Zakład Gospodarki Mieszkaniowej przy ul. Poczdamskiej 1, 67-200 Głogów działając w imieniu Wspólnoty Mieszkaniowej nieruchomości przy ul. Marii Skłodowskiej-Curie 12-15 w Głogowie ogłasza przetarg nieograniczony na: Termomodernizacja wraz ze zmianą kolorystyki elewacji budynku mieszkalnego wielorodzinnego przy ul. Marii Skłodowskiej-Curie 12-15 w Głogowie
1. Zamawiający: Wspólnota Mieszkaniowa nieruchomości przy ul. Marii Skłodowskiej-Curie 12-15 w Głogowie. 2. Tryb zamówienia: przetarg nieograniczony zgodnie z art. 701 K.C. i następne 3. SIWZ do pobrania ze strony internetowej Zamawiającego www.zgm.glogow.pl lub za odpłatnością w siedzibie firmy przy ul Poczdamskiej 1 w Głogowie /pokój nr 211 II piętro/. Koszt SIWZ - 100,00 zł. Opłatę za SIWZ należy wnieść na konto Banku Spółdzielczego w Przemkowie O/Głogów, ul. Jedności Robotniczej 2 (Galeria Dworcowa), nr 61 8653 0004 0000 0087 7309 0001. 4. Osobami upoważnionymi do kontaktów z oferentami są: - w sprawach technicznych Piotr Zabłocki, tel. 76/8335885, tel. kom. 503016387 lub Longin Karolak, tel. 76/8334008, tel. kom. 503016357 - w sprawach proceduralnych: Sławomir Sadecki, Marta Wójciak tel. 76/8335885, fax. 76/8332533 5. Opis przedmiotu zamówienia: 5.1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie pełnego zakresu robót zgodnie z opracowaną dokumentacją techniczną oraz w sposób zgodny z powszechnie obowiązującymi warunkami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych łącznie z robotami towarzyszącymi w zakresie jak niżej: - ocieplenie ścian zewnętrznych budynku metodą Bezspoinowego Systemu Ociepleń BAUMIT, MITECH lub KABE-THERM (BSO) oraz wykonanie kolorystyki ścian zewnętrznych, - wykonanie izolacji termicznej stropu poddasza, - wymiana stolarki okiennej w częściach wspólnych nieruchomości (na klatkach schodowych oraz w piwnicach), - wymiana stolarki drzwiowej od strony podwórza, - wymiana obróbek blacharskich, wymiana instalacji odgromowej, naprawa kominów, - wymiana rynien dachowych i rur spustowych, - wykonanie ocieplenia metodą BSO wraz z wykonaniem tynków typu „mozaika” na cokołach 5.2. Pełny zakres realizacji przedmiotu zamówienia określa projekt budowlany z załączonymi rysunkami technicznymi, przedmiar robót oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót opracowane przez firmę „COMPROJ CONSULTING” Jakub Kliś, ul. Dolna Wilda 20/4, 61-552 Poznań. 5. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych 6. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych 7. Termin realizacji zamówienia: do 5 miesięcy od dnia podpisania umowy. 8. Opis warunków udziału w postępowaniu 8.1. Nie podlegają wykluczeniu na podstawie przepisów określonych w pkt. 3. Rozdz. X SIWZ. 8.2. Wykonali w okresie 3 lat przed wszczęciem postępowania roboty budowlane, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie, odpowiadające swym rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia. Zamawiający za robotę podobną uzna robotę polegającą na docieplaniu ścian budynków mieszkalnych wielorodzinnych metodą lekką – mokrą o łącznej powierzchni docieplenia nie mniejszej niż 1000 m2. 8.3. Dysponują osobami niezbędnymi do wykonania zamówienia, w tym min. 1 osobę posiadającą uprawnienia do: - kierowania robotami budowlanymi o specjalności konstrukcyjno-budowlanej, 8.4. Posiadają ubezpieczenie działalności od OC w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej w wysokości co najmniej 100 % oferowanej kwoty brutto. 8.5. Udzielą minimum 3-letniej gwarancji i rękojmi na wykonane roboty i zastosowane materiały. 8.6. Dokonali wizji lokalnej terenu budowy i jego otoczenia potwierdzonej stosownym dokumentem podpisanym przez Wykonawcę i upoważnioną osobę z ramienia Zamawiającego. Termin wizji lokalnej winien być ustalony z 2-dniowym wyprzedzeniem 8.7. Posiadają aktualny certyfikat systemu ocieplenia „BAUMIT”, „MITECH” lub „KABE-THERM” 9. W postępowaniu będzie wymagane wadium w wysokości 8.000,00 zł słownie: osiem tysięcy złotych 00/100 Wadium w formach określonych w pkt. 2 Rodz. XI SIWZ należy złożyć w siedzibie Zamawiającego lub wnieść na konto bankowe firmy nie później niż do dnia 20.04.2010 r., do godz. 1500 w osobnych kopertach opieczętowanych pieczątką firmową Wykonawcy (w przypadku przelewu pieniędzy na konto Zamawiającego należy złożyć dowód przelewu lub wpłaty wadium). 10. Kryterium oceny ofert: 10.1. Cena: 70%. 10.2. Wiarygodność techniczna: 30% 11. Oferty należy złożyć do dnia 23.04.2010 r. do godz. 9.00 w sekretariacie firmy. 12. Otwarcie ofert nastąpi dnia 23.04.2010 r. o godz. 9.10 – pokój 214. 13. Termin związania ofertą – 30 dni. 14. Zamawiający nie przewiduje zastosowania aukcji elektronicznej. 15. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu.
Do pobrania: SIWZ.pdf
Do pobrania: Zal_nr_9_STWiOR.pdf Do pobrania: Zal_nr_8_projekt_budowlany.pdf Do pobrania: Zal_nr_7_przedmiar_robot.pdf Głogów 09.04.2010 ZMIANA TREŚCI OGŁOSZENIA Zamawiający wprowadza następujące zmiany do ogłoszenia nie skutkujące zmianą termin składania ofert: Wprowadza się do pobrania następujące pliki: Do pobrania: Zal_nr_8a_dokumentacja_rysunkowa.zip Ulega modyfikacji treść Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia w zakresie:
Tekst, który ulega zmianie:
XXII. WYKAZ ZAŁĄCZNIKÓW DO SPECYFIKACJI 8. Projekt budowlany termomodernizacji i wykonania kolorystyki elewacji (zał. nr 8 do SIWZ)
Tekst zmieniony:
XXII. WYKAZ ZAŁĄCZNIKÓW DO SPECYFIKACJI 8. Projekt budowlany termomodernizacji i wykonania kolorystyki elewacji (zał. nr 8 do SIWZ) wraz z dokumentacją rysunkową (zał. nr 8a do SIWZ) Pozostała treść nie ulega zmianie. |
Głogów, 10.05.2010 ZAWIADOMIENIE O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Głogowie ul. Poczdamska 1 działający w imieniu Wspólnoty Mieszkaniowej nieruchomości przy ul. Marii Skłodowskiej – Curie 12-15 w Głogowie zawiadamia o wyborze najkorzystniejszej oferty na wykonanie w/w zadania.
I. Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia z dnia 08.04.2010 r. II. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony na podstawie art. 701 K.C. i następne. III. Numer postępowania nadany sprawie przez zamawiającego: TL - PN/ 8 /2010 IV. Wybór najkorzystniejszej oferty: 1) Nazwa wykonawcy: ZAKŁAD USŁUG OGÓLNOBUDOWLANYCH Andrzej Paździoch 2) Adres wykonawcy: ul. Grunwaldzka 21, 67-200 Głogów 3) Uzasadnienie wyboru: Wyboru najkorzystniejszej oferty dokonano w oparciu o zaproponowane ceny oraz warunki wykonania remontu budynku (termin wykonania, okres udzielonej gwarancji, ocena wykonywanych robót etc.), uzgodnionych w drodze ustnych negocjacji z wybranymi przez Komisję Przetargową wykonawcami. V. Termin podpisania umowy Zamawiający przewiduje podpisanie umowy w wybranym wykonawcą w terminie nie wcześniej niż przed dniem 14.05.2010 r.
| |