OGŁOSZENIE
Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Głogowie, ul. Poczdamska 1, 67-200 Głogów zaprasza do składania ofert cenowych w trybie przetargu nieograniczonego na:
Wymianę instalacji wodno-kanalizacyjnych wraz z wymianą wodomierzy w budynkach mieszkalnych przy ul. J. Matejki 11, ul. J. Matejki 13, Al. Wolności 75, ul. W. Sikorskiego 22 w Głogowie
1. Termin realizacji zamówienia: do 45 dni od dnia podpisania umowy. 2. Tryb zamówienia: przetarg nieograniczony zgodnie z art. 701 K.C. i następne 3. SIWZ do pobrania bezpłatnie ze strony internetowej Zamawiającego www.zgm.glogow.pl lub za odpłatnością w siedzibie firmy przy ul Poczdamskiej 1 w Głogowie /pokój nr 211 II piętro/. Koszt SIWZ - 50,00 zł. Opłatę za SIWZ należy wnieść na konto Banku Spółdzielczego w Przemkowie O/Głogów, ul. Jedności Robotniczej 2 (Galeria Dworcowa), nr 61 8653 0004 0000 0087 7309 0001. 4. Opis przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wymiana instalacji wodno-kanalizacyjnej, kanalizacyjnej oraz wymiana wodomierzy w budynkach Wspólnot Mieszkaniowych. Szczegółowy zakres robót określa dokumentacja techniczna, przedmiary robót, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót. 5. Osoby do kontaktu z ramienia Zamawiającego: 5.1. Starszy Referent ds. Technicznych Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej w Głogowie - Mariusz Kędziora, tel 768531133 5.2. Sekcja lokali i zamówień Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej – Aneta Kluska lub Sławomir Sadecki, tel. 768531131 6. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. 7. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 8. Kryterium oceny ofert: 100% cena 9. Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości 300,00 zł dla każdej z części zamówienia. Wadium w formach określonych w Rozdziale XI Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia należy złożyć w siedzibie Zamawiającego lub wnieść na konto bankowe firmy nie później niż do dnia składania ofert w osobnych kopertach opieczętowanych pieczątką firmową Wykonawcy (w przypadku przelewu pieniędzy na konto Zamawiającego należy złożyć dowód przelewu lub wpłaty wadium). 10. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 10.1. Nie podlegają wykluczeniu na podstawie przepisów określonych w pkt. 3 rozdz. X SIWZ. 10.2.Wykonali w okresie 3 lat przed wszczęciem postępowania roboty instalacyjne, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie, odpowiadające swym rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia. Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże wykonanie min. 2 robót budowlanych w zakresie wymiany instalacji wodno-kanalizacyjnych w budynkach mieszkalnych wielorodzinnych. 10.3.Dysponują osobami niezbędnymi do wykonania zamówienia. Potwierdzeniem dysponowania przez Wykonawcę osobami niezbędnymi do realizacji zamówienia będzie wykaz osób, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, informacje na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia wraz z dokumentami potwierdzającymi, że minimum 1 osoba, którą dysponuje Wykonawca posiada uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych zgodnie z §23 Rozporządzenia Ministra Transportu i Budownictwa z dn. 28.04.2006 r. (Dz. U. z 16.05.2006 r., Nr 83 poz. 578 z późn. zm.)oraz posiada aktualne zaświadczenie o przynależności do właściwej Izby Samorządu Zawodowego. 10.4. Posiadają ubezpieczenie działalności od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej w wysokości co najmniej 100 % oferowanej kwoty brutto. 10.5.Udzielą minimum 3-letniej gwarancji i rękojmi na wykonane roboty i zastosowane materiały. Zamawiający wymaga, by niezależnie od gwarancji producenta, gwarancja na wykonane roboty oraz wszystkie zamontowane instalacje, materiały i urządzenia wynosiła minimum 3 lata, licząc od dnia protokolarnego, ostatecznego odbioru robót. Podane przez Wykonawców okresy udzielenia gwarancji nie mogą zawierać warunków wstępnych, np. uzależnienia od zobowiązania użytkownika do płatnych przeglądów dokonywanych przez autoryzowany serwis i temu podobne sformułowania. 10.6.Wnieśli wadium w wysokości i formie określonej w Rozdziale XI SIWZ. 11. Oferty należy złożyć do dnia 12.02.2013 r. do godz. 9:00 w Sekretariacie ZGM (pok. nr 210, II piętro) 12. Otwarcie ofert nastąpi dnia 12.02.2013 r. o godz. 9:10 w Sali Konferencyjnej ZGM (pok. nr 214, II piętro) 13. Termin związania ofertą – 30 dni. 14. Zamawiający nie przewiduje zastosowania aukcji elektronicznej. 15. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu. 16. Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania na każdym jego etapie - bez podawania przyczyny. 17. Zamawiający przewiduje możliwość prowadzenia dalszych ustnych negocjacji z wykonawcami, którzy złożyli najkorzystniejsze oferty (oferty o najniższych cenach). Głogów, 07.02.2013 r.
OGŁOSZENIE O ZMIANIE TERMINU SKŁADANIA OFERT
Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Głogowie, ul. Poczdamska 1, 67-200 Głogów działający w imieniu ww. Wspólnot Mieszkaniowych, w związku z koniecznością wprowadzenia zmian w treści Specyfikacji Istotnych Warunków Zamienia, w projektach budowlanych oraz przedmiarach robót zmienia termin składnia ofert, który ustala się na dzień 19.02.2013 r., na godz. 9:10.
|
Głogów, 18.02.2013 r.
OGŁOSZENIE O ZMIANIE TERMINU SKŁADANIA OFERT
Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Głogowie, ul. Poczdamska 1, 67-200 Głogów działający w imieniu ww. Wspólnot Mieszkaniowych, w związku z koniecznością wprowadzenia zmian w treści Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, w projektach budowlanych oraz przedmiarach robót zmienia termin składnia ofert, który ustala się na dzień 26.02.2013 r., na godz. 9:20.
|
Głogów, 20.02.2013 r.
OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA
Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Głogowie, ul. Poczdamska 1, 67-200 Głogów działający w imieniu ww. Wspólnot Mieszkaniowych, w związku z koniecznością wprowadzenia zmian w treści Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, w projektach budowlanych oraz przedmiarach robót, załącza dodatkowe dokumenty zawierające wprowadzone zmiany. |
Głogów, 20.02.2013 r.
OGŁOSZENIE
Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Głogowie, ul. Poczdamska 1, 67-200 Głogów zaprasza do składania ofert cenowych w trybie przetargu nieograniczonego na:
Wymianę instalacji wodno-kanalizacyjnych wraz z wymianą wodomierzy w budynkach mieszkalnych przy ul. J. Matejki 11, ul. J. Matejki 13,Al. Wolności 75, ul. W. Sikorskiego 22 w Głogowie
1. Termin realizacji zamówienia: do 60 dni od dnia przekazania placu budowy. 2. Tryb zamówienia: przetarg nieograniczony zgodnie z art. 701 K.C. i następne 3. SIWZ do pobrania bezpłatnie ze strony internetowej Zamawiającego www.zgm.glogow.pl lub za odpłatnością w siedzibie firmy przy ul Poczdamskiej 1 w Głogowie /pokój nr 211 II piętro/. Koszt SIWZ - 50,00 zł. Opłatę za SIWZ należy wnieść na konto Banku Spółdzielczego w Przemkowie O/Głogów, ul. Jedności Robotniczej 2 (Galeria Dworcowa), nr 61 8653 0004 0000 0087 7309 0001. 4. Opis przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wymiana instalacji wodno-kanalizacyjnej, kanalizacyjnej oraz wymiana wodomierzy w budynkach Wspólnot Mieszkaniowych w dwóch możliwych wariantach. Szczegółowy zakres robót określają: dokumentacje techniczne, przedmiary robót, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót. 5. Osoby do kontaktu z ramienia Zamawiającego: 5.1. Starszy Referent ds. Technicznych Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej w Głogowie - Mariusz Kędziora, tel 768531133 5.2. Sekcja lokali i zamówień Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej – Aneta Kluska lub Sławomir Sadecki, tel. 768531131 6. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. W przypadku wyboru części zamówienia, Zamawiający żąda złożenia oferty w dwóch wariantach dla każdej wybranej części zamówienia z wyjątkiem części zamówienia dotyczącej Al. Wolności 75, dla której możliwym jest złożenie oferty w I wariancie. 7. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert wariantowych. 8.Kryterium oceny ofert: 100% cena 9. Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości 300,00 zł dla każdej z części zamówienia. Wadium w formach określonych w Rozdziale XI Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia należy złożyć w siedzibie Zamawiającego lub wnieść na konto bankowe firmy nie później niż do dnia składania ofert w osobnych kopertach opieczętowanych pieczątką firmową Wykonawcy (w przypadku przelewu pieniędzy na konto Zamawiającego należy złożyć dowód przelewu lub wpłaty wadium). 10. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 10.1. Nie podlegają wykluczeniu na podstawie przepisów określonych w pkt. 3 rozdz. X SIWZ. 10.2.Wykonali w okresie 3 lat przed wszczęciem postępowania roboty instalacyjne, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie, odpowiadające swym rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia. Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże wykonanie min. 2 robót budowlanych w zakresie wymiany instalacji wodno-kanalizacyjnych w budynkach mieszkalnych wielorodzinnych. 10.3.Dysponują osobami niezbędnymi do wykonania zamówienia. Potwierdzeniem dysponowania przez Wykonawcę osobami niezbędnymi do realizacji zamówienia będzie wykaz osób, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, informacje na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia wraz z dokumentami potwierdzającymi, że minimum 1 osoba, którą dysponuje Wykonawca posiada uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych zgodnie z §23 Rozporządzenia Ministra Transportu i Budownictwa z dn. 28.04.2006 r. (Dz. U. z 16.05.2006 r., Nr 83 poz. 578 z późn. zm.)oraz posiada aktualne zaświadczenie o przynależności do właściwej Izby Samorządu Zawodowego. 10.4. Posiadają ubezpieczenie działalności od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej w wysokości co najmniej 100 % oferowanej kwoty brutto. 10.5.Udzielą minimum 3-letniej gwarancji i rękojmi na wykonane roboty i zastosowane materiały. Zamawiający wymaga, by niezależnie od gwarancji producenta, gwarancja na wykonane roboty oraz wszystkie zamontowane instalacje, materiały i urządzenia wynosiła minimum 3 lata, licząc od dnia protokolarnego, ostatecznego odbioru robót. Podane przez Wykonawców okresy udzielenia gwarancji nie mogą zawierać warunków wstępnych, np. uzależnienia od zobowiązania użytkownika do płatnych przeglądów dokonywanych przez autoryzowany serwis i temu podobne sformułowania. 10.6.Wnieśli wadium w wysokości i formie określonej w Rozdziale XI SIWZ. 11. Oferty należy złożyć do dnia 26.02.2013 r. do godz. 9:00 w Sekretariacie ZGM (pok. nr 210, II piętro) 12. Otwarcie ofert nastąpi dnia 26.02.2013 r. o godz. 9:20 w Sali Konferencyjnej ZGM (pok. nr 214, II piętro) 13. Termin związania ofertą – 30 dni. 14. Zamawiający nie przewiduje zastosowania aukcji elektronicznej. 15. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu. 16. Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania na każdym jego etapie - bez podawania przyczyny. 17. Zamawiający przewiduje możliwość prowadzenia dalszych ustnych negocjacji z wykonawcami, którzy złożyli najkorzystniejsze oferty (oferty o najniższych cenach).
Plik do pobrania: SIWZ_instal_wod_kan_WM_Glogow.pdf Plik do pobrania: zmiana_oglosz-zmiana_zakresu_instal_wod_kan_WM_Glogow.zip
| Głogów, dn. 27.03.2013 r.
INFORMACJA O WYNIKACH POSTĘPOWANIA
I. Zamawiający - Wspólnoty Mieszkaniowe nieruchomości: - ul. J. Matejki 11 - ul. J. Matejki 13 - Al. Wolności 75 - ul. Sikorskiego 22 w imieniu których działa Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Głogowie II. Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia z dnia 25.03.2013 r. III. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony na podstawie art. 701 i następne Kodeksu Cywilnego. IV. Numer postępowania nadany sprawie przez zamawiającego: EL - PN/ 02 /2013 V. Ilość otrzymanych ofert: 4 VI. Ilość wykonawców wykluczonych: 0 VII. Ilość ofert odrzuconych: 0 VIII. Wybór najkorzystniejszej oferty: MERT Sp.zo.o. S.K.A. 67-200 Głogów, ul. Portowa 1 IX. Uzasadnienie wyboru: Po przeprowadzeniu dodatkowych negocjacji ustnych z wykonawcami biorącymi udział w postępowaniu Komisja Przetargowa, na podstawie wniosków Zarządów Wspólnot Mieszkaniowych, dokonała wyboru oferty drugiej pod względem cenowym, spełniającej warunki udziału w postępowaniu określone przez Zamawiającego.
| |