składania informacji na piśmie w zakresie potrzeby zmiany systemu instalacji domofonowej.
-    Realizowania zadań wynikających z niniejszej umowy zgodnie ze sztuką budowlaną, przepisami BHP,     ppoż. i zgodnie z regulaminem porządku domowego wspólnoty mieszkaniowej.
5.3.    Zestawienie budynków Wspólnot Mieszkaniowych objętych przedmiotem zamówienia określa formularz ofertowy (zał. nr 1 do SIWZ)
5.4.    Zamawiający zastrzega sobie możliwość ograniczenia zakresu rzeczowego i finansowego przedmiotu zamówienia     w zależności od otrzymanych lub posiadanych środków finansowych.
6. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
7. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
8. Termin realizacji zamówienia: Zamawiający udzieli zamówienia na czas nieokreślony z mocą obowiązywania     od 01.01.2013 r.
9. Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości  1.800,00 zł (słownie: jeden tysiąc osiemset złotych     00/100)
Wadium w formach określonych w Rozdziale X ust. 2 Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia należy     złożyć w siedzibie Zamawiającego lub wnieść na konto bankowe firmy nie później niż do dnia składania ofert     (w przypadku przelewu pieniędzy na konto Zamawiającego należy złożyć dowód przelewu lub wpłaty     wadium).
 10. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
10.1    Nie podlegają wykluczeniu na podstawie przepisów określonych w Rozdz. IX, ust. 3 Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia
10.2    Wykonywali w okresie ostatnich 3 lat przed wszczęciem postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie usługi objęte przedmiotem zamówienia, tj. usługi bieżącej konserwacji i naprawy instalacji domofonowych w budynkach mieszkalnych wielorodzinnych w ilości minimum 50 budynków.
10.3    Dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.
Na potwierdzenie spełnienia  warunków Wykonawca wykaże, że dysponuje niezbędną ilością pracowników   oraz minimum 1 osobą posiadającą świadectwo kwalifikacyjne „E” wydane na podstawie § 5 ust. 1 pkt. 1) Rozporządzenia Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 28 kwietnia 2003 r. w sprawie szczegółowych zasad stwierdzenia posiadania kwalifikacji przez osoby zajmujące się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci (Dz.U. z 2003 r., nr 89 poz. 828 z późn. zm.) w zakresie określonym w § 5 ust. 5 pkt. 2) niniejszego rozporządzenia.
Potwierdzeniem dysponowania przez Wykonawcę osobami niezbędnymi do realizacji zamówienia będzie wykaz osób, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, informacje na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia wraz z dokumentami potwierdzającymi, że minimum 1 osoba, którą dysponuje Wykonawca posiada w/w uprawnienia.
10.4    Posiadają opłacone ubezpieczenie działalności od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej w wysokości co najmniej 100 % oferowanej kwoty brutto.
10.5    Udzielą minimum 3-letniej gwarancji i rękojmi na wykonane roboty i zastosowane materiały. Zamawiający wymaga, by niezależnie od gwarancji producenta, gwarancja na wykonane roboty oraz wszystkie zamontowane instalacje, materiały i urządzenia wynosiła minimum 3 lata, licząc od dnia protokolarnego, ostatecznego odbioru robót. Podane przez Wykonawców okresy udzielenia gwarancji nie mogą zawierać warunków wstępnych, np. uzależnienia od zobowiązania użytkownika do płatnych przeglądów dokonywanych przez autoryzowany serwis i temu podobne sformułowania.
10.6    Wnieśli wadium w wysokości i formie określonej w Rozdziale X Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
11.      Kryterium oceny ofert: 100% cena
12.     Oferty należy złożyć do dnia 17.12.2012 r. do godz. 9.00 w Sekretariacie ZGM (pok. nr 210, II piętro)
13.     Otwarcie ofert nastąpi dnia 17.12.2012 r. od godz. 9.20  w Sali Konferencyjnej ZGM (pok. nr 214, II piętro)
14.     Termin związania ofertą  – 30 dni.
15.     Zamawiający nie przewiduje zastosowania aukcji elektronicznej.
16.     Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu.
17.     Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania na każdym jego etapie - bez podawania przyczyny.
18.     Zamawiający przewiduje możliwość prowadzenia dalszych ustnych negocjacji z  wykonawcami, którzy       złożyli najkorzystniejsze oferty (oferty o najniższych cenach).


 
 

INFORMACJA O WYNIKACH POSTĘPOWANIA

I.    Zamawiający: Wspólnoty Mieszkaniowe administrowane przez Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Głogowie
II.    Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia z dnia  07.12.2012 r.
III.    Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony na podstawie art. 701 i następne Kodeksu   Cywilnego.
IV.     Numer postępowania nadany sprawie przez zamawiającego:  EL - PN/ 38 /2012
V.     Ilość otrzymanych ofert: 2
VI.    Ilość wykonawców wykluczonych: 0
VII.    Ilość ofert odrzuconych: 0
VI.    Wybór najkorzystniejszej oferty:
    „ELMECO” sp.j. J. Tachmański, W. Makowski
    ul. Garncarska 7, 67-200 Głogów

VIII.     Uzasadnienie wyboru:
Po przeprowadzeniu dodatkowych negocjacji ustnych z wykonawcami biorącymi udział w postępowaniu Komisja Przetargowa dokonała wyboru najkorzystniejszej oferty pod względem kryterium cenowego, spełniającej warunki udziału w postępowaniu określone przez Zamawiającego
 

 
« poprzedni artykuł   następny artykuł »