Przejdź do treści

Nabór na stanowisko pracy: Zastępca Kierownika Działu Technicznego

Dyrektor Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej
w Głogowie
ogłasza nabór na stanowisko pracy
Zastępcy Kierownika
Działu Technicznego

1. Wymagania niezbędne:
– posiadanie obywatelstwa polskiego
– stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na w/w stanowisku
– nie karanie za przestępstwo popełnione umyślnie
– nieposzlakowana opinia
– wykształcenie średnie lub wyższe techniczne z preferencją kierunków budowlanych
– umiejętność sporządzania kosztorysów budowlanych i analizy prawidłowości
przedkładanej dokumentacji budowlanej
– uprawnienia budowlane
– znajomość obsługi komputera w tym szczególnie obsługa programów
kosztorysowych, EXCEL, WORD

2. Wymagania dodatkowe:
– umiejętność efektywnej, dobrej organizacji pracy, kreatywność
– samodzielność, komunikatywność, wysoka kultura osobista
– otwartość na ciągłe doskonalenie
– uprawnienia budowlane
– doświadczenie na stanowisku kierowniczym

3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
– opracowywanie planów remontowych i koordynowanie działalności eksploatacyjno-
remontowej i inwestycyjnej Zakładu.
– sprawowanie nadzoru nad prowadzonymi remontami w zakresie właściwego
wykonawstwa robót oraz ich terminowości.
– uczestniczenie w procesie przygotowania i prowadzenia robót na podstawie ustawy
Prawo zamówień publicznych.
– przygotowywanie przedmiarów planowanych robót i sporządzanie kosztorysów.
– weryfikowanie i sprawdzanie prawidłowości kosztorysów oraz rozliczeń robót.
– nadzór i współodpowiedzialność za prawidłowe opracowania dokumentacji
technicznej na roboty budowlane, elektryczne, instalacyjne, adaptacyjne itp.
– czuwanie nad prawidłowym zlecaniem i realizacją ekspertyz technicznych \
zleconych przez ZGM.
– prowadzenie przeglądów budowlanych obiektów administrowanych przez ZGM w
Głogowie.
– prowadzenie wszelkich spraw związanych ze zmianą funkcji, przeznaczenia i
sposobu użytkowania lokali.
– weryfikacja zamówień materiałowych.
– weryfikacja dokumentów księgowych pod względem zgodności z zamówieniami
publicznymi.
– prowadzenie wszelkich spraw związanych z realizacją ustawy Prawo zamówień
publicznych.
– czynny udział w ustaleniach dotyczących zakresu koniecznych prac
remontowych/przeróbek/zmian/wyburzeń itp. w lokalach, budynkach mieszkalnych,
użytkowych i w innych pomieszczeniach – zarówno gminnych jak i wspólnotowych.
– nadzór na prawidłowym prowadzeniem programu DOK + w zakresie dotacji oraz
zawieranych umów wykonawczych.
– nadzór nad terminowym przeprowadzaniem przeglądów gwarancyjnych oraz nad
terminowym zwrotem pobranych wadium, kaucji gwarancyjnych itp.
– nadzór nad treścią oraz terminowością w zakresie dokumentów przygotowywanych
postępowaniach dotyczących: Konserwatora Zabytków, Administracji Budowlanej
lub Nadzoru Budowlanego.
– nadzór nad lokalami użytkowymi i innymi pomieszczeniami, będącymi pustostanami,
zwłaszcza m.in. poprzez piecze nad kluczami do tychże lokali/pomieszczeń.
– nadzór nad realizacją całokształtu spraw związanych z obsługą lokali użytkowych.

4. Wymagane dokumenty:

a) list motywacyjny
b) życiorys – curriculum vitae,
c) kserokopie dyplomów potwierdzających wykształcenie oraz kwalifikacje zawodowe,
d) kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach,
e) kserokopie świadectw pracy z poprzednich zakładów pracy,
f) kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
g) kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku kandydatów zamierzających skorzystać z uprawnienia określonego w art. 13a ust. 2 ustawy z dn. 21.11.2008r. o pracownikach samorządowych (Dz.U. 2018 r. poz. 1260),
h) oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.(Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016 oraz ustawą z 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. 201 r. 1260)

5. Warunki pracy na stanowisku :
praca wykonywana w terenie i w biurze, wymagająca odpowiedzialności za prawidłowe i rzetelne wykonywanie prac, konserwacyjnych, odpowiedzialność materialna.

6. Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych :
w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób
niepełnosprawnych, w Zakładzie Gospodarki Mieszkaniowej w Głogowie, w miesiącu
poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia o naborze, jest wyższy niż 6 %”.

7. Składanie ofert:
Oferty, zawierające wymienione dokumenty należy złożyć w terminie do dnia
06.12.2022 roku w Zakładzie Gospodarki Mieszkaniowej przy ul. Poczdamskiej 1,
67 – 200 Głogów w sekretariacie zakładu (II piętro) z dopiskiem na kopercie :
Dotyczy naboru na stanowisko – Z-ca Kierownika Działu Technicznego”.

Druk kwestionariusza oraz oświadczeń dostępny poniżej.

 

Skip to content