UWAGA! TO JEST STRONA ARCHIWALNA ZGM w GŁOGOWIE. ABY PRZEJŚĆ NA AKTUALNĄ STRONĘ INTERNETOWĄ KLIKNIJ:

www.zgm.glogow.pl

Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Głogowie


 ZGM W GŁOGOWIE
[29.01.2013] OGŁOSZENIE: wymiana instalacji wod.-kan. w bud. wspólnot mieszk. PDF Drukuj Email
OGŁOSZENIE

Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Głogowie, ul. Poczdamska  1, 67-200 Głogów zaprasza do składania ofert cenowych w trybie przetargu nieograniczonego na:

Wymianę instalacji wodno-kanalizacyjnych wraz z wymianą wodomierzy w budynkach mieszkalnych przy ul. J. Matejki 11, ul. J. Matejki 13, Al. Wolności 75, ul. W. Sikorskiego 22 w Głogowie

1.     Termin realizacji zamówienia: do 45 dni od dnia podpisania umowy.
2.   Tryb zamówienia: przetarg nieograniczony zgodnie z art. 701 K.C. i następne
3.  SIWZ do pobrania bezpłatnie ze strony internetowej Zamawiającego www.zgm.glogow.pl lub za   odpłatnością w siedzibie firmy przy ul Poczdamskiej 1 w Głogowie /pokój nr 211  II piętro/. Koszt SIWZ -  50,00 zł. Opłatę za SIWZ należy wnieść na konto Banku Spółdzielczego w Przemkowie O/Głogów,
ul. Jedności Robotniczej 2  (Galeria Dworcowa), nr  61 8653 0004 0000 0087 7309 0001.
4.  Opis przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wymiana instalacji wodno-kanalizacyjnej, kanalizacyjnej oraz wymiana wodomierzy w budynkach Wspólnot Mieszkaniowych.
      Szczegółowy zakres robót określa dokumentacja techniczna, przedmiary robót, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót.  
5. Osoby do kontaktu z ramienia Zamawiającego:
    5.1.     Starszy Referent ds. Technicznych Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej w Głogowie
          - Mariusz Kędziora, tel 768531133
     5.2.     Sekcja lokali i zamówień Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej  – Aneta Kluska lub Sławomir Sadecki,
        tel. 768531131
6. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych.
7. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
8. Kryterium oceny ofert: 100% cena
9. Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości  300,00 zł dla każdej z części zamówienia.
Wadium w formach określonych w Rozdziale XI Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia należy złożyć w siedzibie Zamawiającego lub wnieść na konto bankowe firmy nie później niż do dnia składania ofert w osobnych kopertach opieczętowanych pieczątką firmową Wykonawcy (w przypadku przelewu pieniędzy na konto Zamawiającego należy złożyć dowód przelewu lub wpłaty wadium).
 10. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
10.1. Nie podlegają wykluczeniu na podstawie przepisów określonych w pkt. 3 rozdz. X SIWZ.
10.2.Wykonali w okresie 3 lat przed wszczęciem postępowania roboty instalacyjne, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie, odpowiadające swym rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia.
    Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże wykonanie min. 2 robót budowlanych  w zakresie wymiany instalacji wodno-kanalizacyjnych w budynkach mieszkalnych wielorodzinnych.
10.3.Dysponują osobami niezbędnymi do wykonania zamówienia.
         Potwierdzeniem dysponowania przez Wykonawcę osobami niezbędnymi do realizacji zamówienia będzie wykaz osób, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, informacje na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia wraz z dokumentami potwierdzającymi, że minimum 1 osoba, którą dysponuje Wykonawca posiada uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych zgodnie z §23 Rozporządzenia Ministra Transportu i Budownictwa z dn. 28.04.2006 r. (Dz. U. z 16.05.2006 r., Nr 83 poz. 578 z późn. zm.)oraz posiada aktualne zaświadczenie o przynależności do właściwej Izby Samorządu Zawodowego.
10.4.    Posiadają ubezpieczenie działalności od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej w wysokości co najmniej 100 % oferowanej kwoty brutto.
10.5.Udzielą minimum 3-letniej gwarancji i rękojmi na wykonane roboty i zastosowane materiały. Zamawiający wymaga, by niezależnie od gwarancji producenta, gwarancja na wykonane roboty oraz wszystkie zamontowane instalacje, materiały i urządzenia wynosiła minimum 3 lata, licząc od dnia protokolarnego, ostatecznego odbioru robót. Podane przez Wykonawców okresy udzielenia gwarancji nie mogą zawierać warunków wstępnych, np. uzależnienia od zobowiązania użytkownika do płatnych przeglądów dokonywanych przez autoryzowany serwis i temu podobne sformułowania.
10.6.Wnieśli wadium w wysokości i formie określonej w Rozdziale XI SIWZ.
11.     Oferty należy złożyć do dnia 12.02.2013 r. do godz. 9:00 w Sekretariacie ZGM (pok. nr 210, II piętro)
12.     Otwarcie ofert nastąpi dnia 12.02.2013 r. o godz. 9:10 w Sali Konferencyjnej ZGM (pok. nr 214, II piętro)
13.     Termin związania ofertą  – 30 dni.
14.     Zamawiający nie przewiduje zastosowania aukcji elektronicznej.
15.     Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu.
16.     Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania na każdym jego etapie - bez podawania przyczyny.
17.     Zamawiający przewiduje możliwość prowadzenia dalszych ustnych negocjacji z  wykonawcami, którzy   złożyli     najkorzystniejsze oferty (oferty o najniższych cenach).
 
 
 
Głogów, 07.02.2013 r.


OGŁOSZENIE O ZMIANIE TERMINU SKŁADANIA OFERT

Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Głogowie, ul. Poczdamska  1, 67-200 Głogów działający w imieniu ww. Wspólnot Mieszkaniowych, w związku z koniecznością wprowadzenia zmian w treści Specyfikacji Istotnych Warunków Zamienia, w projektach budowlanych oraz przedmiarach robót zmienia termin składnia ofert, który ustala się na dzień 19.02.2013 r., na godz. 9:10.

 
 
 Głogów, 18.02.2013 r.


OGŁOSZENIE O ZMIANIE TERMINU SKŁADANIA OFERT

Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Głogowie, ul. Poczdamska  1, 67-200 Głogów działający w imieniu ww. Wspólnot Mieszkaniowych, w związku z koniecznością wprowadzenia zmian w treści Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, w projektach budowlanych oraz przedmiarach robót zmienia termin składnia ofert, który ustala się na dzień 26.02.2013 r., na godz. 9:20.
 
 
 
Głogów, 20.02.2013 r.


OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA


    Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Głogowie, ul. Poczdamska  1, 67-200 Głogów działający w imieniu ww. Wspólnot Mieszkaniowych, w związku z koniecznością wprowadzenia zmian w treści Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, w projektach budowlanych oraz przedmiarach robót, załącza dodatkowe dokumenty zawierające wprowadzone zmiany.
 
 
 
 
 
Głogów, 20.02.2013 r.

OGŁOSZENIE


Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Głogowie, ul. Poczdamska  1, 67-200 Głogów zaprasza do składania ofert cenowych w trybie przetargu nieograniczonego na:

Wymianę instalacji wodno-kanalizacyjnych wraz z wymianą wodomierzy w budynkach mieszkalnych przy               ul. J. Matejki 11, ul. J. Matejki 13,Al. Wolności 75, ul. W. Sikorskiego 22 w Głogowie

1.     Termin realizacji zamówienia: do 60 dni od dnia przekazania placu budowy.
2.   Tryb zamówienia: przetarg nieograniczony zgodnie z art. 701 K.C. i następne
3.  SIWZ do pobrania bezpłatnie ze strony internetowej Zamawiającego www.zgm.glogow.pl lub za   odpłatnością w siedzibie firmy przy ul Poczdamskiej 1 w Głogowie /pokój nr 211  II piętro/. Koszt SIWZ -  50,00 zł. Opłatę za SIWZ należy wnieść na konto Banku Spółdzielczego w Przemkowie O/Głogów,
ul. Jedności Robotniczej 2  (Galeria Dworcowa), nr  61 8653 0004 0000 0087 7309 0001.
4. Opis przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wymiana instalacji wodno-kanalizacyjnej, kanalizacyjnej oraz wymiana wodomierzy w budynkach Wspólnot Mieszkaniowych w dwóch możliwych wariantach.
      Szczegółowy zakres robót określają: dokumentacje techniczne, przedmiary robót, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót. 
5. Osoby do kontaktu z ramienia Zamawiającego:
    5.1.     Starszy Referent ds. Technicznych Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej w Głogowie
          - Mariusz Kędziora, tel 768531133
     5.2.     Sekcja lokali i zamówień Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej  – Aneta Kluska lub Sławomir Sadecki,
        tel. 768531131
6. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych.
    W przypadku wyboru części zamówienia, Zamawiający żąda złożenia oferty w dwóch wariantach dla każdej wybranej części zamówienia z wyjątkiem części zamówienia dotyczącej Al. Wolności 75, dla której możliwym jest złożenie oferty w I wariancie.
7. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert wariantowych.
8.Kryterium oceny ofert: 100% cena
9. Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości  300,00 zł dla każdej z części zamówienia.
Wadium w formach określonych w Rozdziale XI Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia należy złożyć w siedzibie Zamawiającego lub wnieść na konto bankowe firmy nie później niż do dnia składania ofert w osobnych kopertach opieczętowanych pieczątką firmową Wykonawcy (w przypadku przelewu pieniędzy na konto Zamawiającego należy złożyć dowód przelewu lub wpłaty wadium).
 10. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
10.1. Nie podlegają wykluczeniu na podstawie przepisów określonych w pkt. 3 rozdz. X SIWZ.
10.2.Wykonali w okresie 3 lat przed wszczęciem postępowania roboty instalacyjne, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie, odpowiadające swym rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia.
    Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże wykonanie min. 2 robót budowlanych  w zakresie wymiany instalacji wodno-kanalizacyjnych w budynkach mieszkalnych wielorodzinnych.
10.3.Dysponują osobami niezbędnymi do wykonania zamówienia.
         Potwierdzeniem dysponowania przez Wykonawcę osobami niezbędnymi do realizacji zamówienia będzie wykaz osób, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, informacje na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia wraz z dokumentami potwierdzającymi, że minimum 1 osoba, którą dysponuje Wykonawca posiada uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych zgodnie z §23 Rozporządzenia Ministra Transportu i Budownictwa z dn. 28.04.2006 r. (Dz. U. z 16.05.2006 r., Nr 83 poz. 578 z późn. zm.)oraz posiada aktualne zaświadczenie o przynależności do właściwej Izby Samorządu Zawodowego.
10.4.    Posiadają ubezpieczenie działalności od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej w wysokości co najmniej 100 % oferowanej kwoty brutto.
10.5.Udzielą minimum 3-letniej gwarancji i rękojmi na wykonane roboty i zastosowane materiały. Zamawiający wymaga, by niezależnie od gwarancji producenta, gwarancja na wykonane roboty oraz wszystkie zamontowane instalacje, materiały i urządzenia wynosiła minimum 3 lata, licząc od dnia protokolarnego, ostatecznego odbioru robót. Podane przez Wykonawców okresy udzielenia gwarancji nie mogą zawierać warunków wstępnych, np. uzależnienia od zobowiązania użytkownika do płatnych przeglądów dokonywanych przez autoryzowany serwis i temu podobne sformułowania.
10.6.Wnieśli wadium w wysokości i formie określonej w Rozdziale XI SIWZ.
11.     Oferty należy złożyć do dnia 26.02.2013 r. do godz. 9:00 w Sekretariacie ZGM (pok. nr 210, II piętro)
12.     Otwarcie ofert nastąpi dnia 26.02.2013 r. o godz. 9:20 w Sali Konferencyjnej ZGM (pok. nr 214, II piętro)
13.     Termin związania ofertą  – 30 dni.
14.     Zamawiający nie przewiduje zastosowania aukcji elektronicznej.
15.     Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu.
16.     Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania na każdym jego etapie - bez podawania przyczyny.
17.     Zamawiający przewiduje możliwość prowadzenia dalszych ustnych negocjacji z  wykonawcami, którzy   złożyli     najkorzystniejsze oferty (oferty o najniższych cenach).
 

Plik do pobrania: SIWZ_instal_wod_kan_WM_Glogow.pdf       

Plik do pobrania: zmiana_oglosz-zmiana_zakresu_instal_wod_kan_WM_Glogow.zip       

 

 

 

 
 
 
Głogów, dn. 27.03.2013 r.


INFORMACJA O WYNIKACH POSTĘPOWANIA

I.   Zamawiający  -  Wspólnoty Mieszkaniowe nieruchomości:
     - ul. J. Matejki 11    
     - ul. J. Matejki 13    
     - Al. Wolności 75     
     - ul. Sikorskiego 22
     w imieniu  których  działa Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Głogowie
II.  Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia z dnia  25.03.2013 r.
III. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony na podstawie art. 701 i następne Kodeksu  Cywilnego.
IV.    Numer postępowania nadany sprawie przez zamawiającego:  EL - PN/ 02 /2013
V.     Ilość otrzymanych ofert: 4
VI.    Ilość wykonawców wykluczonych: 0
VII.   Ilość ofert odrzuconych: 0
VIII.  Wybór najkorzystniejszej oferty:
        MERT  Sp.zo.o. S.K.A.
          67-200 Głogów,  ul. Portowa 1   

IX. Uzasadnienie wyboru:
       Po przeprowadzeniu dodatkowych negocjacji ustnych z wykonawcami biorącymi  udział  w  postępowaniu Komisja Przetargowa, na podstawie wniosków Zarządów Wspólnot Mieszkaniowych, dokonała wyboru oferty drugiej pod względem cenowym, spełniającej warunki udziału w postępowaniu określone przez Zamawiającego.


 
 
 
 
« poprzedni artykuł   następny artykuł »