UWAGA! TO JEST STRONA ARCHIWALNA ZGM w GŁOGOWIE. ABY PRZEJŚĆ NA AKTUALNĄ STRONĘ INTERNETOWĄ KLIKNIJ:

www.zgm.glogow.pl

Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Głogowie


 ZGM W GŁOGOWIE
[31.03.2010] Remont dachu budynku mieszkalnego przy ul. Osadników 50 PDF Drukuj Email

Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Głogowie, ul. Poczdamska l   67-200 Głogów ogłasza przetarg nieograniczony na:

Remont dachu budynku mieszkalnego wielorodzinnego przy ul. Osadników 50 w Głogowie


1. Zamawiający: Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Głogowie, ul. Poczdamska 1, 67-200 Głogów
2. Tryb zamówienia: art. 39 ustawy z dn. 29.01.2004 r. – Prawo zamówień publicznych
3. Ogłoszenie zostało opublikowane w Biuletynie Zamówień Publicznych w dn. 31.03.2010 nr 71689- 2010 wraz z adresem internetowym www.zgm.glogow.pl do pobrania SIWZ w/w zamówienia.
4. SIWZ do pobrania również w siedzibie firmy przy ul Poczdamskiej 1 w Głogowie /pokój nr 211, II
 piętro/. Koszt SIWZ - 15,00 zł. Opłatę za SIWZ należy wnieść na konto Banku Spółdzielczego
   w Przemkowie O/Głogów, ul. Jedności Robotniczej 2  (Galeria Dworcowa), nr 61 8653 0004 0000    0087 7309 0001.
5.  Osobami upoważnionymi do kontaktów z oferentami są:
1.  W sprawach technicznych:
 Piotr Furmański – Z-ca Kierownika ds. Technicznych ADM „Hutnik”
 tel. 076/833-28-54, tel. kom. 503-016-288
        Piotr Zabłocki – Kierownik Działu Techniczno – Eksploatacyjnego ZGM
 tel. 076/8335885, wew. 325, tel. kom. 503-016-387
 2.  W sprawach proceduralnych:
  Marta Wójciak lub Sławomir Sadecki – Sekcja Logistyki ZGM
   tel. 076/8335885, wew. 330
6. Opis przedmiotu zamówienia:
 Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w zakresie wymiany pokrycia dachowego z dachówki ceramicznej na budynku mieszkalnym wielorodzinnym przy
 ul. Osadników 50 w Głogowie.
 Pełny zakres przedmiotu zamówienia określa Przedmiar robót stanowiący zał. nr 8 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia
7. Termin realizacji zamówienia: 1,5 m-ca od dnia podpisania umowy.
8. Opis warunków udziału w postępowaniu
1.  O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych dotyczące:
1.1. Posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, (działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień)
1.2. Posiadania wiedzy i doświadczenia do wykonania zamówienia
 Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, wykonał roboty budowlane odpowiadające swym rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, tj. wymianę pokrycia dachowego z dachówki ceramicznej o powierzchni wymienionej połaci dachowej nie mniejszej niż 300 m2 dla każdego z dachów w ilości min. 3 wykonanych robót.
1.3. Dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia
 Na potwierdzenie spełnienia w/w warunków wykonawca wykaże, że dysponuje minimum 5 pracownikami do realizacji zamówienia lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów o udostępnieniu swoich zasobów na okres realizacji przedmiotu zamówienia.
 Ponadto wykonawca jest zobowiązany wykazać, że dysponuje minimum 1 osobą lub przedstawi zobowiązanie innych podmiotów, posiadającymi uprawnienia do kierowania robotami w specjalności konstrukcyjno – budowlanej.
1.4. Sytuacji ekonomicznej i finansowej
 Na potwierdzenie spełnienia w/w warunków wykonawca wykaże, że posiada środki finansowe lub zdolność kredytową na kwotę nie mniejszą niż cena oferty danego wykonawcy oraz, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę w wysokości minimum oferowanej ceny oferty, lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów o udostępnieniu swoich zasobów na okres realizacji przedmiotu zamówienia.
2.  W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy spełniają warunek udziału w postępowaniu dotyczący braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp.
3.  W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, każdy z warunków określonych w pkt. 1.1 – 1.4 winien spełniać co najmniej jeden z tych wykonawców albo wszyscy ci wykonawcy wspólnie.
 Warunek określony w pkt. 2 powinien spełniać każdy z wykonawców samodzielnie.
 Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów przedkłada pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia, podpisane przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli w imieniu tego podmiotu.
9. W postępowaniu będzie wymagane wadium w wysokości 2.000,00 zł
10. Kryterium oceny ofert: cena  – 100%.
11. Oferty należy złożyć do dnia 16.04.2010 r. do godz. 9.00 w Sekretariacie firmy.
12. Otwarcie ofert nastąpi dnia 16.04.2010 r. o godz. 9.10  –  pokój 214 – Sala Konferencyjna.
13. Termin związania ofertą  – 30 dni.
14. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych
15. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
16. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających.
17. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
18. Zamawiający nie przewiduje zastosowania aukcji elektronicznej.
19. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu.
20. Zamawiający nie przewiduje udzielania zaliczek.

Do pobrania:
      SIWZ_z_zalacznikami.pdf 

Do pobrania:
      Zal_nr_8_przedmiar_robot.pdf 

 

Głogów, 27.04.2010r.

ZAWIADOMIENIE O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY

Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Głogowie ul. Poczdamska 1, na podstawie art. 92 ustawy z dnia 29.01.2004 r. Prawo zamówień publicznych zawiadamia o wyborze najkorzystniejszej oferty na wykonanie w/w zadania.

I.   Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych nr 71689 - 2010 z dn. 30.03.2010 r.
II. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony (art. 39 ustawy Prawo zamówień publicznych) o wartości zamówienia nie przekraczającej kwoty określonej w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29.01.2004 r. – Prawo zamówień publicznych
III. Numer postępowania nadany sprawie przez zamawiającego: TL - PN/ 6 /2010
IV. Wybór najkorzystniejszej oferty:
        1) Nazwa wykonawcy:
             Przedsiębiorstwo Budowlano – Handlowe „INWEST” Jan Kłak
 2)  Adres wykonawcy:
             Jaworek 5, 57-200 Ząbkowice Śl.
 3)  Uzasadnienie wyboru:
Najkorzystniejsza oferta spośród złożonych ofert, spełniająca kryteria zawarte w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
V. Termin zawarcia umowy:
 Zgodnie z art. 94 ust. 2 pkt. 3 lit. a ustawy z dn. 29.01.2004 r. - Prawo zamówień publicznych umowa zostanie zawarta w terminie nie krótszym niż 7 dni od dnia przesłania niniejszego ogłoszenia, tj. nie wcześniej niż przed dn. 04.05.2010 r.

L.p.Numer ofertyNazwa wykonawcyAdres wykonawcyLiczba pkt. w kryterium cena
1.1Przedsiębiorstwo Instalacyjno – Budowlane „INSBUD”Zbigniew PopekModła 8A, 67-222 Jerzmanowa82,86
2.2Przedsiębiorstwo BudowlaneRobert Nortmanul. Leszczyńska 5464-115 Święciechowa91,33
3.3ZAKŁAD DEKARSKO – BUDOWLANY Adam RyczekJaczów , ul. Krótka 267-200 Głogów96,44
4.4Przedsiębiorstwo Budowlano – Handlowe „INWEST” Jan KłakJaworek 557-200 Ząbkowice Śląskie100,00
6.5DEKARSTWO Adam Reichel Sp. z o.o.ul. Kamienna Droga 4867-200 Głogów90,30

 
 
« poprzedni artykuł   następny artykuł »